One_Punch_Mickey | dinsdag 13 april 2004 @ 10:24 |
hier verder ![]() Thema’s weet ik niet meer, dit zijn de voorgaande delen: De eerste fok! motormeet? De eerste Fok! motormeet! [deel 2] De tweede Fok! motormeet! De tweede Fok! motormeet! (deel 2) De tweede Fok! motormeet! (deel 3) De tweede Fok! motormeet! (deel 4) De tweede Fok! motormeet! deel 5 De tweede Fok! MotorMeet! [deel 6] De tweede Fok! MotorMeet! [deel 7] De tweede Fok!MotorMeet [deel 8] De tweede Fok!MotorMeet [deel 9] De tweede Fok!MotorMeet [deel 10] De tweede Fok!MotorMeet [deel 11] De tweede Fok!MotorMeet [deel 12] De tweede Fok!MotorMeet [deel 13] De tweede Fok!MotorMeet [deel 14] De tweede Fok!MotorMeet [deel 15] De tweede Fok!MotorMeet [deel 16] De tweede Fok!MotorMeet [deel 17] De tweede Fok!MotorMeet [deel 18] De Tweede FOKMotormeet deel 19 De Tweede FOK MotorMeet - Part 20 [FOK MC] Suzuki GSX-R [deel1] [FOK MC] Honda CBR [deel 2] [Fok MC] Kawasaki 'Let the good times roll' [deel 3] [FOK MC] Yamaha R-series [deel 4] [FOK MC] BMW R-series[deel 5] [FOK MC] SuperMotards [deel 6] Fok Motorclub [SC deel 7] Fok Motorclub [SC deel 8] Fok Motorclub [SC deel 9] Fok Motorclub [SC deel 10] Fok Motorclub [SC deel 11] Fok Motorclub [SC deel 12] de meet topics: [FOK MC] Motormeet [FOK MC] Motormeet deel 2 [ Bericht 95% gewijzigd door One_Punch_Mickey op 13-04-2004 10:36:31 ] | |
ZX9R | dinsdag 13 april 2004 @ 10:25 |
jep! | |
hollander172 | dinsdag 13 april 2004 @ 10:32 |
@OPM, ik kan niet meer quoten uit het vorige topic. Bedoelde bij de "belgische Mac" dat ik je op stukken rechtdoor met geen mogelijkheid bij kon houden. Gewoon op stukken rechtdoor, gas vol open lukte dat niet. En jij maar klagen over jouw trekkracht.. ![]() | |
ZX9R | dinsdag 13 april 2004 @ 10:37 |
quote:Dan zou ik als ik jou was toch maar eens echt naar de afstelling laten kijken. ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 13 april 2004 @ 10:38 |
quote:o ok ![]() quote:ja de rest ging er als een speer vandoor, ik kon ze wel redelijk bijhouden maar met veel moeite en toch de koppeling laten slippen, tenminste geprobeerd. | |
Patrick281 | dinsdag 13 april 2004 @ 11:00 |
Ik reed ook af en toe met slippende koppeling.. en dan heb ik nog meer dan 100 Pk. Je kan niet het rijbewijs halen-motor kopen en gelijk vol vermogen meerrijden, dat duurt wel 1-2 meetings. ![]() Het vele schakelen is ook iets wat er -althans bij mij in het begin niet zomaar vanzelfsprekend bij was. En ik wist toen ook niet precies wat ik verkeerd deed .. kwestie van toch wat ervaring opbouwen. ![]() No offence. | |
pmponer | dinsdag 13 april 2004 @ 11:07 |
jezus wat gaat het hard met die topics hierow.. Maar ehmm ik heb afgelopen vrijdag een fz 6 gekocht ![]() ![]() ![]() | |
ZX9R | dinsdag 13 april 2004 @ 11:09 |
Feli ![]() Ga je mee meeten a.s. zondag in Friesland? | |
pmponer | dinsdag 13 april 2004 @ 11:10 |
Nope levertijd is 1,5 tot 2 weken bedankt btw ![]() | |
ZX9R | dinsdag 13 april 2004 @ 11:12 |
Dan zeg je tegen die zaak toch dat je er een wil lenen om aan de FZ te wennen! | |
Gerako | dinsdag 13 april 2004 @ 11:13 |
quote:Goede keus ![]() Ik hoop dat we hem een keertje in het echt kunnen bewonderen op een komende meet en veel sterkte met het wachten. | |
pmponer | dinsdag 13 april 2004 @ 11:19 |
wachtten komt wel goed het geld van de verzekering is nog onderweg namelijk ![]() Enne ik kom misschien wel eens op een meet .. .maar opzich hou ik daar niet zo van... ligt eraan hoeveel mensen er komen Hoeveel komen er op een meeting? En wat houdt het verder in een tocht rijden ofzo? [ Bericht 14% gewijzigd door pmponer op 13-04-2004 11:29:56 ] | |
hollander172 | dinsdag 13 april 2004 @ 11:44 |
quote:Ik bedoelde dus op de stukken rechtdoor, moet jou ook wel opgevallen zijn dat ik daar veel verloor elke keer. Zal eens proberen het geluidje na te doen wat ie maakt: vrrrrr..brr. brrrrr....vrrrrrrrrrrrrrrr...brr.brrrrr......vrrrrrrrrrrrr. Zoiets dus. | |
Makster | dinsdag 13 april 2004 @ 11:44 |
Gefeliciteerd PmPoner ![]() ![]() Hee OPM je kan natuurlijk ook een Bigbore Kit aanschaffen voor je ZXR. Dan heb je wel in een keer 440 CC ![]() Maakt volgens mij ook echt geen ruk uit zo een kit, maar klinkt natuurlijk wel stoer als je dat zegt ![]() | |
ZX9R | dinsdag 13 april 2004 @ 11:45 |
quote: ![]() | |
Makster | dinsdag 13 april 2004 @ 11:56 |
quote:LOL Ow als je dat nou geljk even had gezegd, nu weet iedereen natuurlijk gelijk wat er aan de hand is ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 13 april 2004 @ 12:00 |
quote:feli ![]() Waarom houd je niet van meeten? Tot nu zijn er niet meer dan 6 motoren bij geweest, nog niet al te veel maar wel heel leuk!! We stippelen een route uit van te voren en rijden die met onderweg hier en daar een stop om te eten/drinken of tanken. Rietvaerder is van de toercommissie (rijdt voorop) en hij rijd lekker door. | |
Patrick281 | dinsdag 13 april 2004 @ 12:01 |
quote: ![]() Maar nu je weet dat als je boven 9.000 blijft het niet gebeurt -en je dat pas een dag na de meet is opgevallen.. geeft aan dat je de dag erna dus meer ervaring had .. ![]() ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 13 april 2004 @ 12:09 |
@Hollander .. wat is het adres van de FTP? Kan ik zo dat filmpje er even opzetten. ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 13 april 2004 @ 12:09 |
quote:dat idee heb ik dus ook! Veel moeite wat (te) weinig oplevert, nee doe dan maar die ZXR750 ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 13 april 2004 @ 12:11 |
quote: ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 13 april 2004 @ 12:15 |
quote:Hebben ze voor de motorscoot ook .. een aanpassing voor de CVT automaat dat'ie hogere toeren laat draaien en een andere cylinder erop 250 > 280 cc. Dan nog zwart spuiten en vlammen erop. ![]() | |
Makster | dinsdag 13 april 2004 @ 12:16 |
quote:Mijn zwager heeft er eentje. Volgende week ga ik er weer een stuk op rijden. Die 750 heeft VEEL vermogen, dat zo ie zo maar vergeet niet dat ie echt een stuk zwaarder is. En verwacht onder de 6000 toeren ook met deze machine geen wonderen. Maar boven de 8000 toeren kan je beter dekking zoeken ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 13 april 2004 @ 12:22 |
edit: dubbel. | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 13 april 2004 @ 12:22 |
quote:Ben benieuwd wat jij ervan vindt! Kun je ook wat pics maken? | |
Makster | dinsdag 13 april 2004 @ 12:27 |
quote:Tis een import ZXR uit 1990, dus nog het oude model. Mooi is hij niet maar hij rijdt prima. Was ook de eerst SS waar ik op heb gereden. Zodra ik er weer op het gereden zal ik mijn bevindingen hier plaatsen ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 13 april 2004 @ 12:32 |
beter ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 13 april 2004 @ 13:05 |
Een kennis had het gisteren over motorrijders en nieren. Wat weten jullie daarvan? | |
Patrick281 | dinsdag 13 april 2004 @ 13:08 |
quote:Dat het beter is om een niergordel te dragen .. zie motozoom.nl bijvoorbeeld ![]() http://www.motozoom.nl/in(...)095&CFTOKEN=30210780 (werkt nit merk ik ..) | |
ZX9R | dinsdag 13 april 2004 @ 13:10 |
quote:Ja, als je op een harley of op een ander soort traktor zit. Maar het dient wel aanbeveling te krijgen zo'n niergordel. Ook op een ss. ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 13 april 2004 @ 13:12 |
draagt iemand em hier? denk t niet eigenlijk... | |
ZX9R | dinsdag 13 april 2004 @ 13:13 |
quote:Op mijn Z wel. Daar heb ik ook een ander pak voor. Niet één die al strak zit. | |
Gerako | dinsdag 13 april 2004 @ 13:17 |
quote:Tijdens de meet was er eentje met een niergordel, volgens mij was het Pepijn. Toch? | |
Patrick281 | dinsdag 13 april 2004 @ 13:17 |
quote:Nee. Als je last op de motor van je rug krijgt moet je zo'n ding hebben. net als in de sportschool zeg maar. ![]() Ik had wel last, maar dat lag meer aan vrijdagavond. ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 13 april 2004 @ 13:20 |
was dat de reden dat je zo scheef erop zit ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 13 april 2004 @ 13:24 |
quote: ![]() 10-11 jaar geleden hadden we een traditie (tot een sterfgeval) om jaarlijks met familie een rit te maken. Toen zei iemand het ook al. ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 13 april 2004 @ 13:31 |
Tja, ik zei het zondag ook al en toen keken we ff naar je Bimo van voren maar het stuur lijkt idd wat scheef? | |
Gerako | dinsdag 13 april 2004 @ 13:32 |
quote:Het was het Makster die een niergordel droeg, ik heb de foto`s er nog even op nagekeken. | |
Patrick281 | dinsdag 13 april 2004 @ 13:33 |
quote:Nee de kuip zit niet helemaal lekker .. en die spiegels zitten op de kuip. ![]() Maar dat mag niet met de zithouding te maken hebben, rechterspiegel is toch totaal onbruikbaar. Vanavond wat foto's posten van een medeeigenaar, kreeg ik vandaag binnen. Heeft er F-1 spiegels op gezet van een paar euro .. ben benieuwd of iemand weet waar ik die kan krijgen. | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 13 april 2004 @ 13:35 |
ja dat bedoel ik ![]() ![]() | |
pmponer | dinsdag 13 april 2004 @ 13:56 |
Ow zo een meeting van 6 motoren dat vind ik wel te doen. Ik was eens op een mega meeting van mf daar vond ik geen hol aan. Vandaar dat ik het sindsdien maar wat afhoud. Niergordel heb ik niet los maar hij zit in mijn back-protector van dainese ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 13 april 2004 @ 14:03 |
quote:Ik vind het hier ook veel overzichtelijker dan op MF, en dus ook gezelliger ![]() | |
ZX9R | dinsdag 13 april 2004 @ 14:06 |
Klein maar fijn. Iedereen kent elkaar op die manier en dat vind ik wel prettig. | |
pmponer | dinsdag 13 april 2004 @ 14:15 |
Ik heb nog een oude kawa gpz550 uit 83 ... daar wil ik nog het een en ander aan doen voor de zomer. Hij moet optisch en technisch nogal wat werk hebben. Nu zit ik eraan te denken om hem zwart te maken .. zou dat lijken met het zwarte blok? ![]() | |
ZX9R | dinsdag 13 april 2004 @ 14:18 |
quote:Neeeeheeeeeheeeeneeeeee...... Niet doen. Houd hem origineel!!! Is veel mooier. (en als je er toch iets mee wilt doen, maar er dan een caferacer van oid) ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 13 april 2004 @ 14:19 |
vergeet mijn post: luister naar ZX9R!! [ Bericht 23% gewijzigd door One_Punch_Mickey op 13-04-2004 14:26:42 ] | |
Patrick281 | dinsdag 13 april 2004 @ 14:39 |
.. of Kawa groen en wit maken met een recht stuurtje erop. ![]() [ Bericht 70% gewijzigd door Patrick281 op 13-04-2004 14:49:00 ] | |
pmponer | dinsdag 13 april 2004 @ 14:41 |
ehmm die van mij ziet er niet zo goed meer uit als die op het plaatje de vorige eigenaar heeft namelijk ook wat bij lopen spuiten in de verkeerde kleur rood.... Vandaar dat ik dacht aan een andere kleur ...Ik vind zwart met zilver wel mooi en anders zwart met goud (porno) Maar ik weet het nog niet goed.. .kawagroen is natuurlijk altijd goed :p | |
ZX9R | dinsdag 13 april 2004 @ 14:45 |
Dan zou ik hem origineel maken. Met de originele kleur! Hij is over 4 jaar oldtimer en misschien gaat ie nog eens wat geld opleveren. Die van mij gaat er iig nooit uit. Die is van 1980 en is volgend jaar oldtimer. Alles is origineel. Op de Marshall deeptone na ![]() a.s. donderdag gaat ie naar de dokter. Dan gaat er een brandstoftoevoerprobleempje nagekeken worden. | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 13 april 2004 @ 14:53 |
quote: ![]() maarre, origineel maken zou ik ook doen idd! | |
pmponer | dinsdag 13 april 2004 @ 14:56 |
probleem met origineel maken is die stickers op de zijkant die striping kost gewoon veel geld en die is niet mooi meer.. ook niet goed te maken. Ik heb er een lasert onderliggen met gouden potje... | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 13 april 2004 @ 14:59 |
quote:echte originele stickers zullen idd erg duur zijn, zijn die nog wel te krijgen? De lokale stickerboer maakt ze voor een prikkie ![]() | |
pmponer | dinsdag 13 april 2004 @ 15:09 |
opzich zouden ze dat idd uit afval kunnen maken maar hoe meet je op wat je moet hebben tis niet een makkelijke striping met die bochten enzo erin | |
Patrick281 | dinsdag 13 april 2004 @ 15:09 |
Ik kan een originele stickerset voor de Bimota krijgen voor 250 euro excl verzendkosten. Maar ik wil zwarte stickers (i.p.v. blauwe letter) van het nieuwere model .. ga idd bij stickerland o.i.d. proberen met een eigen ontwerp. ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 13 april 2004 @ 15:15 |
quote:als jij een voorbeeld plaatje hebt kunnen ze die zo namaken voor je! quote:vet!! ik heb zelf ook al een idee ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 13 april 2004 @ 15:17 |
quote:Hele kuip overspuiten kostte 300 euro .. dus even blanke lak erover laten zetten bij de spuiterij. Kost wat maar dan is het gewoon fabriekskwaliteit. ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 13 april 2004 @ 15:19 |
quote:dat is idd het beste, had ik nog niet aan gedacht!! | |
pmponer | dinsdag 13 april 2004 @ 15:23 |
quote:Nou ik heb het er eens over gehad met zo een sticker boer maar hij meot dus wel de maten weten.. anders gaat het niet werken dus met een foto ernaartoe is geen optie | |
Patrick281 | dinsdag 13 april 2004 @ 16:43 |
quote:Uiteraard, hij kan van een paar mm tot meters groot afdrukken. Foto met de maten dus. ![]() En als het even kan een cd-rom met de afbeelding in hoge resolutie/Tiff formaat. Als hij de foto gebruikt om e.a. uit te printen kan het niet mooie worden. Of zij moeten het ontwerp over kunnen nemen/ opnieuw maken maar dat zal wel meer kosten. | |
Rietvaerder | dinsdag 13 april 2004 @ 16:52 |
Patrick281, een wielspin maken om mij bij te houden.... ![]() Sorry hoor, maar ik reed echt niet hard ofzo ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 13 april 2004 @ 17:00 |
volgens mij had ie het er ook over dat ie banden als slicks had... | |
Rietvaerder | dinsdag 13 april 2004 @ 17:14 |
Watte ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 13 april 2004 @ 17:17 |
dat ze glad waren ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 13 april 2004 @ 17:41 |
quote:Ik nam de rotonde wat te krap om nog steeds een beetje baksteengewijs te blijven rijden. Toen ging er halverwege die auto tussenuit en ging jij gelijk plat genoeg om een knee down te maken. ![]() Je had gelijk 40-50 meter te pakken de rotonde uit .. dus ik gaf 90% bocht uit vol gas en BZZZW mijn achterwiel greep letterlijk om zich heen. Misschien dat Gerako het gezien heeft want die zat achter mij. Het was toen je verkeerd gereden was in het begin. Inderdaad zit er geen profiel meer in het midden, en ik schat dat ze er al die jaren al op zitten. ![]() Maar het lag meer aan mij denk ik.. no excuse .. | |
Makster | dinsdag 13 april 2004 @ 18:33 |
quote:Was meer een backprotector ![]() Maar er zit inderdaad een elastic om de Backprotector, die doe je om je middel om hem vast te zetten en die fungeert dan inderdaad ook gelijk als een niergordel ![]() ![]() | |
Gerako | dinsdag 13 april 2004 @ 18:41 |
quote:Dan was dat het, bevalt het een beetje want ik moet er eigenlijk ook nog een keer kopen eentje kopen, het is nu verplicht om er een te dragen tijdens de circuitdagen op het circuit van Zolder. | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 13 april 2004 @ 18:48 |
als je de ZXR 750 vergelijkt met de ZXR 750 R dan valt het volgende op: Fuel control: DOHC Cooling system: Liquid Koeling spreekt voor zich maar DOHC? heeft de ZXR 750 dus niet, maar wat dan wel en wat maakt dit uit? | |
Makster | dinsdag 13 april 2004 @ 18:49 |
quote:Ik heb er totaal geen last van en het zit best comfortabel. Ik heb wel de orginele protectie uit mijn jack gehaadl maar dat stelt toch geen ruk voor. Er is in mijn pak dus genoeg ruimte voor, en ik moet zeggen dat het ook wel een veilig gevoel geeft. Toch net dat beetje extra bescherming ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 13 april 2004 @ 18:50 |
quote:grappig dat iemand dat zegt die geen oordopjes heeft ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 13 april 2004 @ 18:55 |
DOHC staat normaal voor dubbele bovenliggende nokkenassen ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 13 april 2004 @ 18:57 |
ik dacht altijd dubbele cabs...? | |
Makster | dinsdag 13 april 2004 @ 18:57 |
quote:Mijn oren zitten toch onder mijn helm dus die zijn al beschermd ![]() En tja, na een feest piepen mijn oren duidelijk harder dan na een motorrit. ![]() ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 13 april 2004 @ 18:57 |
quote: ![]() Double Overhead Camshaft. Hoop dat het goed geschreven is .. | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 13 april 2004 @ 18:58 |
ok (weet ik toch veel, had ik ooit ergens gehoord), maar wat heeft die ZXR750 dan? een enkele bovenliggende nokkenas? | |
Makster | dinsdag 13 april 2004 @ 18:58 |
quote:Klopt ![]() Maar kan het niet helemaal plaatsen in de context van de ZXR750R zeg maar ![]() | |
Gerako | dinsdag 13 april 2004 @ 19:00 |
quote:Bijna, het is: Double OverHead Camshaft | |
Patrick281 | dinsdag 13 april 2004 @ 19:00 |
quote:Een dubbele want een enkele kan niet. ![]() Is ook niet lullig bedoeld. ![]() ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 13 april 2004 @ 19:01 |
quote: ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 13 april 2004 @ 19:02 |
![]() | |
Gerako | dinsdag 13 april 2004 @ 19:03 |
quote:Een enkele kan net zo goed hoor. Niet lullig bedoeld. ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 13 april 2004 @ 19:04 |
quote:ok ![]() | |
PatrickM | dinsdag 13 april 2004 @ 19:10 |
quote:Misschien is dit wel een leuke meet voor je ![]() Tot nu toe bijna 700 man 'ingeschreven'. En het leukste is het rijden ernaar toe... voor de mensen die in Den Haag en Rotterdam starten bij de verzamelplaatsen. Rotterdam komt naar Den Haag toe en vanaf daar met dus in totaal een motor of 150 a 200 naar de meet ergens bij Amersfoort geloof ik ![]() Enkele van ons (zo niet bijna allemaal) gaan mee ![]() | |
Gerako | dinsdag 13 april 2004 @ 19:11 |
quote:Klopt de ZXR 750 heeft ook een DOHC en is ook gewoon vloeistofgekoeld. http://www.motorbikes.be/en/Kawasaki/1989/ZXR%20750/ | |
PatrickM | dinsdag 13 april 2004 @ 19:12 |
quote:Over oordopjes gesproken... ik heb ze vanmiddag gehaald ![]() Ik heb de Alpine MotoSafe gekocht en daar de gele filters opgezet (beste demping) | |
Patrick281 | dinsdag 13 april 2004 @ 19:13 |
quote: ![]() Een 4'cylinder (sportieve zeker) motorfiets heeft altijd 2 bovenliggende nokkenassen dacht ik .. Maar ik dacht dat 1 nokkenas niet kon omdat de ene de klep opent, en de andere hem sluit.. .. hetzelfde wat je idd door een enkele nokkenas kan laten doen .. ![]() ![]() 2 nokkenassen is wat sportiever omdat je de kleptiming beter kan regelen / krapper. Zo ben ik op mijn werk ook de hele dag de laatste weken. ![]() | |
Makster | dinsdag 13 april 2004 @ 19:14 |
quote:Cuanta Cuesta, por favor? | |
Patrick281 | dinsdag 13 april 2004 @ 19:15 |
quote:Niet goed gelezen, hij houd niet van teveel drukte. ![]() | |
PatrickM | dinsdag 13 april 2004 @ 19:16 |
quote:¤ 23,80 bij Motor Mercuur in Den Haag (is niet de goedkoopste tent, maar zit heel dicht bij me werk, dus ben daar ff snel naar toe geweest) Adviesprijs is overigens iets van ¤ 23,50 | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 13 april 2004 @ 19:16 |
quote:beter! thx ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 13 april 2004 @ 19:17 |
quote:Dat valt niet tegen, dacht dat die dingen erg duur waren .. eigenlijk is niets te duur als je het over je gehoorvermogen hebt ..weet ik wel .. maar ja.. Toch maar'es doen. | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 13 april 2004 @ 19:18 |
bij de valkenier in de aanbieding: 18,50. | |
Makster | dinsdag 13 april 2004 @ 19:22 |
Inderdaad niet zo duur. Dacht dat ik de Reetvaarder eens over 160 Euro ofzo had horen praten ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 13 april 2004 @ 19:27 |
dat zijn speciaal op maat gemaakte, die zijn idd erg duur maar wel ideaal! | |
PatrickM | dinsdag 13 april 2004 @ 19:30 |
quote:Die van Rietje zijn otoplastieken. Dat zijn op maat gemaakte oordoppen. De 'goedkope' filters zijn universeel (maar passen zich wel aan aan je gehoorgang) en gemaakt van een soort zachte silicone spul (tenminste... vermoed ik). Ik heb ze net ff uitgeprobeerd met muziek, en was verbaasd... irritante omgevingsgeluiden hoor je (bijna) niet meer maar de muziek hoor je nog wel goed ![]() ![]() En oja... ik vond ze erg lekker zitten ![]() ![]() | |
PatrickM | dinsdag 13 april 2004 @ 19:34 |
Een fototje van de MotoSafe dopjes:![]() Hier wat meer info over de MotoSafe (en ook de otoplastieken): http://www.alpine.nl/test/start.asp?PageID=020101#MotoSafe | |
Gerako | dinsdag 13 april 2004 @ 19:38 |
quote:Het klopt dat de meeste, dan niet alle, motoren tegenwoordig een dubbele nokkenas hebben. Maar dan is er 1 nokkenas die de inlaatkleppen bedient en de andere nokkenas bedient de uitlaatkleppen. De kleppen worden normaal gesproken gesloten door een klepveer, deze duwt de klept weer dicht. Alleen Ducati heeft een apart systeem, het zogenaamde "desmodromische klepbediening", hierbij wordt de klep geopend EN gesloten door een nok en zijn er dus geen veren meer. Doordat klepveren bij hoge toeren niet snel genoeg kunnen uitveren gebruikt Ducati dit systeem zonder klepveren. Hier een animatie van de desmodromische klepbediening, je moet even goed kijken voordat je doorhebt hoe het werkt omdat je 2 nokken over elkaar getekend ziet. ![]() Hoop dat het allemaal een beetje duidelijk is. Hier kun je trouwens goed zien hoe het normale systeem werkt: http://auto.howstuffworks.com/camshaft3.htm | |
Makster | dinsdag 13 april 2004 @ 19:49 |
quote:Zo leer je nog eens wat op Fok ![]() Maar ikke niet schnap. Ik dacht dat altijd dat Ducati's minder toeren draaide dan bij voorbeeld mijn ZXR. Weet het eignelijk wel zeker waarom gebruiken ze bij de huidige japanse SS generatie dan geen "desmodromische klepbediening"? Want je zegt dat klepveren niet snel genoeg werken bij hoge toeren ![]() | |
Gerako | dinsdag 13 april 2004 @ 20:29 |
quote:Dat de jappaners het niet gebruiken zal wel met patenten te maken hebben. Ik heb net nog even wat gezocht over de klepbediening maar naast dat het "zwevende kleppen" tegengaat en dat het minder compressie veroozaakt bij lage toerentallen, kunnen ze de kleppen verder laten openen omdat ze hem veel sneller kunnen bedienen omdat er geen veer gebruikt wordt. | |
Makster | dinsdag 13 april 2004 @ 20:32 |
quote:Owkee kan een reden zijn inderdaad ![]() | |
hollander172 | dinsdag 13 april 2004 @ 20:37 |
quote:En hogere slijtage. | |
hollander172 | dinsdag 13 april 2004 @ 22:28 |
quote:Ik snap dat je blijft hameren op het hoofdstuk ervaring, dit mis ik nog grotendeels en dat wordt inderdaad niet goed gemaakt door de jaartjes op een crossmotor. Toch blijf ik erbij dat mijn motor eerst volledig okee moet zijn voordat je dingen kan gaan uitproberen. Ik voel dat er iets gewoon niet goed is en een kennis heeft dit vandaag ook bevestigd. Hij wees me ook op de roetzwarte uitlaat, dit zou volgens hem deels komen door een onvolledige verbranding. Mij was het niet echt opgevallen. Als ik er zelf niet uitkom gaan we samen klussen, hij heeft daarnaast nog wat leuke ideetjes qua electronica die er eventueel nog op kunnen cq die hij graag uitgeprobeert ziet op een motor. (het idee van het maken van een automaat die instelbaar is op toerental per versnelling laten we voorlopig even zitten. Ik ga geen dragraces rijden dus is het een beetje nutteloos. ![]() ![]() quote:Sorry dat ik pas zo laat reageer, ben de hele avond druk bezig geweest. Adres is: ftp.motor-meet.nl Daar kan je inloggen met de gegevens die ik je heb gegeven. Ik dacht dat je het adres wel kon raden eigenlijk. ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 13 april 2004 @ 22:29 |
Hoi, ik heb idd op maat gemaakte doppen, ideaal! Worden ook gebruikt door motoragenten ![]() Kost normaal idd rond de 180 euro om op maat te laten maken..... Maare, Pepijn, ben je scheel ofzo ? ![]() ![]() Als ik echt plat ga rijd ik wel iets anders ![]() Laat ik weleens zien op een wat spannendere route (lees: meer bochtenwerk) ![]() | |
Makster | dinsdag 13 april 2004 @ 22:40 |
Anders ging ik nog wel het platst zondag ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 13 april 2004 @ 22:40 |
Maatje van mij met CBR600RR onderuit gereden door een koekblik in de file ![]() ![]() http://www.motormaf.nl/forum/topic.php?id=2544&page=1 | |
Makster | dinsdag 13 april 2004 @ 22:46 |
quote:Zoals wijze Johan ooit heeft gezegd: "Elk nadeel hep zijn voordeel" Nadeel in dit verhaal is uiteraard de schade en KUT koekblikken die zich op de weg bevinden. Voordeel is dat ie misschien eindelijk een schone motor krijgt, kan kopen ![]() Want volgens mij is dit de gozer die sinds de aanschaf van zijn CBR deze nog nooit heeft gewassen met het excuus dat "het laagje vuil de krassen tegen houdt " ![]() ![]() | |
hollander172 | dinsdag 13 april 2004 @ 23:04 |
quote:Mooi motto, dit ga ik zeker op mijn koekblik plakken. ![]() | |
Makster | dinsdag 13 april 2004 @ 23:16 |
quote:Bij mijn koekblik ben ik er al aan begonnen. Dat ding is ZO goor echt niet normaal meer. Het lijkt wel of er op het dak een tros merels of beter een tros Adelaren is klaar gekomen. Overal zitten witten vlekken ![]() Verder is de auto echt overal vies, zelfs van binnen is ie goor. Had ik met mijn pronk auto nooit echt last van maar bij deze kan het me echt niet boeien ![]() | |
Rietvaerder | woensdag 14 april 2004 @ 06:54 |
quote: ![]() | |
One_Punch_Mickey | woensdag 14 april 2004 @ 07:28 |
morgen ![]() | |
pmponer | woensdag 14 april 2004 @ 07:34 |
quote:Dat bedoel ik dat HAAT ik .. ik was vorig jaar bij zo'n meeting niets voor mij ![]() | |
One_Punch_Mickey | woensdag 14 april 2004 @ 07:44 |
dat zeg ik, bij ons is het overzichtelijker ![]() | |
pmponer | woensdag 14 april 2004 @ 07:47 |
gelukkig nog een dag minder motorloos ![]() En nu is het tijd voor een bak koffie (of 2) | |
ZX9R | woensdag 14 april 2004 @ 08:19 |
quote:Sow. Het was hier echt mistig. Op sommige stukken kon je echt niet meer dan 50 meter zien. Ben blij dat ik niet met de motor ben gegaan (zoals eerder gepland) en netjes warm in de ge-airconditionde auto heb gezeten. Ik moest zelfs krabben vanochtend! ![]() | |
One_Punch_Mickey | woensdag 14 april 2004 @ 08:43 |
Nou, het was vanochtend niet echt prettig rijden idd met die mist maar vanmiddag ga ik wel een ommetje maken richting klaverblad Apeldoorn. Het weer ziet er iig beter uit:![]() | |
ZX9R | woensdag 14 april 2004 @ 08:50 |
Ik kan helaas niet gaan rijden vandaag. Ik moet namelijk met mijn kop diep onder water gaan liggen om mijn nieuwe duikspulletjes te gaan uitloden (dat je onder water blijft zweven ipv stijgen of zinken). Dit is voor mij tevens de eerste keer dat ik dieper dan zwembaddiepte ga. ![]() En ik heb d'r zin in! | |
Makster | woensdag 14 april 2004 @ 08:56 |
Morgen, Tis hiet super weer. Volop zon en geen wolkje aan de lucht. Minder is dat ik weer verder moet aan die presentatie ![]() | |
Patrick281 | woensdag 14 april 2004 @ 09:23 |
quote:Dat had ik idd wel geprobeerd dat adres. ![]() ![]() Edit: Er zijn geen resultaten gevonden voor "ftp.motor-meet.nl". Toch maar even upload progje installeren, dacht dat IE6.01 het zo wel kon.. [ Bericht 10% gewijzigd door Patrick281 op 14-04-2004 10:18:35 ] | |
Makster | woensdag 14 april 2004 @ 10:22 |
quote:www.smartftp.com ![]() Werkt prima en is gratis ![]() | |
Gerako | woensdag 14 april 2004 @ 10:38 |
quote:Ze geven ook beter weer op voor zondag. Ik hou het een paar dagen in de gaten op knmi.nl. Afgelopen maandag gaven ze 50% kans op regen op voor zondag, en vandaag geven ze nog maar 30% kans op regen voor zondag. En 17 graden. ![]() | |
Patrick281 | woensdag 14 april 2004 @ 10:56 |
quote:Installed on a private computer own by the user for private use. ![]() quote::'( ![]() [ Bericht 4% gewijzigd door Patrick281 op 14-04-2004 11:04:02 ] | |
Makster | woensdag 14 april 2004 @ 11:02 |
quote:Dat zijn slechts formaliteiten natuurlijk ![]() en ruilen met wat? Je vuile onderbroeken ![]() | |
Patrick281 | woensdag 14 april 2004 @ 11:04 |
quote:Motorscoot staat op marktplaats en tweedehands.nl ![]() ![]() Zal wel over de scoot gaan neem ik aan. ![]() | |
One_Punch_Mickey | woensdag 14 april 2004 @ 11:10 |
quote:beter ![]() | |
Patrick281 | woensdag 14 april 2004 @ 11:12 |
quote:Zit achter een firewall .. bedrijfsnetwerk .. nog tips ? | |
One_Punch_Mickey | woensdag 14 april 2004 @ 11:16 |
en o wat is het mooi weer buiten, ik ga maar een half uurtje eerder weg vandaag ![]() | |
Patrick281 | woensdag 14 april 2004 @ 11:23 |
quote:Blijft nog zo de hele week. ![]() | |
pmponer | woensdag 14 april 2004 @ 11:24 |
ZUCHT... dan lijkt wachtten wel erg lang... met dit weer | |
Patrick281 | woensdag 14 april 2004 @ 11:30 |
quote:Nou, iets verzitten en knietje naarbuiten was genoeg. ![]() | |
One_Punch_Mickey | woensdag 14 april 2004 @ 11:38 |
quote: ![]() ![]() ![]() | |
Gerako | woensdag 14 april 2004 @ 11:41 |
quote:Ik zeker weten. Komen jullie dan even deze kant op, is mooi hoor hier. ![]() | |
ZX9R | woensdag 14 april 2004 @ 11:49 |
quote:Als jullie in de buurt van Groningen zouden komen moeten jullie wel een beetje oppassen. Ik ga dan namelijk kleiduiven schieten en ik heb nog nooit geschoten. ![]() Dus oppassen geblazen!! | |
One_Punch_Mickey | woensdag 14 april 2004 @ 11:50 |
quote:Ik vind dat we voor een toekomstige meet zeker een keer jouw kant op kunnen gaan maar vrijdag ga ik niet zover rijden, helaas. Zaterdag ga ik al naar Eindhoven en zondag naar Friesland, dat wordt me allemaal een beetje te gortig. | |
ZX9R | woensdag 14 april 2004 @ 12:05 |
Hoe laat was het ook weer verzamelen in Friesland? 11 uur toch bij de Mac in Lemmer? | |
One_Punch_Mickey | woensdag 14 april 2004 @ 12:11 |
ehh liever 11.30 wat mij betreft... | |
ZX9R | woensdag 14 april 2004 @ 12:22 |
Mij maakt het niet uit. Ik doe er 3 kwartier over om er te komen. | |
One_Punch_Mickey | woensdag 14 april 2004 @ 12:28 |
ok, ik ga het ff posten in het meet topic. | |
hollander172 | woensdag 14 april 2004 @ 12:40 |
quote:Gaat niet lukken Pepijn, poortje zit dichtgespijkerd waarschijnlijk. Ik kan helaas de poorten ook niet wijzigen bij mijn host dus ik vrees dat het een beetje ophoudt. | |
Patrick281 | woensdag 14 april 2004 @ 13:10 |
quote: ![]() ![]() | |
ZX9R | woensdag 14 april 2004 @ 13:17 |
quote:Stuur maar naar mij toe Pepijn. (als dat lukt. mailbox van 20 Gig) Zet ik hem wel ff online en kan hollander172 hem weer downen. -en weg is mijn mailadres- [ Bericht 3% gewijzigd door ZX9R op 14-04-2004 13:30:06 ] | |
hollander172 | woensdag 14 april 2004 @ 13:17 |
quote:Je mag hem ook naar mij mailen als je wil, ik heb een ongelimiteerde mailbox voor zover ik weet. Moet je wel naar mijn werk doen overigens. | |
Patrick281 | woensdag 14 april 2004 @ 13:29 |
quote:Bedankt ook .. had hem net al naar ZX9R/ Lucc verstuurd. | |
ZX9R | woensdag 14 april 2004 @ 13:35 |
quote:K@t!! Ik zit hier achter een proxy die is ingesteld om géén volledige toegang te geven op ftp sites. Ik kan hem ook niet uploaden. Misschien beter om hem toch maar te verzenden aan hollander172? Sorry.... ![]() btw Ik heb hem wel. incl. het verkeerde bestand! | |
One_Punch_Mickey | woensdag 14 april 2004 @ 13:38 |
Shit, ik heb geen f ![]() | |
Makster | woensdag 14 april 2004 @ 15:54 |
Net lekker gereden mannen ![]() Paar rondjes HOLEC, paar dijkjes hier paar dijkjes daar. Nog een aantal rondjes Gorinchem. Beetje posen in de stad. Ja leuk hoor de zomer ![]() | |
Rietvaerder | woensdag 14 april 2004 @ 16:51 |
Luc, jij zou toch de tocht in Friesland verzorgen zondag ![]() | |
One_Punch_Mickey | woensdag 14 april 2004 @ 16:53 |
lekker he ![]() ![]() snel naar een legale snelheid en rustig een parkeerterrein op die na een enkele 100 m. op mijn pad kwam, gelukkig!! volgende keer ruk ik er een paar keer aan om te kijken of ie wel goed vastzit... | |
One_Punch_Mickey | woensdag 14 april 2004 @ 16:57 |
quote:niks van meegekregen ![]() | |
Rietvaerder | woensdag 14 april 2004 @ 17:20 |
OWww.. verkeerd gelezen ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | woensdag 14 april 2004 @ 17:22 |
verder gaat het goed ![]() | |
ZX9R | woensdag 14 april 2004 @ 17:47 |
quote:Ik ook niet? Ik kan gewoon hoor. Deze datum staat al heel lang vast in mijn agenda. Mijn vriendin gaat op die dag met 1 pk op pad samen met een vriendin van d'r. | |
One_Punch_Mickey | woensdag 14 april 2004 @ 17:51 |
1 pk? | |
Makster | woensdag 14 april 2004 @ 17:53 |
quote:LOL ![]() Als in Paard ![]() | |
One_Punch_Mickey | woensdag 14 april 2004 @ 18:00 |
![]() | |
Rietvaerder | woensdag 14 april 2004 @ 18:05 |
quote:Overwerkt denk ik ![]() | |
PatrickM | woensdag 14 april 2004 @ 18:24 |
quote:Vanmorgen ook zo'n spiegel incident gehad ![]() Ik voeg op uit van de snelweg (A12 / Utrechtse baan afslag na die van Voorburg bij het gebouw van NN) op de linkerbaan van de 2 uitvoegstroken aldaar... besluit er zo'n pipo op de rechterbaan even zonder te kijken op te schuiven terwijl ik naast hem zit en aan het inhalen ben ![]() Dus ik boos en toeteren... naast hem rijden en even naar mijn ogen gewezen dat ie moest kijken, maar hij reageerde er totaal niet op... Zag later dat ie dezelfde richting als mij op ging (stoplichten sprongen voor hem op rood) dus ben hem op blijven wachten (mede omdat ik zo de ziekte er in had, aangezien ik bijna onder zijn auto lag)... Dus hij kwam eraan en parkeerde, en ik reed naar hem toe. Ik heb hem toen op een vriendelijke manier te woord gestaan (het liefst zou je zo iemand de hersens in willen slaan, maar aangezien dat niet echt helpt), en hem uitgelegd wat ie had gedaan waardoor ik zo boos was. Heb hem uitgelegd dat ie zijn spiegels goed en beter moet gebruiken omdat zo de meeste ongelukken ontstaan. Zijn eerste reactie was: "Ja, maar jij zat zo dicht achter mij" ![]() Uiteindelijk heeft ie netjes zijn excuses gemaakt. Hebben we elkaar een hand geschudt en heeft hij gezegd voortaan toch beter te gaan spiegelen ![]() ![]() Dus dat was mijn goede daad van deze dag ![]() Overigens wel klote voor die maat ![]() | |
PatrickM | woensdag 14 april 2004 @ 18:40 |
Trouwens... vandaag de dopjes in praktijk kunnen testen... Het is echt een ware verademing ![]() Lekker rustig... alle irritante windgeluiden enzo worden bijna geheel weggefilterd. Terwijl je de belangrijke dingen nog steeds goed blijft horen (zoals sirenes... die hoorde ik op ca. 100 tot 150 meter afstand op de snelweg ![]() | |
hollander172 | woensdag 14 april 2004 @ 18:43 |
quote:Je hebt op zich geluk dat hij er goed op reageert. Ik heb een jaar in Den Haag gewerkt en op de A12 werd er bij Zevenhuizen ook bijna een motorrijder omver gereden. (die reed tussen de file door.) De motorrijder werd boos en tikte bij de auto op het raam, wat er over en weer gezegd werd weet ik niet maar het is niet echt positief. ![]() Die man rende erop af en trapte hem en zijn motor omver. Hij liep terug naar de auto, pakte zijn wielmoersleutel (die lag blijkbaar op de achterbank ![]() ![]() Dit alles gebeurd dan zo voor je ogen terwijl je eigenlijk niks kan doen. De dader hebben we klem gezet met drie auto's en de politie gebeld. De motorrijder wist niet meer wat links en rechts was en we constateerden dat ie op zijn minst zijn rechterarm had gebroken. (van het afweren) De dader is na 3 kwartier wachten!!! pas opgehaald door de politie, een omstander heeft de motorrijder naar het dichtsbijzijnde ziekenhuis gebracht. De A12 is niet echt gezellig voor motorrijders 's ochtends. Dit was het ergste incident dat ik heb gezien maar zeker niet het enige. Blijkbaar kunnen ze er niet tegen dat ze zelf nog kilometers file voor de boeg hebben en motorrijders er zomaar tussendoor kunnen. | |
PatrickM | woensdag 14 april 2004 @ 18:57 |
quote:Tja... dat hangt er altijd vanaf wat voor figuur je treft... Ik trof een Saab rijder, zo een die heel cool is zolang ie anoniem kan blijven, maar heel klein wordt als je hem op staat te wachten. Overigens niet erg slim van die motorrijder om pas bij een afslag een spiegel eraf te trappen, kan je beter gewoon onder het rijden doen ![]() Uiteindelijk wek je er alleen maar extra agressie bij iemand op, en snijdt zo'n automobilist in de toekomst voor de lol motorrijders (bij wijze van spreken), terwijl als je 'm er op een rustige manier op aanspreekt iig enigzins begrip kweekt en iemand zover krijgt om toch beter op te gaan letten ![]() Wat dat betreft ben ik ook voor een 5 of 10 jaarlijkse rijproef waarin je op je fouten gewezen wordt, en dat je zodoende scherp blijft. Hou ook in gedachte dat het niet expres gebeurd... Tuurlijk is het laksheid en slecht kijken, maar ze doen het uiteindelijk niet expres (normaal gesproken dan...) Dus het blijft ook een kwestie van goed anticiperen en er rekening mee houden dat je totaal niet gezien wordt. Was ook mijn redding vanmorgen. Ik zag op het moment dat ik schuin achter hem zat en hem aan het inhalen was dat ie zijn knippertje uitdeed en gelijk opzij ging. Ben toen gelijk in de ankers gegaan, en heb zodoende ergerer kunnen voorkomen (lange leve ABS overigens ![]() Overigens... ik heb het geluk elke dag de A4 richting A'dam te mogen pakken, en dan richting A12 Den Haag mogen te gaan over het Prins Clausplein ![]() Is echt een verschrikking met alle invoeg- en uitvoegstroken (maar nog altijd beter dan er 3 kwartier over doen door de stad heen (dat is namelijk mijn enige alternatief ![]() ![]() [ Bericht 15% gewijzigd door PatrickM op 14-04-2004 19:08:32 ] | |
One_Punch_Mickey | woensdag 14 april 2004 @ 19:27 |
heb ik nu zo vaak gehad dat er van te voren rekening mee houd dat een auto mijn kant op gaat komen, van welke baan dan ook. vanochtend ook weer: rijd ik heel rustig, hij was nog koud, op de linkerbaan achter een auto. ik besluit om naar rechts te gaan en omdat het verkeer het niet toeliet aan zijn kant kwam ik naast die auto te rijden. wat denk je? gaat gewoon blind naar rechts natuurlijk! beetje gas bij, omkijkend naar de bestuurder rijd ik hoofdschuddend door... het is onderhand meer regel dan uitzondering met die koekblikken. | |
PatrickM | woensdag 14 april 2004 @ 19:48 |
quote:Helaas wel... in een auto je met het verkeer bezig houden is tenslotte een hele moeilijke bezigheid voor de meeste automobilisten natuurlijk ![]() ![]() | |
hollander172 | woensdag 14 april 2004 @ 20:37 |
quote:Mwah ik ben ook niet onschuldig, tijdens mijn werkzaamheden in die regio was ik ook met van alles bezig behalve autorijden. Typische uitdossing in de ochtendspits: Laptop op de passagiersstoel om te werken, krant op mijn stuur om te lezen, koffiekan en mok op schoot, werkbonnen op de handrem, gelijktijdig nog sjekkies draaien en cd's wisselen in de radio. Ik heb dat jaar alleen mijn stuur in handen gehad als ik krap moest keren, sturen deed ik doorgaans met mijn knieen/bovenbenen. Wel heb ik altijd een grote sympatie gehad voor motorrijden/motorrijders dus van mij kregen en krijgen ze altijd voorrang en ik maak plaats voor ze. Ook wees ik mensen voor me erop met groot licht dat ze in de weg stonden als een motor er tussendoor wilde rijden. De keer dat ik de grote klapper maakte (op volle snelheid achterop de file gebotst) had ik helemaal niks liggen. Ik was echt aan het rijden en had mijn volledige concentratie daarbij. Gewoon een blackout gehad denk ik. Al die dingen heb ik nooit echt afgeleerd, sturen doe ik bij voorkeur nog steeds met mijn knieen/bovenbeen. Wel ben ik na gaan denken over wat er nou eigenlijk gebeurt was en de grote klap die het tot gevolg had. Ik moet nog steeds mijn leven beteren wat rijden in de auto betreft.... | |
Patrick281 | woensdag 14 april 2004 @ 21:17 |
Als ik tegenwoordig mot heb dan laat ik het er maar bij.. meestal .. 11 jaar geleden ![]() ![]() Ik ging net tegen de as van de weg aanrijden omdat de bus bij de halte stond. Komt hij er nog eens voorbij op de verkeerde weghelft met 80 km/u. ![]() Even bij het stoplicht zijn deur opengetrokken zo woest was ik. Zou ik nu niet meer doen. ![]() Hoewel .. op het moment zelve .. Jarenlang de andere weggebruikers gerespecteerd en fouten vergeven totdat ik vorig jaar (bijna) met de motorscoot van de rotonde afgereden werd door een automobilst. Ik reed al op de rotonde en hij kwam er zonder te kijken met hoge snelheid ineens naast op dezelfde baan. Ik moest helemaal de schuine kant op om hem te ontwijken terwijl ik ook in de remmen ging. - niet vol want ik reed niet zo lekker op de verkanting .. (Het was notabene de eerste dag dat ik de scoot had, en ik reed met een duo) Die man wel aangesproken bij het stoplicht maar hij wilde zijn fout niet toegeven en werd heel aggresief. Het was dat ik net 2 weken daarvoor het ongeluk met de Bimota had gehad en lichamelijk nog niet veel kon hebben dus ik liet hem maar in zijn eigen sop gaar koken. ![]() En jullie weten dat ik een hele aardig jongen ben. ![]() | |
One_Punch_Mickey | woensdag 14 april 2004 @ 21:41 |
quote:ik moet zeggen, dingen als kaarlezen, cd's verwisselen, drinken (en eten op langere ritten) etc. doe ik ook regelmatig. maar wel alleen als het kan! dus als ik een grote leegte voor mij zie op de weg. nu ik mijn motorrbw heb ben ik veel bewuster van het verkeer om mij heen, ook in mijn auto. ik denk wel dat ik veiliger ben gaan rijden met A-rbw. het is voor mij dan ook bijna nooit een verrassing als er een motor voorbij komt. | |
Makster | woensdag 14 april 2004 @ 21:49 |
Ben ook weer terug, net even met de HOLEC groep wezen rijden wsa wel gezellig. We gingen naar Rotterdam Airport waar er een paar aan het stunten waren. Zag er wel cool uit. Ook een knakker op een ZXR400 die VET wheelies trok, hij had sinds februari zijn rijbewijs ![]() Wat dus ook resulteerde in zijn eerste klapper, ging rechtop te ver remde achter mis en KLAP. Neer was ie. Gelukkig had ie crash pads en viel de schade mee, naja. Voorrem afgebroken, achterrem kapot, kuipen beschadigd maar verder wel redelijk intakt. Wat hebben we hiervan geleerd? Inderdaad wheelies op een ZXR400 zijn zonder meer mogelijk ![]() | |
PatrickM | woensdag 14 april 2004 @ 21:52 |
En ik zit bijna nooit meer in de auto... eens in de twee weken is 20 kilometer rijden... dan houdt het ook wel een beetje op ![]() Overigens ben ik altijd bewust met het verkeer bezig, ook in de auto. Heb dus eigenlijk ook altijd mijn aandacht ten volle op het verkeer, dus ook met de auto (behalve natuurlijk af en toe cd'tje wisselen ofzo). Kwam laatst overigens bij die ANWB test laatst als een keurige weggebruiker uit de bus ![]() | |
Rietvaerder | woensdag 14 april 2004 @ 21:54 |
Wat je daar van kan leren: Dat jij waarschijnlijk langer meegaat dan hij ![]() Ik krijg trouwens nieuwe laarzen voor mn verjaardag ![]() Worden waarschijnlijk 1 van deze 2: De Alpine-stars GPS3: ![]() of de Sidi B-one, past goed bij mn pak hee ![]() ![]() | |
Makster | woensdag 14 april 2004 @ 21:58 |
Ik ben inderdaad van plan om het langer voor te houden als deze stunter ![]() En coole laarzen !! Vooral de bovenste vind ik wel heel erg owkee ![]() Koop er ook gelijk een paar voor mij ![]() | |
hollander172 | woensdag 14 april 2004 @ 21:58 |
quote:Dat zeker! quote:Nu doe ik dat soort dingen wel minder maar van Utrecht naar Maastricht sturen bijv. doe ik nog steeds zonder ook maar 1 hand aan het stuur te hebben. Ik denk dat het vooral kwam omdat ik toen achterlijk veel kilometers maakte in de week. 7 a 800km was echt de benedengrens en bij mij trad er een soort gewenning op. Je maakt niet zozeer meer afwegingen maar ziet alles als "het kan" of "het kan niet" en bij mij kon er een hele hoop. ![]() Het leuke was wel dat ik de auto heel goed heb leren kennen, zo goed zelfs dat het schakelen dusdanig goed ging dat ik met die Corsa 1.2 regelmatig een CRX'je, 316i e.d. eruit trok, puur door slim te schakelen. (en het was mijn eigen auto niet dus zuinig was ik er niet op.) Ik kende die auto beter dan mijn eigen auto en niet alleen qua vermogen of schakelen maar ook met remmen e.d. (opels blijven kut maar die corsa was niet stuk te krijgen, zelfs niet na die klap, dat ding bleef rijden ![]() Veiliger ben ik niet gaan rijden na het behalen van het A rijbewijs, wel bewuster. | |
Rietvaerder | woensdag 14 april 2004 @ 22:01 |
quote:Ik vind die Sidi's het vetst ![]() | |
PatrickM | woensdag 14 april 2004 @ 22:01 |
quote:* mee eens is ![]() | |
hollander172 | woensdag 14 april 2004 @ 22:01 |
quote:Je weet wat voor laarzen ik draag dus de voorkeur die ik heb lijkt me duidelijk. ![]() | |
Rietvaerder | woensdag 14 april 2004 @ 22:03 |
Wat dan? | |
hollander172 | woensdag 14 april 2004 @ 22:04 |
quote:Kijk nog eens naar de foto's zou ik zeggen. Je maakte er zelfs een opmerking over. (niet op de meet maar hier op Fok!) | |
Patrick281 | woensdag 14 april 2004 @ 22:11 |
quote:Je zal zelf een ongeluk krijgen door iemand die aan het stunten is. ![]() Hopenlijk leert'ie er van .. kon hij wel naar huis rijden .. ![]() Heb je dat gelezen over die jongen die ging stunten/surfen naast zijn auto op cruisecontrol. ![]() | |
PatrickM | woensdag 14 april 2004 @ 22:13 |
quote:Jups... kansloos figuur dacht ff met een gangetje van 35 km p/h naast zijn auto te kunnen meerennen ![]() | |
hollander172 | woensdag 14 april 2004 @ 22:14 |
quote:Hee gochem, moet je dat bestand nou nog op die ftp hebben? | |
Patrick281 | woensdag 14 april 2004 @ 22:14 |
![]() Hier zie je hoe belangrijk rijervaring is. ![]() Ja ik kan het wel zonder rijbewijs. ![]() | |
hollander172 | woensdag 14 april 2004 @ 22:17 |
quote:Helaas ben je geen 20 meer.... ![]() | |
PatrickM | woensdag 14 april 2004 @ 22:17 |
quote:Hoe laag kan je zinken ![]() Dan ben je echt stom bezig... Hopelijk dat ie flink op zijn bek is gegaan en voorlopig niet vergeet dat motorrijden toch moeilijker is dan dat ie dacht ![]() | |
Makster | woensdag 14 april 2004 @ 22:18 |
quote:Was een grote verlate parkeerplaats en iedereen stond aan de kant. Stil, niet eens op de motor zeg maar. Alleen de stuntelaars waren bezig. MAar hij kon niet meer naar huis nee. Geen voorrem en geen achterrem dan houdt het wel een beetje op. Gelukkig had hij zelf niks en kon hij er verder wel om lachen. Hij vatte het in ieder geval sprotief op ![]() MAar om nou naast je cruisecontrol te gaan rennen LOL ![]() | |
Makster | woensdag 14 april 2004 @ 22:19 |
quote: ![]() ![]() ![]() | |
Rietvaerder | woensdag 14 april 2004 @ 22:25 |
Mensen ik ben pitten, vrijdag ik ga alle zaken af voor laarzen ![]() | |
Makster | woensdag 14 april 2004 @ 22:25 |
Adios slaapzakkos | |
Makster | woensdag 14 april 2004 @ 22:32 |
Owja was ook wel heel kick, bij de holec kwamen we een oude rot tegen op een antieke MV, echt een heel kick ding. Later kwam zijn maat ook nog ff op een oude Norton. Wat een HERRIE kwam daar uit zeg. Was wel heel kick om te zien.![]() En ook een foto van mijne ![]() ![]() | |
Patrick281 | woensdag 14 april 2004 @ 23:20 |
quote:Ik mail je morgen op je XS4all adres. ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 15 april 2004 @ 07:27 |
quote:deze ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 15 april 2004 @ 07:28 |
quote:precies zo'n rode moest ook gekeurd worden bij de RDW toen ik er was! wel apart zo'n ding. | |
ZX9R | donderdag 15 april 2004 @ 08:18 |
Gisteren te horen gekregen dat mijn pa in het weekend tegen het asfalt is geklapt. Hij rijdt op een Diversion 600. Hij komt op een rotonde aanrijden, lekker rustig want zo is tie, remt netjes voor de bocht, schakelt terug en stuurt in. Op het moment van insturen schiet zijn voorwiel onder hem uit en *klap* daar lag hij. Het had wat geregend en de rotonde was blijkbaar olievies. Kuip beschadigd, gas en remhendel beschadigd, achterpinker afgebroken en uitlaat flink bekrast. Hij had gelukkig niets. Alleen een beetje een zere knie. ![]() Gelukkig draagt hij ALTIJD leer! ![]() | |
ZX9R | donderdag 15 april 2004 @ 08:22 |
Over die oudjes gesproken. Zoiets rijd mijn oom. Alleen dan in het rood: Laverda ![]() Als dat ding stationair staat te draaien zie je de voorvork op en neer dansen..... ![]() | |
Patrick281 | donderdag 15 april 2004 @ 09:21 |
quote:En dat blok hebben ze gewoon in de 650 supersport gezet .. 17 jaar later. Deze fiets lijkt wel wat op de Moto Guzzi V11 .. andersom eigenlijk. ![]() Gisteren een paar bijdehandte jongens gesproken .. 1 denkt dat Moto Guzzi en Bimota hetzelfde is. Na uitleg bleef hij het nog volhouden ook. ![]() | |
ZX9R | donderdag 15 april 2004 @ 09:23 |
quote: ![]() Hoe dom kun je dan zijn? Zo overtuigd van zijn eigen gelijk.... ![]() | |
Patrick281 | donderdag 15 april 2004 @ 09:37 |
quote:Ach je bent jong en hebt een mening. ![]() Ik heb hem maar niet verder proberen te overtuigen. | |
ZX9R | donderdag 15 april 2004 @ 09:42 |
Heeft Bimota ooit wel eens een Guzzi-blok gebruikt? Ben benieuwd hou dat eruit zou zien. Zo'n lelijk blok op een mooie fiets. | |
hollander172 | donderdag 15 april 2004 @ 10:09 |
quote:Was niet echt een beste actie maar het werkt. Je had hem beter op de mail van mijn werk kunnen zetten, had voor mij een hoop tussenstappen gescheelt. Anyhow, hij staat op de ftp. ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 15 april 2004 @ 10:14 |
quote:klote voor die motor maar gelukkig weinig met je oom aan de hand, materiaal is vervangbaar he! | |
ZX9R | donderdag 15 april 2004 @ 10:15 |
quote:Oom rijd Laverda. Pa is op het asfalt geklapt. Gelukkig heeft hij zijn motor all-risk verzekerd en kost het hem "slechts" ¤ 137,- eigen risico. | |
One_Punch_Mickey | donderdag 15 april 2004 @ 10:19 |
niet goed gelezen ![]() ![]() | |
ZX9R | donderdag 15 april 2004 @ 10:22 |
Het was nog vroeg... | |
Patrick281 | donderdag 15 april 2004 @ 10:26 |
quote:GB .. nope. (motormerk + Bimota. In het begin nog wel Kawasaki .. later voornamelijk Suzuki en Yamaha blokken en een enkele Ducati tot voor kort.. want sinds Ducati de aandelen heeft is het nu nog maar alleen Ducati. Zijn wel andere mooie specials met Guzzi blok: Magni. ![]() | |
ZX9R | donderdag 15 april 2004 @ 10:28 |
quote:En niet te vergeten de BB versies. Die staat er één te koop bij Brons motoren in Groningen. ![]() | |
Patrick281 | donderdag 15 april 2004 @ 10:32 |
quote:Ben ik even vergeten .. ook een verhaal aprt ![]() Magni Guzzi: ![]() [ Bericht 11% gewijzigd door Patrick281 op 15-04-2004 10:42:55 ] | |
Patrick281 | donderdag 15 april 2004 @ 10:33 |
quote:Dan had je die even gemaild. ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 15 april 2004 @ 13:02 |
Zo heren wat een schitterend weer! Weerstation zegt dat het 25.8 graden is in de schaduw hier ![]() ![]() Dat word gummen, ff wat zaakjes af voor nieuwe laarzen ![]() | |
Gerako | donderdag 15 april 2004 @ 13:08 |
quote:Waar zit dat weerstation van jouw, in de cv ofzo. Bij mij geeft de temp. meter 16 graden aan. | |
One_Punch_Mickey | donderdag 15 april 2004 @ 13:09 |
wat weer idd!! helaas kan ik niet rijden vandaag... | |
Rietvaerder | donderdag 15 april 2004 @ 13:25 |
quote: ![]() Nee, sensor zit buiten onder het zonnenscherm.... waarschijnlijk hangt daar wat warmere lucht idd ![]() | |
Gerako | donderdag 15 april 2004 @ 13:34 |
quote:Misschien is dat het, maar het is tenminste mooi weer en dat is al heel wat. Kan ook niet anders want ik zit ziek binnen en dan is het altijd mooi weer. Jullie mogen mij wel dankbaar zijn. ![]() | |
hollander172 | donderdag 15 april 2004 @ 13:41 |
quote:Nee daarvoor met je vooralsnog inloggen. Ik ben bezig om het om te zetten naar echte domeinen maar heb dit op dit moment nog niet voor elkaar. | |
Makster | donderdag 15 april 2004 @ 14:46 |
quote:Dank u, dat je nog een paar maandjes ziek mag zijn dan maar ![]() ![]() | |
Patrick281 | donderdag 15 april 2004 @ 14:48 |
quote:Ziek geworden na de motormeet .. van de kou .. ![]() Dan zal ik die Mille maar ff lenen, zonde om stil te laten staan. ![]() | |
Gerako | donderdag 15 april 2004 @ 14:56 |
quote:Dat is nou ook weer niet de bedoeling, wil wel naar Lemmer zondag. ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 15 april 2004 @ 16:09 |
idd, je moet er wel weer bij zijn zondag ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 15 april 2004 @ 17:11 |
Damn! Niemand had maat 48 ![]() 47 was net te klein...... ![]() Is wel te bestellen maar duurt 3 weken ofzo.. | |
PatrickM | donderdag 15 april 2004 @ 17:15 |
quote:Hier stond een domme vraag ![]() ![]() [ Bericht 22% gewijzigd door PatrickM op 15-04-2004 17:25:55 ] | |
PatrickM | donderdag 15 april 2004 @ 17:15 |
quote:Loopt er niet ergens een tram bij jullie in de buurt? ![]() ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 15 april 2004 @ 17:19 |
Is dat Haagse humor ? ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 15 april 2004 @ 17:19 |
quote:das balen, heb je ze wel besteld of ga je nog ergens anders kijken? wanneer ben je eigenlijk jarig? | |
One_Punch_Mickey | donderdag 15 april 2004 @ 17:20 |
quote:iig geen Arnhemse...ik snap em nl. niet... | |
Rietvaerder | donderdag 15 april 2004 @ 17:22 |
Ik snap hem ook niet ![]() Ik heb nog niks besteld want ik betaal ze niet ![]() | |
PatrickM | donderdag 15 april 2004 @ 17:25 |
quote: ![]() | |
PatrickM | donderdag 15 april 2004 @ 17:26 |
quote:Niet kunnen snappen en niet willen snappen zijn 2 verschillende dingen ![]() ![]() Hints @ OPM: Tram? Rails? Scherpe wielen? Grote voeten? ![]() | |
PatrickM | donderdag 15 april 2004 @ 17:30 |
* PatrickM gaat eten en spullen pakken en naar Fryslân. Dusse... tot zondag ![]() @ Riet: you've got mail | |
One_Punch_Mickey | donderdag 15 april 2004 @ 17:31 |
quote: ![]() ![]() ![]() ok de overgang van tram --> rails --> scherpe wielen (gaat nog net) snap ik nog maar van scherpe wielen --> grote voeten ![]() | |
PatrickM | donderdag 15 april 2004 @ 17:32 |
quote:Laat maar... Haagse humor ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 15 april 2004 @ 17:33 |
ok, leg het me nog maar een keer uit ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 15 april 2004 @ 17:33 |
Iks nap hem ook nog niet ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 15 april 2004 @ 17:36 |
maar jij hebt idd grote voeten, tering maat 48!! | |
Rietvaerder | donderdag 15 april 2004 @ 17:37 |
Ja euh.... ![]() ![]() ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 15 april 2004 @ 17:39 |
Mijn huidige laarzen is maat 47... | |
hollander172 | donderdag 15 april 2004 @ 17:41 |
quote:Ach als alles in proportie is heb je niks te klagen toch? Ik heb zelf met die Alpinestars maat 40. ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 15 april 2004 @ 17:48 |
Zooo... ![]() | |
PatrickM | donderdag 15 april 2004 @ 17:54 |
quote: quote:* PatrickM ziet hier een prachtig experiment voor de wetenschap ![]() ![]() ![]() Ik ga nu echt eens vitte maken... tot zondag ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 15 april 2004 @ 17:55 |
Hoi he, doe voorzichtig | |
Rietvaerder | donderdag 15 april 2004 @ 17:56 |
Ben jaloers op je Hollander ![]() Alhoewel..... een stevige gast van 1.92 met maat 40 voetjes is ook geen porum... | |
PatrickM | donderdag 15 april 2004 @ 17:57 |
quote:Ik doe altijd voorzichting ![]() | |
hollander172 | donderdag 15 april 2004 @ 18:00 |
quote:Ach mijn vriendin vind kleine voeten schattig en over de rest heb ik haar nog niet horen klagen. ![]() Ik ben vooral trots op mijn cupje AA. ![]() | |
Makster | donderdag 15 april 2004 @ 18:01 |
Maat 48 !!!! ![]() Vind je het gek dat je eerst met je voet de grond raakte ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 15 april 2004 @ 18:01 |
Je kwam idd niet echt over als een grote, brede stoere vent ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 15 april 2004 @ 18:01 |
quote:Ga eens rukken man... | |
Makster | donderdag 15 april 2004 @ 18:04 |
quote:Cupje AA in je onderbroek ![]() quote:Net gedaan, moet ook wel by the way ![]() | |
hollander172 | donderdag 15 april 2004 @ 18:12 |
quote:Nope, de tock heb ik uitgedaan na de laatste training met honkbal. ![]() | |
Makster | donderdag 15 april 2004 @ 18:15 |
quote: ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 15 april 2004 @ 18:28 |
quote:dat is dan weer heel klein (dat betekent dus schoenmaat 39)...maar idd alles in de juiste proporties. | |
Rietvaerder | donderdag 15 april 2004 @ 18:36 |
Dus ik moet maat 48 hebben ![]() | |
Makster | donderdag 15 april 2004 @ 18:37 |
quote:Je hebt inderdaad wel een grote bek ja ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 15 april 2004 @ 18:39 |
quote:Hee, je mag dan ouder zijn....... ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 15 april 2004 @ 21:05 |
Het word waarschijnlijk toch Alpine Stars of Oxtar..... Spidi B-one loopt maar t/m maat 47 volgens de site van Motorgoedkoop.nl... ![]() | |
PommeL | donderdag 15 april 2004 @ 21:12 |
Ey mensen, sorry was niet online..... heb op het moment even een andere interesse ![]() ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 15 april 2004 @ 21:16 |
vertel ![]() hoe staat het met je brommer? | |
PommeL | donderdag 15 april 2004 @ 21:18 |
Hehehe...vertel? nou eh... beetje erg erg erg overdreven erg verliefd ![]() En de brommer...nou ze zouden er vandaag aan werken dus, ik hoor het wel | |
One_Punch_Mickey | donderdag 15 april 2004 @ 21:21 |
beetje gevoelig voor 'the birds en the bees, and the flowers and the trees'? nee, is echt leuk ![]() | |
PommeL | donderdag 15 april 2004 @ 21:23 |
Nou, ze is gek van motoren! en ik heb niets met haar, ik weet ook niet zeker of ze me leuk vindt , lijkt er wel op volgens mij haha , hoop het wel! Dus , wie weet....ALS het iets wordt dan zal ze vast een keertje meekomen, maar ik hoop eerst maar dat het wat wordt, daarna zien ik wel verder ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 15 april 2004 @ 21:26 |
koel ![]() | |
PommeL | donderdag 15 april 2004 @ 21:27 |
Ghehe het is zo erg dat ik meer aan haar denk dan aan de motor, en dat zegt wat ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 15 april 2004 @ 21:35 |
quote:dat is niet normaal meer ![]() ![]() | |
PommeL | donderdag 15 april 2004 @ 21:36 |
quote:Ik weet het, het is net een ziekte ![]() ![]() ![]() | |
hollander172 | donderdag 15 april 2004 @ 21:36 |
quote:Gewoon uitnodigen voor een meet. Waarom niet? | |
One_Punch_Mickey | donderdag 15 april 2004 @ 21:37 |
quote: ![]() ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 15 april 2004 @ 21:38 |
Pepijn, jij verwachtte dat ik een stoppie ging op het laatst met afscheid nemen, is het niet? ![]() Ik beheers het nog niet 100%.. dus ik ga niet het risico lopen voor lul te staan (Of liggen ![]() | |
hollander172 | donderdag 15 april 2004 @ 21:38 |
quote:Doe ff normaal man, je motor is gewond op dit moment en jij denkt alleen aan het meisje? ![]() De motor gaat voor alles he? ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 15 april 2004 @ 21:39 |
Bij mij wel ![]() | |
hollander172 | donderdag 15 april 2004 @ 21:40 |
quote:Dat wisten we al, hoe staat het met jou en de liefde? (voor dingen waar geen benzine in kan dan ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 15 april 2004 @ 21:42 |
quote: ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 15 april 2004 @ 21:44 |
ik heb zo'n idee dat je het mij eens bent hier [FOK MC] Motormeet deel 2 | |
PommeL | donderdag 15 april 2004 @ 21:52 |
quote:Hahahaha ![]() | |
Gerako | donderdag 15 april 2004 @ 21:54 |
Motor gaat voor alles? Sorry hoor maar bij mij niet. ![]() Pommel, veel plezier met je motor en met het verliefd zijn. | |
Polleke83 | donderdag 15 april 2004 @ 21:58 |
![]() op een beste dag was hij gaan rijden met zijn (volgens mij duc, ik kan het niet goed zien omdat het een gele streep is als hij voorbij komt), op een 80km weg. hij zal iets te hard hebben gereden, want bij het passeren van een flitspaal (op bekend punt) ging hij te vol in de remmen, waardoor hij viel. werd wel geflitst met (ik dacht 92 per uur). | |
PommeL | donderdag 15 april 2004 @ 22:00 |
quote:Straks vindt ze iemand van jullie leuk ![]() ![]() | |
hollander172 | donderdag 15 april 2004 @ 22:00 |
quote:Je ziet de grap van de opmerking wel in? | |
hollander172 | donderdag 15 april 2004 @ 22:00 |
quote:Ik ben al bezet dus maak je daar maar niet druk om. | |
One_Punch_Mickey | donderdag 15 april 2004 @ 22:02 |
ook al was je niet bezet ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 15 april 2004 @ 22:06 |
quote:Rustig, rustig.... ![]() Ben niet op zoek ofzo... | |
PommeL | donderdag 15 april 2004 @ 22:10 |
hahaha ![]() ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 15 april 2004 @ 22:11 |
Doe maar hoor, kijk maar.... | |
PommeL | donderdag 15 april 2004 @ 22:20 |
quote:Thnx! ![]() ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 15 april 2004 @ 22:23 |
Pffff.. sentimentele balletjes ![]() De echte rijder verkiest zijn motor boven een meisje ![]() | |
PommeL | donderdag 15 april 2004 @ 22:24 |
quote:Hehe...zeker nooit echt verliefd geweest ![]() (en dan op een meisje he, niet op je motor ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 15 april 2004 @ 22:24 |
Inderdaad... | |
One_Punch_Mickey | donderdag 15 april 2004 @ 22:26 |
quote: ![]() 1. motor 2. auto 3. meisje ![]() | |
PommeL | donderdag 15 april 2004 @ 22:26 |
Hm, 1. meisje 2. motor 3. ???? ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 15 april 2004 @ 22:27 |
2. Auto????????? ![]() Jij snapt het ook al niet ![]() 1. MOTOR 2. Motorslot 3. Motorkleding 4. Computer ![]() 5. Digitale camera ....... 96. Meisje 535. Auto ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 15 april 2004 @ 22:31 |
quote:zeker auto!!! Parijs en Frankfurt zijn altijd de moeite waard ![]() 1. auto 2. meisje nu de eerder genoemde volgorde alles met een zandbak zout natuurlijk | |
Rietvaerder | donderdag 15 april 2004 @ 22:31 |
Wat voor auto heb je ? Mijn auto komt echt ergens op de 500e plaats hoor ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 15 april 2004 @ 22:32 |
Honda Civic uit 94 | |
Rietvaerder | donderdag 15 april 2004 @ 22:33 |
CRX ?? DOHC sticker op de achterruit? ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 15 april 2004 @ 22:33 |
quote:hahah nee, een gewone HB 1.3tje...met 75 schamele pk's. | |
PommeL | donderdag 15 april 2004 @ 22:34 |
quote:Hehe...we hebbben een echte freak geloof ik ![]() ![]() ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 15 april 2004 @ 22:35 |
Dat valt bèst mee..... | |
One_Punch_Mickey | donderdag 15 april 2004 @ 22:36 |
quote:komt wel verandering in als er echt een meisje langskomt ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 15 april 2004 @ 22:36 |
zo 1 dus, maar dan in het zilver en andere velgen...![]() | |
Rietvaerder | donderdag 15 april 2004 @ 22:36 |
quote: ![]() Nog altijd 34pk meer dan mij ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 15 april 2004 @ 22:37 |
quote:ja maar ook meer dan 800 kg meer ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 15 april 2004 @ 22:37 |
quote:Het zusje van Mark zijn vriendin is best oke ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 15 april 2004 @ 22:38 |
quote:kan ie niet wat regelen voor je ![]() | |
PommeL | donderdag 15 april 2004 @ 22:38 |
quote:Nou vraag ik me serieus af, hoe ziet jou sexleven er dan uit? ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 15 april 2004 @ 22:39 |
Sex-wattes? ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 15 april 2004 @ 22:39 |
quote:Heeft ie vanavond zojuist gedaan, zit nu te msn-en met haar ![]() | |
PommeL | donderdag 15 april 2004 @ 22:40 |
quote:Hehe, dacht ik al ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 15 april 2004 @ 22:40 |
![]() | |
Rietvaerder | donderdag 15 april 2004 @ 22:45 |
Neu ze had nooit achterop gezeten...... vind het wat ver naar Friesland als je het niet gewend bent, vooral niet op een Bandit, keihard zadel... is niet goed voor die Sanex-derrières ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 15 april 2004 @ 22:45 |
quote:perfekt excuus voor jou om daar heel goed voor te zorgen ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 15 april 2004 @ 22:46 |
Ze had er iig geen problemen mee dat ik geen grepen had om vast te houden ![]() "Kan ik me niet aan de bestuurder vasthouden dan?" zei ze ![]() ![]() |