dat hoeft nu ook weer niet. de uitleg van Riet is toch duidelijk?quote:Dan lijkt het me beter dat ik maar even niet meer reageer, ik zie het punt nog steeds niet.
Ik spreek jullie morgen wel IRL, lijkt me iets handiger communiceren.
Doe ik ook niet, ik schenk jullie alleen een nieuw topic.quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik dacht dat jij niet meer ging reageren tot morgen?
Lijkt me even beter, ik snap Riet's uitleg ook niet. Op mij komt het beide negatief over door de woorden die er staan. Smileys zie ik persoonlijk niet zoveel in.quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dat hoeft nu ook weer niet. de uitleg van Riet is toch duidelijk?
Iets kan gewoon een grapje zijn, dat herken je dan dus aan de smiley(s) die erachter staan/staat, maar dezelfde zin kan ook negatief bedoeld zijn door de aanwezige smileys erachter..quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:51 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, ik schenk jullie alleen een nieuw topic.
Okee nog 1 keer dan:
[..]
Lijkt me even beter, ik snap Riet's uitleg ook niet. Op mij komt het beide negatief over door de woorden die er staan. Smileys zie ik persoonlijk niet zoveel in.
Waar hebben we het eigenlijk over? Een klein gifbestandje dat blijkbaar van doorslaggevend belang is bij het lezen van een tekst en deze positief of negatief uitlegt.
Omdat Nederlands niet mijn eerste taal is leg ik woorden zoveel mogelijk in de weegschaal om te voorkomen dat deze verkeerd opgevat worden. (mits onbedoeld natuurlijk.)
Wat is dan je 1e taal?quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:51 schreef hollander172 het volgende:
Omdat Nederlands niet mijn eerste taal is leg ik woorden zoveel mogelijk in de weegschaal om te voorkomen dat deze verkeerd opgevat worden. (mits onbedoeld natuurlijk.)
hij reageerde hierop:quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:52 schreef Rietvaerder het volgende:
PatM:Cool....
Maar wat is FP ?
FlitsPaalquote:over FP gesproken: jij remde net optijd voor die FP ergens in een wijk (?) en ik moest ook vol in de remmen, net na een inhaalactie.
zoals ik al zei: dat hoeft nu ook weer niet. maarja, je moet het zelf wetenquote:Op zaterdag 10 april 2004 12:51 schreef hollander172 het volgende:
Lijkt me even beter, ik snap Riet's uitleg ook niet. Op mij komt het beide negatief over door de woorden die er staan. Smileys zie ik persoonlijk niet zoveel in.
Waar hebben we het eigenlijk over? Een klein gifbestandje dat blijkbaar van doorslaggevend belang is bij het lezen van een tekst en deze positief of negatief uitlegt.
Owwwww.. ja idd zag hem ook op t laatst, bijna OPM op mn nekquote:Op zaterdag 10 april 2004 12:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hij reageerde hierop:
[..]
FlitsPaal
platrijden met je beugelsquote:Op zaterdag 10 april 2004 12:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Op zaterdag 10 april 2004 12:33 schreef ZOABVW het volgende:
@PatrickM: nee jij met je midlifecrisis-rechtopzitten-windscherm-ouwelullenmotor...![]()
![]()
![]()
Ik zou hem slaan Pat![]()
veelde niet scheel nee! afstand, ja na een inhaal actie zekerquote:Op zaterdag 10 april 2004 12:56 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Owwwww.. ja idd zag hem ook op t laatst, bijna OPM op mn nek
Meer afstand jongens
Mijn eerste taal in Engels, pas op mijn 4de leerde ik wat nederlandse woordjes zodat ik niet buiten de boot zou vallen op de kleuterschool. De voertaal thuis is tot mijn 12de ongeveer engels geweest. Alleen bij verjaardagen en als bijv. vriendjes kwamen spelen pasten we ons aan en spraken nederlands. (in mijn geval een beetje gebrekkig) Beide ouders zijn gewoon nederlands alleen mijn moeder heeft lange tijd in engeland gewoond en kon zich beter uitdrukken in de engelse taal.quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:54 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wat is dan je 1e taal?
Een hollander met een andere taal dan Nederland is natuurlijk geen hollander
Tsja aan de andere kant, waarom ook niet? Ik moet toch netjes antwoorden op vragen die me gestelt worden. Ik laat die smileys gewoon voor wat ze zijn dan komt het allemaal goed.quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zoals ik al zei: dat hoeft nu ook weer niet. maarja, je moet het zelf wetenwe zien je sowieso morgen toch!
Interessantquote:Op zaterdag 10 april 2004 13:07 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Mijn eerste taal in Engels, pas op mijn 4de leerde ik wat nederlandse woordjes zodat ik niet buiten de boot zou vallen op de kleuterschool. De voertaal thuis is tot mijn 12de ongeveer engels geweest. Alleen bij verjaardagen en als bijv. vriendjes kwamen spelen pasten we ons aan en spraken nederlands. (in mijn geval een beetje gebrekkig) Beide ouders zijn gewoon nederlands alleen mijn moeder heeft lange tijd in engeland gewoond en kon zich beter uitdrukken in de engelse taal.
Nu ben ik 24 en het spreken van engels een beetje verleerd, wel vertaal ik nog steeds alles naar het engels om het begrijpelijker te maken voor mezelf. Dat krijg ik er ook bijna niet meer uit vrees ik.
Wel leuk op vakantie e.d. na een paar dagen weten ze niet meer wat ik nou ben, zelfs engelsen gaan de fout in en beginnen meteen te gokken waar ik vandaan kom uit Engeland afgaande op het accent wat ik heb. Ik kan er drie, eentje vloeiend en de andere twee meer als persiflage.
[..]
Tsja aan de andere kant, waarom ook niet? Ik moet toch netjes antwoorden op vragen die me gestelt worden. Ik laat die smileys gewoon voor wat ze zijn dan komt het allemaal goed.
quote:Op zaterdag 10 april 2004 13:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Veelde niet scheel of scheelde niet veel?
Zit je nu al aan de drank
Opmerkingen, feedback etc. voor het PTA forumquote:Op zaterdag 10 april 2004 13:09 schreef hollander172 het volgende:
Hebben we nu twee topics??? Was me niet eens opgevallen maar dan kan deze wel dicht, OPM was sneller dit keer.
Yep maar je merkt er weinig van hoor. Alleen als ik stomdronken of heel kwaad ben verval ik weer in mijn eigen taaltje. (dit gebeurt nooit eigenlijk.) Toen ik nog contact had met mijn broertje vervielen we ook steeds weer in het engels maar alleen als we samen waren omdat de communicatie dan sneller ging.quote:Op zaterdag 10 april 2004 13:09 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Interessant
Je bent dus een Nederlander met Engels als eerste taal
Ik ben oud en wijsquote:Op zaterdag 10 april 2004 12:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Op zaterdag 10 april 2004 12:33 schreef ZOABVW het volgende:
@PatrickM: nee jij met je midlifecrisis-rechtopzitten-windscherm-ouwelullenmotor...![]()
![]()
![]()
Ik zou hem slaan Pat![]()
en mijn beugel ideequote:Op zaterdag 10 april 2004 13:24 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ik ben oud en wijs![]()
Hoezo?quote:Op zaterdag 10 april 2004 13:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hollander, log jij bij elke post opnieuw in?
Nee, hoe dat zo? Je bedoelt zeker dat ik als afwezig sta? Dat kan je zo instellen in je profiel. Is ook makkelijker voor mij, je weet nooit wie er mee kijkt onder werktijd.quote:Op zaterdag 10 april 2004 13:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hollander, log jij bij elke post opnieuw in?
quote:Op zaterdag 10 april 2004 13:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoezo?
Mensen ommaaien bij een sjonnie-bak meetingquote:Op zaterdag 10 april 2004 13:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en mijn beugel idee?
hoe dan? is idd wel handig!quote:Op zaterdag 10 april 2004 13:29 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nee, hoe dat zo? Je bedoelt zeker dat ik als afwezig sta? Dat kan je zo instellen in je profiel. Is ook makkelijker voor mij, je weet nooit wie er mee kijkt onder werktijd.
Sorry was niet in profiel maar bij de opties. Daar heb je een keuze "maak onlinestatus openbaar" ofzoiets, die kan je dan op "nee" zetten.quote:Op zaterdag 10 april 2004 13:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hoe dan? is idd wel handig!
En nou ben jij ook weg........quote:Op zaterdag 10 april 2004 13:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
aha dus zo doe je dat.
Yooquote:Op zaterdag 10 april 2004 13:41 schreef Makster het volgende:
Pfff......ben ook weer thuis.
Lekker weer by the way
Beter is het morgen niet zo want dan sluit ik weer lekker mijn oogjes_
hier is t droog, of nee het miezert iets...quote:Op zaterdag 10 april 2004 13:41 schreef Makster het volgende:
Pfff......ben ook weer thuis.
Lekker weer by the way
Beter is het morgen niet zo want dan sluit ik weer lekker mijn oogjes_
Werken van 6.45 tot 13.00quote:Op zaterdag 10 april 2004 13:46 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
YooWaar was je heen geweest?
Ga zo naar Rotterdam toe, naar mijn zus. Denk dat ik daar wel heel de dag blijf. Ze viert der verjaardag enzoquote:Op zaterdag 10 april 2004 13:51 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat is wel beter chef
Gaan we nog iets doen?
Kennelijk een Gixxer Stationquote:Op zaterdag 10 april 2004 14:24 schreef Gerako het volgende:
Ik ben net aan het zoeken naar een 2ehands mercedes, kom ik dit tegen. [afbeelding]
Kan aan mij liggen, maar volgens mij is dat een gixxer. Toch?
http://www.autotrack.nl/o(...)5
in plaats dat je dat gisteren ontdektequote:Op zaterdag 10 april 2004 16:40 schreef Rietvaerder het volgende:Idd het oude type GSX-R
Zo, heb weer een heeeeeeeeeerlijk stukje gereden
Heb hier in de buurt een circuit gevonden, nou ja, bijna dan, want het valt onder openbare weg, maar echt jonge, pontje over bij Het Kop van het Land en dan bovenaan rechts, Werkendam en omgeving, man man man wat een leuke weggetjes! Laat ik jullie zeker eens zien!
Ik weet niet hoe dat komtquote:Op zaterdag 10 april 2004 16:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Pat waarom heb je dit op je site staan
[afbeelding]
Tja, kost wel 1,40 om over te varenquote:Op zaterdag 10 april 2004 16:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
in plaats dat je dat gisteren ontdekteben wel benieuwd, volgende keer dan maar
dat moet dan maar hequote:Op zaterdag 10 april 2004 16:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja, kost wel 1,40 om over te varen
dat eh hoop ik ook niet voor emquote:PatM, ik hoop toch niet dat die snikkel van jou is
En als je hard genoeg rijdt, red je het dan tot de overkant zonder de pont?quote:Op zaterdag 10 april 2004 16:50 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Tja, kost wel 1,40 om over te varen
Rook je gister geen vreemde luchtjes dan???quote:PatM, ik hoop toch niet dat die snikkel van jou is
quote:Op zaterdag 10 april 2004 16:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Anders gaan we toch maandag die weggetjes bij Werkendam checken
ff serieus: er kwam wel een hele vieze stank uit jou beemer...quote:Op zaterdag 10 april 2004 16:55 schreef PatrickM het volgende:
Rook je gister geen vreemde luchtjes dan???![]()
Kweet het.... kan zijn omdat ie in de tussentijd iets van een jaar stilgestaan heeft. Het wordt al steeds minder erg (heb laatst ook een flesje Forte MotoPower 1 erin gemieterd). Zal wel in de loop der tijd overgaanquote:Op zaterdag 10 april 2004 16:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ff serieus: er kwam wel een hele vieze stank uit jou beemer...
* PatrickM stemt voorquote:Op zaterdag 10 april 2004 16:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Anders gaan we toch maandag die weggetjes bij Werkendam checken
thxquote:Op zaterdag 10 april 2004 17:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Weggehaald OPM
beter!!quote:Op zaterdag 10 april 2004 17:13 schreef Rietvaerder het volgende:
O ja, dat gebied daar is een stiltegebied....... ik reed er iets van een half uur, en ben 1 auto tegenkomen en 2 fietsers..... meer niet, echt dood daarDus lekker knallen
Is verkleinen misschien niet een idee? IrfanView... gratis progje. 500x375 pixels opslaan in JPEG-formaat op 90% van de kwaliteit en je krijgt zulke foto's:quote:Op zaterdag 10 april 2004 17:31 schreef StefanP het volgende:
Weet iemand ergens een gratis host waar je kunt deeplinken naar foto's? Ik heb een foto of 10 van 800kb per stuk die ik online wil... mijn magere @home account zal na 10 views al voorbij de datalimiet zijn.
Doe maar nietquote:Op zaterdag 10 april 2004 17:51 schreef StefanP het volgende:
Ik wou ze juist in origineel formaat online plaatsen
geen idee, ik zag em gisteren ook al bij de Holec bezig...vieze wildplassersquote:Op zaterdag 10 april 2004 17:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Wie is die viezerik?
En ik zag 'm ook alquote:Op zaterdag 10 april 2004 17:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
geen idee, ik zag em gisteren ook al bij de Holec bezig...vieze wildplassers![]()
Toch niet dat soort foto's als in dit topic ( [PICS] SOGH goes Nurbergring ) van jouquote:Op zaterdag 10 april 2004 17:51 schreef StefanP het volgende:
Ik wou ze juist in origineel formaat online plaatsen
Tja... gemixte gevoelens... hij is om eerlijk te zijn zo lelijk als de nacht, maar toch een bruut uiterlijk... (en het zit heerlijk)...quote:Op zaterdag 10 april 2004 18:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van de Hayabusa?
En over 1,7 jaar zijn ze weer wat gezakt in prijsquote:Op zaterdag 10 april 2004 18:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Zo'n BlackBird lijkt mij ook wel wat, en de Blackbirds uit 96 zijn anders best te betalen
Nog even 1,7 jaar wachtenquote:Op zaterdag 10 april 2004 20:09 schreef Rietvaerder het volgende:
http://www.motormaf.nl/forum/topic.php?id=2511
%$@%$#@% #@^:(![]()
Wil ik ook ~!!!!!
Dat is waar... er moet tenslotte nog met bloed, zweet en tranen geld door arbeid binnenkomenquote:Op zaterdag 10 april 2004 20:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Met alleen wachten kom ik er niet vrees ik
Mwoah... moet ie wel bij kunnen houden met zijn fiets denk ikquote:Op zaterdag 10 april 2004 20:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Mijn pa wilt ook mee morgen..... goed idee of niet?
Denk dat ie het tempo te hoog gaat vinden dan
Vraag of ie wil ruilen met mijn fietsquote:Op zaterdag 10 april 2004 20:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, maar hij houdt van mega-rustig rijden.....
Jups... ik reken er niet opquote:Op zaterdag 10 april 2004 20:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Haha, kan je rekenen?
Had liever gaan rijden, maar brunch thuis remember (en me moeder vermoord me als ik er niet ben)quote:Op zaterdag 10 april 2004 20:29 schreef Rietvaerder het volgende:
Waarom ga jij niet mee morgen?
Maar maandag ben ik weer helemaal van de partijquote:Op zaterdag 10 april 2004 20:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Owja...
Prima idee toch? Waarom ook niet, maak er lekker een familie uitje van.quote:Op zaterdag 10 april 2004 20:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Mijn pa wilt ook mee morgen..... goed idee of niet?
Denk dat ie het tempo te hoog gaat vinden dan
Valt best wel mee hoor... er word enigzins stevig doorgeredenquote:Op zaterdag 10 april 2004 21:06 schreef hollander172 het volgende:
Hmmm jammer, dan ben ik jullie zo kwijt ben ik bang. Al een week niet gereden.
OHhhhhhhhhhhhhhh god wat irriteer ik me aan die vent als ik in beeld is mn zn rotkop en commentaar dat NERGENS op slaat!quote:Op zaterdag 10 april 2004 21:11 schreef PatrickM het volgende:
PatrickM pakt bier en chips en zet SBS6 op... Koos Spee komt op TV(Wegmisbruikers dus
)
Ow?quote:Op zaterdag 10 april 2004 21:10 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Valt best wel mee hoor... er word enigzins stevig doorgereden, niet geraced. En in een week ben je toch het rijden niet verleerd
Het is duidelijk dat jij nog geen autorbw hebtquote:Op zaterdag 10 april 2004 21:13 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ow?Ik vind het altijd rustig gaan.... ik rijd express rustig om niemand op te jagen... geen zin in ongelukken.
Dat kan ik je niet uitleggen, dat zal je zelf wel ervaren als je je autorbw gaat halenquote:Op zaterdag 10 april 2004 21:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Leg uit...
Wat vind je stevig doorrijden dan.... ik kom toch niet tot 30km/h boven de max. snelheid
En auto's zijn sowieso sloom, dus ja
Hebbie net het begin gezien met die motorquote:ARGHHHHHH daar is Koos!
DOOD DOOD DOOD DOOD DOOD DOOD
Vast wel, je zei namelijk dat je kan zien dat ik geen autorbw heb, waarom dan?quote:Op zaterdag 10 april 2004 21:28 schreef PatrickM het volgende:
Dat kan ik je niet uitleggen, dat zal je zelf wel ervaren als je je autorbw gaat halen
Ik zeg niet dat je onervaren ben. Sterker, ik denk dat jij tot nu misschien wel een betere motorbeheersing hebt als mij (mede dankzij het racen). En ik zeg ook niet dat het gevaarlijk is hoe jij rijdt, want jij doet dezelfde dingen als ik en vele andere motorrijders. Maar jouw rijtempo is voornamelijk ingesteld wat een motor makkelijk aankan, niet aan het overige verkeerquote:Op zaterdag 10 april 2004 21:42 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Vast wel, je zei namelijk dat je kan zien dat ik geen autorbw heb, waarom dan?
Vind je me zo onervaren rijden? k Heb nu 12.000km verkeerservaring, dan wel niet in de auto (gelukkig)
Maar dat maakt niet uit volgens mij. In de auto rijd je volgens mij sowieso altijd rustiger.
Maar nee, ik vind mezelf niet achterlijk hard rijden ofzo... gaat toch altijd vrij rustig.
Ok, ik haal wel vaak in, maar dat komt omdat ik er niet tegen kan om achter een auto te rijdenVaak is er voor mij nog genoeg ruimte, maar voor jullie (OPM en jij) niet meer.... misschien lijkt het dan gevaarlijk ofzo?
Ze hadden een merkloos setje bij Motoport. In ieder geval niet iets wat ik kende. Soort van "made in taiwan".quote:Op zaterdag 10 april 2004 21:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Waarom zou je origineel willenImitatie is vaak beter of minstens net zo goed..... en veel goedkoper!
Bekende merken zijn o.a. : SBK, Ferodo, DP, Lucas en Spiegler, zijn er vast nog meer maar daar kom ik zo 1,2,3 effe niet op
Oh nou ja, ok....quote:Op zaterdag 10 april 2004 21:49 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je onervaren ben. Sterker, ik denk dat jij tot nu misschien wel een betere motorbeheersing hebt als mij (mede dankzij het racen). En ik zeg ook niet dat het gevaarlijk is hoe jij rijdt, want jij doet dezelfde dingen als ik en vele andere motorrijders. Maar jouw rijtempo is voornamelijk ingesteld wat een motor makkelijk aankan, niet aan het overige verkeer
Maar dat is iets wat je zelf nog wel zal ervaren als je je B gaat halen
Ergo, ik merk het zelf als ik in de auto stap. Ik trek altijd supersnel door (auto kan simpelweg niet sneller optrekken) terwijl mijn perceptie is dat ik supersloom optrek...
En nee je rijdt ook niet achtelijk hard, maar gewoon stevig doorIs niets mis mee
Merkloos niet doen idd, maar ga gewoon eens langs een andere zaak dan... originele blokken waren voor mij 56 euro voor een setje, die van Ferodo waren 33 en remmen beter....quote:Op zaterdag 10 april 2004 21:52 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ze hadden een merkloos setje bij Motoport. In ieder geval niet iets wat ik kende. Soort van "made in taiwan".
Dan heb ik voor die paar centen meer liever origineel. Ik ga nog wel even rondshoppen want die motoport is mij veel te duur. Ik kan ze ook via mijn werk bestellen (wat niet eigenlijk.) eens kijken wat ze daar kosten.
Ik vond het wel lekker gaan hoorquote:Op zaterdag 10 april 2004 21:55 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Oh nou ja, ok....
Ik ben natuurlijk ook geen auto(rijden) gewend, dus ik rijd zo ongeveer wat de motor idd aankan zoals je zei. Ok, dus ik rijd stevig door
Maar als het te snel gaat voor jou/jullie, gewoon ff zeggen, houd ik rekening mee!
Geld ook voor morgen natuurlijk.... t is voor mij ook maar een gok natuurlijk wat het gewenste tempo ongeveer moet zijn...
Uhm, hoe hoger de maatschappelijke positie van mensen hoe gekker het wordt qua rijgedrag... maar ja, mensen met invloed hequote:Op zaterdag 10 april 2004 21:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Goedzo! Wat een kut programma man dat Wegmisbruikers..... allemaal moraalridders.
Zou die Spee nou echt nooooit te hard rijdenOf nooit een keer bellen in de auto (niet handsfree)
Net als een Honda Civic 1.6 VTiquote:Op zaterdag 10 april 2004 21:59 schreef Rietvaerder het volgende:
CRX is een model voor mensen die van doorrijden houden![]()
Hij had ruimte genoeg om tussen het verkeer te rijdenquote:Op zaterdag 10 april 2004 22:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Het was ook wel link..... in bocht inhalen en net voor een vrachtwagen. Dat ben ik wel met ze eens
Was trouwens een Focus geloof ikquote:Op zaterdag 10 april 2004 22:06 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Hij had ruimte genoeg om tussen het verkeer te rijden
Oke, daar heb je ook wel weer gelijk inquote:Op zaterdag 10 april 2004 22:08 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Was trouwens een Focus geloof ik
Die auto moest nog uitwijken richting berm ook....
Nou ja, erg slim vond ik het niet, ik had het niet gedaan iig, ik haal alleen in als er geen tegenliggers komen of als ze heeeeeel ver zijn
quote:Op donderdag 18 maart 2004 01:07 schreef M4rt het volgende:
jammer dat dit een auto topic is anders had ik nog een paar leuke pics van de motor van mn pa (319,5 km/h max.)
Nee dat dacht ik ook, als ik niet eens een fabrikant kan ontwaren tussen de exotische tekens wil ik het niet gokken. Van de remmen hangt toch mijn leven af. (okee een beetje dramatisch maar je snapt wat ik bedoel.)quote:Op zaterdag 10 april 2004 21:56 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Merkloos niet doen idd, maar ga gewoon eens langs een andere zaak dan... originele blokken waren voor mij 56 euro voor een setje, die van Ferodo waren 33 en remmen beter....
Zal morgenmiddag nog eens kijken, volgens de verkoper had ik voor en achter hetzelfde setje maar ik heb de achterklauw niet los gehad dus kan niet zeggen of dit klopt. Zo eens in het WPH rondneuzen of ik iets kan vinden.quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat was idd de prijs voor 1 setje... 2 blokjes duis.
En de remblokken verschillen voor elk type motor..... setje voor achter kostte bij mij 27 euro van Ferodo en origineel was achter 49 euro.
Zie mijn post in betreffende topicquote:Op zaterdag 10 april 2004 22:32 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]![]()
![]()
Met een YZF750R....
Leuke topic, beter gezegd: vermakelijkquote:Op zaterdag 10 april 2004 22:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb hem al gezien ja....F5
Slaapzuh... ennuh... handjes boven de dekens... vanavond is een keertje niet rukkenquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Nou heren ik ga pitte, tot morgen!
Makster, 10 uur BP he
Ziet er iig op het plaatje dikker uit dan een RS125... best een mooie motorquote:Op zondag 11 april 2004 00:51 schreef PommeL het volgende:
Dit is trouwens mijn motor (lees : veredelde brommer)
http://www.bikepics.com/members/aprrilia/91af1/
T verschil is alleen dat de stickers eraf gaan en ik een getint vizier heb, verder geen verschil
Valt toch wel mee? Het barst hier niet echt van de R1/ZX-12R en Busa'squote:Op zondag 11 april 2004 00:53 schreef PommeL het volgende:
Hehe ik voel me echt niks met die 125 hier![]()
Ach... ze lopen nog altijd iets van 160/170 km p/h dus er zit gang genoeg inquote:Op zondag 11 april 2004 00:58 schreef PommeL het volgende:
haha thnx, hij heeft 29.9 pk , vind ik nog best redelijk toch? ik ben ook 18 trouwens dus ik moet nog ff
Ja klopt, zoiets gaat ie ook (tenminste, soms, maar dat wordt nu verholpenquote:Op zondag 11 april 2004 01:08 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ach... ze lopen nog altijd iets van 160/170 km p/h dus er zit gang genoeg in
Dus doe je niet onder voor de restquote:Op zondag 11 april 2004 01:11 schreef PommeL het volgende:
[..]
Ja klopt, zoiets gaat ie ook (tenminste, soms, maar dat wordt nu verholpen)
.. ik bedoel dat hij straks zonder gezeik dat moet halen
hahahaquote:Op zondag 11 april 2004 01:18 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Dus doe je niet onder voor de rest
p.s.: kan me nog iemand herinneren die de eerste meet op een motorscooter was
Tot nu toe tussen de 18 en de 32quote:Op zondag 11 april 2004 01:23 schreef PommeL het volgende:
Vraagie, hoe oud is iedereen hier eigenlijk?
Die persoon is overigens Patrick281. Hij kon toen niet met de Bimota YB-9 omdat ie gerepareerd moest worden, dus toen maar met de scootquote:Op zondag 11 april 2004 01:21 schreef PommeL het volgende:
[..]
hahahaoke ik pas er dus wel bij
![]()
hahahaquote:Op zondag 11 april 2004 01:31 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Die persoon is overigens Patrick281. Hij kon toen niet met de Bimota YB-9 omdat ie gerepareerd moest worden, dus toen maar met de scoot
Yep..quote:Op zondag 11 april 2004 01:07 schreef PatrickM het volgende:
[..]
En natuurlijk degene die ik ben vergeten
Ja dat ben 'n mooie snelheid, maar ik vind als hij tegen de 250 zit, die auto's niet heel snel voorbij schieten terwijl ze met 80 aankomen.. klopt die teller wel?quote:Op zondag 11 april 2004 09:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Hadden jullie deze nog gezien?
http://home.wanadoo.nl/amridder/Camtest.mpg
Ik ben er nog, maar ik ga nu ff een stukkie sturenquote:Op zondag 11 april 2004 15:01 schreef PommeL het volgende:
Volgens mij is iedereen weg![]()
Dan neem jij het stokkie over van Rietquote:Op zondag 11 april 2004 13:31 schreef PommeL het volgende:
Enneh...ik ben net 3 maandjes 18, dus weetje zeker dat je de jongste bent?
Wel ook een keer meegaan met een meet hequote:Op zondag 11 april 2004 14:13 schreef JK het volgende:
[..]
Yep..
JK - Suzuki DR650SE![]()
Maar mijne heeft ook maar 42pk ofzo en een top van 170, wel lekker veel koppel onderin.
Dus dat is jouw definitie van sneller zijn? Topsnelheid boeit me erg weinig..... als je sneller bent in de bochten vind het stoerderquote:Op zondag 11 april 2004 13:30 schreef PommeL het volgende:
en ik weet niet of ik sneller ben, ze zouden hem afstellen op 170/180, dus ik zie het allemaal wel...:D
Das ook leukerquote:Op zondag 11 april 2004 15:57 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dus dat is jouw definitie van sneller zijn? Topsnelheid boeit me erg weinig..... als je sneller bent in de bochten vind het stoerder
En ik had het de vorige meetings niet zo koud.quote:Op zondag 11 april 2004 15:55 schreef Makster het volgende:
Zo we zijn weer thuis.
Was wel gezellig en ook wel een leuk stukje rijden. Alleen die KUT wegen waren af en toe wat minder. Leek wel of ze die hobbels er expres in hadden gemaakt
Maar goed, was leuk !!![]()
Hier ook .. maar nu slap ik jou slaperigheid daarnet beter...quote:Op zondag 11 april 2004 09:11 schreef Makster het volgende:
Ik ben wakker
Tering jantje, liever zou ik nog een dag slapen
Totalquote:Op zondag 11 april 2004 15:59 schreef Patrick281 het volgende:
Gelukkig was ik laat bij de Esso, anders waren jullie nog vroeger thuis.
Ga toch weg man, een RS125 is echt racemontster wat betreft bochtenwerk! Als je goed rijdt kan je er R1'tjes etc. in de bochten zoek mee rijden.... dus moet je mij ook zoek kunnen rijdenquote:Op zondag 11 april 2004 15:59 schreef PommeL het volgende:
[..]
Das ook leukermaar mijn bandjes zijn niet zo mooi rond, zitten van die wat vierkantere 130jes op, dus te plat = op je plaat gaan
![]()
Volgens mij ben jij flink rapper geworden sinds de vorige 2 meetings.quote:Op zondag 11 april 2004 16:05 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ga toch weg man, een RS125 is echt racemontster wat betreft bochtenwerk! Als je goed rijdt kan je er R1'tjes etc. in de bochten zoek mee rijden.... dus moet je mij ook zoek kunnen rijden
Tis een hele ouwe versie ervanquote:Op zondag 11 april 2004 16:05 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ga toch weg man, een RS125 is echt racemontster wat betreft bochtenwerk! Als je goed rijdt kan je er R1'tjes etc. in de bochten zoek mee rijden.... dus moet je mij ook zoek kunnen rijden
quote:Op zondag 11 april 2004 16:08 schreef Makster het volgende:![]()
Ben nog steeds aan het geeuwen
Volgende keer maar weer ff langs een MAc voor de koffie een Big Tasty
quote:Op zondag 11 april 2004 16:04 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]Total![]()
Zoals je over die rotonde reed .. en sommige bochten versneld.. en ook nog (meestalquote:Op zondag 11 april 2004 16:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Tijd om los gelaten te worden
Rapper in welk opzicht dan?
Tuurlijk... hij zit in 7 seconden van de 80 naar de 200..... klopt dus wel aardig..quote:Op zondag 11 april 2004 14:17 schreef JK het volgende:
[..]
Ja dat ben 'n mooie snelheid, maar ik vind als hij tegen de 250 zit, die auto's niet heel snel voorbij schieten terwijl ze met 80 aankomen.. klopt die teller wel?
Jep uit 91quote:Op zondag 11 april 2004 16:08 schreef Rietvaerder het volgende:
O ja, een AF1 he?
Uhhhhhh.. dat snap ik niet helemaal.. ik heb vandaag niet 1x met mn stepje aan de grond gezeten, maw, ik nam de bochten (waren niet eens mooie bochten bij) toch niet hard ofzo vond ik...quote:Op zondag 11 april 2004 16:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]![]()
Die jongen achter de kassa zei nog: kom nog eens terug.
[..]
Zoals je over die rotonde reed .. en sommige bochten versneld.. en ook nog (meestal) op de bordjes van de route let.
De vorige keren nam ik de steppenslijter nog met een korreltje zout, maar nu is er respect.
Qua sturen moet dat goed zijn .. hoopte dat de nieuwe CBR-125R van Hond ook zoiets was.quote:Op zondag 11 april 2004 16:11 schreef PommeL het volgende:
[..]
Jep uit 91
Dit is dezelfde http://www.125cc.nl/mimages/274.jpg
gvd![]()
Misschien vond ie je wel leukquote:Op zondag 11 april 2004 16:10 schreef Patrick281 het volgende:
Die jongen achter de kassa zei nog: kom nog eens terug.
Tof dingetje andersquote:Op zondag 11 april 2004 16:11 schreef PommeL het volgende:
[..]
Jep uit 91
Dit is dezelfde http://www.125cc.nl/mimages/274.jpg
gvd![]()
WHAHAHAHHAHAHHA LOLquote:Op zondag 11 april 2004 16:14 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Misschien vond ie je wel leuk
Story of my life.quote:Op zondag 11 april 2004 16:14 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Misschien vond ie je wel leuk
Zo, er lacht er 1quote:Op zondag 11 april 2004 16:15 schreef Makster het volgende:
[..]
WHAHAHAHHAHAHHA LOL
Doet ie ook wel hoor, ben alleen soms bang dat ik hem te plat gooi om een of andere redenquote:Op zondag 11 april 2004 16:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Qua sturen moet dat goed zijn .. hoopte dat de nieuwe CBR-125R van Hond ook zoiets was.
Jouw profiel:quote:Op zondag 11 april 2004 15:25 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Wel ook een keer meegaan met een meet heBen wel benieuwd naar je fiets
Hebbie er toevallig een piccie van?
Stepje aan de grond hoeft niet te betekenen dat je hard gaat.quote:Op zondag 11 april 2004 16:13 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Uhhhhhh.. dat snap ik niet helemaal.. ik heb vandaag niet 1x met mn stepje aan de grond gezeten, maw, ik nam de bochten (waren niet eens mooie bochten bij) toch niet hard ofzo vond ik...
Op de vorige meet reed ik rapper hoorRotondes nam ik ook normaal geloof ik..
Misschien was je dit keer wakkerder![]()
Ach, zeg nou zelf, dat bordje voorbij de kerk links stond ook wel erg knullig aangegeven... zo'n smal weggetje, ik zag hem over het hoofd
Hij zal het er straks wel niet mee eens zijn met de reden dat hij wat achterbleef.quote:Op zondag 11 april 2004 16:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Welke rotonde was het dan? Kan het me niet goed herrineren eigeniljk.....
Idd, klop van Hollander, maar dat geeft helemaal niets, wachten we toch gewoon
Officieel pas heeeeel kort, 24 maartquote:Op zondag 11 april 2004 16:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Zo leert iedereen weer bij....
Misschien weleens leuk om te weten vanaf wanneer iedereen nou rijdt eigenlijk.
Ik trap af:
3 november 2003 geslaagd
Een natuurtalent.quote:Op zondag 11 april 2004 16:38 schreef PommeL het volgende:
Ik was trouwens in één keer geslaagd, gelukkig
Tssskquote:Op zondag 11 april 2004 16:38 schreef Rietvaerder het volgende:
De beste rijders zakken eerst 2 keer
Ghehe valt ook wel weer mee , ik moest bewijzen dat er ook brommerrijders waren die normaal konden rijdenquote:Op zondag 11 april 2004 16:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Een natuurtalent.Ik ben 3 keer gezakt.
Maar ik reed als een automobilist zeiden ze.
Ik 2 keerquote:Op zondag 11 april 2004 16:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Een natuurtalent.Ik ben 3 keer gezakt.
Maar ik reed als een automobilist zeiden ze.
Hmz, ik 14 lessen en ook zonder B, dus niet aanstellenquote:Op zondag 11 april 2004 16:40 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik 2 keer
Maar ja, is niet zo heel raar als de instructeur je laat afrijden met 10 lessen zonder B-rijbewijs....
Gezakt op puur kijkgedrag, 2e keer weer gezakt op kijkgedrag.... hoorde er nooit iets van onder t lessen. Toen naar andere rijschool en het kijken goed geleerd en toen 3e keer geslaagd
Idd, ik had B al 1.5 jaar en reed te aggresief.. nam voorrang enzo ..quote:Op zondag 11 april 2004 16:42 schreef PommeL het volgende:
[..]
Hmz, ik 14 lessen en ook zonder B, dus niet aanstellen![]()
![]()
Hij is al oud.quote:Op zondag 11 april 2004 16:46 schreef PommeL het volgende:
En je rijdt een onbegrensde ZXR? of mis ik iets..
Zeikerds zijn het, allemaal, 1 voor 1... !quote:Op zondag 11 april 2004 16:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Idd, ik had B al 1.5 jaar en reed te aggresief.. nam voorrang enzo ..
1 keer gezakt omdat ik gewoon de rotonde overging terwijl er een auto aankwam die geen voorrang had, van baan verwisselen vlak bij een vrachtwagen en vol gas gaf om in te halen.
1 keer gezakt omdat ik veel remde in de bochten en te langzaam reed.
1 keer gezakt omdat ik te snel door de bochten reed en vandaag of morgen op mijn plaat zou gaan.
Ik vroeg alleen wat ie rijdt, niet of ie dat magquote:Op zondag 11 april 2004 16:47 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hij is al oud.
Die zijn wel stoer, ik wou een begrensde zxr kopen, maarja...geld...quote:Op zondag 11 april 2004 16:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Oh, onbegrensde ZXR ja...
We willen niet nog een ZXR rijder erbij hoor.quote:Op zondag 11 april 2004 16:50 schreef PommeL het volgende:
[..]
Die zijn wel stoer, ik wou een begrensde zxr kopen, maarja...geld...![]()
![]()
Graag gedaan hoor vriend!quote:Op zondag 11 april 2004 16:52 schreef Makster het volgende:
Ben blij dat de Reetvaarder vandaag de weg heeft geleid en ook nog eens de taak op zich neemt om voor mij te antwoorden
Straks moet ie nog ff mijn schoenen poetsen en de mijn motor wassen en dan mag ie weer koest zijn![]()
Mensen ik ben ff weg, ben gourmetten. Ik zit straks hemelsbreed ongeveer 50 meter bij de Reetvaarder vandaan
Hehehe dus een 125cc racertje erbij is wel goed?quote:Op zondag 11 april 2004 16:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
We willen niet nog een ZXR rijder erbij hoor.
Ja maar ik wou toch liever eerst ff douchenquote:Op zondag 11 april 2004 16:53 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor vriend!Ik dacht dat jij in Stadspolders zat joh.... vandaar ik ff antwoord, maare, ik dacht dat jij op de terugweg gelijk mee zou rijden naar de Jacobshoeve
Ik zag je ineens afslag Sterrenburg nemenStak nog ff mn poot uit
Eetse chef
Zo ook weer terug chefquote:Op zondag 11 april 2004 16:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hoi6 jan in 1 keer
quote:Op zondag 11 april 2004 16:52 schreef Makster het volgende:
Ben blij dat de Reetvaarder vandaag de weg heeft geleid en ook nog eens de taak op zich neemt om voor mij te antwoorden
Straks moet ie nog ff mijn schoenen poetsen en mijn motor wassen en dan mag ie weer koest zijn![]()
ben ze ff zelf aan het bekijkenquote:Op zondag 11 april 2004 16:55 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Zo ook weer terug chef
PICS!!!!!!!
Great!quote:Op zondag 11 april 2004 16:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ben ze ff zelf aan het bekijkenze komen eraan!
Rammelbak? Die Goldwing had toen afgehaakt.quote:Op zondag 11 april 2004 16:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, die hebben we nog niet
Nu nog ff een Hayabusa..... is het stel compleet
1. Off-road (Ik hou wel van off-road rijden)
2. BMW
3. Racertjes
4. Rammelbak
Heb je zo hard gezweet in dat pak.quote:Op zondag 11 april 2004 16:59 schreef Gerako het volgende:
Zo, ik ben ook weer heel thuis gekomen. Ga nu een warm bad nemen.
..met koude handjes in Belgiequote:Op zondag 11 april 2004 17:00 schreef Patrick281 het volgende:
de winterdoorrijder ...![]()
![]()
Je ziet in de avitar hoe hard je ermee kan.quote:Op zondag 11 april 2004 16:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat brommertje staat nog steeds in je avatar Pepijn... daar zag je toch van af?
quote:orgineel Kawasaki GPZ 600 R omgebouwd tot zeer exclusieve streetfigter
- bijzonder frontje, hangende spiegeltjes en andere km-teller
- aangepast blok
- zeer speciaal opstaande achterkant, met onder andere LED-verlichting
kijk voor meer details op de foto,Je kunt ook gelijk bellen.
vooral die van jullie drieen op een rijquote:Op zondag 11 april 2004 17:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Gave pics OPM!!!!!!!!
gelijk doorquote:Op zondag 11 april 2004 09:56 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ben aan het k*** met de ketting al meer dan een uur en krijg het niet voor elkaar.
Ga nu met 10 15 minuten weg, maar dan gelijk door het afspreekpunt bij de Esso.
Ja okquote:Op zondag 11 april 2004 17:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
vooral die van jullie drieen op een rijmaak jij de volgende keer ook zo 1 van mij erbij?
wie is dat dan die daar voorover bukt?quote:Op zondag 11 april 2004 17:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik zie Reetvaerder hier niet hoor![]()
[afbeelding]
Ik nietquote:Op zondag 11 april 2004 17:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wie is dat dan die daar voorover bukt?
jammer, was wel weer toepasselijk geweestquote:Op zondag 11 april 2004 17:26 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik niet
Wou dat ik zulke mooie laarzen had
Het is Hollander denk ik...
Moet je je vriendin niet even een dag aandacht geven dan.quote:Op zondag 11 april 2004 17:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]![]()
zij is dit weekend wegquote:Op zondag 11 april 2004 17:33 schreef Patrick281 het volgende:
Moet je je vriendin niet even een dag aandacht geven dan.![]()
Idd, dat heb ik net gedaan.quote:Op zondag 11 april 2004 17:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mocht iemand interesse hebben in de fullsize pics, mail maar ff!
E-mail: -quote:Op zondag 11 april 2004 17:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mocht iemand interesse hebben in de fullsize pics, mail maar ff!
Vind jij de mijne zeker ook het lompst....quote:Op zondag 11 april 2004 17:36 schreef PommeL het volgende:
Ik word bestwel jaloers als ik al die motoren zo zie![]()
quote:Op zondag 11 april 2004 17:39 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Vind jij de mijne zeker ook het lompst....
Wat heb je er zelf voor betaald? Ik zag net een heeeele mooie ZZR600 trouwens voor 2.950,00.quote:Op zondag 11 april 2004 17:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hmm originele pics via hotmail schiet niet op...ze komen eraan hoor. ik heb trouwens een geinteresseerde voor mij zxr. wil er 3.000 euro voor geven...of ik mijn prijs nog kan laten zakken ri die 3.000
Ruilen tegen mijn AF1?quote:Op zondag 11 april 2004 17:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hmm originele pics via hotmail schiet niet op...ze komen eraan hoor. ik heb trouwens een geinteresseerde voor mij zxr. wil er 3.000 euro voor geven...of ik mijn prijs nog kan laten zakken ri die 3.000
Zou je mij die foto`s kunnen mailen waar ik samen met Makster op sta en die waar we met z`n 3en naast elkaar opstaan (Riet, ik en Makster) Mail: g.kooij@quicknet.nlquote:Op zondag 11 april 2004 17:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hmm originele pics via hotmail schiet niet op...ze komen eraan hoor.
heb je die nou nog nietquote:Op zondag 11 april 2004 17:38 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
E-mail: -
Wel handig als je je email adres van even invult
iig, jij hebt 2 mailtjesquote:Anyway, mag ik de fullsize picture van mijzelf op de motor armen over elkaar en ik, Gerard en Mark op een rij
nu snap ik Gerakoquote:Op zondag 11 april 2004 17:49 schreef Gerako het volgende:
Zou je mij die foto`s kunnen mailen waar ik samen met Makster op sta en die waar we met z`n 3en naast elkaar opstaan (Riet, ik en Makster) Mail: g.kooij@quicknet.nl
Ja ook van die stoere mannetjes..quote:Op zondag 11 april 2004 18:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
pepijn, wil je ze allemaal hebben?
quote:Op zondag 11 april 2004 18:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ok, dan krijg je zo 17 mailtjes
quote:Op zondag 11 april 2004 17:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hmm originele pics via hotmail schiet niet op...ze komen eraan hoor.
no probquote:Op zondag 11 april 2004 18:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Thanks OPM!
Bedanktquote:Op zondag 11 april 2004 18:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nu snap ik Gerakoook jij hebt er 2
Welke zijn er niet mooi dan?quote:Op zondag 11 april 2004 18:22 schreef NewLife het volgende:
![]()
Mooie fietsen!! (op n aaantal na).
Krijg echt weer zin in de zomer, al die mooie motoren die hier in groepjes langs touren![]()
Helaas zal ik nog even een tijdje moeten wachten op mijn motorrijbewijs, ben nu bezig met auto.. Hopelijk verdien ik met stage een hoop om ouders af te betalen + motorrijbewijs te betalen en evt nog een leuke Suzuki GSXr ofzo![]()
![]()
Ga je drugs dealen dan ofzo?quote:Op zondag 11 april 2004 18:22 schreef NewLife het volgende:
Hopelijk verdien ik met stage een hoop om ouders af te betalen + motorrijbewijs te betalen en evt nog een leuke Suzuki GSXr ofzo![]()
![]()
quote:Op zondag 11 april 2004 18:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
pepijn, als het goed is heb je ze alle 16 ipv 17...1 was niet scherp.
Ik ben het met je eens dat mijn motor niet uit de verf komt op deze foto's.quote:Op zondag 11 april 2004 18:22 schreef NewLife het volgende:
![]()
Mooie fietsen!! (op n aaantal na).
Krijg echt weer zin in de zomer, al die mooie motoren die hier in groepjes langs touren![]()
Helaas zal ik nog even een tijdje moeten wachten op mijn motorrijbewijs, ben nu bezig met auto.. Hopelijk verdien ik met stage een hoop om ouders af te betalen + motorrijbewijs te betalen en evt nog een leuke Suzuki GSXr ofzo![]()
![]()
Nee, een Bladequote:Op zondag 11 april 2004 18:28 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Welke zijn er niet mooi dan?(Niet dat ik me aangesproken voel ofzo
)
Tuurlijk, gelijk een GSX-R joh, waarom geen Hayabusa of R1 gelijk(Altijd leuk die discussie
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |