abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 april 2004 @ 12:32:21 #1
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_18318958
Tornado 900 TRE

Specs:

Engine 4-stroke, 3 cylinders in line, inclined forward 15°, equipped with anti-vibration counterbalance shaft.

Bore x Stroke 88 x 49.2 mm

Displacement 898 cc

Compression ratio 11:1

Cooling Water cooling with rear mounted radiator, with two electric cooling fans.

Timing system Double overhead cam shaft, chain-driven, with 4 valves per cylinder.

Lubrication Wet sump.

Max output/rpm 105 kW at 11.500 rpm

Max torque/rpm 100 Nm at 8.500 rpm

Ignition electronic ignition

Clutch oil bath

Gearbox Six gears, fully removable.

Transmission Primary gears, final chain.

Frame mixed design. Front trusses in ASD tubular steel securely fitted with traction screws with aluminium alloy casting rear section. Steering head angle fixed 23,5°.

Suspension front: Marzocchi “upside down” stanchion fork, adjustable in compression and extension with spring pre-load;
rear: asymmetric swingarm, composed of cast aluminium and pressed in aluminium alloy, with Extreme Technology single shock absorber adjustable in compression, extension and spring pre-load.

Wheels Brembo gravity-cast aluminium alloy front 3,5”, rear 6,00”

Tyres Dunlop. Tubeless radial; front 120/70 x 17" rear 180/55 x 17"

Brakes Brembo;
front: double floating disk, diameter 320 mm, with 4-piston caliper
rear: with single disk, diameter 240, with twin piston caliper.

Dimensions Wheelbase: 1419 mm
seat height: 810 mm

Dry weight 198 kg

Tornado 900 RS

Specs:

Engine 4-stroke, 3 cylinders in line, inclined forward 15°, equipped with anti-vibration counterbalance shaft.

Bore x Stroke 88 x 49.2 mm

Displacement 898 cc

Water Cooling Water cooling with rear mounted radiator, assisted by two electric cooling fans.

Oil Cooling Frontally mounted radiator.

Distribution Double overhead cam shaft, chain-driven, with 4 valves per cylinder.

Lubrication Wet sump.

Max output/rpm 105 kW at 11.500 rpm

Max torque/rpm 100 Nm at 8.500 rpm

Ignition Electronic ignition

Clutch Oil bath

Frame Mixed design. Front trusses in ASD tubular steel securely fitted with traction screws with aluminium alloy casting rear section. Steering head angle fixed 23,5°.

Suspension front: Marzocchi “upside down” stanchion fork diameter 50 mm, adjustable in compression and extension with spring pre-load; rear: asymmetric swingarm, composed of cast aluminium and pressed in aluminium alloy, with “Extreme Technology” single shock absorber adjustable in compression, duel regulation for low and high speed damping and extension and spring pre-load.

Wheels OZ in forged aluminium - Machined by Computer Numerical Control to Benelli’s specification. Front 3,5”, Rear 6.00”

Tyres tubeless, radial, Front 120/70 x 17" rear 190/50 x 17"

Brakes Brembo;
front: double floating disk, diameter 320 mm, with twin radial 4-piston caliper rear: with single disk, diameter 240, with twin piston caliper.

Dimensions Wheelbase 1419 mm
seat height 810 mm

Dry weight 195 kg

Tornado 900 TRE LE

Specs:

Engine 4 stroke, in line three cylinder, inclined forward 15°, incorporating an antivibration counterbalance shaft.

Bore x Stroke 88 x 49,2 mm

Displacement 898 cc

Cooling Water cooling with rear mounted radiator, with two electric cooling fans.

Timing system Twin cam chain driven with four valves per cylinder.

Lubrication Wet sump.

Power (max/revs) 105 kW at 11.500 rpm

Torque (max/revs) 100 Nm at 8.500 rpm

Fuel injection Sagem, electronic igniction with 1 injector for each cylinder.

Clutch Dry clutch with anti-blocking system.

Frame Mixed solution. Front section in chrome-molybdeum steel tubes, rear section in hollow cast aluminium box section. Adjustable steering head angle 22,5°-24,5°.

Suspension Front: Öhlins, adjustable in compression/rebound and pre-loading fork; rear: swingarm composed of cast and pressed aluminium parts with Öhlins monoshock adjustable in compression rebound and pre-load.

Wheels Marchesini, forged aluminium wheels; front 3,5" rear 5,50"

Tyres Dunlop. Tubeless radial; front 120/70 x 17" rear 180/55 x 17"

Brakes Brembo; front: double floating discs 320 mm diam. with 4 piston calipers; rear: single disk diam. 220 mm with double piston caliper.

Dimensions Wheelbase: 1419 mm seat height: 810 mm

Dry weight 185 kg

Historie:

THE BEGINNING
Benelli was founded in Pesaro in 1911, on the intuition of a widow, Teresa Benelli, who was looking for a steady occupation for her six sons: Giuseppe, Giovanni, Francesco, Filippo, Domenico e Antonio, knows as “Tonino”. On their account, she pledged some of the family’s capital to open the “Benelli Mechanical Workshop”, dedicated to repairing the first automobiles and motorcycles and making the necessary spare parts.
In 1920 the first engine was produced, a 75cc, single-cylinder two-stroke fixed to the frame of a bicycle.
In 1921 the first motorcycle was built, with the engine which in the meantime had grown to 98 cc.
Two years later, using a version specially modified for competition, “terrible” Tonino got on the track and demonstrated outstanding natural talent, and thus started career full of satisfaction and successes, thus certifying with facts the firm’s exceptional constructional capacity.
Tonino Benelli, riding a 175 twin-shaft, won 4 Italian titles almost consecutively (in 1927, 1928 e 1930 and 1931) until a serious race accident in 1932 suddenly interrupted a sporting career that seemed almost inexorable.

THE SUCCESSES
The factory was destroyed in World War II, but the brothers retained all their enthusiasm and passion: the Firm came back to life and Benelli bikes went on to even further wins.
In 1939 Ted Mellors won the awesome Tourist Trophy.
In the sixties absolute protagonists were the unforgettable Tarquinio Provini and Renzo Pasolini, while in 1969 the enormous effort directed at competition resulted in Kel Carruthers’ victory in the 250 cc World Championship, which matched that achieved in 1950 by Dario Ambrosini at the end of a memorable season, when he won also the Tourist Trophy.
In 1962, Benelli and Motobi (the latter founded by Giuseppe Benelli as a result of disagreements with his brothers, but newly joining the parent company with the ending of family problems) were producing over 300 motorcycles a day, with 550 employees.

THE PROBLEMS
A few years later, the Japanese entry on the market opened the crisis for European makers, and in 1971 Benelli was taken over by Argentian entrepreneur Alejandro De Tomaso, who also bought Moto Guzzi the following year.
Great activity in design led to the presentation of many new models, some of which were very interesting from a technical standpoint (the unforgettable 750, subsequently becoming the 900, with 6 cylinders in a row), but which, however, couldn’t compete on the market from a quality standpoint.
Market space reduced drastically and Benelli’s glorious story stopped, in a wake of disappointment and regret for lost chances.

THE RELAUNCH
But the Benelli name is still alive in the hearts of enthusiasts, and in 1989 the hopes for rebirth were rekindled by Pesaro industrialist Giancarlo Selci.
Times, however, were not yet ripe and a few more years were needed until 1995 when Andrea Merloni officially took over a Firm full of glory and with an irresistible trademark.

Vorige topics:

De eerste fok! motormeet?
De eerste Fok! motormeet! [deel 2]
De tweede Fok! motormeet!
De tweede Fok! motormeet! (deel 2)
De tweede Fok! motormeet! (deel 3)
De tweede Fok! motormeet! (deel 4)
De tweede Fok! motormeet! deel 5
De tweede Fok! MotorMeet! [deel 6]
De tweede Fok! MotorMeet! [deel 7]
De tweede Fok!MotorMeet [deel 8]
De tweede Fok!MotorMeet [deel 9]
De tweede Fok!MotorMeet [deel 10]
De tweede Fok!MotorMeet [deel 11]
De tweede Fok!MotorMeet [deel 12]
De tweede Fok!MotorMeet [deel 13]
De tweede Fok!MotorMeet [deel 14]
De tweede Fok!MotorMeet [deel 15]
De tweede Fok!MotorMeet [deel 16]
De tweede Fok!MotorMeet [deel 17]
De tweede Fok!MotorMeet [deel 18]
De Tweede FOKMotormeet deel 19
De Tweede FOK MotorMeet - Part 20
[FOK MC] Suzuki GSX-R [deel1]
[FOK MC] Honda CBR [deel 2]
[Fok MC] Kawasaki 'Let the good times roll' [deel 3]
[FOK MC] Yamaha R-series [deel 4]
[FOK MC] BMW R-series[deel 5]
[FOK MC] SuperMotards [deel 6]
Fok Motorclub [SC deel 7]
Fok Motorclub [SC deel 8]
Fok Motorclub [SC deel 9]
Fok Motorclub [SC deel 10]

Het meet topic:

[FOK MC] Motormeet
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_18318980
Ik dacht dat jij niet meer ging reageren tot morgen?
pi_18319024
quote:
Dan lijkt het me beter dat ik maar even niet meer reageer, ik zie het punt nog steeds niet.

Ik spreek jullie morgen wel IRL, lijkt me iets handiger communiceren.
dat hoeft nu ook weer niet. de uitleg van Riet is toch duidelijk?
pi_18319039
Over die FP gesproken... dat was volgens mij die ene op dat dijkje (enigzins aan het begin van onze rit). Die zag ik ook op het laatste moment... (even van mijn ABS mogen genieten ) Niet dat ik zo hard reed, maar omdat ik 'm op het laatste moment pas zag... en van 70 naar 50 afremmen binnen een meter of 5 betekent nog altijd stevig ankeren
  zaterdag 10 april 2004 @ 12:51:02 #5
17709 hollander172
pi_18319267
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 12:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik dacht dat jij niet meer ging reageren tot morgen?
Doe ik ook niet, ik schenk jullie alleen een nieuw topic.

Okee nog 1 keer dan:
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 12:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dat hoeft nu ook weer niet. de uitleg van Riet is toch duidelijk?
Lijkt me even beter, ik snap Riet's uitleg ook niet. Op mij komt het beide negatief over door de woorden die er staan. Smileys zie ik persoonlijk niet zoveel in.
Waar hebben we het eigenlijk over? Een klein gifbestandje dat blijkbaar van doorslaggevend belang is bij het lezen van een tekst en deze positief of negatief uitlegt.

Omdat Nederlands niet mijn eerste taal is leg ik woorden zoveel mogelijk in de weegschaal om te voorkomen dat deze verkeerd opgevat worden. (mits onbedoeld natuurlijk.)
pi_18319288
PatM: Cool....

Maar wat is FP ?
pi_18319314
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 12:51 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Doe ik ook niet, ik schenk jullie alleen een nieuw topic.

Okee nog 1 keer dan:
[..]

Lijkt me even beter, ik snap Riet's uitleg ook niet. Op mij komt het beide negatief over door de woorden die er staan. Smileys zie ik persoonlijk niet zoveel in.
Waar hebben we het eigenlijk over? Een klein gifbestandje dat blijkbaar van doorslaggevend belang is bij het lezen van een tekst en deze positief of negatief uitlegt.

Omdat Nederlands niet mijn eerste taal is leg ik woorden zoveel mogelijk in de weegschaal om te voorkomen dat deze verkeerd opgevat worden. (mits onbedoeld natuurlijk.)
Iets kan gewoon een grapje zijn, dat herken je dan dus aan de smiley(s) die erachter staan/staat, maar dezelfde zin kan ook negatief bedoeld zijn door de aanwezige smileys erachter..
pi_18319326
quote:
Wat is dan je 1e taal?
Een hollander met een andere taal dan Nederland is natuurlijk geen hollander
pi_18319342
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 12:52 schreef Rietvaerder het volgende:
PatM: Cool....

Maar wat is FP ?
hij reageerde hierop:
quote:
over FP gesproken: jij remde net optijd voor die FP ergens in een wijk (?) en ik moest ook vol in de remmen, net na een inhaalactie.
FlitsPaal
pi_18319343
Op zaterdag 10 april 2004 12:33 schreef ZOABVW het volgende:
@PatrickM: nee jij met je midlifecrisis-rechtopzitten-windscherm-ouwelullenmotor...

Ik zou hem slaan Pat
pi_18319358
quote:
zoals ik al zei: dat hoeft nu ook weer niet. maarja, je moet het zelf weten we zien je sowieso morgen toch!
pi_18319360
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 12:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

hij reageerde hierop:
[..]

FlitsPaal
Owwwww.. ja idd zag hem ook op t laatst, bijna OPM op mn nek

Meer afstand jongens
pi_18319390
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 12:55 schreef Rietvaerder het volgende:
@PatrickM: nee jij met je midlifecrisis-rechtopzitten-windscherm-ouwelullenmotor...

Ik zou hem slaan Pat
platrijden met je beugels
pi_18319407
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 12:56 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Owwwww.. ja idd zag hem ook op t laatst, bijna OPM op mn nek

Meer afstand jongens
veelde niet scheel nee! afstand, ja na een inhaal actie zeker
  zaterdag 10 april 2004 @ 13:07:38 #15
17709 hollander172
pi_18319589
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 12:54 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Wat is dan je 1e taal?
Een hollander met een andere taal dan Nederland is natuurlijk geen hollander
Mijn eerste taal in Engels, pas op mijn 4de leerde ik wat nederlandse woordjes zodat ik niet buiten de boot zou vallen op de kleuterschool. De voertaal thuis is tot mijn 12de ongeveer engels geweest. Alleen bij verjaardagen en als bijv. vriendjes kwamen spelen pasten we ons aan en spraken nederlands. (in mijn geval een beetje gebrekkig) Beide ouders zijn gewoon nederlands alleen mijn moeder heeft lange tijd in engeland gewoond en kon zich beter uitdrukken in de engelse taal.

Nu ben ik 24 en het spreken van engels een beetje verleerd, wel vertaal ik nog steeds alles naar het engels om het begrijpelijker te maken voor mezelf. Dat krijg ik er ook bijna niet meer uit vrees ik.
Wel leuk op vakantie e.d. na een paar dagen weten ze niet meer wat ik nou ben, zelfs engelsen gaan de fout in en beginnen meteen te gokken waar ik vandaan kom uit Engeland afgaande op het accent wat ik heb. Ik kan er drie, eentje vloeiend en de andere twee meer als persiflage.
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 12:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

zoals ik al zei: dat hoeft nu ook weer niet. maarja, je moet het zelf weten we zien je sowieso morgen toch!
Tsja aan de andere kant, waarom ook niet? Ik moet toch netjes antwoorden op vragen die me gestelt worden. Ik laat die smileys gewoon voor wat ze zijn dan komt het allemaal goed.
pi_18319594
Veelde niet scheel of scheelde niet veel?

Zit je nu al aan de drank
  zaterdag 10 april 2004 @ 13:09:09 #17
17709 hollander172
pi_18319619
Hebben we nu twee topics??? Was me niet eens opgevallen maar dan kan deze wel dicht, OPM was sneller dit keer.
pi_18319624
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 13:07 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Mijn eerste taal in Engels, pas op mijn 4de leerde ik wat nederlandse woordjes zodat ik niet buiten de boot zou vallen op de kleuterschool. De voertaal thuis is tot mijn 12de ongeveer engels geweest. Alleen bij verjaardagen en als bijv. vriendjes kwamen spelen pasten we ons aan en spraken nederlands. (in mijn geval een beetje gebrekkig) Beide ouders zijn gewoon nederlands alleen mijn moeder heeft lange tijd in engeland gewoond en kon zich beter uitdrukken in de engelse taal.

Nu ben ik 24 en het spreken van engels een beetje verleerd, wel vertaal ik nog steeds alles naar het engels om het begrijpelijker te maken voor mezelf. Dat krijg ik er ook bijna niet meer uit vrees ik.
Wel leuk op vakantie e.d. na een paar dagen weten ze niet meer wat ik nou ben, zelfs engelsen gaan de fout in en beginnen meteen te gokken waar ik vandaan kom uit Engeland afgaande op het accent wat ik heb. Ik kan er drie, eentje vloeiend en de andere twee meer als persiflage.
[..]

Tsja aan de andere kant, waarom ook niet? Ik moet toch netjes antwoorden op vragen die me gestelt worden. Ik laat die smileys gewoon voor wat ze zijn dan komt het allemaal goed.
Interessant
Je bent dus een Nederlander met Engels als eerste taal
pi_18319901
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 13:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Veelde niet scheel of scheelde niet veel?

Zit je nu al aan de drank
drank?
pi_18319905
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 13:09 schreef hollander172 het volgende:
Hebben we nu twee topics??? Was me niet eens opgevallen maar dan kan deze wel dicht, OPM was sneller dit keer.
Opmerkingen, feedback etc. voor het PTA forum
  zaterdag 10 april 2004 @ 13:22:44 #21
17709 hollander172
pi_18319906
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 13:09 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Interessant
Je bent dus een Nederlander met Engels als eerste taal
Yep maar je merkt er weinig van hoor. Alleen als ik stomdronken of heel kwaad ben verval ik weer in mijn eigen taaltje. (dit gebeurt nooit eigenlijk.) Toen ik nog contact had met mijn broertje vervielen we ook steeds weer in het engels maar alleen als we samen waren omdat de communicatie dan sneller ging.
Dit is overigens wel de reden dat ik nooit plat Utrechts ben gaan babbelen, ik heb mijn uiterste best gedaan om ABN te spreken anders konden ze me nog niet verstaan in andere delen van Nederland.

Mijn vriendin had wel een behoorlijk accept en allemaal vreemde woorden (streekgebonden) die moest ik constant corrigeren omdat ik het anders niet kon volgen. Bij mijn schoonouders is het nog steeds lastig en moet ik geregeld een keer of 3 vragen wat ze nu precies zeggen.
pi_18319940
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 12:55 schreef Rietvaerder het volgende:

Ik zou hem slaan Pat
Ik ben oud en wijs
pi_18319941
hollander, log jij bij elke post opnieuw in?
pi_18319948
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 13:24 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Ik ben oud en wijs
en mijn beugel idee ?
pi_18319977
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 13:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hoezo?
  zaterdag 10 april 2004 @ 13:29:43 #26
17709 hollander172
pi_18320055
quote:
Nee, hoe dat zo? Je bedoelt zeker dat ik als afwezig sta? Dat kan je zo instellen in je profiel. Is ook makkelijker voor mij, je weet nooit wie er mee kijkt onder werktijd.
pi_18320058
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 13:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoezo?

en dat is altijd het geval bij hollander.
pi_18320065
quote:

[..]

en mijn beugel idee ?
Mensen ommaaien bij een sjonnie-bak meeting
Overigens wel lachen... sjonnies die mij willen gaan passeren doen dat wel voorzichtig
Kennelijk kennen ze het verschil niet tussen een gewone motor en een politiemotor
pi_18320107
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 13:29 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Nee, hoe dat zo? Je bedoelt zeker dat ik als afwezig sta? Dat kan je zo instellen in je profiel. Is ook makkelijker voor mij, je weet nooit wie er mee kijkt onder werktijd.
hoe dan? is idd wel handig!
  zaterdag 10 april 2004 @ 13:34:48 #30
17709 hollander172
pi_18320150
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 13:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

hoe dan? is idd wel handig!
Sorry was niet in profiel maar bij de opties. Daar heb je een keuze "maak onlinestatus openbaar" ofzoiets, die kan je dan op "nee" zetten.

Heb ik meteen gedaan zodra ze met dat fijne replique aankwamen, niemand heeft er iets mee te maken of ik wel of niet online ben.
pi_18320156
Owww.. wist ik helemaal niet joh
pi_18320236
aha dus zo doe je dat.
  zaterdag 10 april 2004 @ 13:41:16 #34
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_18320258
Pfff......ben ook weer thuis.

Lekker weer by the way

Beter is het morgen niet zo want dan sluit ik weer lekker mijn oogjes _
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  zaterdag 10 april 2004 @ 13:44:13 #35
17709 hollander172
pi_18320313
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 13:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
aha dus zo doe je dat.
En nou ben jij ook weg........

Nee geintje, ik vind het zo'n enorm dubieuze feature en snap ook niet waar hij goed voor is eigenlijk. Waarom zouden we van elkaar willen weten of we wel of niet online zijn? Je ziet snel genoeg of er reacties zijn. Net zo nutteloos als bij MSN, iemand kan wel online staan maar lekker op de pot zitten en lekker aan het kleien zijn onder het genot van een krantje.
pi_18320356
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 13:41 schreef Makster het volgende:

Lekker weer by the way

Yoo Waar was je heen geweest?
pi_18320402
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 13:41 schreef Makster het volgende:

Lekker weer by the way

hier is t droog, of nee het miezert iets...
  zaterdag 10 april 2004 @ 13:49:00 #38
17596 Makster
pi_18320427
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 13:46 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Yoo Waar was je heen geweest?
Werken van 6.45 tot 13.00

Vruchtbare tijden. Enige voordeel dat ik zie is dat ik binnen 5 minuten op mijn werk was omdat alle stoplichten nog knipperden
pi_18320497
Dat is wel beter chef

Gaan we nog iets doen?
  zaterdag 10 april 2004 @ 13:54:29 #40
17596 Makster
pi_18320550
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 13:51 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat is wel beter chef

Gaan we nog iets doen?
Ga zo naar Rotterdam toe, naar mijn zus. Denk dat ik daar wel heel de dag blijf. Ze viert der verjaardag enzo
pi_18320607
Plezier
  zaterdag 10 april 2004 @ 14:24:33 #42
37540 Gerako
Mille, er is geen betere!
pi_18321243
Ik ben net aan het zoeken naar een 2ehands mercedes, kom ik dit tegen.
Kan aan mij liggen, maar volgens mij is dat een gixxer. Toch?

http://www.autotrack.nl/o(...)ijst=RL&o_id=1575085
  zaterdag 10 april 2004 @ 14:49:11 #43
17596 Makster
pi_18321696
En nu ben ik echt pleite.

Hollander check dit.
Steppies

Moet ik mijne morgen nog meenemen of hoeft dat nu niet meer. Scheelt in ieder geval veel gedoe als je deze koopt en ik mijne niet meer mee hoef te nemen.

Laat het ff weten
pi_18322777
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 14:24 schreef Gerako het volgende:
Ik ben net aan het zoeken naar een 2ehands mercedes, kom ik dit tegen. [afbeelding]
Kan aan mij liggen, maar volgens mij is dat een gixxer. Toch?

http://www.autotrack.nl/o(...)5
Kennelijk een Gixxer Station
pi_18323506
Idd het oude type GSX-R

Zo, heb weer een heeeeeeeeeerlijk stukje gereden
Heb hier in de buurt een circuit gevonden, nou ja, bijna dan, want het valt onder openbare weg, maar echt jonge, pontje over bij Het Kop van het Land en dan bovenaan rechts, Werkendam en omgeving, man man man wat een leuke weggetjes! Laat ik jullie zeker eens zien!
pi_18323608
Pat waarom heb je dit op je site staan

[ Bericht 25% gewijzigd door Rietvaerder op 10-04-2004 17:08:16 ]
pi_18323619
wtf...? blij dat ik niets aan het eten ben nu...
pi_18323645
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 16:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Idd het oude type GSX-R

Zo, heb weer een heeeeeeeeeerlijk stukje gereden
Heb hier in de buurt een circuit gevonden, nou ja, bijna dan, want het valt onder openbare weg, maar echt jonge, pontje over bij Het Kop van het Land en dan bovenaan rechts, Werkendam en omgeving, man man man wat een leuke weggetjes! Laat ik jullie zeker eens zien!
in plaats dat je dat gisteren ontdekte ben wel benieuwd, volgende keer dan maar
pi_18323646
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 16:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Pat waarom heb je dit op je site staan

[afbeelding]
Ik weet niet hoe dat komt

Hier zag ik 'm ook al staan: Mijn nieuwe groene monstertje, binnenkort.
pi_18323671
kun je em niet ff weg editten, ik zit er elke keer tegenaan te kijken...
pi_18323734
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 16:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

in plaats dat je dat gisteren ontdekte ben wel benieuwd, volgende keer dan maar
Tja, kost wel 1,40 om over te varen

PatM, ik hoop toch niet dat die snikkel van jou is
pi_18323766
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 16:50 schreef Rietvaerder het volgende:
dat moet dan maar he
quote:
dat eh hoop ik ook niet voor em
pi_18323830
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 16:50 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

En als je hard genoeg rijdt, red je het dan tot de overkant zonder de pont? (scheelt weer 1,40 )
quote:
Rook je gister geen vreemde luchtjes dan???
pi_18323858

Vieze ransbal !
Nee Pat, ik vrees dat dan je BMW op de bodem ligt

Zou zo'n BMW roesten??
pi_18323864
Anders gaan we toch maandag die weggetjes bij Werkendam checken
pi_18323887
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 16:56 schreef Rietvaerder het volgende:
die verplichte verplichtingen (pasen) hoeft voor mij niet
pi_18323897
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 16:55 schreef PatrickM het volgende:
Rook je gister geen vreemde luchtjes dan???
ff serieus: er kwam wel een hele vieze stank uit jou beemer...
pi_18323906
Voor mij ook niet, alhoewel die eitjes wel lekker zijn
pi_18324030
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 16:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

ff serieus: er kwam wel een hele vieze stank uit jou beemer...
Kweet het.... kan zijn omdat ie in de tussentijd iets van een jaar stilgestaan heeft. Het wordt al steeds minder erg (heb laatst ook een flesje Forte MotoPower 1 erin gemieterd). Zal wel in de loop der tijd overgaan
pi_18324044
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 16:56 schreef Rietvaerder het volgende:
* PatrickM stemt voor
pi_18324088
Weggehaald OPM
pi_18324177
O ja, dat gebied daar is een stiltegebied....... ik reed er iets van een half uur, en ben 1 auto tegenkomen en 2 fietsers..... meer niet, echt dood daar Dus lekker knallen
pi_18324268
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 17:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Weggehaald OPM
thx die vieze shit...
pi_18324272
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 17:13 schreef Rietvaerder het volgende:
O ja, dat gebied daar is een stiltegebied....... ik reed er iets van een half uur, en ben 1 auto tegenkomen en 2 fietsers..... meer niet, echt dood daar Dus lekker knallen
beter!!
pi_18324411
Jazeker...
pi_18324536
Weet iemand ergens een gratis host waar je kunt deeplinken naar foto's? Ik heb een foto of 10 van 800kb per stuk die ik online wil... mijn magere @home account zal na 10 views al voorbij de datalimiet zijn.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_18324630
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 17:31 schreef StefanP het volgende:
Weet iemand ergens een gratis host waar je kunt deeplinken naar foto's? Ik heb een foto of 10 van 800kb per stuk die ik online wil... mijn magere @home account zal na 10 views al voorbij de datalimiet zijn.
Is verkleinen misschien niet een idee? IrfanView... gratis progje. 500x375 pixels opslaan in JPEG-formaat op 90% van de kwaliteit en je krijgt zulke foto's:

Grootte: ca 55 tot 65 KB per stuk

BTW: als je hier een stuk of 10 foto's a 800 KB gaat neerplanten zijn we er ook niet zo gelukkig mee
pi_18324725
Wie is die viezerik?
pi_18324977
Ik wou ze juist in origineel formaat online plaatsen
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_18325049
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 17:51 schreef StefanP het volgende:
Doe maar niet
Is een beetje irri als het telkens een half uur duurt (bij wijze van spreken) voordat die paar foto's er staan...
pi_18325068
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 17:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Wie is die viezerik?
geen idee, ik zag em gisteren ook al bij de Holec bezig...vieze wildplassers
pi_18325100
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 17:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

geen idee, ik zag em gisteren ook al bij de Holec bezig...vieze wildplassers
En ik zag 'm ook al Toevallig ook op de Maasvlakte en bij de Holec bocht...
pi_18325172
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 17:51 schreef StefanP het volgende:
Toch niet dat soort foto's als in dit topic ( [PICS] SOGH goes Nurbergring ) van jou
pi_18325333
Wat vinden jullie eigenlijk van de Hayabusa?
pi_18325402
kan niet echt zeggen dat ik er kapot van ben...
pi_18325406
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 18:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van de Hayabusa?
Tja... gemixte gevoelens... hij is om eerlijk te zijn zo lelijk als de nacht, maar toch een bruut uiterlijk... (en het zit heerlijk)...
pi_18325938
Nou PatM, inderdaad, vind ik nou ook......

En het rijd ook heerlijk volgens mij

Lijkt mij best een gaaf ding..... tis een Sporttour, je kan er lekker mee doorrijden, en toch ook comfortabel mee reizen

Tja, het is geen supersport alleen.....

Het tegendeel laten ze hier zien :

Zo'n BlackBird lijkt mij ook wel wat, en de Blackbirds uit 96 zijn anders best te betalen
pi_18326839
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 18:40 schreef Rietvaerder het volgende:

Zo'n BlackBird lijkt mij ook wel wat, en de Blackbirds uit 96 zijn anders best te betalen
En over 1,7 jaar zijn ze weer wat gezakt in prijs
pi_18326996
Jep
  zaterdag 10 april 2004 @ 19:45:04 #81
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_18327570
Hee guys Ik wil wel mee morgen maar ben niet on-line vanavond.
(ik ben zelfs wat onbeleefd nu .. op visite in Amsterdam en ik ga fokken haha)
/logg off .. film kijken.
pi_18327585
Dus?
pi_18328286
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 20:09 schreef Rietvaerder het volgende:
http://www.motormaf.nl/forum/topic.php?id=2511

%$@%$#@% #@^:(

Wil ik ook ~!!!!!
Nog even 1,7 jaar wachten
pi_18328328
Met alleen wachten kom ik er niet vrees ik
pi_18328356
Ach gelukkig kan ik straks lang vooruit met de Fazer en genoeg tijd om te sparen dan...
pi_18328400
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 20:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Met alleen wachten kom ik er niet vrees ik
Dat is waar... er moet tenslotte nog met bloed, zweet en tranen geld door arbeid binnenkomen
pi_18328592
Mijn pa wilt ook mee morgen..... goed idee of niet?

Denk dat ie het tempo te hoog gaat vinden dan
pi_18328644
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 20:21 schreef Rietvaerder het volgende:

Mwoah... moet ie wel bij kunnen houden met zijn fiets denk ik
pi_18328669
Ja, maar hij houdt van mega-rustig rijden.....
pi_18328734
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 20:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, maar hij houdt van mega-rustig rijden.....
Vraag of ie wil ruilen met mijn fiets
pi_18328769
Haha, kan je rekenen?
pi_18328803
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 20:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Haha, kan je rekenen?
Jups... ik reken er niet op
pi_18328821

Waarom ga jij niet mee morgen?
pi_18328890
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 20:29 schreef Rietvaerder het volgende:

Waarom ga jij niet mee morgen?
Had liever gaan rijden, maar brunch thuis remember (en me moeder vermoord me als ik er niet ben)
pi_18328996
Owja...
pi_18329058
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 20:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Owja...
Maar maandag ben ik weer helemaal van de partij
  zaterdag 10 april 2004 @ 20:40:34 #99
17709 hollander172
pi_18329081
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 20:21 schreef Rietvaerder het volgende:

Prima idee toch? Waarom ook niet, maak er lekker een familie uitje van.
  zaterdag 10 april 2004 @ 20:49:55 #100
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_18329347
Ow, hij gaat voetbal kijken zegt ie
Hij heeft die route al vaak gereden...
  zaterdag 10 april 2004 @ 21:06:12 #101
17709 hollander172
pi_18329791
Hmmm jammer, dan ben ik jullie zo kwijt ben ik bang. Al een week niet gereden. Vanmiddag wel in mijn eentje de ZXR op en af de paddockstand gekregen. Had mijn vriendin geroepen om er ff bij te komen voor het geval dat maar dat duurde mij allemaal te lang. In je eentje gaat het prima maar je moet even uitkijken net na het kantelpunt van de stand, voor hetzelfde geld knalt ie tegen de kappen aan als je niet uitkijkt.

Stond ook zowat zonder koelvloeistof dus die even bijgevuld. (idioten bij Motoport vroegen 6,50 voor een liter!!!) Ook meteen even voor een jas gekeken voor mijn vriendin, ze weet nu precies wat ze wil maar ze hebben haar maat niet hangen.
Ook vanmiddag alles even nagelopen van de motor, remklauwen er even afgehaald en schoongemaakt. Ik moet volgende maand op zijn laatst nieuwe remblokken erop zetten. Ook even gevraagd wat de kosten zijn 25,- per set imitatie en 40,- voor origineel, dat moet goedkoper kunnen denk ik zo. Achter kan er wel imitatie op maar voor wil ik wel graag origineel. Ze zijn allemaal rondom gelijk afgesleten dus dat zou dan komen op 105,- Hmmm toch maar eens een ander adresje zoeken.
  zaterdag 10 april 2004 @ 21:10:31 #102
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_18329917
Uhh.. mn pa gaat dus niet mee, hij gaat voetbal kijken zoals ik zei Ook omdat ie de route al eerder had gereden.

Enne, ons tempo ligt niet echt hoog, en mocht je achterop raken wachten we gewoon ff op je!
pi_18329924
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 21:06 schreef hollander172 het volgende:
Hmmm jammer, dan ben ik jullie zo kwijt ben ik bang. Al een week niet gereden.
Valt best wel mee hoor... er word enigzins stevig doorgereden , niet geraced. En in een week ben je toch het rijden niet verleerd
pi_18329966
* PatrickM pakt bier en chips en zet SBS6 op... Koos Spee komt op TV (Wegmisbruikers dus )
  zaterdag 10 april 2004 @ 21:12:02 #105
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_18329970
Waarom zou je origineel willen Imitatie is vaak beter of minstens net zo goed..... en veel goedkoper!

Bekende merken zijn o.a. : SBK, Ferodo, DP, Lucas en Spiegler, zijn er vast nog meer maar daar kom ik zo 1,2,3 effe niet op
  zaterdag 10 april 2004 @ 21:12:31 #106
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_18329987
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 21:11 schreef PatrickM het volgende:
PatrickM pakt bier en chips en zet SBS6 op... Koos Spee komt op TV (Wegmisbruikers dus )
OHhhhhhhhhhhhhhh god wat irriteer ik me aan die vent als ik in beeld is mn zn rotkop en commentaar dat NERGENS op slaat!
  zaterdag 10 april 2004 @ 21:13:08 #107
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_18330001
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 21:10 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Valt best wel mee hoor... er word enigzins stevig doorgereden , niet geraced. En in een week ben je toch het rijden niet verleerd
Ow? Ik vind het altijd rustig gaan.... ik rijd express rustig om niemand op te jagen... geen zin in ongelukken.
pi_18330029
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 21:13 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Ow? Ik vind het altijd rustig gaan.... ik rijd express rustig om niemand op te jagen... geen zin in ongelukken.
Het is duidelijk dat jij nog geen autorbw hebt
  zaterdag 10 april 2004 @ 21:24:28 #109
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_18330313
Leg uit...

Wat vind je stevig doorrijden dan.... ik kom toch niet tot 30km/h boven de max. snelheid

En auto's zijn sowieso sloom, dus ja

ARGHHHHHH daar is Koos!

DOOD DOOD DOOD DOOD DOOD DOOD
pi_18330421
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 21:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Leg uit...

Wat vind je stevig doorrijden dan.... ik kom toch niet tot 30km/h boven de max. snelheid

En auto's zijn sowieso sloom, dus ja
Dat kan ik je niet uitleggen, dat zal je zelf wel ervaren als je je autorbw gaat halen
quote:
ARGHHHHHH daar is Koos!

DOOD DOOD DOOD DOOD DOOD DOOD
Hebbie net het begin gezien met die motor
Over mensen pesten gesproken
  zaterdag 10 april 2004 @ 21:41:05 #111
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_18330868
Ja idd.... wow 114km/h op een rustige 80-weg

Erg man
  zaterdag 10 april 2004 @ 21:42:16 #112
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_18330916
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 21:28 schreef PatrickM het volgende:
Dat kan ik je niet uitleggen, dat zal je zelf wel ervaren als je je autorbw gaat halen
Vast wel, je zei namelijk dat je kan zien dat ik geen autorbw heb, waarom dan?
Vind je me zo onervaren rijden? k Heb nu 12.000km verkeerservaring, dan wel niet in de auto (gelukkig )

Maar dat maakt niet uit volgens mij. In de auto rijd je volgens mij sowieso altijd rustiger.
Maar nee, ik vind mezelf niet achterlijk hard rijden ofzo... gaat toch altijd vrij rustig.

Ok, ik haal wel vaak in, maar dat komt omdat ik er niet tegen kan om achter een auto te rijden Vaak is er voor mij nog genoeg ruimte, maar voor jullie (OPM en jij) niet meer.... misschien lijkt het dan gevaarlijk ofzo?
pi_18331189
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 21:42 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Vast wel, je zei namelijk dat je kan zien dat ik geen autorbw heb, waarom dan?
Vind je me zo onervaren rijden? k Heb nu 12.000km verkeerservaring, dan wel niet in de auto (gelukkig )

Maar dat maakt niet uit volgens mij. In de auto rijd je volgens mij sowieso altijd rustiger.
Maar nee, ik vind mezelf niet achterlijk hard rijden ofzo... gaat toch altijd vrij rustig.

Ok, ik haal wel vaak in, maar dat komt omdat ik er niet tegen kan om achter een auto te rijden Vaak is er voor mij nog genoeg ruimte, maar voor jullie (OPM en jij) niet meer.... misschien lijkt het dan gevaarlijk ofzo?
Ik zeg niet dat je onervaren ben. Sterker, ik denk dat jij tot nu misschien wel een betere motorbeheersing hebt als mij (mede dankzij het racen). En ik zeg ook niet dat het gevaarlijk is hoe jij rijdt, want jij doet dezelfde dingen als ik en vele andere motorrijders. Maar jouw rijtempo is voornamelijk ingesteld wat een motor makkelijk aankan, niet aan het overige verkeer
Maar dat is iets wat je zelf nog wel zal ervaren als je je B gaat halen
Ergo, ik merk het zelf als ik in de auto stap. Ik trek altijd supersnel door (auto kan simpelweg niet sneller optrekken) terwijl mijn perceptie is dat ik supersloom optrek...
En nee je rijdt ook niet achtelijk hard, maar gewoon stevig door Is niets mis mee
  zaterdag 10 april 2004 @ 21:52:31 #114
17709 hollander172
pi_18331315
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 21:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Waarom zou je origineel willen Imitatie is vaak beter of minstens net zo goed..... en veel goedkoper!

Bekende merken zijn o.a. : SBK, Ferodo, DP, Lucas en Spiegler, zijn er vast nog meer maar daar kom ik zo 1,2,3 effe niet op
Ze hadden een merkloos setje bij Motoport. In ieder geval niet iets wat ik kende. Soort van "made in taiwan".

Dan heb ik voor die paar centen meer liever origineel. Ik ga nog wel even rondshoppen want die motoport is mij veel te duur. Ik kan ze ook via mijn werk bestellen (wat niet eigenlijk.) eens kijken wat ze daar kosten.
  zaterdag 10 april 2004 @ 21:55:38 #115
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_18331413
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 21:49 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat je onervaren ben. Sterker, ik denk dat jij tot nu misschien wel een betere motorbeheersing hebt als mij (mede dankzij het racen). En ik zeg ook niet dat het gevaarlijk is hoe jij rijdt, want jij doet dezelfde dingen als ik en vele andere motorrijders. Maar jouw rijtempo is voornamelijk ingesteld wat een motor makkelijk aankan, niet aan het overige verkeer
Maar dat is iets wat je zelf nog wel zal ervaren als je je B gaat halen
Ergo, ik merk het zelf als ik in de auto stap. Ik trek altijd supersnel door (auto kan simpelweg niet sneller optrekken) terwijl mijn perceptie is dat ik supersloom optrek...
En nee je rijdt ook niet achtelijk hard, maar gewoon stevig door Is niets mis mee
Oh nou ja, ok....

Ik ben natuurlijk ook geen auto(rijden) gewend, dus ik rijd zo ongeveer wat de motor idd aankan zoals je zei. Ok, dus ik rijd stevig door

Maar als het te snel gaat voor jou/jullie, gewoon ff zeggen, houd ik rekening mee!
Geld ook voor morgen natuurlijk.... t is voor mij ook maar een gok natuurlijk wat het gewenste tempo ongeveer moet zijn...
  zaterdag 10 april 2004 @ 21:56:44 #116
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_18331449
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 21:52 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Ze hadden een merkloos setje bij Motoport. In ieder geval niet iets wat ik kende. Soort van "made in taiwan".

Dan heb ik voor die paar centen meer liever origineel. Ik ga nog wel even rondshoppen want die motoport is mij veel te duur. Ik kan ze ook via mijn werk bestellen (wat niet eigenlijk.) eens kijken wat ze daar kosten.
Merkloos niet doen idd, maar ga gewoon eens langs een andere zaak dan... originele blokken waren voor mij 56 euro voor een setje, die van Ferodo waren 33 en remmen beter....
pi_18331488
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 21:55 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Oh nou ja, ok....

Ik ben natuurlijk ook geen auto(rijden) gewend, dus ik rijd zo ongeveer wat de motor idd aankan zoals je zei. Ok, dus ik rijd stevig door

Maar als het te snel gaat voor jou/jullie, gewoon ff zeggen, houd ik rekening mee!
Geld ook voor morgen natuurlijk.... t is voor mij ook maar een gok natuurlijk wat het gewenste tempo ongeveer moet zijn...
Ik vond het wel lekker gaan hoor
  zaterdag 10 april 2004 @ 21:59:08 #118
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_18331548
Goedzo! Wat een kut programma man dat Wegmisbruikers..... allemaal moraalridders.

Zou die Spee nou echt nooooit te hard rijden Of nooit een keer bellen in de auto (niet handsfree)
  zaterdag 10 april 2004 @ 21:59:46 #119
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_18331571
CRX is een model voor mensen die van doorrijden houden
pi_18331587
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 21:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Goedzo! Wat een kut programma man dat Wegmisbruikers..... allemaal moraalridders.

Zou die Spee nou echt nooooit te hard rijden Of nooit een keer bellen in de auto (niet handsfree)
Uhm, hoe hoger de maatschappelijke positie van mensen hoe gekker het wordt qua rijgedrag... maar ja, mensen met invloed he
pi_18331611
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 21:59 schreef Rietvaerder het volgende:
CRX is een model voor mensen die van doorrijden houden
Net als een Honda Civic 1.6 VTi

Euhj mannnn... doe niet zo vet waus man... wij zijn ech geen Sjonnie...
pi_18331743
Hoorde je die matenaaiers: "Klokke klokke klokke"

Goh oh oh... gevaarlijk inhalen

Sukkels
  zaterdag 10 april 2004 @ 22:04:42 #123
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_18331744
Hayabusa
  zaterdag 10 april 2004 @ 22:05:10 #124
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_18331755
Het was ook wel link..... in bocht inhalen en net voor een vrachtwagen. Dat ben ik wel met ze eens
pi_18331772
Mag die 'agent' wel bekeuren... wat een pikkie zeg die brilsmurf
pi_18331794
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 22:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Het was ook wel link..... in bocht inhalen en net voor een vrachtwagen. Dat ben ik wel met ze eens
Hij had ruimte genoeg om tussen het verkeer te rijden
pi_18331813
Spee
  zaterdag 10 april 2004 @ 22:08:10 #128
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_18331856
"Hij vielt ons direct op omdat ie ons inhaalde"

Duh.. als hun met 110 rechts rijden
Gaan ze achter iedereen aan die hun voorbij komt?
  zaterdag 10 april 2004 @ 22:08:57 #129
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_18331880
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 22:06 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Hij had ruimte genoeg om tussen het verkeer te rijden
Was trouwens een Focus geloof ik
Die auto moest nog uitwijken richting berm ook....

Nou ja, erg slim vond ik het niet, ik had het niet gedaan iig, ik haal alleen in als er geen tegenliggers komen of als ze heeeeeel ver zijn
pi_18331922
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 22:08 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Was trouwens een Focus geloof ik
Die auto moest nog uitwijken richting berm ook....

Nou ja, erg slim vond ik het niet, ik had het niet gedaan iig, ik haal alleen in als er geen tegenliggers komen of als ze heeeeeel ver zijn
Oke, daar heb je ook wel weer gelijk in
pi_18331939
Die Amerikaan dan nu
  zaterdag 10 april 2004 @ 22:11:48 #132
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_18331970
Ja, collega van mn pa

Bij een ander korps dan wel
  zaterdag 10 april 2004 @ 22:19:24 #133
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
  zaterdag 10 april 2004 @ 22:32:21 #134
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_18332578
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 01:07 schreef M4rt het volgende:
jammer dat dit een auto topic is anders had ik nog een paar leuke pics van de motor van mn pa (319,5 km/h max.)

Met een YZF750R....
  zaterdag 10 april 2004 @ 22:46:30 #135
17709 hollander172
pi_18332925
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 21:56 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Merkloos niet doen idd, maar ga gewoon eens langs een andere zaak dan... originele blokken waren voor mij 56 euro voor een setje, die van Ferodo waren 33 en remmen beter....
Nee dat dacht ik ook, als ik niet eens een fabrikant kan ontwaren tussen de exotische tekens wil ik het niet gokken. Van de remmen hangt toch mijn leven af. (okee een beetje dramatisch maar je snapt wat ik bedoel.)

Waren dat de prijzen per setje voor 1 remklauw? Ik moet voor dubbel hebben en achter enkel, dat zou betekenen dat een setje ferodo maar 7 euro scheelt met origineel? Ik neem aan dat de blokken niet heel erg verschillen van die van mij?
  zaterdag 10 april 2004 @ 22:55:27 #136
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_18333136
Dat was idd de prijs voor 1 setje... 2 blokjes duis.

En de remblokken verschillen voor elk type motor..... setje voor achter kostte bij mij 27 euro van Ferodo en origineel was achter 49 euro.
  zaterdag 10 april 2004 @ 22:58:18 #137
17709 hollander172
pi_18333213
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 22:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat was idd de prijs voor 1 setje... 2 blokjes duis.

En de remblokken verschillen voor elk type motor..... setje voor achter kostte bij mij 27 euro van Ferodo en origineel was achter 49 euro.
Zal morgenmiddag nog eens kijken, volgens de verkoper had ik voor en achter hetzelfde setje maar ik heb de achterklauw niet los gehad dus kan niet zeggen of dit klopt. Zo eens in het WPH rondneuzen of ik iets kan vinden.

Ik weet met auto's dat veel modellen en ook merken de blokken delen. Zelfs de originelen zijn vaak afgeleid van de imitatieblokken. (ze plakken gewoon het eigen merk stickertje de doos.)
Mwah maar eens rondkijken dan. Achteraf zijn ze in verhouding met jouw blokken dus niet eens echt duur.
pi_18333222
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 22:32 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Met een YZF750R....
Zie mijn post in betreffende topic

Met geflowde koppen, geharsde (supergladde) inlaatpoorten en een geblueprintte blok en de rest van de meuk haal je de 300 km's niet eens met een YZF 750 R als je het aan mij vraagt
  zaterdag 10 april 2004 @ 22:59:34 #139
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_18333251
Ik heb hem al gezien ja.... F5
pi_18333595
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 22:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb hem al gezien ja.... F5
Leuke topic, beter gezegd: vermakelijk
  zaterdag 10 april 2004 @ 23:11:46 #141
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_18333601
Nou heren ik ga pitte, tot morgen!

Makster, 10 uur BP he
pi_18333616
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 23:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Nou heren ik ga pitte, tot morgen!

Makster, 10 uur BP he
Slaapzuh... ennuh... handjes boven de dekens... vanavond is een keertje niet rukken
  zondag 11 april 2004 @ 00:49:42 #143
91390 PommeL
Aprilia AF1 125cc
pi_18336081
Aha is dit die club?
Blaat!
  zondag 11 april 2004 @ 00:51:39 #144
91390 PommeL
Aprilia AF1 125cc
pi_18336124
Dit is trouwens mijn motor (lees : veredelde brommer)

http://www.bikepics.com/members/aprrilia/91af1/

T verschil is alleen dat de stickers eraf gaan en ik een getint vizier heb, verder geen verschil
Blaat!
pi_18336135
quote:
Op zondag 11 april 2004 00:49 schreef PommeL het volgende:
Aha is dit die club?
  zondag 11 april 2004 @ 00:53:11 #146
91390 PommeL
Aprilia AF1 125cc
pi_18336158
Hehe ik voel me echt niks met die 125 hier
Blaat!
pi_18336205
quote:
Op zondag 11 april 2004 00:51 schreef PommeL het volgende:
Dit is trouwens mijn motor (lees : veredelde brommer)

http://www.bikepics.com/members/aprrilia/91af1/

T verschil is alleen dat de stickers eraf gaan en ik een getint vizier heb, verder geen verschil
Ziet er iig op het plaatje dikker uit dan een RS125... best een mooie motor
En best leuk om je 25 kw tijd mee vol te maken En dan overstappen op het betere werk

* PatrickM is blij dat ie 22 was toen ie zijn A haalde geen last van 25 kw
  zondag 11 april 2004 @ 00:58:28 #148
91390 PommeL
Aprilia AF1 125cc
pi_18336265
haha thnx , hij heeft 29.9 pk , vind ik nog best redelijk toch? ik ben ook 18 trouwens dus ik moet nog ff

Maar dat afstellen duurt geloof ik nog wel ff, ze hebben het erg druk, en echt zowat alles stond verkeerd....vandaaaaaar dat het niet lekker reed

[ Bericht 37% gewijzigd door PommeL op 11-04-2004 01:04:11 ]
Blaat!
pi_18336390
quote:
Op zondag 11 april 2004 00:53 schreef PommeL het volgende:
Hehe ik voel me echt niks met die 125 hier
Valt toch wel mee? Het barst hier niet echt van de R1/ZX-12R en Busa's

Lijstje (even snel uit mijn hoofd) van mensen die actief zijn (geweest) hiero:

PatrickM - BMW K1100LT
Rietvaerder - Suzuki Bandit 600N (25 kw)
Patrick281 - Bimota YB-9
Mr_Mookey - Voxan Cafe Racer
Generalist - Yamaha YZF-R6
SuperFour - Honda CB1000
One_Punch_Mickey - Kawasaki ZXR-400
Makster - Kawasaki ZXR-400
Hollander172 - Kawasaki ZXR-400
Gerako - Aprilia RSV Mille
ZX9R - Kawasaki ZX9-R
Super_Honda - Suzuki GS-500 (25 kw)

En natuurlijk degene die ik ben vergeten
  zondag 11 april 2004 @ 01:08:39 #150
91390 PommeL
Aprilia AF1 125cc
pi_18336410
Hmz het valt inderdaad nog mee, maar toch misschien dat ik sneller ben dan die bandit en gs-500, maar de rest is zeker sneller

Maarja het gaat niet om wie de snelste is, het ging me er meer om of ik het groepje kan bijhouden
Blaat!
pi_18336416
quote:
Op zondag 11 april 2004 00:58 schreef PommeL het volgende:
haha thnx , hij heeft 29.9 pk , vind ik nog best redelijk toch? ik ben ook 18 trouwens dus ik moet nog ff
Ach... ze lopen nog altijd iets van 160/170 km p/h dus er zit gang genoeg in
  zondag 11 april 2004 @ 01:11:09 #152
91390 PommeL
Aprilia AF1 125cc
pi_18336459
quote:
Op zondag 11 april 2004 01:08 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Ach... ze lopen nog altijd iets van 160/170 km p/h dus er zit gang genoeg in
Ja klopt, zoiets gaat ie ook (tenminste, soms, maar dat wordt nu verholpen )

.. ik bedoel dat hij straks zonder gezeik dat moet halen
Blaat!
pi_18336551
quote:
Op zondag 11 april 2004 01:11 schreef PommeL het volgende:

[..]

Ja klopt, zoiets gaat ie ook (tenminste, soms, maar dat wordt nu verholpen )

.. ik bedoel dat hij straks zonder gezeik dat moet halen
Dus doe je niet onder voor de rest
p.s.: kan me nog iemand herinneren die de eerste meet op een motorscooter was
  zondag 11 april 2004 @ 01:21:35 #154
91390 PommeL
Aprilia AF1 125cc
pi_18336584
quote:
Op zondag 11 april 2004 01:18 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Dus doe je niet onder voor de rest
p.s.: kan me nog iemand herinneren die de eerste meet op een motorscooter was
hahaha oke ik pas er dus wel bij
Blaat!
  zondag 11 april 2004 @ 01:23:55 #155
91390 PommeL
Aprilia AF1 125cc
pi_18336605
Vraagie, hoe oud is iedereen hier eigenlijk?
Blaat!
pi_18336665
quote:
Op zondag 11 april 2004 01:23 schreef PommeL het volgende:
Vraagie, hoe oud is iedereen hier eigenlijk?
Tot nu toe tussen de 18 en de 32
pi_18336683
quote:
Op zondag 11 april 2004 01:21 schreef PommeL het volgende:

[..]

hahaha oke ik pas er dus wel bij
Die persoon is overigens Patrick281. Hij kon toen niet met de Bimota YB-9 omdat ie gerepareerd moest worden, dus toen maar met de scoot
  zondag 11 april 2004 @ 01:44:54 #158
91390 PommeL
Aprilia AF1 125cc
pi_18336815
quote:
Op zondag 11 april 2004 01:31 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Die persoon is overigens Patrick281. Hij kon toen niet met de Bimota YB-9 omdat ie gerepareerd moest worden, dus toen maar met de scoot
hahaha
Blaat!
pi_18339628
welkom PommeL!! mooie fiets heb je daar, en jammer dat je niet meekunt deze week.
  zondag 11 april 2004 @ 08:49:47 #160
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_18339855
Hoi en welkom, ik ben trouwens de jongste hier, 18
Met de Bandit600 25kw.... zal mij benieuwen of je sneller bent

Vraag maar aan de jongens hier wat hun denken.....
pi_18339891
ik denk t niet nee
  zondag 11 april 2004 @ 09:10:19 #162
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_18339916
Hadden jullie deze nog gezien?

http://home.wanadoo.nl/amridder/Camtest.mpg
  zondag 11 april 2004 @ 09:12:19 #163
17596 Makster
pi_18339929
Ik ben wakker
  zondag 11 april 2004 @ 09:19:20 #164
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_18339949
Jeej...
  zondag 11 april 2004 @ 09:52:55 #165
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_18340123
Ik ben aan het k*** met de ketting al meer dan een uur en krijg het niet voor elkaar.
Ga nu met 10 15 minuten weg, maar dan gelijk door het afspreekpunt bij de Esso.
  zondag 11 april 2004 @ 13:30:28 #166
91390 PommeL
Aprilia AF1 125cc
pi_18343486
Goeiemoguh...ben ik weer thnx allemaal
en ik weet niet of ik sneller ben, ze zouden hem afstellen op 170/180, dus ik zie het allemaal wel...:D
Blaat!
  zondag 11 april 2004 @ 13:31:01 #167
91390 PommeL
Aprilia AF1 125cc
pi_18343498
Enneh...ik ben net 3 maandjes 18, dus weetje zeker dat je de jongste bent?
Blaat!
  zondag 11 april 2004 @ 14:13:07 #168
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_18344649
quote:
Op zondag 11 april 2004 01:07 schreef PatrickM het volgende:

[..]
En natuurlijk degene die ik ben vergeten
Yep..

JK - Suzuki DR650SE
Maar mijne heeft ook maar 42pk ofzo en een top van 170, wel lekker veel koppel onderin.
  zondag 11 april 2004 @ 14:17:27 #169
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_18344767
quote:
Op zondag 11 april 2004 09:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Hadden jullie deze nog gezien?

http://home.wanadoo.nl/amridder/Camtest.mpg
Ja dat ben 'n mooie snelheid, maar ik vind als hij tegen de 250 zit, die auto's niet heel snel voorbij schieten terwijl ze met 80 aankomen.. klopt die teller wel?
  zondag 11 april 2004 @ 15:01:58 #170
91390 PommeL
Aprilia AF1 125cc
pi_18345819
Volgens mij is iedereen weg
Blaat!
pi_18346232
quote:
Op zondag 11 april 2004 15:01 schreef PommeL het volgende:
Volgens mij is iedereen weg
Ik ben er nog, maar ik ga nu ff een stukkie sturen
pi_18346248
quote:
Op zondag 11 april 2004 13:31 schreef PommeL het volgende:
Enneh...ik ben net 3 maandjes 18, dus weetje zeker dat je de jongste bent?
Dan neem jij het stokkie over van Riet
pi_18346263
quote:
Op zondag 11 april 2004 14:13 schreef JK het volgende:

[..]

Yep..

JK - Suzuki DR650SE
Maar mijne heeft ook maar 42pk ofzo en een top van 170, wel lekker veel koppel onderin.
Wel ook een keer meegaan met een meet he Ben wel benieuwd naar je fiets
Hebbie er toevallig een piccie van?
  zondag 11 april 2004 @ 15:37:02 #174
91390 PommeL
Aprilia AF1 125cc
pi_18346506
Sorry mijn pc was gecrasht...maar goed, jeej, ik ben de jongste
Blaat!
  zondag 11 april 2004 @ 15:55:04 #175
17596 Makster
pi_18346890
Zo we zijn weer thuis.

Was wel gezellig en ook wel een leuk stukje rijden. Alleen die KUT wegen waren af en toe wat minder. Leek wel of ze die hobbels er expres in hadden gemaakt

Maar goed, was leuk !!
  zondag 11 april 2004 @ 15:57:38 #176
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_18346934
quote:
Op zondag 11 april 2004 13:30 schreef PommeL het volgende:
en ik weet niet of ik sneller ben, ze zouden hem afstellen op 170/180, dus ik zie het allemaal wel...:D
Dus dat is jouw definitie van sneller zijn? Topsnelheid boeit me erg weinig..... als je sneller bent in de bochten vind het stoerder

PatM: Hij is nog geen officieel lid want hij heeft nog niet mee gereden, dus ben ik nog het jongste lid

Was weer leuk jongens, vond de route alleen beetje saai, maar ja dat weet je niet van te voren natuurlijk.....

En Gerard, gaaf ding
Had een maat van mij ook, is nu overgestapt op een CBR600RR
  zondag 11 april 2004 @ 15:58:00 #177
91390 PommeL
Aprilia AF1 125cc
pi_18346939
Ik word schijtziek van die hobbeltjes, ik moet elke paar seconden mijn spiegels weer terugvissen want die hangen dan als de oortjes van flappie
Blaat!
  zondag 11 april 2004 @ 15:59:34 #178
91390 PommeL
Aprilia AF1 125cc
pi_18346971
quote:
Op zondag 11 april 2004 15:57 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Dus dat is jouw definitie van sneller zijn? Topsnelheid boeit me erg weinig..... als je sneller bent in de bochten vind het stoerder
Das ook leuker maar mijn bandjes zijn niet zo mooi rond, zitten van die wat vierkantere 130jes op, dus te plat = op je plaat gaan
Blaat!
  zondag 11 april 2004 @ 15:59:52 #179
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_18346981
quote:
Op zondag 11 april 2004 15:55 schreef Makster het volgende:
Zo we zijn weer thuis.

Was wel gezellig en ook wel een leuk stukje rijden. Alleen die KUT wegen waren af en toe wat minder. Leek wel of ze die hobbels er expres in hadden gemaakt

Maar goed, was leuk !!
En ik had het de vorige meetings niet zo koud.
Gelukkig was ik laat bij de Esso, anders waren jullie nog vroeger thuis.
Maar de volgende keer weer wel's ff ergens een bakkie doen.
quote:
Op zondag 11 april 2004 09:11 schreef Makster het volgende:
Ik ben wakker
Tering jantje, liever zou ik nog een dag slapen
Hier ook .. maar nu slap ik jou slaperigheid daarnet beter...
Ik heb vrijdag op zaterdag bijna geen oog dichtgedaan, en gisteren was ook een stuk intensiever dan gepland.
  zondag 11 april 2004 @ 16:04:41 #180
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_18347111
quote:
Op zondag 11 april 2004 15:59 schreef Patrick281 het volgende:
Gelukkig was ik laat bij de Esso, anders waren jullie nog vroeger thuis.
Total

Ik heb alweer een nieuwe route die WEL bochten en dijkjes bevat..... hij begint in Willemstad, naam weet ik ff niet.

Datum prikken?
  zondag 11 april 2004 @ 16:05:55 #181
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_18347144
quote:
Op zondag 11 april 2004 15:59 schreef PommeL het volgende:

[..]

Das ook leuker maar mijn bandjes zijn niet zo mooi rond, zitten van die wat vierkantere 130jes op, dus te plat = op je plaat gaan
Ga toch weg man, een RS125 is echt racemontster wat betreft bochtenwerk! Als je goed rijdt kan je er R1'tjes etc. in de bochten zoek mee rijden.... dus moet je mij ook zoek kunnen rijden
  zondag 11 april 2004 @ 16:06:37 #182
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_18347162
quote:
Op zondag 11 april 2004 16:05 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Ga toch weg man, een RS125 is echt racemontster wat betreft bochtenwerk! Als je goed rijdt kan je er R1'tjes etc. in de bochten zoek mee rijden.... dus moet je mij ook zoek kunnen rijden
Volgens mij ben jij flink rapper geworden sinds de vorige 2 meetings.
Gelukkig ben je nog begrenst ..
  zondag 11 april 2004 @ 16:07:31 #183
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_18347183
Tijd om los gelaten te worden

Rapper in welk opzicht dan? Heb nog steeds 40pk hoor
  zondag 11 april 2004 @ 16:07:53 #184
91390 PommeL
Aprilia AF1 125cc
pi_18347194
quote:
Op zondag 11 april 2004 16:05 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Tis een hele ouwe versie ervan , maar goed, we zien wel
Blaat!
  zondag 11 april 2004 @ 16:08:27 #185
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_18347209
O ja, een AF1 he?
  zondag 11 april 2004 @ 16:08:32 #186
17596 Makster
pi_18347210

Ben nog steeds aan het geeuwen

Volgende keer maar weer ff langs een MAc voor de koffie
  zondag 11 april 2004 @ 16:09:06 #187
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_18347226
quote:
Op zondag 11 april 2004 16:08 schreef Makster het volgende:

Ben nog steeds aan het geeuwen

Volgende keer maar weer ff langs een MAc voor de koffie een Big Tasty
  zondag 11 april 2004 @ 16:10:25 #188
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_18347256
quote:
Op zondag 11 april 2004 16:04 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]Total

Die jongen achter de kassa zei nog: kom nog eens terug.
quote:
Op zondag 11 april 2004 16:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Tijd om los gelaten te worden

Rapper in welk opzicht dan?
Zoals je over die rotonde reed .. en sommige bochten versneld.. en ook nog (meestal ) op de bordjes van de route let.
De vorige keren nam ik de steppenslijter nog met een korreltje zout, maar nu is er respect.
  zondag 11 april 2004 @ 16:10:47 #189
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_18347266
quote:
Op zondag 11 april 2004 14:17 schreef JK het volgende:

[..]

Ja dat ben 'n mooie snelheid, maar ik vind als hij tegen de 250 zit, die auto's niet heel snel voorbij schieten terwijl ze met 80 aankomen.. klopt die teller wel?
Tuurlijk... hij zit in 7 seconden van de 80 naar de 200..... klopt dus wel aardig..
  zondag 11 april 2004 @ 16:11:59 #190
91390 PommeL
Aprilia AF1 125cc
pi_18347297
quote:
Op zondag 11 april 2004 16:08 schreef Rietvaerder het volgende:
O ja, een AF1 he?
Jep uit 91

Dit is dezelfde http://www.125cc.nl/mimages/274.jpg

gvd
Blaat!
  zondag 11 april 2004 @ 16:13:51 #191
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_18347342
quote:
Op zondag 11 april 2004 16:10 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

[..]

Zoals je over die rotonde reed .. en sommige bochten versneld.. en ook nog (meestal ) op de bordjes van de route let.
De vorige keren nam ik de steppenslijter nog met een korreltje zout, maar nu is er respect.
Uhhhhhh.. dat snap ik niet helemaal.. ik heb vandaag niet 1x met mn stepje aan de grond gezeten, maw, ik nam de bochten (waren niet eens mooie bochten bij) toch niet hard ofzo vond ik...

Op de vorige meet reed ik rapper hoor Rotondes nam ik ook normaal geloof ik..

Misschien was je dit keer wakkerder
Ach, zeg nou zelf, dat bordje voorbij de kerk links stond ook wel erg knullig aangegeven... zo'n smal weggetje, ik zag hem over het hoofd
  zondag 11 april 2004 @ 16:14:14 #192
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_18347351
quote:
Op zondag 11 april 2004 16:11 schreef PommeL het volgende:

[..]

Jep uit 91

gvd
Qua sturen moet dat goed zijn .. hoopte dat de nieuwe CBR-125R van Hond ook zoiets was.
  zondag 11 april 2004 @ 16:14:16 #193
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_18347354
quote:
Op zondag 11 april 2004 16:10 schreef Patrick281 het volgende:
Misschien vond ie je wel leuk
  zondag 11 april 2004 @ 16:14:40 #194
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_18347360
quote:
Op zondag 11 april 2004 16:11 schreef PommeL het volgende:

[..]

Jep uit 91

gvd
Tof dingetje anders
  zondag 11 april 2004 @ 16:15:13 #195
17596 Makster
pi_18347371
quote:
Op zondag 11 april 2004 16:14 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

WHAHAHAHHAHAHHA LOL
  zondag 11 april 2004 @ 16:15:24 #196
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_18347372
quote:
Op zondag 11 april 2004 16:14 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Story of my life.
  zondag 11 april 2004 @ 16:15:42 #197
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_18347377
Vaag
  zondag 11 april 2004 @ 16:16:37 #198
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_18347398
quote:
Op zondag 11 april 2004 16:15 schreef Makster het volgende:

[..]

WHAHAHAHHAHAHHA LOL
Zo, er lacht er 1
  zondag 11 april 2004 @ 16:17:30 #199
91390 PommeL
Aprilia AF1 125cc
pi_18347421
quote:
Op zondag 11 april 2004 16:14 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Qua sturen moet dat goed zijn .. hoopte dat de nieuwe CBR-125R van Hond ook zoiets was.
Doet ie ook wel hoor, ben alleen soms bang dat ik hem te plat gooi om een of andere reden , tijdje terug met een schakelbrommer ook gebeurd en bijna een ravijn in gedonderd in spanje , dus ik ben weer opnieuw aan het opbouwen qua bochten
Blaat!
  zondag 11 april 2004 @ 16:19:22 #200
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_18347467
quote:
Op zondag 11 april 2004 15:25 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Wel ook een keer meegaan met een meet he Ben wel benieuwd naar je fiets
Hebbie er toevallig een piccie van?
Jouw profiel:

Voornaam: Joris

zondag 11 april 2004 @ 16:20:11 #201
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_18347482
quote:
Op zondag 11 april 2004 16:13 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Uhhhhhh.. dat snap ik niet helemaal.. ik heb vandaag niet 1x met mn stepje aan de grond gezeten, maw, ik nam de bochten (waren niet eens mooie bochten bij) toch niet hard ofzo vond ik...

Op de vorige meet reed ik rapper hoor Rotondes nam ik ook normaal geloof ik..

Misschien was je dit keer wakkerder
Ach, zeg nou zelf, dat bordje voorbij de kerk links stond ook wel erg knullig aangegeven... zo'n smal weggetje, ik zag hem over het hoofd
Stepje aan de grond hoeft niet te betekenen dat je hard gaat.
Misschien snij je de bochten wel wat minder vierkant aan.
Maar het was wel mooi hoe je die rotonde nam, halverweg was die auto weg en je stoof er vandoor.
Ik gaf daarna zoveel gas dat ik bijna een highsider kreeg..zwabber ..
Zelf had ik echt het idee dat jij en Geralko door die dorpjes heen stoven, Hollander was in het begin steeds erg ver achter ons -had last van zijn vering, maar ik noem het zelf het beginnerssyndroom alla PatrickM met de VT bij de eerste meet en later Makster bij de tweede meet met de Continentals. Jullie reden gewoon stevig door..
  zondag 11 april 2004 @ 16:23:22 #202
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_18347549
Nou, bedankt voor het compliment

Tja, die dorpjes... daar reed weinig verkeer, je mocht er 50, ik reed er 60/65 ofzo En ik remde netjes bij zijstraatjes....

Welke rotonde was het dan? Kan het me niet goed herrineren eigeniljk.....
Idd, klop van Hollander, maar dat geeft helemaal niets, wachten we toch gewoon

Wat ik wel heb gemist was een klaverlbad
  zondag 11 april 2004 @ 16:24:27 #203
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_18347567
Laatste punt waar we afscheid namen was ook een leuke speeltuin
  zondag 11 april 2004 @ 16:30:15 #204
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_18347675
quote:
Op zondag 11 april 2004 16:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Welke rotonde was het dan? Kan het me niet goed herrineren eigeniljk.....
Idd, klop van Hollander, maar dat geeft helemaal niets, wachten we toch gewoon
Hij zal het er straks wel niet mee eens zijn met de reden dat hij wat achterbleef.

PatrickM moest de eerste meet zijn motor wat meer op toeren houden.. en het schakelen zat er nog niet zo diep in.. dan had hij best bij kunnen blijven.
Makster moest de tweede meet meer vertrouwen met de banden krijgen, hij rijd nu ook 3 keer zo goed.

En ik val niemand aan, dit hoort er allemaal bij als je net gaat rijden.
Zelf reed ik het eerste half jaar deep shit.

[ Bericht 0% gewijzigd door Patrick281 op 11-04-2004 16:36:39 ]
  zondag 11 april 2004 @ 16:32:37 #205
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_18347746
Zo leert iedereen weer bij....

Misschien weleens leuk om te weten vanaf wanneer iedereen nou rijdt eigenlijk.
Ik trap af:

3 november 2003 geslaagd
  zondag 11 april 2004 @ 16:34:12 #206
91390 PommeL
Aprilia AF1 125cc
pi_18347780
quote:
Op zondag 11 april 2004 16:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Zo leert iedereen weer bij....

Misschien weleens leuk om te weten vanaf wanneer iedereen nou rijdt eigenlijk.
Ik trap af:

3 november 2003 geslaagd
Officieel pas heeeeel kort, 24 maart
Onofficieel...eh
Blaat!
  zondag 11 april 2004 @ 16:35:10 #207
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_18347807
Boefje eh
  zondag 11 april 2004 @ 16:35:54 #208
91390 PommeL
Aprilia AF1 125cc
pi_18347820
quote:
Op zondag 11 april 2004 16:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Boefje eh
Hehehe
Blaat!
  zondag 11 april 2004 @ 16:36:05 #209
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
  zondag 11 april 2004 @ 16:37:08 #210
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_18347849
Toen was ik..... ff denken, 7
  zondag 11 april 2004 @ 16:37:11 #211
91390 PommeL
Aprilia AF1 125cc
pi_18347850
Toen zat ik denk ik met mijn lego stad te spelen
Blaat!
  zondag 11 april 2004 @ 16:38:31 #212
91390 PommeL
Aprilia AF1 125cc
pi_18347887
Ik was trouwens in één keer geslaagd, gelukkig
Blaat!
  zondag 11 april 2004 @ 16:38:50 #213
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_18347898
De beste rijders zakken eerst 2 keer
  zondag 11 april 2004 @ 16:39:22 #214
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_18347910
quote:
Op zondag 11 april 2004 16:38 schreef PommeL het volgende:
Ik was trouwens in één keer geslaagd, gelukkig
Een natuurtalent. Ik ben 3 keer gezakt. Maar ik reed als een automobilist zeiden ze.
  zondag 11 april 2004 @ 16:39:23 #215
91390 PommeL
Aprilia AF1 125cc
pi_18347912
quote:
Op zondag 11 april 2004 16:38 schreef Rietvaerder het volgende:
De beste rijders zakken eerst 2 keer
Tsssk
Blaat!
  zondag 11 april 2004 @ 16:39:30 #216
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_18347913
Mijn oom zijn Busa

zondag 11 april 2004 @ 16:40:18 #217
91390 PommeL
Aprilia AF1 125cc
pi_18347933
quote:
Op zondag 11 april 2004 16:39 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Een natuurtalent. Ik ben 3 keer gezakt. Maar ik reed als een automobilist zeiden ze.
Ghehe valt ook wel weer mee , ik moest bewijzen dat er ook brommerrijders waren die normaal konden rijden
Blaat!
  zondag 11 april 2004 @ 16:40:45 #218
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_18347939
quote:
Op zondag 11 april 2004 16:39 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ik 2 keer

Maar ja, is niet zo heel raar als de instructeur je laat afrijden met 10 lessen zonder B-rijbewijs....
Gezakt op puur kijkgedrag, 2e keer weer gezakt op kijkgedrag.... hoorde er nooit iets van onder t lessen. Toen naar andere rijschool en het kijken goed geleerd en toen 3e keer geslaagd
  zondag 11 april 2004 @ 16:42:01 #219
91390 PommeL
Aprilia AF1 125cc
pi_18347969
quote:
Op zondag 11 april 2004 16:40 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Ik 2 keer

Maar ja, is niet zo heel raar als de instructeur je laat afrijden met 10 lessen zonder B-rijbewijs....
Gezakt op puur kijkgedrag, 2e keer weer gezakt op kijkgedrag.... hoorde er nooit iets van onder t lessen. Toen naar andere rijschool en het kijken goed geleerd en toen 3e keer geslaagd
Hmz, ik 14 lessen en ook zonder B, dus niet aanstellen
Blaat!
  zondag 11 april 2004 @ 16:42:57 #220
91390 PommeL
Aprilia AF1 125cc
pi_18347996
Maar het is inderdaad wel erg lullig als je zakt op iets waarvan ze tijdens het lessen niets van zeggen..
Blaat!
  zondag 11 april 2004 @ 16:44:12 #221
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_18348016
Ja, als ze niks zeggen denk je dat je het goed doet.....
  zondag 11 april 2004 @ 16:45:23 #222
17596 Makster
pi_18348044
1 keer geslaagd na een les of 19 ofzo.

En het was volgens mij de 15e ofzo van november, ook 2003
  zondag 11 april 2004 @ 16:46:55 #223
91390 PommeL
Aprilia AF1 125cc
pi_18348072
En je rijdt een onbegrensde ZXR? of mis ik iets..
Blaat!
  zondag 11 april 2004 @ 16:47:01 #224
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_18348074
Cool, net na mij dus

Waarom rijd je dan zo beroerd?

Just kiddin
  zondag 11 april 2004 @ 16:47:09 #225
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_18348076
quote:
Op zondag 11 april 2004 16:42 schreef PommeL het volgende:

[..]

Hmz, ik 14 lessen en ook zonder B, dus niet aanstellen
Idd, ik had B al 1.5 jaar en reed te aggresief.. nam voorrang enzo ..

1 keer gezakt omdat ik gewoon de rotonde overging terwijl er een auto aankwam die geen voorrang had. Later ging ik op de snelweg van baan verwisselen vlak bij een vrachtwagen en gelijk vol gas gaf om hem in te halen. (als de vrachtwagen weer terug zou komen op de baan was ik dood volgens hem... die vrachtwagen heeft geen reden om een baan op te schuiven maar ja...)
1 keer gezakt omdat ik veel remde in de bochten en te langzaam reed.
1 keer gezakt omdat ik te snel door de bochten reed en vandaag of morgen op mijn plaat zou gaan.

3 keer bijzelfde examinator. Mijn zus had mij al gewwarschuwd.
4'de keer maar in een andere regio afgereden.
  zondag 11 april 2004 @ 16:47:15 #226
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_18348080
quote:
Op zondag 11 april 2004 16:46 schreef PommeL het volgende:
En je rijdt een onbegrensde ZXR? of mis ik iets..
Hij is al oud.
  zondag 11 april 2004 @ 16:47:49 #227
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_18348093
quote:
Op zondag 11 april 2004 16:47 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Idd, ik had B al 1.5 jaar en reed te aggresief.. nam voorrang enzo ..

1 keer gezakt omdat ik gewoon de rotonde overging terwijl er een auto aankwam die geen voorrang had, van baan verwisselen vlak bij een vrachtwagen en vol gas gaf om in te halen.
1 keer gezakt omdat ik veel remde in de bochten en te langzaam reed.
1 keer gezakt omdat ik te snel door de bochten reed en vandaag of morgen op mijn plaat zou gaan.
Zeikerds zijn het, allemaal, 1 voor 1... !
  zondag 11 april 2004 @ 16:48:31 #228
91390 PommeL
Aprilia AF1 125cc
pi_18348108
quote:
Op zondag 11 april 2004 16:47 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Hij is al oud.
Ik vroeg alleen wat ie rijdt, niet of ie dat mag
Blaat!
  zondag 11 april 2004 @ 16:49:03 #229
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_18348121
Oh, onbegrensde ZXR ja...
  zondag 11 april 2004 @ 16:50:31 #230
91390 PommeL
Aprilia AF1 125cc
pi_18348151
quote:
Op zondag 11 april 2004 16:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Oh, onbegrensde ZXR ja...
Die zijn wel stoer, ik wou een begrensde zxr kopen, maarja...geld...
Blaat!
  zondag 11 april 2004 @ 16:51:05 #231
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_18348168
quote:
Op zondag 11 april 2004 16:50 schreef PommeL het volgende:

[..]

Die zijn wel stoer, ik wou een begrensde zxr kopen, maarja...geld...
We willen niet nog een ZXR rijder erbij hoor.
  zondag 11 april 2004 @ 16:52:28 #232
17596 Makster
pi_18348205
Ben blij dat de Reetvaarder vandaag de weg heeft geleid en ook nog eens de taak op zich neemt om voor mij te antwoorden
Straks moet ie nog ff mijn schoenen poetsen en mijn motor wassen en dan mag ie weer koest zijn

Mensen ik ben ff weg, ben gourmetten. Ik zit straks hemelsbreed ongeveer 50 meter bij de Reetvaarder vandaan
  zondag 11 april 2004 @ 16:52:40 #233
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_18348211
Nee idd, krijgen we weer van die overlopers naar 400cc.nl
  zondag 11 april 2004 @ 16:53:51 #234
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_18348241
quote:
Op zondag 11 april 2004 16:52 schreef Makster het volgende:
Ben blij dat de Reetvaarder vandaag de weg heeft geleid en ook nog eens de taak op zich neemt om voor mij te antwoorden
Straks moet ie nog ff mijn schoenen poetsen en de mijn motor wassen en dan mag ie weer koest zijn

Mensen ik ben ff weg, ben gourmetten. Ik zit straks hemelsbreed ongeveer 50 meter bij de Reetvaarder vandaan
Graag gedaan hoor vriend! Ik dacht dat jij in Stadspolders zat joh.... vandaar ik ff antwoord, maare, ik dacht dat jij op de terugweg gelijk mee zou rijden naar de Jacobshoeve

Ik zag je ineens afslag Sterrenburg nemen Stak nog ff mn poot uit

Eetse chef
  zondag 11 april 2004 @ 16:54:02 #235
91390 PommeL
Aprilia AF1 125cc
pi_18348247
quote:
Op zondag 11 april 2004 16:51 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

We willen niet nog een ZXR rijder erbij hoor.
Hehehe dus een 125cc racertje erbij is wel goed?
Blaat!
  zondag 11 april 2004 @ 16:55:22 #236
17596 Makster
pi_18348286
quote:
Op zondag 11 april 2004 16:53 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Graag gedaan hoor vriend! Ik dacht dat jij in Stadspolders zat joh.... vandaar ik ff antwoord, maare, ik dacht dat jij op de terugweg gelijk mee zou rijden naar de Jacobshoeve

Ik zag je ineens afslag Sterrenburg nemen Stak nog ff mn poot uit

Eetse chef
Ja maar ik wou toch liever eerst ff douchen Ik zag inderdaad je poot nog ff gaan

Ik spreekt u later
pi_18348288
hoi 6 jan in 1 keer
  zondag 11 april 2004 @ 16:55:26 #238
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_18348289
Ja, die hebben we nog niet

Nu nog ff een Hayabusa..... is het stel compleet

1. Off-road (Ik hou wel van off-road rijden )
2. BMW
3. Racertjes
4. Rammelbak
  zondag 11 april 2004 @ 16:55:57 #239
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_18348297
quote:
Op zondag 11 april 2004 16:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hoi 6 jan in 1 keer
Zo ook weer terug chef

PICS!!!!!!!
  zondag 11 april 2004 @ 16:56:07 #240
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_18348306
quote:
Op zondag 11 april 2004 16:52 schreef Makster het volgende:
Straks moet ie nog ff mijn schoenen poetsen en mijn motor wassen en dan mag ie weer koest zijn
pi_18348339
quote:
Op zondag 11 april 2004 16:55 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Zo ook weer terug chef

PICS!!!!!!!
ben ze ff zelf aan het bekijken ze komen eraan!
  zondag 11 april 2004 @ 16:57:27 #242
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_18348344
Dat brommertje staat nog steeds in je avatar Pepijn... daar zag je toch van af?
  zondag 11 april 2004 @ 16:57:41 #243
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_18348350
quote:
Op zondag 11 april 2004 16:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

ben ze ff zelf aan het bekijken ze komen eraan!
Great!

Zijn ze beetje leuk?
pi_18348383
zeker, vooral de kneedown van Makster...
  zondag 11 april 2004 @ 16:59:11 #245
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_18348387
quote:
Op zondag 11 april 2004 16:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, die hebben we nog niet

Nu nog ff een Hayabusa..... is het stel compleet

1. Off-road (Ik hou wel van off-road rijden )
2. BMW
3. Racertjes
4. Rammelbak
Rammelbak? Die Goldwing had toen afgehaakt.
  zondag 11 april 2004 @ 16:59:23 #246
37540 Gerako
pi_18348392
Zo, ik ben ook weer heel thuis gekomen. Ga nu een warm bad nemen.
  zondag 11 april 2004 @ 17:00:41 #247
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_18348422
quote:
Op zondag 11 april 2004 16:59 schreef Gerako het volgende:
Zo, ik ben ook weer heel thuis gekomen. Ga nu een warm bad nemen.
Heb je zo hard gezweet in dat pak.

Maar ik zit inderdaad ook nog steeds te shaken hier, en ik ben al een uur thuis.

En ik ben nog wel de winterdoorrijder ...
pi_18348501
quote:
Op zondag 11 april 2004 17:00 schreef Patrick281 het volgende:
de winterdoorrijder ...
..met koude handjes in Belgie
  zondag 11 april 2004 @ 17:07:55 #249
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_18348599
quote:
Op zondag 11 april 2004 16:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat brommertje staat nog steeds in je avatar Pepijn... daar zag je toch van af?
Je ziet in de avitar hoe hard je ermee kan.

Gisteren de riem voor de scoot opgehaald dus als die erin zit kan die verkocht worden.
Het zal tussen de DNA en de 125R gaan voor de opvolging .. als kan je voor 3.000 euro ook wel weer een leuke sporter erbij nemen .. of deze .. kost ook maar 2.600,00
  zondag 11 april 2004 @ 17:08:17 #250
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_18348608
Watjes....
  zondag 11 april 2004 @ 17:11:36 #251
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_18348694

Zou dit lekker zitten, en wie wil zo'n ding hebben voor 2.250,00 ..
quote:
orgineel Kawasaki GPZ 600 R omgebouwd tot zeer exclusieve streetfigter
- bijzonder frontje, hangende spiegeltjes en andere km-teller
- aangepast blok
- zeer speciaal opstaande achterkant, met onder andere LED-verlichting
kijk voor meer details op de foto,Je kunt ook gelijk bellen.
  zondag 11 april 2004 @ 17:14:18 #252
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
  zondag 11 april 2004 @ 17:14:35 #253
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_18348754
Hoe erg kan je een motor verneuken...
pi_18348869
pics:

KD van Makster:

Zie hier zijn sliders:

Wachten op pepijn...die vrolijk alvast 60 km omreed voordat de route begon

Wachten op Makster, tenminste...Riet en Pat...was ie aan het poepen ofzo?

Reetvaerder was dus Mr. Smokey en Makster

Mr. Smokey zocht zijn peuken (denk ik)

eindelijk...eten

oja, Gerako: jouw Mille wat een geluid!!

[ Bericht 2% gewijzigd door One_Punch_Mickey op 11-04-2004 17:30:51 ]
  zondag 11 april 2004 @ 17:20:46 #255
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_18348912
Gave pics OPM!!!!!!!!

Wel nep van Mark hoor Nu lijkt het net alsof zn sliders echt het asfalt gekust hebben
  zondag 11 april 2004 @ 17:21:51 #256
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_18348935
Mr. Smokey

Is weer anders dan Mr. Mookey
pi_18348952
quote:
Op zondag 11 april 2004 17:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Gave pics OPM!!!!!!!!
vooral die van jullie drieen op een rij maak jij de volgende keer ook zo 1 van mij erbij?
  zondag 11 april 2004 @ 17:22:26 #258
91390 PommeL
Aprilia AF1 125cc
pi_18348953
Pft...mooie dingen
Blaat!
  zondag 11 april 2004 @ 17:23:58 #259
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_18348980
Ik zie Reetvaerder hier niet hoor

pi_18348981
quote:
Op zondag 11 april 2004 09:56 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ben aan het k*** met de ketting al meer dan een uur en krijg het niet voor elkaar.
Ga nu met 10 15 minuten weg, maar dan gelijk door het afspreekpunt bij de Esso.
gelijk door ? via Tilburg zeker !!
  zondag 11 april 2004 @ 17:24:14 #261
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_18348984
quote:
Op zondag 11 april 2004 17:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

vooral die van jullie drieen op een rij maak jij de volgende keer ook zo 1 van mij erbij?
Ja ok Morgen?
pi_18348996
quote:
Op zondag 11 april 2004 17:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik zie Reetvaerder hier niet hoor

[afbeelding]
wie is dat dan die daar voorover bukt?
pi_18349019
quote:
Op zondag 11 april 2004 17:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja ok Morgen?
  zondag 11 april 2004 @ 17:26:36 #264
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_18349034
quote:
Op zondag 11 april 2004 17:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

wie is dat dan die daar voorover bukt?
Ik niet

Wou dat ik zulke mooie laarzen had
Het is Hollander denk ik...
pi_18349073
quote:
Op zondag 11 april 2004 17:26 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Ik niet

Wou dat ik zulke mooie laarzen had
Het is Hollander denk ik...
jammer, was wel weer toepasselijk geweest (ff editten)
  zondag 11 april 2004 @ 17:29:50 #266
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_18349106
Leg uit
pi_18349134
is dat echt nodig ?
pi_18349142
trouwens, waar blijft die Smokey met zijn pics?
  zondag 11 april 2004 @ 17:33:34 #269
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_18349167
quote:
Op zondag 11 april 2004 17:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

Moet je je vriendin niet even een dag aandacht geven dan.
pi_18349181
quote:
Op zondag 11 april 2004 17:33 schreef Patrick281 het volgende:
Moet je je vriendin niet even een dag aandacht geven dan.
zij is dit weekend weg en komt morgenavond pas terug anders was ik verplicht hier te blijven voor de verplichtingen idd...
pi_18349201
mocht iemand interesse hebben in de fullsize pics, mail maar ff!
  zondag 11 april 2004 @ 17:36:42 #272
91390 PommeL
Aprilia AF1 125cc
pi_18349226
Ik word bestwel jaloers als ik al die motoren zo zie
Blaat!
  zondag 11 april 2004 @ 17:36:49 #273
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_18349230
quote:
Op zondag 11 april 2004 17:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Idd, dat heb ik net gedaan.
  zondag 11 april 2004 @ 17:38:59 #274
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_18349278
quote:
Op zondag 11 april 2004 17:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
E-mail: -

Wel handig als je je email adres van even invult

Anyway, mag ik de fullsize picture van mijzelf op de motor armen over elkaar en ik, Gerard en Mark op een rij
  zondag 11 april 2004 @ 17:39:17 #275
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_18349284
quote:
Op zondag 11 april 2004 17:36 schreef PommeL het volgende:
Ik word bestwel jaloers als ik al die motoren zo zie
Vind jij de mijne zeker ook het lompst....
  zondag 11 april 2004 @ 17:40:22 #276
91390 PommeL
Aprilia AF1 125cc
pi_18349308
quote:
Op zondag 11 april 2004 17:39 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Vind jij de mijne zeker ook het lompst....
nehh..
Blaat!
pi_18349338
hmm originele pics via hotmail schiet niet op...ze komen eraan hoor. ik heb trouwens een geinteresseerde voor mij zxr. wil er 3.000 euro voor geven...of ik mijn prijs nog kan laten zakken ri die 3.000
  zondag 11 april 2004 @ 17:43:34 #278
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_18349357
quote:
Op zondag 11 april 2004 17:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hmm originele pics via hotmail schiet niet op...ze komen eraan hoor. ik heb trouwens een geinteresseerde voor mij zxr. wil er 3.000 euro voor geven...of ik mijn prijs nog kan laten zakken ri die 3.000
Wat heb je er zelf voor betaald? Ik zag net een heeeele mooie ZZR600 trouwens voor 2.950,00.
  zondag 11 april 2004 @ 17:45:17 #279
91390 PommeL
Aprilia AF1 125cc
pi_18349401
quote:
Ruilen tegen mijn AF1?
Blaat!
pi_18349411
minder natuurlijk maar vraagprijs is 4.000 euro...ik ga natuurlijk geen 1.000 euro zakken
  zondag 11 april 2004 @ 17:47:47 #281
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_18349458
En voor echte bottempower een ZX-10 1.000 cc 137 pk voor 2.700,00.

Deze heb ik dus ook gehad, precies dezelfde kleur.
  zondag 11 april 2004 @ 17:49:25 #282
37540 Gerako
pi_18349501
quote:
hmm originele pics via hotmail schiet niet op...ze komen eraan hoor.
Zou je mij die foto`s kunnen mailen waar ik samen met Makster op sta en die waar we met z`n 3en naast elkaar opstaan (Riet, ik en Makster) Mail: g.kooij@quicknet.nl
pi_18349652
quote:
Op zondag 11 april 2004 17:38 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

E-mail: -

Wel handig als je je email adres van even invult
heb je die nou nog niet ? je hebt en mijn hotmail, en mijn werkadres??
quote:
Anyway, mag ik de fullsize picture van mijzelf op de motor armen over elkaar en ik, Gerard en Mark op een rij
iig, jij hebt 2 mailtjes
pi_18349723
quote:
Op zondag 11 april 2004 17:49 schreef Gerako het volgende:
Zou je mij die foto`s kunnen mailen waar ik samen met Makster op sta en die waar we met z`n 3en naast elkaar opstaan (Riet, ik en Makster) Mail: g.kooij@quicknet.nl
nu snap ik Gerako ook jij hebt er 2
pi_18349736
pepijn, wil je ze allemaal hebben?
  zondag 11 april 2004 @ 18:01:51 #286
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_18349760
quote:
Op zondag 11 april 2004 18:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
pepijn, wil je ze allemaal hebben?
Ja ook van die stoere mannetjes..
pi_18349839
ok, dan krijg je zo 17 mailtjes
  zondag 11 april 2004 @ 18:10:50 #288
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_18349953
Thanks OPM!
  zondag 11 april 2004 @ 18:12:57 #289
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_18349981
quote:
Op zondag 11 april 2004 18:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ok, dan krijg je zo 17 mailtjes
quote:
hmm originele pics via hotmail schiet niet op...ze komen eraan hoor.
Thank you .. maar waarom gebruik je Hotmail dan?
pi_18350019
quote:
Op zondag 11 april 2004 18:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Thanks OPM!
no prob

en waarom hotmail? met mijn andere adres loopt ie telkens vast
  zondag 11 april 2004 @ 18:15:39 #291
37540 Gerako
pi_18350030
quote:
Op zondag 11 april 2004 18:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

nu snap ik Gerako ook jij hebt er 2
Bedankt
  zondag 11 april 2004 @ 18:16:39 #292
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_18350047
Deze 125 cc'er was iets te overmoedig .. bouwjaar 1999 en nu maar 1.099 .. helaas beetje ver Enschede..
pi_18350077
quote:
Op zondag 11 april 2004 18:15 schreef Gerako het volgende:

[..]

Bedankt [afbeelding]
yw
pi_18350144

Mooie fietsen!! (op n aaantal na ).

Krijg echt weer zin in de zomer, al die mooie motoren die hier in groepjes langs touren

Helaas zal ik nog even een tijdje moeten wachten op mijn motorrijbewijs, ben nu bezig met auto.. Hopelijk verdien ik met stage een hoop om ouders af te betalen + motorrijbewijs te betalen en evt nog een leuke Suzuki GSXr ofzo
pi_18350226
pepijn, als het goed is heb je ze alle 16 ipv 17...1 was niet scherp.
pi_18350259
Zo... weer terug allemaal

He Pat281, hebbie nog voor motokleding op de blackmarket gekeken? (en zo ja, was het wat?)

@de rest: categorie A gehaald op 6 november 2003 (in 1 keer)

Enne, ben vanmiddag nog ff wezen rijden (en even rondjes draaien geoefend) maare, ik vind rotondes steeds leuker worden
Ik meen zelfs mijn beugel of stepje (linkerzijde motor) aan de grond te hebben gereden, maar daar ben ik niet zeker van, dus is het nog niet officieel
  zondag 11 april 2004 @ 18:28:52 #297
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_18350271
quote:
Op zondag 11 april 2004 18:22 schreef NewLife het volgende:

Krijg echt weer zin in de zomer, al die mooie motoren die hier in groepjes langs touren

Helaas zal ik nog even een tijdje moeten wachten op mijn motorrijbewijs, ben nu bezig met auto.. Hopelijk verdien ik met stage een hoop om ouders af te betalen + motorrijbewijs te betalen en evt nog een leuke Suzuki GSXr ofzo
Welke zijn er niet mooi dan? (Niet dat ik me aangesproken voel ofzo )

Tuurlijk, gelijk een GSX-R joh, waarom geen Hayabusa of R1 gelijk (Altijd leuk die discussie )
pi_18350282
quote:
Hopelijk verdien ik met stage een hoop om ouders af te betalen + motorrijbewijs te betalen en evt nog een leuke Suzuki GSXr ofzo
Ga je drugs dealen dan ofzo?
  zondag 11 april 2004 @ 18:29:56 #299
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_18350293
quote:
Op zondag 11 april 2004 18:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
pepijn, als het goed is heb je ze alle 16 ipv 17...1 was niet scherp.
  zondag 11 april 2004 @ 18:32:26 #300
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_18350340
quote:

Ik ben het met je eens dat mijn motor niet uit de verf komt op deze foto's.
Maar als het zonnetje schijnt dan ziet hij er zo uit:
pi_18350341
quote:
Op zondag 11 april 2004 18:28 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Welke zijn er niet mooi dan? (Niet dat ik me aangesproken voel ofzo )

Tuurlijk, gelijk een GSX-R joh, waarom geen Hayabusa of R1 gelijk (Altijd leuk die discussie )
Nee, een Blade
pi_18350349
quote:
Op zondag 11 april 2004 18:29 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Ga je drugs dealen dan ofzo?
Zoiets ja .

Nee ik zal voorlopig geen geld voor n motor hebben, helaas . Eerst maar ff studeren daarna heb ik nog een heel leven om me uit te leven op de motor!! (gelijk n goede ).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')