t komt dus vaker voor onder de motorrijdersquote:PatrickM had binnen 2 maanden na zijn rijbewijs en eerste motor ook al de wildste natte dromen over andere motoren.
Rietvaerder kan ook binnen een half jaar na het rijbewijs niet meer slapen van de Fazer.
quote:Op donderdag 8 april 2004 20:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik doe niet net alsof het niet slim is om 2 maanden nadat je een ZXR400 heb gekocht een SuperSport 600 te kopen... dat is gewoon een feit dat het niet slim
dit klinkt nogal tegenstrijdig?quote:En idd, 600cc heeft ook weinig vermogen onderin... de supersports dan
dat zal (zoals altijd) het beste zijn. proefritten maken om het zelf mee te maken.quote:Een proefrit op een 600 zal misschien het idee van bottompower geven in verhouding tot je 400cc, maar dat ben je binnen een dag al weer kwijt.
hier ook nietquote:Op donderdag 8 april 2004 21:00 schreef PatrickM het volgende:
Hij geeft de topicnamen niet weer
Dat is ook het punt wat ik niet snap, rijden leer je op een motor, wat de cilinderinhoud ook is.quote:Op donderdag 8 april 2004 20:55 schreef Rietvaerder het volgende:
OPM:
Ik doe niet net alsof het niet slim is om 2 maanden nadat je een ZXR400 heb gekocht een SuperSport 600 te kopen... dat is gewoon een feit dat het niet slim
Je snapt het geloof ik niet helemaal hè... zo'n GSX-R600 (als voorbeeld) is gewoon vele malen feller in de toeren dan jouw ZXR400, want ik zou je zeggen, die van Mark voelt niet eens zoveel feller aan dan mijn 25kw Banditje... kan je nagaan hoe groot de stap van ZXR400 naar bijv. GSX-R600 is...quote:Op donderdag 8 april 2004 21:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dit klinkt nogal tegenstrijdig?
Als je niet meer naar je zin op je motor rijdt, gaat ie erg snel heeeeeeeeeeeeel erg tegenstaan. Tenminste, dat was bij mij het geval. Nou moet ik ook wel eerlijk zeggen dat een sjopper ook geen lekkere stuurfiets is oid, en het was te krap voor mij. Dus toen maar een K1100LTquote:Op donderdag 8 april 2004 21:04 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat is ook het punt wat ik niet snap, rijden leer je op een motor, wat de cilinderinhoud ook is.
Als je er toch al eentje hebt staan, waarom dan niet eerst goed leren sturen en dan eens naar een andere uitkijken als het koppel zo tegenvalt?
waarom lees je dan zovaak dat je met een 600cc heel goed kunt beginnen, plus ik heb mijn rijbewijs weet je nog? dat betekent dat ik in staat ben om zo'n ding te kunnen besturen.quote:Op donderdag 8 april 2004 21:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Mijn idee dus...
OPM:
Mijn punt is dat een 600CC Supersport gewoon veel giftiger is dan zo'n ZXR400...
Gvd leer nou eerst eens rijden man!
Maar hij staat dus al te koop begrijp ik
Zal wel aan mij liggen dan
Tja, ik ben natuurlijk ook maar een boerenlul die geen verstand van motoren en motorrijden heeft...
Giftigheid zal wel meevallen... Het is meer nadenken wat je in de bochten doet enzo... niet te vroeg te veel gas geven etc... Bovendien zal het waarschijnlijk een 600cc van tussen '93 en '95 worden afgaande op het budget waarvoor OPM de ZXR-400 heeft gekocht. Die zijn nog niet zo 'scherp' als de huidige 600cc supersports...quote:Op donderdag 8 april 2004 21:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Mijn idee dus...
OPM:
Mijn punt is dat een 600CC Supersport gewoon veel giftiger is dan zo'n ZXR400...
tegenstaan wil ik niet zeggen, wat dat betreft heeft Riet gelijk, maar als je der eenmaal op gaat letten...quote:Op donderdag 8 april 2004 21:11 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Als je niet meer naar je zin op je motor rijdt, gaat ie erg snel heeeeeeeeeeeeel erg tegenstaan. Tenminste, dat was bij mij het geval. Nou moet ik ook wel eerlijk zeggen dat een sjopper ook geen lekkere stuurfiets is oid, en het was te krap voor mij. Dus toen maar een K1100LT
nou, ik moet eerst deze wel kwijt zien te raken. en als ik het zo zie, er staan wel meerdere motoren al een tijdje te koop...quote:Op donderdag 8 april 2004 21:15 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Giftigheid zal wel meevallen... Het is meer nadenken wat je in de bochten doet enzo... niet te vroeg te veel gas geven etc... Bovendien zal het waarschijnlijk een 600cc van tussen '93 en '95 worden afgaande op het budget waarvoor OPM de ZXR-400 heeft gekocht. Die zijn nog niet zo 'scherp' als de huidige 600cc supersports...
Dus als ik mijn eerlijke mening mag geven: DOEN! Als je motor niet meer naar je zin is en je hebt budget genoeg... Als je maar een beetje uitkijkt met gassen
quote:Op donderdag 8 april 2004 21:16 schreef PatrickM het volgende:
Trouwens... is een van de bovenstaand fietsen misschien iets voor jou?
Het wordt weer mooi weer, dus je raakt 'm vanzelf wel kwijt.quote:Op donderdag 8 april 2004 21:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nou, ik moet eerst deze wel kwijt zien te raken. en als ik het zo zie, er staan wel meerdere motoren al een tijdje te koop...
Ja, ik weet het niet... de dealer zei dat het een tijdelijke oplossing is waarmee je niet al teveel moet rijden... straks sta ik ergens in Belgiequote:Op donderdag 8 april 2004 21:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@ Riet: je gaat toch wel zondag? ok, als het echt niet slim is zou ik het ook niet doen...
dat magquote:Op donderdag 8 april 2004 21:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Wens je veel succes OPM!
Mag ik heel hard lachen als je hem dan binnen een half jaar plat leg?
alhoewel ik deze, uit pure nieuwsgierigheid, weleens zou willen proberen!quote:Op donderdag 8 april 2004 20:16 schreef PatrickM het volgende:
BMW K-Serie
BMW K1200RS
Een ZXR 400 en een ZX6R (was toch een ZX6R op die foto's?) bijv. zijn allebij supersports, het voorbeeld dat PatrickM geeft is dan ook niet van toepassing. Chopper en toerhok verschillen wel wat van elkaar.quote:Op donderdag 8 april 2004 21:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar dat is dus het verschil, die ZXR400 is toch een prima fiets, weinig redenen om hem weg te doen denk ik, maar hij moet het zelf weten natuurlijk
quote:Op donderdag 8 april 2004 21:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Nou je kent me wel een beetje toch, ik zou er heus niet bij gaan staan te lachen, behulpzaam als ik ben(He PatM)
2 maanden na de Busa een Dodge Tomahawkquote:Op donderdag 8 april 2004 21:22 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Een ZXR 400 en een ZX6R (was toch een ZX6R op die foto's?) bijv. zijn allebij supersports, het voorbeeld dat PatrickM geeft is dan ook niet van toepassing. Chopper en toerhok verschillen wel wat van elkaar.
Wel geinig, what's next? over 2 maanden een fireblade? Over 4 maanden een busa? Het houdt zo natuurlijk nooit op en dat koppel went enorm snel.
Geen verschil tussen ZXR-400 en ZX-6R? Wat dacht je van de wielbasis? Lengte van frame? Lengte van achterbrug? Bandenmaat? Meer pk's en koppel?quote:Op donderdag 8 april 2004 21:22 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Een ZXR 400 en een ZX6R (was toch een ZX6R op die foto's?) bijv. zijn allebij supersports, het voorbeeld dat PatrickM geeft is dan ook niet van toepassing. Chopper en toerhok verschillen wel wat van elkaar.
Wel geinig, what's next? over 2 maanden een fireblade? Over 4 maanden een busa? Het houdt zo natuurlijk nooit op en dat koppel went enorm snel.
Hee, je heb iig 1 medestanderquote:Op donderdag 8 april 2004 21:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
jullie houden ervan om dingen uit zijn verband te trekken, dat is duidelijk
Hee hou eens op!!! Nu lijkt het net of ik zinnige dingen ga zeggen.quote:Op donderdag 8 april 2004 21:23 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
2 maanden na de Busa een Dodge Tomahawk
Maar je hebt 100% gelijk hollander
Heee, beemer rijders worden door veel mensen als oude, ervaren rijders beschouwtquote:Op donderdag 8 april 2004 21:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
oja das waar, en dan is t ook nog een Beemer rijder![]()
Ik bedoel meer dat ze zich in hetzelfde marktsegment bevinden, jouw voorbeeld was een naked/chopper en een BMW toermotor. Daar zit behoorlijk wat verschil in.quote:Op donderdag 8 april 2004 21:27 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Geen verschil tussen ZXR-400 en ZX-6R? Wat dacht je van de wielbasis? Lengte van frame? Lengte van achterbrug? Bandenmaat? Meer pk's en koppel?
Dat maakt het toch een behoorlijk andere machine...
Mijn voorbeeld was overigens alleen over hoe de VT500C me tegen ging staan
deze bijv: Fok Motorclub [SC deel 9] (page 15 waarom ie em niet gewoon in keer pakt?)quote:Op donderdag 8 april 2004 21:29 schreef Rietvaerder het volgende:
OPM, wat trekken we uit zn verband dan
quote:Op donderdag 8 april 2004 21:22 schreef hollander172 het volgende:
Wel geinig, what's next? over 2 maanden een fireblade? Over 4 maanden een busa? Het houdt zo natuurlijk nooit op en dat koppel went enorm snel.
quote:Op donderdag 8 april 2004 21:23 schreef Rietvaerder het volgende:
2 maanden na de Busa een Dodge Tomahawk
Aprilia RS-125 en Kawasaki ZX-12R zitten ook in het zelfde segment (supersports), maar hebben toch verdomd weinig overeenkomsten (behalve de sportieve zithouding). 400cc en 600cc is net zo min te vergelijken als 600cc en 1000cc. Het zijn gewoon andere klasses... Daarom zijn het ook gewoon andere fietsen, ook al ligt de inhoud van het blok wat dichter bij elkaar dan een Appie RS-125 en een Kawa ZX-12Rquote:Op donderdag 8 april 2004 21:34 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ze zich in hetzelfde marktsegment bevinden
Maar om nou te beweren dat een ZXR400 dicht bij een lesmotor ligt...quote:Op donderdag 8 april 2004 21:37 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Aprilia RS-125 en Kawasaki ZX-12R zitten ook in het zelfde segment (supersports), maar hebben toch verdomd weinig overeenkomsten (behalve de sportieve zithouding). 400cc en 600cc is net zo min te vergelijken als 600cc en 1000cc. Het zijn gewoon andere klasses... Daarom zijn het ook gewoon andere fietsen, ook al ligt de inhoud van het blok wat dichter bij elkaar dan een Appie RS-125 en een Kawa ZX-12R
wat voor auto heb jij dan met minder dan 65 pk...ok, mijn auto heeft er ook maar 75 maar weegt ook 1000 kgquote:Op donderdag 8 april 2004 21:30 schreef hollander172 het volgende:
Iedereen moet gewoon zijn eigen keuzes maken, ik heb na die proefrit op de GSXR600 bewust gekozen voor een ZXR 400 juist vanwege het vermogen. Djeez die ZXR heeft zelfs meer vermogen dan mijn auto.
Yep, hij is helemaal standaard. Maar win je ermee tegen de kosten die er tegenover staan?quote:Is het anders geen leuk idee om eerst die ZXR wat meer op te "poetsen"? Je hebt nog een Muzzy liggen die er onder moet, dan kan je nog een dynojet kitje erop gooien en af laten stellen. Misschien dat dat ook meer voldoening geeft? Jouw fiets was toch volledig standaard?
Qua krachten wel... qua rijden niet natuurlijk, tenminste, ik neem aan dat het niet zo'n makke lam is als bijvoorbeeld een ER-5 oid..quote:Op donderdag 8 april 2004 21:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar om nou te beweren dat een ZXR400 dicht bij een lesmotor ligt...
daar heb ik idd last van, ben ik bang...quote:Op donderdag 8 april 2004 21:34 schreef Patrick281 het volgende:
Waarschijnlijk is OPM net zoals ik .. wat hij in zijn hoofd heeft kan er niet meer uit.
Verstandig is een andere zaak, hier draait het om gevoel en dat kan je niet tegenhouden voor jezelf.
gelukkig weet ik wat ik wilquote:Dat PatrickM een wrak had ben ik niet met Rietvaerder eens, en PatM had die eerste 2 maanden hele wilde ideen.. en als jij zelf zo snel aan het vermogen van je Bandit gewend bent (die nog niet eens vol vermogen is) waarom ga je dan weer naar een andere 600..
Je bent niet de enigste die daar last van heeftquote:Op donderdag 8 april 2004 21:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
daar heb ik idd last van, ben ik bang...
Mwah ik stop ermee, ik wil ook geen discussie houden maar het gewoon begrijpelijk maken voor mezelf. Soms snap ik keuzes van andere mensen niet maar probeer ze toch te begrijpen, shoot me.quote:Op donderdag 8 april 2004 21:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar om nou te beweren dat een ZXR400 dicht bij een lesmotor ligt...
het liefst, als de loterij eens goed meezit, hield ik deze en kocht ik er gewoon een 600cc bij. een mooie opslagruimte regelen ergens en elke keer als ik een andere/nieuwe motor ging halen de 'oude' erbij houden.quote:Op donderdag 8 april 2004 21:43 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Je bent niet de enigste die daar last van heeft
Die VT500C zag er niet supermooi meer uit, maar was op kleine dingen na (wat ik op mijn bord kreeg) wel helemaal goed. En ik wilde ideeen? Valt wel mee toch? Heb alleen het probleem dat ik eigenlijk alles wel mooi en leuk vind wat op 2 wielen voortbeweegt en onder de categorie motor valtquote:Op donderdag 8 april 2004 21:34 schreef Patrick281 het volgende:
Dat PatrickM een wrak had ben ik niet met Rietvaerder eens, en PatM had die eerste 2 maanden hele wilde ideen..
Dat was de R-seriequote:Oh en BMW hadden we al gehad als openingspost.....
thx maar hij is nog niet eens verkocht, eerst maar eens zien wat er gebeurd. en rijden op andermans motoren doe ik liever niet, eigenlijk. ik zou niet willen dat er iets mee gebeurd als ik erop zit. bedankt iig voor het aanbod.quote:Op donderdag 8 april 2004 21:45 schreef hollander172 het volgende:
OPM have fun op de volgende.Voor mij ben je gek maar dat had je al door.
Mocht je mijn idee toch wat vinden van de demper en dynojet als tussenstop dan mag je wel een paar rondjes op die van mij rondkarren zolang je het maar netjes houdt. (die heeft zoals je misschien wel weet een open demper, dynojet kitje en volledig instelbare vering achter.)
Peugeot 106 1.1 injectie.quote:Op donderdag 8 april 2004 21:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wat voor auto heb jij dan met minder dan 65 pk...ok, mijn auto heeft er ook maar 75 maar weegt ook 1000 kg
De kosten weet ik niet, de demper heb je al en een dynojet kitje kost je iets van 180,-? met afstellen?quote:Yep, hij is helemaal standaard. Maar win je ermee tegen de kosten die er tegenover staan?
jij hebt tenminste nog injectiequote:Op donderdag 8 april 2004 21:51 schreef hollander172 het volgende:
Peugeot 106 1.1 injectie.
als het wat langer duurt zal ik dit niet laten, die demper gaat er sowieso onder. ik geloof dat afstellen niet zo veel hoeft te kosten, vooral niet als je em 'kaal' brengt (zonder schermen dus).quote:De kosten weet ik niet, de demper heb je al en een dynojet kitje kost je iets van 180,-? met afstellen?Luchtfilter is iets van 60,-? Wat je er precies mee wint is een iets andere motor dan je nu kent. Iets pittiger en feller. Ik kan het je niet precies uitleggen aangezien ik niet anders ken. (deze had het allemaal al.)
Het aanbod staat en je hoeft niet gek te doen met een motor om het verschil te merken. Of er iets mee gebeurt heb je zelf in je rechterhand.quote:Op donderdag 8 april 2004 21:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
thx maar hij is nog niet eens verkocht, eerst maar eens zien wat er gebeurd. en rijden op andermans motoren doe ik liever niet, eigenlijk. ik zou niet willen dat er iets mee gebeurd als ik erop zit. bedankt iig voor het aanbod.
zolang je in het verkeer rijdt blijf afhankelijk van je medewegmisgebruikers...quote:Op donderdag 8 april 2004 22:05 schreef hollander172 het volgende:
Het aanbod staat en je hoeft niet gek te doen met een motor om het verschil te merken. Of er iets mee gebeurt heb je zelf in je rechterhand.
Ik sprak pas iemand die heeft 4 motoren .. en hele verschillende modellen.quote:Op donderdag 8 april 2004 21:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
het liefst, als de loterij eens goed meezit, hield ik deze en kocht ik er gewoon een 600cc bij. een mooie opslagruimte regelen ergens en elke keer als ik een andere/nieuwe motor ging halen de 'oude' erbij houden.
maarja, dreams...
400cc ss: 65 pk / 40 nm op ca 165 kg (drooggewicht)quote:Op donderdag 8 april 2004 22:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik sprak pas iemand die heeft 4 motoren .. en hele verschillende modellen.400-600 maakt niet echt heel veel uit ..
Een crossmotor (KTM 640) een Suzuki VS650, de nieuwste BMW hupeldepup (shoot me too) , en een ZX12r.![]()
hoe: op de motorquote:Op vrijdag 9 april 2004 08:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoe en wat?
waar is die 'Holec' bocht dan? die wil ik ook wel eens rijdenquote:Op vrijdag 9 april 2004 09:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Geen idee..
* PatrickM stemt voor een stukje lekdijk routequote:Op vrijdag 9 april 2004 09:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mwah, ok. wat dan?
Holec is bij Rotterdam in de buurt toch?quote:Op vrijdag 9 april 2004 09:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vind ik ook bestmaar die Holec wil ik toch wel een keer rijden!
Gaan we nu alles tegenspreken.quote:Op donderdag 8 april 2004 23:43 schreef PatrickM het volgende:
[..]
400cc ss: 65 pk / 40 nm op ca 165 kg (drooggewicht)
600cc ss: 100 pk / 60 nm op ca 185 kg (drooggewicht)
Stuurfiets..quote:Op donderdag 8 april 2004 22:28 schreef Rietvaerder het volgende:
VS650![]()
quote:Op vrijdag 9 april 2004 09:29 schreef PatrickM het volgende:
Link naar Holec topic op M-F: http://www.motor-forum.nl/forum/topic/42145
Staat ook een kaartje waar de bocht is
<edit>
Plo was me net voor
Daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 9 april 2004 09:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Gaan we nu alles tegenspreken.
Het ging mij erom dat OPM er qua bottompower weinig mee zal opschieten.
quote:Op vrijdag 9 april 2004 09:30 schreef Patrick281 het volgende:
Gaan we nu alles tegenspreken.
nee dusquote:Op vrijdag 9 april 2004 09:32 schreef PatrickM het volgende:
Daar heb je gelijk in
maar ik neem aan dat de krachten bij een 600 eerder komen dan bij een 400.quote:Op vrijdag 9 april 2004 09:30 schreef Patrick281 het volgende:
Het ging mij erom dat OPM er qua bottompower weinig mee zal opschieten.
Verschil is er uiteraard wel, maar ik heb nog nooit een rijtest gezien waarin ze het over kracht onderin hadden.
(meestal klagen ze juist over gebrek aan vermogen/ trkekracht onder de 4-6.000 toeren)
Dus net zoals OPM nu op de 400cc en OPM met meer ervaring over 6 maanden op een 600cc.
Kan dus beter naar een 750 of meer uitkijken .. anders blijf je er geld op toeleggen.
Ik kan mij trouwens herrinneren dat OPM beweerde dat hij een topsportieve rijder was die van hoge toeren maken hield.quote:Op vrijdag 9 april 2004 09:30 schreef Patrick281 het volgende:
(meestal klagen ze juist over gebrek aan vermogen/ trkekracht onder de 4-6.000 toeren)
Dus net zoals OPM nu op de 400cc en OPM met meer ervaring over 6 maanden op een 600cc.
klopt! en wat ben ik blij dat ik daar niet aan ben begonnen.quote:Op vrijdag 9 april 2004 09:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik kan mij trouwens herrinneren dat OPM beweerde dat hij een topsportieve rijder was die van hoge toeren maken hield.
Toen hij nog over de RGV250 droomde waren gebrek aan bottempower en altijd met koppelingslip moeten optrekken geen enkel probleem.
Die 2'takt heeft er namelijk nog meer last van.
Ik heb 'm pas een keer beredenquote:Op vrijdag 9 april 2004 09:41 schreef Rietvaerder het volgende:
O nee he, niet alweer Lekdijk
Jij uiteraard sjaakoquote:Op vrijdag 9 april 2004 09:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Owja OPM, ga maar eens op mijn Bandit rijden, en vertel me je bevindingen over de bottom power
Dus zonder koppeling dan he... dus ongeveer volgas vanaf 3000rpm geven
Mark, of OPM, we gaan eens een testje doen, allebei 50km/h in zijn 3 rijden, en dan volgas, kijken wie er eerder weg is
Procentueel meer, maar van echte bottempower kan je nog niet spreken.quote:Op vrijdag 9 april 2004 09:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
maar ik neem aan dat de krachten bij een 600 eerder komen dan bij een 400.
Versnellingsbak verhoudingen liggen ook wel even anders.quote:Op vrijdag 9 april 2004 09:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Owja OPM, ga maar eens op mijn Bandit rijden, en vertel me je bevindingen over de bottom power
Dus zonder koppeling dan he... dus ongeveer volgas vanaf 3000rpm geven
Mark, of OPM, we gaan eens een testje doen, allebei 50km/h in zijn 3 rijden, en dan volgas, kijken wie er eerder weg is
kunnen we allebei vandaag wel ff doenquote:Op vrijdag 9 april 2004 09:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Owja OPM, ga maar eens op mijn Bandit rijden, en vertel me je bevindingen over de bottom power
Dus zonder koppeling dan he... dus ongeveer volgas vanaf 3000rpm geven
Mark, of OPM, we gaan eens een testje doen, allebei 50km/h in zijn 3 rijden, en dan volgas, kijken wie er eerder weg is
Rijdenquote:Op vrijdag 9 april 2004 09:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
kunnen we allebei vandaag wel ff doen
ok, maar wat gaan we dan doen?
Help... welke snelweg + afslag was het nou ook alweer??? (vanaf de kust gezien)quote:Op vrijdag 9 april 2004 09:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ok, we zien wel. hoe laat en waar? bij carpoolplaats weer in papendrecht?
Ik woog 175 kilo op de weegschaal van het RDW.quote:Op donderdag 8 april 2004 23:43 schreef PatrickM het volgende:
[..]
400cc ss: 65 pk / 40 nm op ca 165 kg (drooggewicht)
600cc ss: 100 pk / 60 nm op ca 185 kg (drooggewicht)
gemiddelde waarden van fietsen tussen '92 en '95
Ik ga nu aan het infuus.. hier thuis,quote:Op vrijdag 9 april 2004 09:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
kunnen we allebei vandaag wel ff doen
ok, maar wat gaan we dan doen?
14:00 afspreken bij carpool? Dan wachten we wel ff op je als het wat langer duurt...quote:Op vrijdag 9 april 2004 10:13 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik ga nu aan het infuus.. hier thuis,
Ben rond 14:00 denk ik klaar..
Koppeling is trouwens nu weer goed afgesteld
Gaan we ff in de buurt rijden hier..
En ik moet 18u weer thuis zijn om hond uit te latenquote:Op vrijdag 9 april 2004 10:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja is goed....
moet alleen om 18:00 (tot 19:00, lekker de moeite waard) weer werken.
Kom ik weer maar is het ook niet een idee voor OPM om de tandwielverhoudingen aan te passen samen met de andere aanpassingen die ik gesuggereert had? Zo kan je er ook een wheelie machine van maken hoewel de top dan natuurlijk wel lager komt te liggen.quote:Op vrijdag 9 april 2004 09:48 schreef Patrick281 het volgende:
Procentueel meer, maar van echte bottempower kan je nog niet spreken.(1.5x meer inhoud?)
Ik waarschijnlijk met een paar vrienden.quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:58 schreef BazzoS het volgende:
gaat er hier iemand nog naar de wegraces in Hengelo op de varsselring? op zondag 2 mei?
meer info is hier te vinden
kijk hier voor wat zelfgemaakte foto's
Lijkt mij leuk .. wel een stukkie rijden vanuit Rotterdam.. maar wie weet een idee voor een meet.quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:58 schreef BazzoS het volgende:
gaat er hier iemand nog naar de wegraces in Hengelo op de varsselring? op zondag 2 mei?
meer info is hier te vinden
kijk hier voor wat zelfgemaakte foto's
Hoeveel KM is het eigenlijk voor jou naar de carpoolplaats vanaf je huis?quote:Op vrijdag 9 april 2004 17:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik ook
Holec is onwijs mooiquote:Op vrijdag 9 april 2004 17:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
was weer leuk vandaag. ff de beemer van PatM gecheckt...Riet heeft em nog uitgeprobeerd, tenminste erop gezeten (zie pics).
mijn kabel heb ik er nog niet op zitten maar ik denk dat ik vandaag ri. de 200 km zit. Oja, we hebben de Holec meegepakt, lekkere bochten daar
!! Geen BD gemaakt ofwel PatM
?
En later bij die scholen ofzo? Toen die scootermiep besloot om de weg op te gaan terwijl ik midden in een bocht zatdie zijweg zat dus in de bocht waar zij uitkwam...lekker remmen midden in de bocht...maar die kleine bocht aan het eind
die ging ook lekker
jammer dat die off the roads net weggingen, he?
en als ze nu in de bocht wonen, nee pas in het begin/eind van de Holec staan 2 of 3 huisjes...die kerel die zijn hond uitliet zat natuurlijk te kijken. Riet reed toen maar rustig de bocht in, 2e deel het gas erop.quote:Op vrijdag 9 april 2004 18:06 schreef PatrickM het volgende:
Holec is onwijs mooi... buurtbewoners daar zouden ze een spuitje moeten geven
quote:Op vrijdag 9 april 2004 18:06 schreef PatrickM het volgende:
Holec is onwijs mooi...
Oepsquote:Op vrijdag 9 april 2004 18:09 schreef hollander172 het volgende:
Ziet er weer netjes uit heren, jammer genoeg moest ik vandaag ook weer gewoon werken anders had ik het wel geweten.
@PatrickM, er zit een foutje in je sig. De BMW haalt echt de 230km/h niet met 92cc.
Is wel humor overigens.quote:Op vrijdag 9 april 2004 19:29 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Oeps
het weer viel best mee, alleen na dik 4,5 uur rijden best fris...klinkt goed jouw Mille!!quote:Op vrijdag 9 april 2004 18:31 schreef Gerako het volgende:
Was wel mooi weer daar zo te zien, helder blauwe lucht, ik hoop dat dat zondag ook zo is en even warmer als het kan.
Heb nog een filmpje voor jullie van mijn RSV op de testbank laatst, hij had nog nooit zo hard gereden op een aanhanger. [afbeelding]
Aprilia RSV Mille op de dyno
hoe staat het met je stepjes?quote:Op vrijdag 9 april 2004 19:47 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Is wel humor overigens.
Nog niks, ik probeer nu een dame over te halen die ze misschien weg wil doen.quote:Op vrijdag 9 april 2004 19:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hoe staat het met je stepjes?
nopequote:Op vrijdag 9 april 2004 20:01 schreef hollander172 het volgende:
Jij wil ze ook nog steeds niet kwijt?Verkoop je de rest van de motor aan iemand anders.
Wel om je banden op te pompen en luchtdruk gereedschap te laten werkenquote:Op vrijdag 9 april 2004 20:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
gaat dit werken bij mij http://www.motor-forum.nl(...)?
Ik snap er niks van, iedereen met een ZXR haalt zijn stepjes er af maar verkoopt ze niet. Alsof een koper er op let of de stepjes er nog op zitten.quote:Op vrijdag 9 april 2004 20:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nopezodra er een koper is zal ik t hem vragen...maar ik hoop voor jou dat je tegen die tijd je boekensteunen (toch?) weer kan demonteren
je zou em maar willen verkopen en je hebt ze niet meer. zul je net een potentiele koper treffen die ernaar vraagt...quote:Op vrijdag 9 april 2004 20:18 schreef hollander172 het volgende:
Ik snap er niks van, iedereen met een ZXR haalt zijn stepjes er af maar verkoopt ze niet. Alsof een koper er op let of de stepjes er nog op zitten.![]()
Okee ik wel omdat ik al wist vaak met een passagier te gaan rijden maar dat het zo lastig zou zijn een stel stepjes te vinden had ik niet kunnen bedenken.
Overigens werken de boekenplankstepjes prima voor zo'n "5 minute repair" maar ik wil nog steeds de originele erop hebben. (die houders roesten ook lekker snel weg.)
Zo iemand als ik dus?quote:Op vrijdag 9 april 2004 20:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
je zou em maar willen verkopen en je hebt ze niet meer. zul je net een potentiele koper treffen die ernaar vraagt...
you've got mailquote:Op vrijdag 9 april 2004 20:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Pat, kun je mij de fullsize pics mailen: just1punch at hotmail.com?
Ik ben wel benieuwd waar jij dacht dat het voor is.quote:Op vrijdag 9 april 2004 20:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 9 april 2004 20:27 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zo iemand als ik dus?Voor mij waren een stel stepjes geen reden om de motor te laten staan.
Was het eens met de verkoper zijn verhaal, hij had ze er afgehaald omdat ie dat mooier vond staan en ook een duocover erop had. Rijden met iemand iemand achterop deed hij nooit en is ie ook nooit van plan geweest. Mwah, ik mis dus de stepjes maar heb wel een hele mooie duocover.Die gaat er voor zondag zeker weer even op en die boekenplankhouders er weer even af.
@Makster, mag ik nog steeds die stepjes van jou tijdelijk lenen?
laat maarquote:Op vrijdag 9 april 2004 20:30 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd waar jij dacht dat het voor is.
Op mijn werk hebben we overigens een centraal systeem, om de 3 meter kan je je luchtslang inprikken en dat is best handig af en toe.
Geweldig! Hartstikke bedankt voor de moeite. Het moet op zich wel passen denk ik, bij mij gaan beide remschijfsloten er ook in. (dit zijn niet de bekende "pennen" maar echte beugelsloten van Kryptonite en Abus.)quote:Op vrijdag 9 april 2004 20:35 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
No Prob
Zal is kijken of ze onder de Duoseat passen. Zou wel zo makkelijk zijn namelijk.
Weetje wat...ik probeeer het zelfs NU ff voor je. Brb
Ik dacht al dat jij het verkeerde dachtquote:Op vrijdag 9 april 2004 20:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
laat maar
Nou het past en heb ze er maar gelijk in laten zitten voor het geval ik ze weer zou vergeten ofzoquote:Op vrijdag 9 april 2004 20:38 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Geweldig! Hartstikke bedankt voor de moeite. Het moet op zich wel passen denk ik, bij mij gaan beide remschijfsloten er ook in. (dit zijn niet de bekende "pennen" maar echte beugelsloten van Kryptonite en Abus.)
Hij dacht toch niet??? Hmmm zo vaak zal ie bij het optrekken toch niet achter een Mercedes hebben gezeten met een Kompressor logootje achterop de klep?quote:Op vrijdag 9 april 2004 20:39 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ik dacht al dat jij het verkeerde dacht
ik zei toch al: laat maarquote:Op vrijdag 9 april 2004 20:42 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hij dacht toch niet??? Hmmm zo vaak zal ie bij het optrekken toch niet achter een Mercedes hebben gezeten met een Kompressor logootje achterop de klep?
Ze zijn er wel. Ermax uit de uk biedt ze standaard aan. Het achterlicht vervalt en in de plaats komen 2 ronde achterlichten. Vind het zelf niet echt mooi maar dat is op dit moment de enige fabrikant die ze maakt.quote:Op vrijdag 9 april 2004 20:47 schreef hollander172 het volgende:
Ik zit nog eens rond te kijken naar ZXR gerelateerd spul maar ik ben nog geen ZXR met undertray tegengekomen. Zijn die er gewoon niet?
Ik kan vrij makkelijk aan plaatmateriaal komen er eentje van te maken en het lijkt me wel geinig om er eentje op te zetten.
Paar foto's maar (ca 650 KB per stuk, 2000x1500 pixels zoiets)quote:Op vrijdag 9 april 2004 20:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hoeveel foto's heb je wel niet gemaakt Pat?
wat is dit dan?quote:als je je motor sneller wilt omgooien moet je countersteering eens proberen
als je dan links om wilt moet je het stuur aan de linkerkant iets naar voren duwen
probeer dit eerst maar eens op een stukje rechte weg
zodra je er aan gewent bent is het heerlijk
op hoge snelheid is dit niet nodig
Hartstikke bedankt! We worden geacht om 11:00 uur bij de Esso te staan voor een bakkie koffie.quote:Op vrijdag 9 april 2004 20:41 schreef Makster het volgende:
Nou het past en heb ze er maar gelijk in laten zitten voor het geval ik ze weer zou vergeten ofzo
Hoe laat hebben we eigenlijk afgesproken zondag?
Als ik er eentje maak kan ik er makkelijk nog honderd maken. We hebben platen van een soort plastig wat door hele hoge verhitting buigbaar is. (nooit vergeten handschoenen aan te doen bij het bewerken want je ziet dus niet dat het heet is.quote:Op vrijdag 9 april 2004 20:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hollander, check: http://www.400cc.nl/viewtopic.php?t=195 trouwens, als je er 1 gaat maken mag je wel gelijk alles dubbel (of 3 keer, gok ik zo) doen voor een vergoeding natuurlijk.
Zelf maken is nog lastiger maar het zou niet de eerste keer zijn dat ik zoiets doe, heb zelfs voor mijn scooterquote:Op vrijdag 9 april 2004 20:53 schreef Makster het volgende:
Ze zijn er wel. Ermax uit de uk biedt ze standaard aan. Het achterlicht vervalt en in de plaats komen 2 ronde achterlichten. Vind het zelf niet echt mooi maar dat is op dit moment de enige fabrikant die ze maakt.
Je kan ook een universele tray bestellen bij racing-bikes.nl. Nog wel veel werk heb ik gehoord maar zeker de moeite waard !!
Yep zie boven.quote:En heb je mijn vorige post gezien?
Dat ben ik nu wel een beetje verplicht he?quote:En inderdaad ga eens naar 400cc.nl joh
Ik zie het jaquote:Op vrijdag 9 april 2004 21:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ben vreemd gegaan Mark, zoals je ziet![]()
Ow enne ik deed niet rustig aan in de Holec bocht voor die vent met die hond hoor.. ik wachtte alleen even tot die auto wat verder weg was..
Heb eigenlijk niet echt op mn hardst de Holec gereden
Maar Maasvlakte is eigenlijk niet leuk op een 25kwtje hoor
Wel toffe foto of niet Mark
Niet sturen maar "omduwen" dit moest ik tijdens de lessen ook oefenen. In extreme vorm zie je goed hoe het moet bij supermotards en crossers als deze lekker aan het gummen zijn.quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wat is dit dan?
het weer:quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:15 schreef Makster het volgende:
Tenminste als het een beetje normaal weer is?
breek je zowat je tong overquote:Op vrijdag 9 april 2004 21:22 schreef Makster het volgende:
Mooi niks mis mee dus.
Heb je weleens een achtje geprobeerd zonder handen?quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
lijkt wel hoe ik de bijzondere verrichtingen deed. maar ik weet wel wat het is, op de (echte) fiets deed ik het vaak vroeger als ik achterop zat. achterop zitten en dan nog de richting bepalen...
Dat is goed waardige Reetvaarderquote:Op vrijdag 9 april 2004 21:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Makster:
10 uur BP?
En hoe was het bij In die anus...quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:37 schreef Makster het volgende:
[..]
Dat is goed waardige Reetvaarder
Dat is al de tweede keer dat je reet zo pontificaal in beeld is he?quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Stelletje flikkers, foto's maken terwijl ik sta te urineren he
Wie van jullie twee was het
Hee hee hee, kan mijn een foto herrinderen dat ik sta te pissen met pepijn en dat iemand ( ik noem geen namen Reetridderquote:Op vrijdag 9 april 2004 21:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Stelletje flikkers, foto's maken terwijl ik sta te urineren he
Wie van jullie twee was het
Tja dat is dus de reden dat ik waarschijnlijk niet de 18e mee kan met de Fok crewquote:Op vrijdag 9 april 2004 21:37 schreef hollander172 het volgende:
Ik zit nu even op www.400cc.nl te kijken, gaat er iemand mee met die meeting op 18 april? Is voor mij wel lekker in de buurt eigenlijk.
Valt me nog mee dat ze geen foto terwijl ik op mijn motor staand rijdquote:Op vrijdag 9 april 2004 21:42 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat is al de tweede keer dat je reet zo pontificaal in beeld is he?
Waar ligt dat toch aan?
LOLquote:Op vrijdag 9 april 2004 21:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat bochtje bij die mongolen was zeker wel lekker mits er geen debiel oversteekt!
of niet Mark..... ik keek op mn teller toen ik eruit kwam en naaldje stond op zo'n 100km/h
Das 70km te hard daar
quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:43 schreef Makster het volgende:
Hee hee hee, kan mijn een foto herrinderen dat ik sta te pissen met pepijn en dat iemand ( ik noem geen namen Reetridder) aardig staat te "telelenzen" met zijn digicam
Niks mis mee en gelukkig kan ik je aan horen komenquote:Op vrijdag 9 april 2004 21:45 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Leuk ofnie gisteren, spontaan effe langs komen
allebeiquote:Op vrijdag 9 april 2004 21:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Stelletje flikkers, foto's maken terwijl ik sta te urineren he
Wie van jullie twee was het
Voor mij is dit dichter in de buurt dus ik denk dat ik Friesland maar een andere keer ga ontdekken en met deze mee ga.quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:43 schreef Makster het volgende:
Tja dat is dus de reden dat ik waarschijnlijk niet de 18e mee kan met de Fok crew
Dus met andere woorden, met een open demper houd je je contacten...quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:48 schreef Makster het volgende:
[..]
Niks mis mee en gelukkig kan ik je aan horen komen
Tis voor mij alle twee al een aardig eindquote:Op vrijdag 9 april 2004 21:48 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Voor mij is dit dichter in de buurt dus ik denk dat ik Friesland maar een andere keer ga ontdekken en met deze mee ga.
als het kon...quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Valt me nog mee dat ze geen foto terwijl ik op mijn motor staand rijd
Je woont toch in de buurt van Rotterdam? Dan is Utrecht of Lemmer nog een heel verschil hoor...quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:51 schreef Makster het volgende:
[..]
Tis voor mij alle twee al een aardig eind
Maar feit is dat ik gewoon al eerder had beloofd dat ik mee zou gaan voordat de 18e Friesland in the picture was. Dus ja.....
Jaquote:Op vrijdag 9 april 2004 21:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
yep, net als de 'race-houding'
Die van de 400cc gaat zeker door. Volgens mij gaan er zelfs gasten rijden als het regentquote:Op vrijdag 9 april 2004 21:54 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je woont toch in de buurt van Rotterdam? Dan is Utrecht of Lemmer nog een heel verschil hoor...
Als die doorgaat van 400cc.nl ga ik met die mee anders naar Friesland.
Net even gekeken, vanaf mijn huis is het nog 125km naar Lemmer en vanaf Utrecht dus iets van 110km.
ook bij het stoplicht; daihatsu charade gti...quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Dus met andere woorden, met een open demper houd je je contacten...
Iddquote:Op vrijdag 9 april 2004 21:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
die jochies kijken in de auto
heeft ie dat gedaan??quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Of net als SuperFour op zn zadel gaan staan op de snelweg![]()
Maasvlakte is wel leuk met een BMW K1100LTquote:Op vrijdag 9 april 2004 21:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar Maasvlakte is eigenlijk niet leuk op een 25kwtje hoor
Kan natuurlijk bij mij ook komen door dat er een subtiele kleine kuip opzitquote:Op zaterdag 10 april 2004 00:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Nog nooit mee gemaakt.... wel dat mn motor ineens een stuk sneller gaat omdat de winddruk wegvalt zeg maar (ja hij trekt niet tot nauwelijks met wind, dus als je even uit de wind bent trekt ie ineens weer door)
Havenroute is alleen maar op je motor flat-out te kunnen gooien, en bruut te scheurenquote:Op zaterdag 10 april 2004 08:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik moet zeggen, ik heb de havenroute een keer gezien maar alsmaar rechtdoor rijden is ook niet alles...doe mij maar dijkjes, Holec en Gehandicaptenbochten
jij bleef anders ver achter daarquote:Op zaterdag 10 april 2004 09:03 schreef PatrickM het volgende:
Dijkjes blijven het leuksteEn ja... die gehandicapten terein ca. 50 km te hard over te gaan was ook wel vermakelijk
Ja euh... ik ben nog wel enigszins voorzichtig als er een hoop mensen in de buurt zijnquote:Op zaterdag 10 april 2004 09:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jij bleef anders ver achter daar![]()
ook nog idd.quote:Op zaterdag 10 april 2004 10:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Note: een begrensde 600
quote:Op zaterdag 10 april 2004 10:29 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat scheelt toch wel erg veel hoor!
40 ipv 78pk... je mist gewoon zo ontzettend veel als je in de toeren komt... vanaf 5000rpm loopt de lijn al omlaag... terwijl ie normaal zou moeten stijgen tot 9500rpm
Ik snap exact wat je bepoelt, al heb ik nog niet echt hoge snelheden gehaalt. Je moet echt even je koppie erbij houden omdat je op het eentje moment "aangezogen" wordt en het volgende moment "weggeduwd". Het ligt er denk ik sterk aan hoeveel kuipwerk je hebt.quote:Op vrijdag 9 april 2004 23:14 schreef PatrickM het volgende:
Wat ook wel heftig is, is als je een vrachtwagen met een gangetje van 180 tot 200 passeert. Als je naast een vrachtwagen komt, wordt je er lichtelijk naartoe gezogen, om vervolgens een klap terug te krijgen als je de vrachtwagen voorbij bent en weer de normale luchtstroom krijgt... Heftige ervaring(en)
Dus wees gewaarschuwt als je een vrachtwagen op hoge snelheid in haalt! Je moet er echt rekening mee houden, ook al rij je helemaal links van de linkerbaan. Eerste keer is wel ff schrikkenwant het voelt een beetje alsof je tegen een muur klapt, maar wel heftig
Dit heb ik nu al twee keer gehad, even op reserve zetten en ik kon weer.quote:Op zaterdag 10 april 2004 10:37 schreef Rietvaerder het volgende:
O ja nog wat, k remde gisteren vrij hard bij het stoplicht, sloeg mn motor afVolgens mij is dat een teken dat ie te rijk staat... dat wist ik al, maar hij sloeg nooit af met hard remmen..
quote:Op zaterdag 10 april 2004 10:36 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik snap exact wat je bepoelt, al heb ik nog niet echt hoge snelheden gehaalt. Je moet echt even je koppie erbij houden omdat je op het eentje moment "aangezogen" wordt en het volgende moment "weggeduwd". Het ligt er denk ik sterk aan hoeveel kuipwerk je hebt.
Dat ook, ik had hier enorm veel last van bovenop viaducten, vooral als je vrachtwagens in de binnenbocht wil inhalen. Soms heb je even een moment waarop het voelt alsof je opgetild wordt en alle grip verliest.quote:Op zaterdag 10 april 2004 10:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
+ het is een optelling van omstandigheden:
De Maasvlakte is langs de zee, een open open vlakte zonder bomen en gebouwen, en er staat deze week sowiezo al vrij veel wind.
miniwheeliestoppie nog niet helemaal wakkerquote:Op zaterdag 10 april 2004 10:37 schreef Rietvaerder het volgende:
O ja nog wat, k remde gisteren vrij hard bij het stoplicht, sloeg mn motor afVolgens mij is dat een teken dat ie te rijk staat... dat wist ik al, maar hij sloeg nooit af met hard remmen..
Het zit ook deels in ons hoofd, die motor spoort beter dan we soms denken en corrigeren.quote:Op zaterdag 10 april 2004 10:44 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat ook, ik had hier enorm veel last van bovenop viaducten, vooral als je vrachtwagens in de binnenbocht wil inhalen. Soms heb je even een moment waarop het voelt alsof je opgetild wordt en alle grip verliest.
Klopt.quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:01 schreef Patrick281 het volgende:
Het zit ook deels in ons hoofd, die motor spoort beter dan we soms denken en corrigeren.
gas te minderen als je aan het inhalen bentquote:Op zaterdag 10 april 2004 11:04 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Klopt.De neiging die je dan hebt om het gas los te laten moet je ook onderdrukken en gewoon gas erop houden. Door vaart te minderen blijf je alleen maar langer met dat gevoel. (en naast de vrachtwagen zitten)
quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:04 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Klopt.De neiging die je dan hebt om het gas los te laten moet je ook onderdrukken en gewoon gas erop houden. Door vaart te minderen blijf je alleen maar langer met dat gevoel. (en naast de vrachtwagen zitten)
quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
gas te minderen als je aan het inhalen bentdat doe ik dus nooit, he! bij vrachtwagens ga ik meestal links rijden en juist wat meer gas erop, plus wat lagere zithouding aannemen om die duw/trekkrachten wat te ontduiken.
quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:07 schreef Rietvaerder het volgende:
He Pepijn, heeft je zoontje al andere ideeën over mijn motor?
Dat zeg ik toch ook?quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
gas te minderen als je aan het inhalen bentdat doe ik dus nooit, he! bij vrachtwagens ga ik meestal links rijden en juist wat meer gas erop, plus wat lagere zithouding aannemen om die duw/trekkrachten wat te ontduiken.
Tuurlijkquote:Op zaterdag 10 april 2004 11:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Het was maar een uitspraak om even stoer te zijn.. hij wist niet dat het jou motor was, noch dat hij echt goed gekeken heeft..
..al was het best wel grappig.
![]()
quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:09 schreef hollander172 het volgende:
Dat zeg ik toch ook?![]()
dat zeg ik, gammaquote:Ik heb het alleen over het gevoel wat je erbij krijgt dat zegt: "ho rustig aan, je verliest grip" Omdat het voelt alsof je omhoog geduwd wordt. Vooral leuk met felle windstoten e.d.Juist de snelheid verhogen zorgt ervoor dat je er minder last van hebt.
Dus jij komt in nieuw leer morgen?quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:17 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ga zo wegBeverwijk black market.
Idd..quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wasn't me...maar ik reageer wel!
"hoffentlich" al was het de bedoeling om er nu al 2 uur te zijn ..quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:18 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dus jij komt in nieuw leer morgen?![]()
Et voila, het succes van een forum in 6 woorden uiteengezet.quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wasn't me...maar ik reageer wel!
quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:15 schreef ZX9R het volgende:
Kan die eindelijk weer eens rijvaardig (niet Rietvaerder)
Uh oh .. je begint het al te leren.. hapt nu niet.quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ja daaag![]()
ik moet zeggen dat ik die ook niet snap...quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:22 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Zijn vriendin moet ons haar dank maar eens tonen.quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik vind dat OPM maar een beetje dankbaarder moet zijn......... zonder ons had ie allang op zn Fireblade rond gereden met alle gevolgen van dien
ben ik ookquote:Op zaterdag 10 april 2004 11:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik vind dat OPM maar een beetje dankbaarder moet zijn......... zonder ons had ie allang op zn Fireblade rond gereden met alle gevolgen van dien
hallo, vanacht niet genoeg gehadquote:Op zaterdag 10 april 2004 11:25 schreef Patrick281 het volgende:
Zijn vriendin moet ons haar dank maar eens tonen.![]()
![]()
Zonder ons geen OPM ..
*Mee eens* Maar iedereen is anders en zolang iemand nog niet gemeet heeft vat je dingen soms wat anders op.quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ben ik ookmaar ik vind ook dat het niet nodig is om met een
te reageren out of the blue.
Ik heb amper geslapen .. en vanochtend .. laat maar ..quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hallo, vanacht niet genoeg gehad?
quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb amper geslapen .. en vanochtend .. laat maar ..
het nadeel van schriftelijke communicatie.quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:28 schreef Patrick281 het volgende:
*Mee eens* Maar iedereen is anders en zolang iemand nog niet gemeet heeft vat je dingen soms wat anders op.
vaak wel maar 's middags verplicht boodschappen enzo...quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:29 schreef Patrick281 het volgende:
Maar waarom kan jij nooit op zaterdag toeren .. je zit altijd op fok!!
Vertel mij wat.quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
het nadeel van schriftelijke communicatie.
Zijn de winkels in het buitenland niet tot 20:00 open doordeweeks.quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
vaak wel maar 's middags verplicht boodschappen enzo...
sterker nog: do tm za tot 21:00 uur (AH XXL) 'maar dan zijn de andere winkels gesloten...'quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:33 schreef Patrick281 het volgende:
Zijn de winkels in het buitenland niet tot 20:00 open doordeweeks.
quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
het nadeel van schriftelijke communicatie.
quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Was dit bedoeld voor mijn.quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ben ik ookmaar ik vind ook dat het niet nodig is om met een
te reageren out of the blue. en dan reageer ik wel, ja zo ben ik ook.
quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:41 schreef PatrickM het volgende:
[..]je mist de expressie van de uitspraak en het gezicht... en smilies kunnen dat niet altijd vervangen... Gelukkig wordt alles wel weer makkelijker als je elkaar irl hebt gezien
want dan weet je hoe iemand is nl. (alhoewel je ook dan nog wel eens spraakverwarring kan krijgen (refererend aan rel paar maanden geleden
))
yepquote:Op zaterdag 10 april 2004 11:44 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Was dit bedoeld voor mijn.?
Ik is onschuldig.![]()
Ach... het is geweest en we weten nou allemaal beterquote:Op zaterdag 10 april 2004 11:49 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Daar kan ik niks aan doen......
Moet jij nodig zeggen:quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat zitten jullie nou te zeiken
Oh mijn excuses, ik zie weinig betekenis in smileys dus ik gebruik ze meer als opvulling. Smileys kunnen geen expressie overbrengen hoewel veel mensen dat er wel in zien. Ik loop hier wel vaker tegenaan maar ik kan in die gele hoofdjes echt niet zien wat voor idee iemand achter een uitspraak heeft.quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
yepkomt nogal raar over...maar goed, zand
quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:58 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:00 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ben ik de enige die in smileys geen betekenis ziet?
quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:58 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen:
[afbeelding]
okquote:Op zaterdag 10 april 2004 12:00 schreef hollander172 het volgende:
Oh mijn excuses, ik zie weinig betekenis in smileys dus ik gebruik ze meer als opvulling. Smileys kunnen geen expressie overbrengen hoewel veel mensen dat er wel in zien. Ik loop hier wel vaker tegenaan maar ik kan in die gele hoofdjes echt niet zien wat voor idee iemand achter een uitspraak heeft.
Bedoelde ermee dat je min of meer precies hetzelfde zei als ik in iets andere bewoordingen.
Ben ik de enige die in smileys geen betekenis ziet?
dat hebben we gemerkt tijdens de relquote:Op zaterdag 10 april 2004 12:02 schreef PatrickM het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, zo'n BMW zit lekker maar het stuur zit losquote:Op zaterdag 10 april 2004 11:57 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ach... het is geweest en we weten nou allemaal beter![]()
quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:04 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ja, zo'n BMW zit lekker maar het stuur zit los
Vind ik ook.....quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
okmaar smileys als
![]()
![]()
hebben toch een negatieve lading, tenminste vind ik.
Kan ik er wat aan doenquote:Op zaterdag 10 april 2004 12:04 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ja, zo'n BMW zit lekker maar het stuur zit los
quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:06 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Vind ik ook.....
Voorbeeld 1:
Trouwens OPM, jij reed gisteren wel erg langzaam he.....Ik reed natuurlijk weer ver vooraan
En die BMW was helemaal erg
Voorbeeld 2:
Trouwens OPM, jij reed gisteren wel erg langzaam he.....Ik reed natuurlijk weer ver vooraan
En die BMW was helemaal erg
![]()
Komt heel anders over....
Oh ik jok trouwens wel, want OPM bleef de meeste keren gewoon achter me plakken
Valt mee toch? Smileys kunnen hoogstens tekst benadrukken maar hebben geen betekenis op zich, toch?quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
okmaar smileys als
![]()
![]()
hebben toch een negatieve lading, tenminste vind ik.
Dan laat ik ze wel gewoon zitten. Ik zie het probleem niet zo eigenlijk in beide zinnen, ik neem vrijwel alles met een korreltje zout. Met leestekens kunnen mensen al decennia vooruit en deze zijn in mijn ogen veel effectiever dan smileys.quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:06 schreef Rietvaerder het volgende:
*Teleac cursus smiley gebruik.*
Maar dan wel een 1200 natuurlijkquote:Op zaterdag 10 april 2004 12:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Alsnog een Bandit kopen
Uiteraard met WP vering....quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:12 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Maar dan wel een 1200 natuurlijk
Uhm... smilies zijn opgebouwd uit leestekens... Dat een forum het nou omzet in die gele rakkertjesquote:Op zaterdag 10 april 2004 12:12 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dan laat ik ze wel gewoon zitten. Ik zie het probleem niet zo eigenlijk in beide zinnen, ik neem vrijwel alles met een korreltje zout. Met leestekens kunnen mensen al decennia vooruit en deze zijn in mijn ogen veel effectiever dan smileys.
quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Zie je, is heel anders
Ik krijg ineens zin om weer naar onze Debielenbocht te gaan.... om hem vervolgnens met ruim 100km/h te nemen zoals gisterenquote:Op zaterdag 10 april 2004 12:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]duidelijk
sorry, duidelijker? kan ik je niet volgen want post jij eens leestekens die dit vervangen:quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:12 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dan laat ik ze wel gewoon zitten. Ik zie het probleem niet zo eigenlijk in beide zinnen, ik neem vrijwel alles met een korreltje zout. Met leestekens kunnen mensen al decennia vooruit en deze zijn in mijn ogen veel effectiever dan smileys.
quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
sorry, duidelijker? kan ik je niet volgen want post jij eens leestekens die dit vervangen:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zeker!! lekker sturen daar!!quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:17 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik krijg ineens zin om weer naar onze Debielenbocht te gaan.... om hem vervolgnens met ruim 100km/h te nemen zoals gisteren
over FP gesproken: jij remde net optijd voor die FP ergens in een wijk (?) en ik moest ook vol in de remmen, net na een inhaalactie.quote:Zou daar een flitspala staan?![]()
30km Zone
Dan lijkt het me beter dat ik maar even niet meer reageer, ik zie het punt nog steeds niet.quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]duidelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |