Ik denk dat Derksen een andere transfer bedoeld heeft.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:48 schreef Sloggi het volgende:
Zijn wij even genaaid door die lul van een Derksen.
Bosschaart
Volgens mijn bronnen toch niet... Voor Feyenoord is dit top ook, na 3 pogingen.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:52 schreef BZ het volgende:
[..]
Ik denk dat Derksen een andere transfer bedoeld heeft.
So ? Wat voor gelijkwaardige vervanger kunnen wij halen voor die 1 miljoen ?quote:En dan loopt hij gratis de deur uit het jaar erna?
Ik hoop het.quote:Op woensdag 7 april 2004 18:15 schreef FrankyMcG het volgende:
Zou Cocu dan toch..............
Zal wel niet. Ben op zich al blij met Bosschaart. Alleen, waar blijft dan die centrale verdediger.....quote:Op woensdag 7 april 2004 18:37 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Pépequote:Op woensdag 7 april 2004 18:49 schreef TheCandyman het volgende:
[..]
Zal wel niet. Ben op zich al blij met Bosschaart. Alleen, waar blijft dan die centrale verdediger.....
Ja. Op het middenveld.quote:Op donderdag 8 april 2004 14:57 schreef Sloggi het volgende:
Bosschaart kan misschien ook centraal. Of niet...?
Dream on...quote:Op donderdag 8 april 2004 16:23 schreef RedGuy het volgende:
Ik hoop dat Cocu ook komt.
Krijg je een middenveld Ono - Cocu - Ghaly, of Ono - Bosschaart - Ghaly met Cocu in de verdediging.
Toch bestaat dit gerucht al heel lang, en ik denk wel dat hij komt.quote:Op vrijdag 9 april 2004 17:00 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dream on...![]()
Als Cocu terugkeert gaat hij naar PSV.
Ik heb er ook niet veel hoop meer op. Maar die grote namen hebben we ook niet nodig, als sommige spelers zich goed verder ontwikkelen (Ghaly, Mtiliga, Lazovic, Song) doen we volgend jaar gewoon weer meequote:Op vrijdag 9 april 2004 17:04 schreef MrWizzel het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat Cocu naar Feyenoord komt, of is ie toevallig goeie vriendjes met Gullit?
Lazovic mag van mij weg.quote:Op vrijdag 9 april 2004 17:08 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik heb er ook niet veel hoop meer op. Maar die grote namen hebben we ook niet nodig, als sommige spelers zich goed verder ontwikkelen (Ghaly, Mtiliga, Lazovic, Song) doen we volgend jaar gewoon weer mee
Je hebt gelijk als je zegt dat hij nog niets heeft laten zien, maar kansen heeft 'ie ook niet bepaald gekregenquote:Op vrijdag 9 april 2004 17:09 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Lazovic mag van mij weg.
Zo snel mogelijk.
Nou.quote:Op vrijdag 9 april 2004 17:11 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Je hebt gelijk als je zegt dat hij nog niets heeft laten zien, maar kansen heeft 'ie ook niet bepaald gekregen
eensquote:Op vrijdag 9 april 2004 17:13 schreef Sloggi het volgende:
Op enkel invalbeurten kan en mag je een speler niet beoordelen vind ik.
Tja, kijk naar de historie van de club: zegt genoeg.quote:Op vrijdag 9 april 2004 17:48 schreef Ruud_Gullit het volgende:
In het Feyenoord - Ajax-topic beweren een paar Ajacieden dat Feyenoord geen topclub is.
Geeft hun domheid en arrogante wel weer eens weer
Misschien is het voor een aantal hier even verstandig dat ze het onderstaande topic evenquote:Op vrijdag 9 april 2004 17:48 schreef Ruud_Gullit het volgende:
In het Feyenoord - Ajax-topic beweren een paar Ajacieden dat Feyenoord geen topclub is.
Geeft hun domheid en arrogante wel weer eens weer
Lijkt Kuijt wel.quote:Op vrijdag 9 april 2004 19:02 schreef methodmich het volgende:
Dat is geen goalgetter, zo bewijzen zijn statistieken en zijn spel. Draaien, kappen, draaien, terughalen.
Je bedoelt Julio Ricardo Cruz toch zeker?quote:Op vrijdag 9 april 2004 20:12 schreef methodmich het volgende:
Nee, da's een notoire kansenmisser met een verongelijkte verwende rotkop.
Niet echt goed als je kijkt naar de kansen die 'ie soms nodig heeft.quote:Op vrijdag 9 april 2004 19:33 schreef methodmich het volgende:
Kuijt loopt ongeveer 1 op 2. Niet gek.
Nee, Helazovic.quote:Op vrijdag 9 april 2004 20:15 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Je bedoelt Julio Ricardo Cruz toch zeker?
![]()
ja maar welke spits heeft nou echt een superhoog gemiddelde?? misschien shevchenko maar ja die is van absolute wereldkansen... iedere spits krijgt veel kansen zelfs henryquote:Op vrijdag 9 april 2004 20:18 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Niet echt goed als je kijkt naar de kansen die 'ie soms nodig heeft.
Matthew Amoahquote:Op vrijdag 9 april 2004 20:21 schreef superjoden het volgende:
[..]
ja maar welke spits heeft nou echt een superhoog gemiddelde??
Kezmanquote:Op vrijdag 9 april 2004 20:21 schreef superjoden het volgende:
[..]
ja maar welke spits heeft nou echt een superhoog gemiddelde??
Die mist ook genoeg ballen.quote:Op vrijdag 9 april 2004 20:24 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Kezman
Niet zoveel als Kuijt. Maar goed, Kuijt heeft een goede smoes met z'n 1e seizoenquote:Op vrijdag 9 april 2004 21:08 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Die mist ook genoeg ballen.
Mooiste Feyenoord wedstrijd van het jaarquote:Op vrijdag 9 april 2004 21:19 schreef TC03 het volgende:
Toch baal ik ervan dat we 1 punt achter staan op PSV. Als je dan denkt dat ze tegen Groningen 3-0 voor stonden, en het nog 3-3 werd.... Dat is zooo zonde.
Niet op dit moment. We zijn hard in de race voor de 2e plek, niet echt de tijd om te gaan expirimenteren nu.quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:25 schreef Sloggi het volgende:
Is ook zo, maar, niets ten nadele van Kuijt, ik zou Lazovic toch graag wat meer zien spelen ipv Kuijt.
Inderdaad, echt zo onnodigquote:Op vrijdag 9 april 2004 21:19 schreef TC03 het volgende:
Toch baal ik ervan dat we 1 punt achter staan op PSV. Als je dan denkt dat ze tegen Groningen 3-0 voor stonden, en het nog 3-3 werd.... Dat is zooo zonde.
ach zo'n redenatie gaat natuurlijk niet op.... als psv thuis niet verliest van az... hadden ze er 4 voorgestaan...quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:39 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Inderdaad, echt zo onnodigAnders stonden we gewoon fucking 2e nu
Ja oke, maar dat maakt het er niet minder frustrerend op. 3-0 bij rust uit tegen Groningen, en dan nog gelijk... ARRRRGHHHHHHHHHHquote:Op vrijdag 9 april 2004 21:40 schreef superjoden het volgende:
[..]
ach zo'n redenatie gaat natuurlijk niet op.... als psv thuis niet verliest van az... hadden ze er 4 voorgestaan...
Ja, maar het gaat erom dat dat het meest onnodige puntverlies van het hele seizoen is geweest voor ons. 'Gewoon' verliezen van AZ is wat anders dan een 3-0 voorsprong bij Groningen weggevenquote:Op vrijdag 9 april 2004 21:40 schreef superjoden het volgende:
[..]
ach zo'n redenatie gaat natuurlijk niet op.... als psv thuis niet verliest van az... hadden ze er 4 voorgestaan...
Vechtersmentaliteit van FC Grunn, daar hou ik wel van.quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja oke, maar dat maakt het er niet minder frustrerend op. 3-0 bij rust uit tegen Groningen, en dan nog gelijk... ARRRRGHHHHHHHHHH.
Als je zou lezen had je geweten dat ik dat ook vind. Volgens seizoen dusquote:Op vrijdag 9 april 2004 21:38 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Niet op dit moment. We zijn hard in de race voor de 2e plek, niet echt de tijd om te gaan expirimenteren nu.
[persoonlijke mening modus]quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:39 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Inderdaad, echt zo onnodigAnders stonden we gewoon fucking 2e nu
Gek hè?quote:Op zaterdag 10 april 2004 16:43 schreef jpzegthallo het volgende:
Pepe heeft dus geen zin.
Porto of Feyenoord..quote:Op zaterdag 10 april 2004 16:46 schreef Eightball het volgende:
[..]
Gek hè?
Methodmich, dergelijke arrogantie past niet bij je.quote:Op zaterdag 10 april 2004 16:59 schreef methodmich het volgende:
Net als wanneer je een Nederlands talent vraagt of ie naar Ajax komt.
Nee Feijenoord is Feijenoord niet te vergelijken met andere clubs.quote:Op zaterdag 10 april 2004 17:59 schreef methodmich het volgende:
Nou, FC Porto en Ajax zijn vergelijkbaar. Feyenoord is Benfica, PSV Sporting. Dat is zo.
mag Feyenoord nog wel wat betere spelers krijgen...quote:Op zaterdag 10 april 2004 21:16 schreef Sloggi het volgende:
De strijd om het kampioenschap zal volgend jaar iig gaan tussen Feyenoord en Ajax, dat lijkt me nu al duidelijk of niet?
Valt wel mee, het enige wat ze echt nodig hebben is een centrale verdediger en een rechtervleugelaanvaller. Feyenoord moet het vooral hebben van het collectief.quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:05 schreef F1Bas het volgende:
[..]
mag Feyenoord nog wel wat betere spelers krijgen...
Als vd Vaart en Sneijder na een goed EK weggekocht worden bij jullie, en Zlatan vertrekt, blijft er van Ajax ook weinig meer over hoorquote:Op zaterdag 10 april 2004 22:05 schreef F1Bas het volgende:
[..]
mag Feyenoord nog wel wat betere spelers krijgen...
En Trabelsi en Maxwellquote:Op zaterdag 10 april 2004 22:31 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Als vd Vaart en Sneijder na een goed EK weggekocht worden bij jullie, en Zlatan vertrekt, blijft er van Ajax ook weinig meer over hoor
Idd, die vertrekken ook wel binnen 1 of 2 seizoenenquote:Op zaterdag 10 april 2004 22:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
En Trabelsi en Maxwell![]()
Trabelsi is toch einde contract dit jaar?quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:33 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Idd, die vertrekken ook wel binnen 1 of 2 seizoenen
en alleen dan kan jullie misschien een beetje hoop hebben op het kampioenschap, blijven 3 van de 4 zijn jullie bij voorbaat al kansloos.quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:37 schreef Sloggi het volgende:
- Trabelsi gaat zeker weg.
- VD Vaart zeer waarschijnlijk.
- Zlatan 50/50 kans.
- Maxwell ook 50/50 ivm limiet niet-eu spelers in Italië.
- Sneijder is nog niet klaar om te vertrekken.
Is dit het Ajax topic?quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:37 schreef Sloggi het volgende:
- Trabelsi gaat zeker weg.
- VD Vaart zeer waarschijnlijk.
- Zlatan 50/50 kans.
- Maxwell ook 50/50 ivm limiet niet-eu spelers in Italië.
- Sneijder is nog niet klaar om te vertrekken.
Dat is waar maar ik denk dat alleen Trabelsi gaat en wellicht v/d Vaart.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:38 schreef Sloggi het volgende:
Meen je dit of maak je een grapje? Want als je serieus bent ben je best arrogant bezig
Als Zlatan weggaat is dat erg genoeg voor Ajax.
Dat vrees ik ookquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:56 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat is waar maar ik denk dat alleen Trabelsi gaat en wellicht v/d Vaart.
Dat dacht iedereen dus ook van Feyenoord dit jaar.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:57 schreef Sloggi het volgende:
Iedereen zal het toch met me eens zijn dat PSV volgend jaar mag gaan strijden om de 3e plek?
Die kans is groot maar ligt er ook aan welke spelers PSV koopt.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:57 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Iedereen zal het toch met me eens zijn dat PSV volgend jaar mag gaan strijden om de 3e plek?
Yasser Takak en Michael Lamey terughalen zijn al twee versterkingen, Park en Colin (en Vonlanthen) worden steeds beter, Rommedahl en Leandro (en Ooijer volgend seizoen) zijn weer fit en ze halen vast wel een paar goeie; vertrek van Waterreus en van Bommel (in mindere mate) is niet erg, maar verfrissend. Robben gaan ze echt missen.quote:Op zondag 11 april 2004 00:14 schreef F1Bas het volgende:
Die kans is groot maar ligt er ook aan welke spelers PSV koopt.
Daar zitten een paar pingels bij, en een andere spits maakt sowieso de helft van die 19 wel op die plek. Dan scheelt het nog wel maar ze halen als Kezman weggaat vast wel een redelijke vervanger. Ik suggereer Iwan Redan.quote:Op zondag 11 april 2004 00:35 schreef Sloggi het volgende:
Kezman gaan ze ook flink missen hoor. 69-19=50. Flinke hap uit dat doelsaldo hoor.
Ik zie van Feyenoord alleen de samenvattingen, maar ik kan nou niet zeggen dat Lurling echt opvalt (de cijfers heb ik niet paraat). Op de lange termijn, met voldoende vertrouwen, denk ik dat v Persie meer rendement en geld (toeschouwers en evt transfer) oplevert. Zijn traptechniek staan garant voor een paar gescoorde vrije trappen en extra gevaarlijke corners. Met Lurling, Buffel en Smolarek staan er nu drie hardlopers in de voorhoede en er ontbreekt raffinement.quote:Over V. Persie: Lurling speelt gewoon beter. Klaar.
Niet persé, maar om de concurrentie aan te gaan. Dit seizoen 13 uit 24, waarvan zo'n beetje de helft als invaller, en voor twee verschillende clubs (extra knap m.i.), beiden minder dan PSV. Vergeet niet dat hij het hele vorige seizoen niet heeft kunnen spelen en er zou dus nog best een boel rek in kunnen zitten.quote:Op zondag 11 april 2004 00:52 schreef Sloggi het volgende:
Redan naar PSV als basisspeler?
Hangt dat niet af van hoeveel ze vangen voor Kezman en vBommel?quote:Op zondag 11 april 2004 01:25 schreef Sloggi het volgende:
Vonlanthen zal er volgend jaar moeten staan en als die niet goed genoeg is heeft PSV een probleem want er is niet veel geld voor een goede opvolger van Kezman.
We nemen even de argumenten door waarom Feyenoord volgend jaar beter is dan PSV.quote:Op zondag 11 april 2004 01:46 schreef pascalheister het volgende:
dit heet toch het feyenoord topic
dan nog is PSV beter als alles weg isquote:Op zondag 11 april 2004 01:52 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
We nemen even de argumenten door waarom Feyenoord volgend jaar beter is dan PSV.![]()
Jawel, maar het grootste gedeelte zal toch worden gebruikt om het tekort op te vullen.quote:Op zondag 11 april 2004 01:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hangt dat niet af van hoeveel ze vangen voor Kezman en vBommel?
Ramzi komt niet meer terug en Huntelaar wordt definitief nog een jaartje verhuurd volgens mij.quote:ze hebben Huntelaar en Ramzi nog elders lopen
Caselen, en nog een middenvelder ben ff z'n naam kwijt.quote:Op zondag 11 april 2004 02:17 schreef FritsVanEgters het volgende:
Dit een Feyenoord-topic zijnde enzo, wie komt er eigenlijk behalve Gabor Babósz naar de Kuip volgend seizoen?
ja precies, de graaff bedoelde ik, en casTelen. Maar vinden jullie dat wat? Ik moet het nog zien maar het is niet voldoende dacht ik zo?quote:Op zondag 11 april 2004 02:55 schreef Sloggi het volgende:
2004/2005:
- Babos
- Castelen
2005/2006:
- De Graaff
Nee. Net weer geblesseerd. Het is niet zeker of hij het EK gaat halen. Daarom.quote:Op zondag 11 april 2004 20:17 schreef jojomen4 het volgende:
JP, Robben is alweer terug, tegen New Castle kan die meespelen.
Van Persie verneukt het gewoon voor zichzelfHijs zo goed maar laat het niet zien.
![]()
Volgens mij gaf juist van Persie een schitterende voorzet vandaag...quote:Op zondag 11 april 2004 20:17 schreef jojomen4 het volgende:
JP, Robben is alweer terug, tegen New Castle kan die meespelen.
Van Persie verneukt het gewoon voor zichzelfHijs zo goed maar laat het niet zien.
![]()
Ohw was dat geen onderdeel van TIFO?quote:Op zondag 11 april 2004 20:55 schreef RedGuy het volgende:
Het ging na de wedstrijd ff flink los goed voor de tyfeslijers van de ME ik heb genoten tijdens en na de wedstrijd !!! J.H.K
ikke juist voor de wedstrijd. mooi man,quote:Op zondag 11 april 2004 20:55 schreef RedGuy het volgende:
Het ging na de wedstrijd ff flink los goed voor de tyfeslijers van de ME ik heb genoten tijdens en na de wedstrijd !!! J.H.K
En dat met al die goals?quote:Op zondag 11 april 2004 20:58 schreef jojomen4 het volgende:
Sorry JP, was in slaap gevallen tijdens PSV- Grun
hahaha rightquote:Op zondag 11 april 2004 20:58 schreef jojomen4 het volgende:
Sorry JP, was in slaap gevallen tijdens PSV- Grun
De sfeer in het stadion was om te huilen.quote:Op zondag 11 april 2004 21:09 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
En dat met al die goals?
Als Kezman geblesseerd was nu, dan wel ja. Maar zonder Robben winnen ze helaas ook wel.quote:Op zondag 11 april 2004 21:50 schreef Sloggi het volgende:
Nu Robben weer geblesseerd is is er weer hoop op de 2e plek
quote:Jongensdroom Bosschaart eindelijk in vervulling
11/4/2004 19:00
Feyenoord heeft, na drie eerdere vruchteloze pogingen, de besprekingen met Pascal Bosschaart afgerond. De linkspoot, die zijn loopbaan in de Kuip begon, tekent een meerjarige verbintenis.
De eerdere Rotterdamse pogingen om Bosschaart los te weken bij FC Utrecht, strandden in het verleden telkens weer op de transfersom. FC Utrecht, dat aanvankelijk tweeëneenhalf miljoen euro wilde ontvangen, plus nog een miljoen indien de Rotterdammers zich zouden plaatsen voor de Champions League, zouden zich nu tevreden stellen met een bedrag van één miljoen euro.
Bosschaart, die op een steenworp afstand van de Kuip woont, heeft zelf altijd verklaart perse naar Feyenoord te willen. 'Als ik moet kiezen tussen Feyenoord en Aston Villa', zo zei hij onlangs in Voetbal International, dan is die keuze een heel gemakkelijke', zo zei hij onlangs in Voetbal International. De verbintenis van de linksback in Nieuw Galgenwaard zou midden volgend seizoen aflopen.
Met Pascal Bosschaart (24) heeft Feyenoord nu een speler binnen, die als linkerverdediger uit de voeten kan. Al eerder tekende Patrick Mtiliga (23) een nieuw contract bij de Rotterdammers, die hem een maand geleden terughaalden van satelliet Excelsior.
De pogingen de Braziliaan Pepe naar Rotterdam te halen lijken op niets af uit te lopen. De verdediger van Marítimo Fuchal heeft te kennen gegeven in Portugal te willen blijven spelen. Volgens zijn zaakwaarnemer heeft hij vanwege belangstelling van de topclubs in Portugal een aanbieding van Olympique Lyon naast zich neergelegd.
Was al 39 uur wakkerquote:Op zondag 11 april 2004 21:43 schreef boeiend007 het volgende:
[..]
hahaha right![]()
Lurling kon bij H'veen al niet z'n draai vinden.quote:Op zondag 11 april 2004 22:39 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Waarom ben ik nu opeens niet zo heel blij meer met Pascal, nu eerst die Pepe naar ons zou komen
En Bosschaart speelt ook nog is zeer verrot de laatste tijd, hoop niet dat dit een gevalletje Lurling zal worden.
Nu kan Gérard de N. zich toch weer mooi richten op het centrumquote:Op zondag 11 april 2004 23:13 schreef Sloggi het volgende:
Maar idd, een centrale verdediger is harder nodig dan een linksback
Linkerflankbankzitter bedoel jequote:Op maandag 12 april 2004 03:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nu kan Gérard de N. zich toch weer mooi richten op het centrum![]()
Fuck it, Bosschaart is een Feyenoorder en Pepe een of andere prutserige Braziliaan.quote:Op zondag 11 april 2004 22:39 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Waarom ben ik nu opeens niet zo heel blij meer met Pascal, nu eerst die Pepe naar ons zou komen
En Bosschaart speelt ook nog is zeer verrot de laatste tijd, hoop niet dat dit een gevalletje Lurling zal worden.
Nou, die 'prutserige' Brazilaan gaat anders wel naar een club die in de halve finale van de CL zitquote:Op maandag 12 april 2004 09:08 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Fuck it, Bosschaart is een Feyenoorder en Pepe een of andere prutserige Braziliaan.
quote:Op maandag 12 april 2004 09:08 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Fuck it, Bosschaart is een Feyenoorder en Pepe een of andere prutserige Braziliaan.
Nou, jij begrijpt het...quote:Op maandag 12 april 2004 02:19 schreef boeiend007 het volgende:
Leuk?
Je hebt de kans op de 2e plek aardig vern**kt. Je hebt de nrs 3 en 4 weer wat dichter achter je.
En je speelt een aardig kansloos wedstrijd, die je, met wat geluk en klasse toch nog 1 punt binnenhaald
Wat is er leuk aan?![]()
Inderdaad een postieve verrassing, was vrij sceptisch over de rol die hij moest gaan vervullen, maar hij doet het tot nu toch naar behoren.quote:Op maandag 12 april 2004 11:55 schreef FrankyMcG het volgende:
Pascal welkom terug! Maar ik vind Mitiliga ook niet echt slecht spelen momenteel!
Gyan speelde idd goed, alhoewel hij wel tegenover Sikora stond...quote:Op maandag 12 april 2004 12:22 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Inderdaad een postieve verrassing, was vrij sceptisch over de rol die hij moest gaan vervullen, maar hij doet het tot nu toch naar behoren.
Vond Gyan gisteren trouwens ook goed voetballen, wat een verademing als je normaal Song daar ziet..
Dat laatste heb je gelijk in, in die 0-5 helaas niet....quote:Op maandag 12 april 2004 13:17 schreef Erasmusch het volgende:
Waar was Gyan trouwens bij de goal van de joden?
Maar het zou wel even een ouderwetse 0-5 worden en de neuzen waren op elke positie heer en meester...
Nou, daar prikte ie er toch best wat binnen....quote:Op zondag 11 april 2004 23:13 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Lurling kon bij H'veen al niet z'n draai vinden.
Moet je je voorstellen: Zit je 20mnd in een grot, je leven niet zeker, rotzooi eten, geen daglicht en vrijheid, kom je eindelijk vrij en het eerste wat je zegt: "Goh, jammer dat we niet gewonnen hebben....quote:Op maandag 12 april 2004 17:38 schreef BB-King het volgende:
Die Erkel weet nog steeds niet dat Feyenoord UEFA-cup gewonnen heeft volgens mij.
Hij was in augustus 2002 ontvoerd, dus dat zal die wel weten hoorquote:Op maandag 12 april 2004 17:38 schreef BB-King het volgende:
Die Erkel weet nog steeds niet dat Feyenoord UEFA-cup gewonnen heeft volgens mij.
Even goed, respect voor Arjen Erkelquote:Op maandag 12 april 2004 17:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij was in augustus 2002 ontvoerd, dus dat zal die wel weten hoor.
Tegelijkertijd zijn er ook heel veel mensen teleurgesteld in hem; hij moet ook in de spiegel kijken en niet zo maar weglopen. Is voor mij weer een teken van een slechte mentaliteit.quote:Op dinsdag 13 april 2004 09:18 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik durf er ook mijn hand voor in het vuur te steken dat Robin ontzettende veel van Feyenoord (als club) houdt.
Maar omdat hij teleurgesteld is in bepaalde personen binnen de club, wil hij nu zijn heil ergens anders zoeken.
ja, maar dat zijn jullie, als feyenoord-supporters, toch ook in bepaalde personen die daar rond lopen?quote:Op dinsdag 13 april 2004 09:18 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik durf er ook mijn hand voor in het vuur te steken dat Robin ontzettende veel van Feyenoord (als club) houdt.
Maar omdat hij teleurgesteld is in bepaalde personen binnen de club, wil hij nu zijn heil ergens anders zoeken.
quote:Op dinsdag 13 april 2004 10:18 schreef Dylan Dog het volgende:
Van Persie houdt nu al van PSV. En terecht. De mooiste club van Nederland.
Robin, van harte welkom! Wil je op 10? Prima!
Van Persie is een speler die je bij de tegenstander gruwelijk irritant vindt, maar waar je als hij bij je eigen ploeg speelt helemaal gek van kunt zijn (zie Van Bommel). Die heb ik dus graag in Eindhoven...quote:Op dinsdag 13 april 2004 10:21 schreef MrWizzel het volgende:
[..]
Ik hoop toch zo dat je ooit op deze woorden terug moet komen. Mijn god, wat zou het irritant zijn als ie het bij PSV wel goed zou doen
![]()
Van Persie is irritant omdat ie behendig is, Van Bommel omdat het een naar (positief bedoeld) mannetje is op het veldquote:Op dinsdag 13 april 2004 10:24 schreef Dylan Dog het volgende:
Van Persie is een speler die je bij de tegenstander gruwelijk irritant vindt, maar waar je als hij bij je eigen ploeg speelt helemaal gek van kunt zijn (zie Van Bommel). Die heb ik dus graag in Eindhoven...
Een speler met zo veel potentie die zo weinig heeft laten zien bij Feyenoord zie ik gewoon niet graag naar een concurrent gaan...quote:Op dinsdag 13 april 2004 10:24 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Van Persie is een speler die je bij de tegenstander gruwelijk irritant vindt, maar waar je als hij bij je eigen ploeg speelt helemaal gek van kunt zijn (zie Van Bommel). Die heb ik dus graag in Eindhoven...
Dat snap ikquote:Op dinsdag 13 april 2004 10:32 schreef MrWizzel het volgende:
[..]
Een speler met zo veel potentie die zo weinig heeft laten zien bij Feyenoord zie ik gewoon niet graag naar een concurrent gaan...
Ik denk overigens dat hij bij het 'gemoedelijke' PSV betere kansen heeft om te slagen. De druk zal niet zo zwaar op hem wegen. Mentaal zwakke spelers komen nu eenmaal goed tot hun recht bij PSVquote:Op dinsdag 13 april 2004 10:33 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat snap ik
Liever met 11 mentaal zwakke spelers presteren dan met 11 stabiele mannen keer op keer niks halen.quote:Op dinsdag 13 april 2004 10:36 schreef MrWizzel het volgende:
[..]
Ik denk overigens dat hij bij het 'gemoedelijke' PSV betere kansen heeft om te slagen. De druk zal niet zo zwaar op hem wegen. Mentaal zwakke spelers komen nu eenmaal goed tot hun recht bij PSV![]()
PSV heeft ook erg goed gepresteerd dit seizoenquote:Op dinsdag 13 april 2004 10:40 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Liever met 11 mentaal zwakke spelers presteren dan met 11 stabiele mannen keer op keer niks halen.
Of Kuijt of Buffelquote:Op dinsdag 13 april 2004 17:09 schreef methodmich het volgende:
alleen te weinig als Lazovic moet afronden.
Zou wel kunnen ja.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:37 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Ja, maar een échte topper komt sowieso niet naar Nederland.
Maar iemand als Cocu kan nog zeker wel 1 of 2 seizoenen mee, én kan misschien het hele team een beetje 'tillen'.
Larsson, Pieroni, v. Bronkhorst.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:41 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zou wel kunnen ja.
Wie heb je nog meer op het oog als mogelijke 'topper'?
quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:42 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat, mocht er een topper komen, Gullit zelf de kicksen weer uit het vet haalt.
Bron?quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:49 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Overigens gaat Feyenoord vrijdag in gesprek met PSV over v. Persie. PSV heeft echter maar 3 miljoen geboden, dus ik denk niet dat Feyenoord dat genoeg gaat vinden.
AKA Bob de Bouwer?quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:53 schreef methodmich het volgende:
Bob van Persie.
quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:42 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat, mocht er een topper komen, Gullit zelf de kicksen weer uit het vet haalt.
Brabants Dagblad, Planet.nlquote:Op dinsdag 13 april 2004 19:51 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Bron?
Larsson wil z'n laatste seizoenen in een warm land spenderen, die gaat wsl naar Olympiakos of Barca, Bronckhorst blijft bij Barca.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:45 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Larsson, Pieroni, v. Bronkhorst.
Al denk ik niet dat er 1 van die 3 naar Feijenoord zal komen, maar je weet maar nooit met Gullit
Het is al zeker dat van Bronckhorst na Barca naar Feyenoord komt, heeft hij vaak genoeg gezegd, en het is een Feyenoorder.quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Larsson wil z'n laatste seizoenen in een warm land spenderen, die gaat wsl naar Olympiakos of Barca, Bronckhorst blijft bij Barca.
quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:50 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Het is al zeker dat van Bronckhorst na Barca naar Feyenoord komt, heeft hij vaak genoeg gezegd, en het is een Feyenoorder.
quote:Van Bronckhorst en Barcelona willen verder
13/4/2004 17:37
Giovanni van Bronckhorst en Barcelona zijn in gesprek om ook volgend seizoen met elkaar verder te gaan. Zowel de club als de speler ziet een langere samenwerking wel zitten.
'Zij hebben de intentie om verder met me te gaan en dat is goed nieuws voor mij. Maar de onderhandelingen moeten wel resultaat opleveren de komende weken', aldus Van Bronckhorst tegenover MARCA.
De 29-jarige Rotterdammer kwam vorige zomer op huurbasis over van Arsenal, waar hij op het tweede plan dreigde te raken. In Catalonië veroverde hij direct een plek in het elftal op de probleempositie van linksback.
Dessailly ja, ik wist dat ik iemand vergat op te noemenquote:Op dinsdag 13 april 2004 20:51 schreef RedGuy het volgende:
Ik hoop echt op Marcel Dessailly én Cocu.
Dan heb je een topverdediging.
Lezen, hij zei ná Barcaquote:Op dinsdag 13 april 2004 20:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
[..].
Dan alsnog een betere verdediger dan iedereen in de HCE.quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:42 schreef _bigmac_ het volgende:
Desailly is 36.
Eindelijk!quote:14-04-2004: De gouden F is in 2008 helemaal terug
[Bron: FR-Fans.nl]
Vanavond maakte commercieel directeur Sjaak Troost bekend dat vanaf volgend seizoen de gouden F en de letters haar terugkeer zullen maken in het clubembleem. Het is de bedoeling dat stapsgewijs alle producten van Feyenoord weer worden voozien van de rood-wit-goud combinatie in het logo. Vanaf 2008, als de club haar 100-jarig bestaan viert, zal het embleem alleen nog maar in deze kleur te verkrijgen zijn. Hiermee krijgen de supporters weer het logo waar het al jaren om vraagt.
Anderlecht en PSV zijn ook gïnteresseerd. Goede spits met een echt "torinstinct".quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:55 schreef Ruud_Gullit het volgende:
En wat vinden jullie van Pieroni? Lijkt mij wel een zeer goede aankoop.
Jammer.quote:De supporters die gisteren deelnamen aan de bijeenkomst van de Legioen Klankbordgroep hebben een opmerkelijk besluit genomen. Een voorstel dat door henzelf geproduceerd was werd naar de prullenbak verwezen. Het betrof een voorstel om het systeem rond de uitkaart enigszins te wijzigen.
Zo’n vier maanden geleden laaide de discussie over de uitkaart voor het eerst op. Er moest volgens de supporters maar eens een einde komen aan de steeds verdergaande indeling van Het Legioen. Er werden ideeën geopperd, en vanuit de Klankbordgroep werd een werkgroep geformeerd die een voorstel zou maken.
Dat voorstel kwam er, en werd zo’n vijf weken geleden besproken. Op een paar punten na konden de leden van de Legioen Klankbordgroep zich vinden in het voorstel, dat er op neer kwam dat de Diamondcard op termijn zou worden afgeschaft, en dat er een grote groep uitkaarthouders kwam met dezelfde rechten en plichten. Vanuit de clubleiding werd eigenlijk maar één eis gesteld: vanwege de beheersbaarheid zou het aantal uitkaarthouders dat het eerste recht op aanschaf van een kaart voor een uitwedstrijd kreeg beperkt worden tot zo’n 3.700.
haha, dat zal wel meevallen, foto's zijn niet door hem gemaakt geloof ik.quote:Op woensdag 14 april 2004 11:53 schreef jojomen4 het volgende:
Mooie Foto's!![]()
Ben jij persfotograaf Cartman?
Cocu kunnen we dus waarschijnlijk schrappen uit het geruchtenlijstje.quote:14-04-2004: Wotte laat licht schijnen over geruchten
[Bron: FR-Fans.nl]
Mark Wotte heeft gister avond zijn licht laten schijnen over een aantal geruchten. Hij begon over Bogarde: 'Met Bogarde is ooit gesproken, op initiatief van zijn zakenwaarnemer. Toen Gullit merkte dat dit niet goed bevallen is bij Het Legioen zijn de gesprekken gelijk afgekapt. Zijn zakenwaarnemer is ook bij Psv langs geweest. Feit is dat hij nu nog steeds geen club heeft, ik denk niet dat er nog veel andere club zullen 'intrappen'. Ook met Jaap Stam is gesproken, echter kunnen wij nooit voldoen aan zijn salaris eisen. Met Cocu is nooit gesproken, hiervan weten we op voorhand al dat we nooit kunnen voldoen aan zijn salariseisen.' Verder geeft Wotte toe dat hij opzoek is naar centrale verdedigers. 'We willen een vervanger voor Van Wonderen, die aan het einde van dit seizoen stopt met voetballen. Ook willen we een concurent voor Paauwe.' Vervolgens doet hij nog een mededeling over een aantal verdedigers. 'Binnen twee weken zullen Sprockel, Collen, Loovens en Olfers duidelijkheid krijgen over hun toekomst. Ik weet al wat onze keuze zal zijn, maar dat ga ik nu nog niet vertellen, ik wil het eerst aan de jongens zelf vertellen.'
Ik denk het niet, volgens mij komt Cocu wel degelijk naar Feyenoord, maar wordt er gewoon nog niet openbaar over gesproken.quote:Op woensdag 14 april 2004 13:12 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Cocu kunnen we dus waarschijnlijk schrappen uit het geruchtenlijstje.
Verder ben ik benieuwd met wie van het lijstje Sprockel, Collen, Loovens en Olfers Feyenoord door wilt gaan. Collen is zijn vorm van voor zijn blessure nooit meer bovengekomen imgo. Loovens is voor mij wel iemand die in de toekomst wellicht in Feyenoord 1`kan spelen. Sprockel en Olfers lijken me iets te licht!
PSV?quote:Op woensdag 14 april 2004 13:13 schreef RedGuy het volgende:
Ok, Feyenoord gaat samen werken met een club uit de G14.
Welke zal het worden?
Milan ligt voor de hand, gezien het verleden van Gullit daar.. Maar ook Bayern zou kunnen..
Ik hoop Milan, een Italiaanse verdediger zie ik wel zitten..
G-14: Arsenal Fc, Bayer 04 Leverkusen, Olympique Lyonnais, Valencia Cf, Futebol Clube do Porto, Olympique de Marseille, Paris Saint-Germain, Fc Barcelona, Manchester United Fc, Borussia Dortmund, Psv, Juventus Fc, Fc Bayern München, Fc Internazionale Milano, Real Madrid Cf, Ac Milan, ajax, Liverpool Fc.quote:Op woensdag 14 april 2004 13:13 schreef RedGuy het volgende:
Ok, Feyenoord gaat samen werken met een club uit de G14.
Nee, wat ik heb gelezen, is dat het in een wat warmer land zou liggen.quote:Op woensdag 14 april 2004 13:17 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
PSV?
Dat bedoel ik! En PSV is het zonnige Zuiden!quote:Op woensdag 14 april 2004 13:22 schreef twi het volgende:
Gewoon een verkapte poging om te zeggen dat van Persie naar PSV gaat
Ik denk dat je moet denken aan een soort Chelsea - PSV verband, dus dan is de kans dat Mexes naar Feyenoord komt een stuk groter. En als dat ons kampioen kan maken, graag.quote:Op woensdag 14 april 2004 14:25 schreef Cart_man het volgende:
Ik zit helemaal niet te wachten op een samenwerkingsverband tussen een ploeg uit de G14. Tot voor kort was er volgens mij nog sprake van dat Feijenoord deel zou gaan uit maken van de G14 en nu wordt het opeens een samenwerkingsverband. Nee, dank je.
En mocht het een samenwerkingsverband gaan worden, hoe zal die er dan uit te komen zien? Komen er dan spelers van die ploeg bij Feijenoord en wordt het dan een veredelde opleidingsclub of wordt de kennis tussen de clubs uitgewisseld, want dan zal ik er weinig problemen mee hebben.
En hij doet het best aardig, moet gezegd worden.quote:Op woensdag 14 april 2004 14:42 schreef F1Bas het volgende:
Lodewijks voor de rest van het seizoen uitgeschakeld, lijkt me niet slecht voor feyenoord, kan Zoetebier mooi in de etalage.
niet waar!!.quote:Op woensdag 14 april 2004 15:08 schreef BZ het volgende:
Afgelopen zondag (helaas) de beste man van het veld.
quote:Op woensdag 14 april 2004 09:07 schreef FrankyMcG het volgende:
[b]
[..]
Eindelijk!
De kans dat Mexes naar Feijenoord komt groter? Joh, sturen we van den Berg dan naar Auxerre?quote:Op woensdag 14 april 2004 14:35 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ik denk dat je moet denken aan een soort Chelsea - PSV verband, dus dan is de kans dat Mexes naar Feyenoord komt een stuk groter. En als dat ons kampioen kan maken, graag.
Ik zou toch zweren dat ik kortgeleden (max 2 weken terug) nog een stukje ergens las dat dit inderdaad nog steeds de bedoeling zou zijn. Erg vaag zeg maar.quote:Op woensdag 14 april 2004 14:25 schreef Cart_man het volgende:
Ik zit helemaal niet te wachten op een samenwerkingsverband tussen een ploeg uit de G14. Tot voor kort was er volgens mij nog sprake van dat Feijenoord deel zou gaan uit maken van de G14 en nu wordt het opeens een samenwerkingsverband. Nee, dank je.
Heb je er nog wat van meegekregen, ik was al bijna in de kroeg toen ik een maat van me aan de lijn kreeg die het vertelde. Later kwam hij helemal hyper de kroeg binnen.quote:Op woensdag 14 april 2004 10:52 schreef Cart_man het volgende:
Lekker sfeertje afgelopen zondag![]()
[afbeelding]
Schietende stille...
[afbeelding]
[..]
Jammer.
Vond het een goed voorstel waarbij je weer een beetje de gelijkheid terugkreeg onder de supporters wanneer het was doorgegaan...
Idd, dat zou positief voor ons kunnen uitpakken.quote:Op woensdag 14 april 2004 14:35 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ik denk dat je moet denken aan een soort Chelsea - PSV verband, dus dan is de kans dat Mexes naar Feyenoord komt een stuk groter. En als dat ons kampioen kan maken, graag.
Pieroni is een leuke spits maar aanvallers heeft feyenoord toch wel genoeg, of niet?quote:Op woensdag 14 april 2004 17:46 schreef methodmich het volgende:
Dat er mensen zijn die serieus denken dat Mexès ook maar één seconde zal overwegen voor Feyenoord te gaan spelen....
Pieroni is nog een beetje realistisch.
Onzin, alsof Feyenoord z'n indentiteit kwijtraakt door een samenwerkingsverband.quote:Op woensdag 14 april 2004 17:44 schreef Cart_man het volgende:
Let niet op Ruud, die is niet goed bij zijn hoofd. Dat Feijenoord zijn identiteit behoudt is veel belangrijker dan zo een achterlijke samenwerking tussen een (top)ploeg en een ploeg dat zich zelf tot de Europese (sub)top rekent.
Ach ja, een 18 jarige jeugdinternational die pas sinds enkele weken bij de A selectie zit, en pas twee keer heeft mogen invallen wil ik nog niet echt als een reservespeler kenmerken.quote:Op woensdag 14 april 2004 16:06 schreef DonStefano het volgende:
jammer joh, dat Feyenoord zo diep gezakt is dat ze reservespelers bij NEC komen opplukken
quote:14-04-2004: Van je oma moet je het hebben
[Bron: ELF]
Ebi Smolarek heeft een bijzondere band met zijn oma en andersom. De moeder van oud-Feyenoorder Wlodi wilde dan ook perse de klassieker zien om haar kleinzoon aan te moedigen. Alleen houdt Ebi's oma niet van vliegen. In Lodz stapte ze dan ook in de bus richting Rotterdam. Ne een reis van twintig uur was ze eindelijk op haar bestemming aangekomen en zag ze Feyenoord met 1-1 gelijk spelen tegen ajax.
quote:Op woensdag 14 april 2004 19:23 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]Respect!
En toch vind ik dat hij verdienstelijk terug is gekomen van zijn blessure.quote:Op woensdag 14 april 2004 19:26 schreef methodmich het volgende:
Arme oma. Ebi vind ik altijd zo'n dartelende A-junior met wapperende manen, die dan weggeduwd wordt door de dikke backs.
quote:Op woensdag 14 april 2004 19:22 schreef methodmich het volgende:
Wim Jonk, wil ie ook hebben. Nog een Jonkie.
Inderdaad, hij weet ook wat Feyenoord - Ajax inhoud, wat dat betekend voor de supporters. Ken hem persoonlijk een beetje, maat van mij gaat goed met hem om. Stond trouwens wel een mooie foto van hem in de spits waar hij volgnes mij van der vaart goed raakt.quote:Op woensdag 14 april 2004 19:32 schreef FrankyMcG het volgende:
Ebi is wel iemand met een Feyenoord hart.
Die lopen er te weinig rond bij Feyenoord imho!
Leg uit dan, waarom die Servische aardsluie kansenmisser en die overschatte Egyptische mooi weer voetballer?quote:Op woensdag 14 april 2004 19:48 schreef jojomen4 het volgende:
Ik schreef net m'n top 5 op, en nu zie ik hem nie staan.
Nog een keer dan maar:
1. Van Persie
2. Ono
3. Lazovic
4. Ghaly
5. Kuijt
Als je logisch beredeneerd is de mijne toch wel het beste![]()
Hij was volgens mij ook degene die bij het opstootje zijn handen nog even liet rondwapperen, en met name Mr. Van der Vaart nog een paar keer op zijn hoofd sloeg!quote:Op woensdag 14 april 2004 19:51 schreef Luni het volgende:
Inderdaad, hij weet ook wat Feyenoord - Ajax inhoud, wat dat betekend voor de supporters. Ken hem persoonlijk een beetje, maat van mij gaat goed met hem om. Stond trouwens wel een mooie foto van hem in de spits waar hij volgnes mij van der vaart goed raakt.
Okee dan.quote:Op woensdag 14 april 2004 19:53 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
@MethodMich, Buffel staat bij mij op 1 omdat ik gewoon ontzettende van zijn spel gecharmeerd ben!
Bij NEC is het wel een van de grotere talenten. Maja, NEC heh, dat zegt natuurlijk ook niet erg veel....quote:Op woensdag 14 april 2004 18:51 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ach ja, een 18 jarige jeugdinternational die pas sinds enkele weken bij de A selectie zit, en pas twee keer heeft mogen invallen wil ik nog niet echt als een reservespeler kenmerken.
Overigens ken ik deze jongen helemaal niet, en weet ik dus niet of het een versterking is voor de toekomst!?
Retorische vraag?quote:Op woensdag 14 april 2004 19:59 schreef jojomen4 het volgende:
Je denkt toch niet dat Feyenoord 6 miljoen heeft betaald voor een klote spits.
Waarom werd zijn contract niet verlengd? Er staat nl op teletekst dat 'ie transfervrij is...quote:Op donderdag 15 april 2004 08:55 schreef DonStefano het volgende:
[..]
Bij NEC is het wel een van de grotere talenten. Maja, NEC heh, dat zegt natuurlijk ook niet erg veel....
Ze hadden hem een verbeterde aanbieding gedaan bij NEC.quote:Op donderdag 15 april 2004 10:14 schreef Sloggi het volgende:
Waarom werd zijn contract niet verlengd? Er staat nl op teletekst dat 'ie transfervrij is...
Ow op die manier. Ik dacht dat NEC 'm geen nieuw contract wilde gevenquote:Op donderdag 15 april 2004 10:18 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ze hadden hem een verbeterde aanbieding gedaan bij NEC.
Maar hij vond dat niet goed genoeg, en zeker toen Feyenoord interesse had was zijn keus gauw gemaakt.
Kalou wordt verhuurd aan Excelsior.quote:Op donderdag 15 april 2004 10:36 schreef jpzegthallo het volgende:
---------------------------Babos--------------------
-Song--*nieuwe aankoop*--Paauwe ----Snoyl-
---------------Ghaly---------------Ono ------------
-Castelen/Kalou---------------------Leonardo--
------------------------Buffel-----------------------
------------------------Kuyt-------------------------
Ik denk dat het zoiets wordt. Van de spitsen weet ik het nog niet zeker.
dat is niet helemaal waar. NEC bood hem een contract op amateurbasis voor 1 jaar aan, wat in feite dus helemaal niks voorstelt. Los van het feit dat Feyenoord een stap hoger is dan NEC spreekt uit het bod van Feyenoord ook veel meer vertrouwen. Geen wonder dat Otten dan voor Feyenoord kiest.....quote:Op donderdag 15 april 2004 10:18 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ze hadden hem een verbeterde aanbieding gedaan bij NEC.
Maar hij vond dat niet goed genoeg, en zeker toen Feyenoord interesse had was zijn keus gauw gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |