stoer joh, ga ergens anders de internet houllie uithangen...quote:Op donderdag 8 april 2004 23:05 schreef altface het volgende:
2-0 en 11 verminkte joden !
Joh ? ik dacht dat altijd dat internet hoolie achtig gedrag was tijdens de wedstrijd postern hoe stil het wel niet is in het stadion,hoe dom de supporters zijn van de tegenpartij,waar waren jullie,we hebben jullie laten rennen enz,enz maar blijkbaar is je voorspelling geven dat ook alquote:Op donderdag 8 april 2004 23:08 schreef F1Bas het volgende:
[..]
stoer joh, ga ergens anders de internet houllie uithangen...
Ga aub ergens anders de cart-man clone uithangen.
quote:Op donderdag 8 april 2004 23:18 schreef altface het volgende:
[..]
Joh ? ik dacht dat altijd dat internet hoolie achtig gedrag was tijdens de wedstrijd postern hoe stil het wel niet is in het stadion,hoe dom de supporters zijn van de tegenpartij,waar waren jullie,we hebben jullie laten rennen enz,enz maar blijkbaar is je voorspelling geven dat ook algelukig weet ik dat het niet zo is
Feijenoord jee jee jee
Ajaks boe boe boe
en nu kruip ik onder mijn Feijenoord dekbed in mijn Feijenoord pyama maar zonder sokken (niet tegen de gkl vertelen hoor want dan maak ik mischien wel niet kans op op dimondcard en dan hoor ik er niet bij)
![]()
quote:Op donderdag 8 april 2004 23:23 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik heb vanavond wel ergere kleuters gezien.quote:Op donderdag 8 april 2004 23:28 schreef golfer het volgende:
Stelletje kleuters.
quote:
Tering... jullie zijn meer anti-Ajax dan pro-kakkerlak? Jullie zijn er dus eindelijk toch achter gekomen dat het team waardeloos is en je je energie maar beter ergens anders aan kan gaan verspillen? Kom op gast...quote:Op donderdag 8 april 2004 23:34 schreef altface het volgende:
[..]
[afbeelding] en nu is het wachten op de eerste grap leuk zo'n spandoek boven zo'n bord![]()
Tackleberry my guy.quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:12 schreef Tackleberry het volgende:
Ik ga zondag ff wat later naar Paaspop, eerst ff Feyenoord - Ajax kijken...Als je Canal+ hebt, moet je er ook gebruik van maken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |