De 2e?quote:Op zondag 4 april 2004 11:34 schreef Arcee het volgende:
Post hier op 04-04-04 04:04
Totaal overbodig slotje.
En da's niet de eerste hier.
Verhuis 'm dan naar ONZ, of staat-ie je daar ook nog in de weg?quote:Op zondag 4 april 2004 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Was een typisch nachtelijk meld-topic, totaal inhoudloos, en ook niet met de bedoeling een discussie te voeren. Ook alle "ben ik nog op tijd?"-meldingen hebben we ruimschoots gehad, en daarmee was het laatste bestaansrecht van dat topic wel verdwenen. Vandaar
Jij let altijd goed genoeg op om precies te weten om de hoeveelste het gaat.quote:Op zondag 4 april 2004 12:02 schreef Loedertje het volgende:
De 2e?
Kom op nou, Arcee. Je loopt inmiddels lang genoeg mee om te weten dat je zulke dingen dan beter meteen in ONZ kunt openen. Sowieso doen we geen schopjes naar ONZ, omdat ook ONZ geen overstortbak is voor topics die iemand kwijt wil, en helemaal niet voor een topic dat, zoals reeds aangegeven, ieder bestaansrecht verloren heeft.quote:Op zondag 4 april 2004 12:20 schreef Arcee het volgende:
[..]
Verhuis 'm dan naar ONZ, of staat-ie je daar ook nog in de weg?
Morgen heeft 't z'n bestaansrecht verloren. Vandaag nog niet. Echt niet.quote:Op zondag 4 april 2004 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Kom op nou, Arcee. Je loopt inmiddels lang genoeg mee om te weten dat je zulke dingen dan beter meteen in ONZ kunt openen. Sowieso doen we geen schopjes naar ONZ, omdat ook ONZ geen overstortbak is voor topics die iemand kwijt wil, en helemaal niet voor een topic dat, zoals reeds aangegeven, ieder bestaansrecht verloren heeft.
kittens aan de vivisectie verkopenquote:HeatWave (Moderator) - woensdag 24 maart 2004 @ 14:47
Zodra dingen niet verboden zijn mag er best over gesproken worden op fok!. Ik vind het ook raar, maar het is niet tegen de regels.
Maar het lijkt idd weer op een uitlok topic. Dicht dus...
Ik heb het al geslotenquote:Op dinsdag 6 april 2004 11:16 schreef HeatWave het volgende:
roflmaopimp: voor je post: nee, zo bedoelde ik het dus NIET.
Ik weet het, ik heb alleen nog ff na het slotje gepostquote:Op dinsdag 6 april 2004 11:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb het al gesloten
quote:HeatWave (Moderator) - dinsdag 6 april 2004 @ 11:15
Nog even na een slotje...
Ik had je verteld, dat als je het SERIEUS meent, je een andere openingspost moest gebruiken, een die niet inspeelt op emoties, maar die aanleiding geeft tot discussie, en dus niet op deze manier.
Krediet verspeeld !.
quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:17 schreef roflmaopimp het volgende:
[..]stelletje emo diertjes
Als ik de kittens verzuip maak ik wel wat fotos voor jullie
zondag 9 maart 2003 @ 20:18 Dat ding is dik een jaar geleden dicht gegooid, geen flauw idee dus.quote:Op woensdag 7 april 2004 20:21 schreef Stranger het volgende:
Fok! the musical: denk mee over de liedjes!
Ik kan hier geen sluitpost vinden, waarom zit ie op slot?
Nou, dat is ook fijn dus, ik wilde net een liedje schrijven voor de musical.quote:Op woensdag 7 april 2004 20:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
zondag 9 maart 2003 @ 20:18 Dat ding is dik een jaar geleden dicht gegooid, geen flauw idee dus.
Ow, je wil dus eigenlijk vragen of ie weer open mag??quote:Op woensdag 7 april 2004 20:25 schreef Stranger het volgende:
[..]
Nou, dat is ook fijn dus, ik wilde net een liedje schrijven voor de musical.
Laat bij nader inzien maar, ik denk dat het topic niet bestand is tegen de huidige users.quote:Op woensdag 7 april 2004 20:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow, je wil dus eigenlijk vragen of ie weer open mag??
Bij dezequote:Op woensdag 7 april 2004 20:33 schreef Stranger het volgende:
[..]
Laat bij nader inzien maar, ik denk dat het topic niet bestand is tegen de huidige users.
quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:03 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Zo, ff een complimentje aan alle mods, die een 6-dubbel slotje hebben gezet.
Tis een gavequote:Op zaterdag 10 april 2004 22:03 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Zo, ff een complimentje aan alle mods, die een 6-dubbel slotje hebben gezet.
Teamworkquote:Op zaterdag 10 april 2004 22:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis een gave.
GMCATSTquote:Op zaterdag 10 april 2004 22:06 schreef static het volgende:
En nog allemaal om 22:00 ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
gewoon effe een nieuwe aanmaken, niet alsof je al een hele historie achter je naam hebt staanquote:Op maandag 12 april 2004 17:47 schreef dennis2925 het volgende:
Ik zou dol graag mijn nickname laten veranderen. Alleen ik weet niet waar ik het kan aanvragen. Volgens mij moet ik hier wezen
is er, het heet e-mailquote:Misschien een tip voor dit forum: Een subforum waar je direct wat aan de mods kan vragen.
1 Dat kan niet.quote:Op maandag 12 april 2004 17:47 schreef dennis2925 het volgende:
Ik zou dol graag mijn nickname laten veranderen. Alleen ik weet niet waar ik het kan aanvragen. Volgens mij moet ik hier wezen
Misschien een tip voor dit forum: Een subforum waar je direct wat aan de mods kan vragen.
Zieke posts in dat topic.quote:Op maandag 19 april 2004 23:14 schreef EgoTrippin het volgende:
Wat haalde jij vroeger als kattekwaat uit?
Dat er mensen zijn die het niet vinden kunnen dat je dieren neerschiet kan ik begrijpen, maar is dit nou een reden op dit verder goede topic te sluiten?
Dan kun je ze verwijderen, het topic verdient het niet om gesloten te worden.quote:Op maandag 19 april 2004 23:25 schreef static het volgende:
[..]
Zieke posts in dat topic.
Het martelen van dieren en dat dan ook nog es op zo'n trotse manier gaan vertellen is reden om het topic (al was het maar ter opschoning) dicht te gooien.quote:Op maandag 19 april 2004 23:27 schreef EgoTrippin het volgende:
Dan kun je ze verwijderen, het topic verdient het niet om gesloten te worden.
Ja, dat was het idd. Haal die marokkanenposts maar gewoon weg, incluis dat plaatje, en doe het gewoon weer open.quote:Op vrijdag 23 april 2004 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Wou je soms beweren dat dit een serieus topic was?
Weleens van de policy gehoord? Dat soort spul is ook zo weer weg hoorquote:Op vrijdag 23 april 2004 18:09 schreef robh het volgende:
Goh, als dit al misselijkmakend is, moet je eens de foto's van springers zien. Daar blijf jij dan wel in
In R&Pquote:Op vrijdag 23 april 2004 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Weleens van de policy gehoord? Dat soort spul is ook zo weer weg hoor
Ik weet niet waarom je per se zo graag in GC je "goeie ideeën" kwijt moet, maar ik hoef jou heus niet uit te leggen wat hier kan en wat niet. En wellicht ten overvloede: dit kon dus niet. Als je het op een serieuze manier over levensbeëindiging wilt hebben dan weet je zelf de weg naar R&P of LIF wel te vinden natuurlijk. Denk er nogeens over na, als het op een normale manier kan, prima, maar zo dus niet.
Laat maar zien danquote:Op vrijdag 23 april 2004 18:30 schreef robh het volgende:
Het kan best op een (voor jou) normale manier hoor.
Ik weet niet of je weleens in een bibliotheek komt, zo ja, er staan bij de afdeling psychologie boeken over mensen die zelfmoord willen plegen (en het uiteindelijk ook hebben gedaan) .quote:Op vrijdag 23 april 2004 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Wou je soms beweren dat dit een serieus topic was?
Dat is dus mijn doelgroepquote:Op vrijdag 23 april 2004 18:36 schreef Loedertje het volgende:
Ik weet niet of je weleens in een bibliotheek komt, zo ja, er staan bij de afdeling psychologie boeken over mensen die zelfmoord willen plegen (en het uiteindelijk ook hebben gedaan) .
Die mensen organiseren een soort van afscheidsweek die overeenkomsten hebben met hetgeen er in dat topic gebeurde
Daar pas je je prijs dan ook op aan hč?quote:Op vrijdag 23 april 2004 18:38 schreef robh het volgende:
[..]
Dat is dus mijn doelgroep
Het zijn helaas geen trouwe klanten
Ok.quote:Op vrijdag 23 april 2004 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Er is niks open, dus er blijft niks openMaak maar een nieuwe, en regel dat het een normaal topic wordt.
Het zou zomaar kunnen dat hij er even niet is. Of al naar bed is ofzo.quote:Op maandag 26 april 2004 00:00 schreef Babbelzz het volgende:
fotoloog, heb je ook gemaild, zoals je vroeg, 100 minuten geleden ongeveer... en nog geen reactie...![]()
of hij ligt te slapen of hij is rukken of hij is van de aardbodem verdwenenquote:Op maandag 26 april 2004 00:00 schreef Babbelzz het volgende:
fotoloog, heb je ook gemaild, zoals je vroeg, 100 minuten geleden ongeveer... en nog geen reactie...![]()
Nee, nikky en ik zeggen ongeveer hetzelfde.quote:Op maandag 26 april 2004 00:19 schreef Babbelzz het volgende:
praxis.....?
ik?
ik zou je vriendelijk doch dringend willen adviseren om niet meer te posten hier.... er komt vanzelf wel een antwoord te staan. en dan kun je daarop weer reageren. maar we gaan niet constant kickenquote:Op maandag 26 april 2004 00:27 schreef Babbelzz het volgende:
doet ie btw 100 minuten over ene robbertje rukken?
inmiddels 200 minuten?
Gemailedquote:Op maandag 26 april 2004 00:30 schreef Babbelzz het volgende:
welneej, ik post ook niet om t kicken, slechts reactie op voorgaande
brennie heeft er niks mee te maken dat die posts zijn verwijderd.quote:Op maandag 26 april 2004 20:51 schreef operator82 het volgende:
Dit topic: Ik ben een bikkel, jij ook? van Brenny.
Heel veel reacties met enig kritische ondertoon worden verwijderd. Mogen we niet eens meer zeggen wat we ervan vinden.![]()
Waarschijnlijk is Brenny iemand die niet goed tegen kritiek kan. Ik ga haar nu niet belachelijk maken, want ik wil Bioslock niet achterna.
Maar ik vind dit te belachelijk voor woorden dat de betreffende topic niet in ONZ staat ipv GC, en het ergste is ook nog dat je je eigen mening niet eens mag beargumenteren omdat het niet in de referentiekaderTJE van de TS past.
Vanwege de inhoud van de openingspost past ie daarom ook perfect in Onzin.quote:Op maandag 26 april 2004 20:53 schreef nikky het volgende:
en dattie nu hier staat in gc ipv in onzin is omdat er bepaalde mensen zijn in onzin die niet normaal konden doen.
en wie zegt dat?quote:Op maandag 26 april 2004 20:57 schreef operator82 het volgende:
[..]
Vanwege de inhoud van de openingspost past ie daarom ook perfect in Onzin.
Ik en vele anderen wiens posts verwijderd waren in dat betreffende topic.quote:Op maandag 26 april 2004 20:58 schreef nikky het volgende:
[..]
en wie zegt dat?
Ga naar de URL van de topic: Ik ben een bikkel, jij ook? en zet erachter: /1/50#18702451quote:Op maandag 26 april 2004 20:53 schreef nikky het volgende:
[..]
brennie heeft er niks mee te maken dat die posts zijn verwijderd.
en dattie nu hier staat in gc ipv in onzin is omdat er bepaalde mensen zijn in onzin die niet normaal konden doen.
maakt het wat uit?quote:Op maandag 26 april 2004 21:58 schreef operator82 het volgende:
[..]
Ik en vele anderen wiens posts verwijderd waren in dat betreffende topic.
En trouwens, hoe verklaar je dit?:
[..]
Ga naar de URL van de topic: Ik ben een bikkel, jij ook? en zet erachter: /1/50#18702451.
Oke, we houden op.quote:Op maandag 26 april 2004 22:00 schreef nikky het volgende:
[..]
maakt het wat uit?
sjees maak jij je ff druk om waar een topic van iemand anders staat zeg.
Meki site is weg !! ( Gehackt )quote:Op woensdag 28 april 2004 22:02 schreef meki2 het volgende:
[..]
val dood Hond![]()
quote:Op woensdag 28 april 2004 22:04 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Ik moet dood.
[..]
Meki site is weg !! ( Gehackt )
quote:Op woensdag 28 april 2004 22:04 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Ik moet dood.
[..]
Meki site is weg !! ( Gehackt )Ik wens je veel geluk in het hiernamaals
![]()
offtopic verwijderd.quote:Op donderdag 29 april 2004 12:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Globale misvattingen.
zou iemand iets tegen dhr Mute_Me kunnen doen?
dankuquote:Op donderdag 29 april 2004 12:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
offtopic verwijderd.
[ img] url van het plaatje [ /img] (En dan zonder de spaties)quote:Op vrijdag 30 april 2004 15:00 schreef FokCrash het volgende:
Aloha, Hoe zet ik eem plaatje in een post?
Ooow, owkeej dan, pff, kon ut helemaal nergens vinden héquote:Op vrijdag 30 april 2004 15:02 schreef dwerg het volgende:
[..]
[ img] url van het plaatje [ /img] (En dan zonder de spaties)
Nee. ONZ is geen overstortbak voor welk ander forum dan ook. Dit was een pure lemming met een volkomen terecht slotje. Of had je daar nog uitleg bij willen hebben?quote:Op zondag 2 mei 2004 02:42 schreef Jordy-B het volgende:
opzich
mag 'ie niet naar onzin, gelly? (zonder slot, bedoel ik...)
ja, natuurlijk bedoel ik dat.quote:Op zondag 2 mei 2004 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. ONZ is geen overstortbak voor welk ander forum dan ook. Dit was een pure lemming met een volkomen terecht slotje. Of had je daar nog uitleg bij willen hebben?
Enneh... hoezo waarschuwingen? Ik neem aan dat je dat niet in het kader van het genoemde topic bedoelt? Maar we zijn een aantal dagen even wat minder aanwezig geweest dus we hebben er gisteren en eergisteren even behoorlijk de stofkam doorheen gehaald. Bedoel je dat soms?
Om te kijken of een ex-NWS-mod haar dan gaat bekritiseren?quote:Op maandag 3 mei 2004 23:03 schreef Kozzmic het volgende:
Waarom opent een NWS-mod een politieke danwel nieuwsdiscussie in GC??
Sinds wanneer wordt er rekening gehouden met bannelingen?quote:Op maandag 3 mei 2004 23:03 schreef robh het volgende:
Voor mij, Kozzmic
Het is geen kritiek, maar een vraag.quote:Op maandag 3 mei 2004 23:05 schreef Arcee het volgende:
[..]
Om te kijken of een ex-NWS-mod haar dan gaat bekritiseren?
Het is een kritische vraag.quote:Op maandag 3 mei 2004 23:07 schreef Kozzmic het volgende:
Het is geen kritiek, maar een vraag.
Ik heb puppy-oogjesquote:Op maandag 3 mei 2004 23:07 schreef Kozzmic het volgende:
Sinds wanneer wordt er rekening gehouden met bannelingen?
quote:Pberends mag geloof ik ook voorlopig niet meer in POL, moet nu de POL-chat dan ook maar naar GC worden verplaatst?
Nee hoor, een vraag.quote:Op maandag 3 mei 2004 23:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het is een kritische vraag.
Ach, naar mij werd ook niet meer geluisterd in POL. Die armoe troef was het al langer, ik had er geen zin meer in kleuterjuf te spelen.quote:Op maandag 3 mei 2004 23:16 schreef robh het volgende:
Ik zou die reeks gewoon verder per mail laten lopen. Het is echt armoe troef de laatste tijd.
Jouw schuld kozzmic, je had niet moeten stoppen.
quote:Op maandag 3 mei 2004 23:28 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Ach, naar mij werd ook niet meer geluisterd in POL. Die armoe troef was het al langer, ik had er geen zin meer in kleuterjuf te spelen.
Maar goed, die discussie kunnen we beter voortzetten in het POL-FB-topic.
quote:Op maandag 3 mei 2004 23:28 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Ach, naar mij werd ook niet meer geluisterd in POL. Die armoe troef was het al langer, ik had er geen zin meer in kleuterjuf te spelen.
Maar goed, die discussie kunnen we beter voortzetten in het POL-FB-topic.
Door mij wel hoor Kozzmic.quote:Op maandag 3 mei 2004 23:28 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Ach, naar mij werd ook niet meer geluisterd in POL.
Het is tevens een maatschappelijke discussie .quote:Op maandag 3 mei 2004 23:03 schreef Kozzmic het volgende:
Waarom opent een !USER! een politieke danwel nieuwsdiscussie in GC??
Deze dus: Amsterdamse asogezinnen in container
Ik denk dat dit topic prima past in NWS of POL.
Ja, dat mag zeker. Marietje_ zit overigens in alle fora regelmatig te baggeren.quote:Op woensdag 5 mei 2004 10:48 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Mag ik even klagen over de user Marietje_?
Nou, voor deze keer dan.quote:Op donderdag 6 mei 2004 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee?
ze komt inderdaad zonder enige aanleiding kut opmerkingen overal plaatsen of topics verbaggeren.quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, dat mag zeker. Marietje_ zit overigens in alle fora regelmatig te baggeren.
Dubieus vooral.quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:31 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ze komt inderdaad zonder enige aanleiding kut opmerkingen overal plaatsen of topics verbaggeren.
curieuze user.
Wishful thinkingquote:Op donderdag 6 mei 2004 20:30 schreef EgoTrippin2 het volgende:
Dit topic was volgens mij ergens naartoe aan het gaan,
Dat heb ik in de topics zelf al aangegeven, en een post of 7 hierboven nogeens uitgebreidquote:Op donderdag 6 mei 2004 22:11 schreef Ixnay het volgende:
Waarom gaan de schaaktopics op slot?![]()
Goed idee.quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou bijvoorbeeldbedenk maar een set regels, het is jouw feestje blijkbaar. En open daar dan een topic mee. Kan je die "afgebroken partij" mooi eerst uitspelen
. We wachten gewoon even op wat regelgeving, in dit geval van jou
Dat is alles
Af en toe heeft de flitser wel goede ideetjes hoor!quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:05 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Goed idee.
Heeft hij wel vaker, maar ok.quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:28 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Af en toe heeft de flitser wel goede ideetjes hoor!
Nou beoordelen hoeft niet, maar ik zie dat er regelmatig in topics overgegaan wordt op persoonlijke aanvallen, die naar mijn idee nog best door de beugel kunnen. Om die reden vind ik een modje of een FA mailen te overdreven. Maar het is dan wel interessant om daarover verder te gaan om duidelijkheid te scheppen, iets waar het oorspronkelijke topic niet voor bedoeld is.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:30 schreef HeatWave het volgende:
Omdat dat (zoals je in de EERSTE post al zag) altijd gaat uitlopen op flamen en schelden. Dit soort topics zijn niet de bedoeling gewoon. Fok! is opzich natuurlijk een gemeenschap maar het is niet bedoeld om iedereen persoonlijk door te gaan lichten en beoordelen.
Als er problemen zijn op het gebied van offtopic gaan in topics heeft elk forum zijn eigen feedback forum. En anders kan je altijd nog een modje/FA mailen als er iets is.
Ik snap best waar je heen wil,maar zo werkt het nou eenmaal nietquote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:33 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nou beoordelen hoeft niet, maar ik zie dat er regelmatig in topics overgegaan wordt op persoonlijke aanvallen, die naar mijn idee nog best door de beugel kunnen. Om die reden vind ik een modje of een FA mailen te overdreven. Maar het is dan wel interessant om daarover verder te gaan om duidelijkheid te scheppen, iets waar het oorspronkelijke topic niet voor bedoeld is.
wat hij zegtquote:Op donderdag 13 mei 2004 23:23 schreef ook_gek het volgende:
Waar is Kim Schmitz / Kimble
Waarom is dit topic dicht
Je geeft aan dat er verder gegaan kan worden in het gumball topic in PTA.
Echter is in mijn ogen dat nou niet zo een duidelijke stap.
Het gumball topic gaat over de gumball race. En niet over 1 persoon wat die wel en niet doet in z,n leven.
Met andere woorden. Op het moment dat er alleen maar over kimble gepraat gaat worden is dat off-topic.
Of zie ik het nu verkeerd![]()
Spannendquote:Op donderdag 13 mei 2004 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
We gaan overleggen o_g
Topquote:Op donderdag 13 mei 2004 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja okee, gaat wel over verschillende dingen.Weer open maar dan
Snap ik, maar misschien moet je eens goed kijken waar je je onderwerp moet plaatsen, je kan blijkbaar wel netjes zoals het hoort het feedbacktopic vinden.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:13 schreef Ingeborg het volgende:
Nou is mijn onderwerp weer dicht en dat vind ik toch wel jammer hoor. Ja toch?
Mits op de juiste plek geplaatst, iets duidelijker opgesteld, mag je uiteraard een topic openen. Maar er zijn nooit garanties natuurlijkquote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:17 schreef Ingeborg het volgende:
Ja dat heeft ons nichtje me verteld hoor maar dat andere dat wist ik nog niet hoor dus dan mag ik het onderwerp dan daar weer zetten en zo al? Dat is alleraardigst van u hoor. ja toch?
Dat haalde ik er ook wel uit ja. Maar das dus een topicje voor in de Klaagbaak.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:20 schreef Ingeborg het volgende:
Maar mijn fiets is gestolen en dat is toch wel duidelijk hoor ja toch?
dank je welquote:Op zondag 16 mei 2004 22:58 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Newbie voorstel Topic deel 15
Laatste reacties uit dat topic zijn alles behalve ON-topic..
Ben je nu boos op mij of niet? Ik dacht jij was er niet en wilde je alleen even helpenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 09:09 schreef dolle_hond het volgende:
ik vind het vreemd dat dr. flash het topic beetje user-posting stats deel 5 dichtgooit.
ik post in dat topic de weekscores en dergelijke.
in Fok!Totals - De Stand #2 post ik alleen de algemene stand. Omdat de zaken anders geheel door elkaar gaan lopen houd ik het graag gescheiden.
dus ik vind het prima (sterker eigenlijk) dat bmwm3 dat deel 5 heeft geopend.
Ik ga ff kijken.quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:23 schreef retep22 het volgende:
'Krijg ik misschien nog antwoord.![]()
Hebbes: Kinderloos koppel had nog geen seks geprobeerdquote:Op woensdag 19 mei 2004 16:19 schreef retep22 het volgende:
Heatwave, dit topic: Arts raadt kinderloos koppel seks aan.
Er staat anders geen enkele in NWS.
Bedankt.quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:27 schreef static het volgende:
[..]
Hebbes: Kinderloos koppel had nog geen seks geprobeerd
Ik ook van jou schatquote:Op donderdag 20 mei 2004 23:59 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Niet half zo kansloos als jij, Dr_Flash.
Tnxquote:Op zondag 23 mei 2004 17:00 schreef _The_General_ het volgende:
Gastslotje ; Petitie
Done.quote:Op maandag 24 mei 2004 13:01 schreef Shark.Bait het volgende:
Geachte dames Moderators, heren moderators,
Wilt u een [afbeelding]je plaatsen op dit dubbelle 30/40 topic?
Bij voorbaat dank
30/40ers doen het op hun werk
dat zou je aan breuls moeten vragen.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
O okee D_H, ik zal wel niet goed opgelet hebbenIn hoeverre is het een idee om jouw werk zeg maar permanent in Fok! op te nemen, zoals de top-500 (en dan per 500 dus) van Vroegah? Dat lijkt me eigenlijk het beste
of is iets dergelijks al "under construction"?
quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:33 schreef Havoc het volgende:
Kan een mod even in Column: Vrouwen in de supermarkt. de topictitel veranderen. Essay weghalen, Column voor in de plaats?
BVD.
Blinde vink...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:47 schreef LoveHenk het volgende:
ik kan het topic niet vinden waar ze nieuwe usericons maken. heb al alles afgezocht. mag ik een link?
Probeer maar in ONZquote:Op donderdag 3 juni 2004 16:50 schreef Riquelme het volgende:
In welk subforum mag deze wel:
Grappige typfouten in topictietels!
Nee hoor, deze is echt voor GCquote:
nope mogen jullie zelf doenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:55 schreef Derice het volgende:
Het meest rare plaatje op het internet?
Kunnen die posts niet overgezet worden ofzo?
En waar is het centrale topic dan? Kan 't niet vinden.
Alstu: Funny links, pics & clipsquote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:55 schreef Derice het volgende:
Het meest rare plaatje op het internet?
Kunnen die posts niet overgezet worden ofzo?
En waar is het centrale topic dan? Kan 't niet vinden.
goh wat hou ik toch van deze manquote:
ik was ook heel serieusquote:Op maandag 7 juni 2004 00:42 schreef Monidique het volgende:
Hey!
WTF!
Het was een serieus topic!
Dude, man, of je opent het topic, if ik toon hier mijm borsthaar,quote:Op maandag 7 juni 2004 00:44 schreef nikky het volgende:
[..]
ik was ook heel serieus
Dude? man?quote:Op maandag 7 juni 2004 00:45 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dude, man, of je opent het topic, if ik toon hier mijm borsthaar,.
.
Ja, shit hé!quote:Op maandag 7 juni 2004 00:46 schreef nikky het volgende:
Dude? man?tssssk of je doet ff research ofzo
nee das kutquote:Op maandag 7 juni 2004 00:47 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, shit hé!
Als ie weer open is maak ik wel een update postjequote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:58 schreef static het volgende:
Even met de ONZ mods besproken of zij hem wel willen hebben.
Heb het erbij gezet.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:59 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
Als ie weer open is maak ik wel een update postjemet de originele foto die t nu niet meer doet
Zie ONZ in +.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
In principe doen we geen schopjes naar ONZ. ONZmensjes worden heel boos als we de indruk wekken dat we ONZ als overstortbak gebruiken. En gelijk hebben ze natuurlijk. Maar goed, na toestemming van een ONZmodje zal er toch verplaatst worden
Geen toestemming van ONZ dus. Helaas.quote:Doe maar niet.
Ik hoef hem in onzin ook niet.
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Knut says:
[..]
Geen toestemming van ONZ dus. Helaas.
Begrip voor deze situatie?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:20 schreef Alicey het volgende:
invloed weer op genialiteit
ik ben van mening dat moderators begrip moeten hebben voor deze situatie, en iets minder hang en sluitwerk moeten toepassen
het weer heeft wel degelijk invloed op de prestaties. gooi anders maar in wfl open, dan kunnen daar de wetenschappers zich over het vraagstuk buigenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Begrip voor deze situatie?Dat het zo gaat onweren bedoel je? En wat dat met genialiteit te maken heeft? Waarom probeer je het niet in ONZ zulke dingen? Of was het echt serieus bedoeld??
Dan hebben we altijd nog WFL. Ben benieuwd hoe lang zoiets daar open blijft, maar proberen kan altijd natuurlijk
O het GING ergens over bedoel je? TS die meteen als eerste reply zijn eigen topic vermoordt? Ben geen kinderjuf hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:13 schreef QyRoZ het volgende:
Waarom moest deze nou weer op slot dan? Wat is dat voor een stomme actie? Ik ben ook wel benieuwd naar het antwoord.
Nee primaquote:Op woensdag 9 juni 2004 20:57 schreef petre86 het volgende:
vervolgen van homohuwelijk voor/tegen nietmeer sluiten aub (alleen als het offtopic gaat, dan wel natuurlijk)
maar het gaat er nogal heet aan toe ja, dat mag toch wel?
wat was er trouwens mis met de vorige (nichtenhuwelijk deel 4) behalve dan de topictitel?
het gaat al weer een beetje de verkeerde kant uit.....quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee primaMaar als er al meteen gewalgd en gekotst wordt, nog voordat het topic een paar minuten op gang is, dan kunnen we er beter mee ophouden. Wat je nu gedaan hebt is natuurlijk prima, maar ik ben er gewoon niet de man naar om met een vuilnisbezem achter CMT aan te lopen en al zijn vuilspuiterij recht te gaan poetsen, snap je?
Truequote:Op donderdag 10 juni 2004 11:12 schreef freako het volgende:
In POL lopen al twee "Wat ga je stemmen?"-topics.
Stemmen? Waarom wel / niet? lijkt me daarom wat dubbelop.
Nee weet ik welquote:Op donderdag 10 juni 2004 19:04 schreef Mtijn het volgende:
Mn topic is dichtgegooit vanwegen de allochtonenregel. Dat was echt niet rasisties bedoeld hoorIk von t gewoon grappig dat ze altijd zo overdreven meedoen met "oerhollandse" tradities, maar zich nu koest houden
Nou dan moet je niet in GC wezenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 01:21 schreef majic het volgende:
ook meer gericht aan mensen die het gevoelsmatige er van konden waarderen,
ja dat moet je niet doen, want nu was ik mijn tvp-tje kwijt. Foei!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Offtopic posts verwijderd
maar Dr_F.... ik kijk nooit in mijn bookmarks, ik ram altijd op de active topics. U toch ook?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
MikeyMo tief es op, hier is geen plaats voor je emmertje en je schepje.En tvp's zijn allang een achterhaald concept. Ga maar lekker bookmarken
Zoals u wenschtquote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:25 schreef leviathanfd het volgende:
Dus: uitleg!
Ok, LIT kan ik me voorstellen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoals u wenscht
Het is op deze manier een topic wat nergens heen gaat, en waar de discussiewaarde uiterst twijfelachtig van is. Discussiëren over stukken poëzie doen we in LIT, en gewoon een stuk van een gedicht neerkwakken met "dit is waar", ja dat is geen topic waard. Dat zul je toch met me eens zijn
Helaas. Als iedereen voor elk buitje een topic gaat openen word het een zooitjequote:Op zaterdag 12 juni 2004 11:58 schreef robh het volgende:
Sorry Vobje, geen centrale topics.
Dan verderlen we het.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:15 schreef calvobbes het volgende:
Helaas. Als iedereen voor elk buitje een topic gaat openen word het een zooitje
Ik denk niet dat jij die mensen bereikt met een topictitel als "paniek in Groningen". Als ik mijn was buiten zou hebben hangen (in Groningen) dan zou ik door zo'n topictitel niet gewaarshuwd worden.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:23 schreef robh het volgende:
Kijk, als je in een topic kijkt met "[centraal] klootjesweer " dan wéét je dat het regent.
Het ging dus om de mensen die het niet wisten en hun was buiten hadden.
Ow gelukkig! Dat is vast een verrijking voor mij!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:01 schreef robh het volgende:
Geeft niet, leer je vanzelf.
ik heb de link gezien..quote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:00 schreef dvr het volgende:
Dr_Flash, de aangegeven zaken waren GEEN auteursrechtelijk beschermde werken of werken die ergens te koop zijn, maar door de betreffende site-owners ZELF samengestelde lijsten. Het is hun legitieme keuze om hun eigen werken ter download aan te bieden. Het ging NIET om bijvoorbeeld de postcodedatabase van TPG of welke commerciële verzameling dan ook.
Ik neem dit niet licht op. Haal die aantijging weg.
Iedereen heeft de link gezien, hij staat ook nog gewoon in de volgende post. Lekker consequent weer.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:07 schreef nikky het volgende:
ik heb de link gezien..
hmmmz maar je zou het dus niet kunnen gebruiken als software voor een navigatiesysteem?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:11 schreef dvr het volgende:
Een lijst van postcodes en plaatsnamen kun je bijvoorbeeld gebruiken in een programma, om automatische de plaatsnaam in te vullen als de postcode wordt ingetypt. Een van die lijsten bevatte ook geografische coördinaten. Die worden bijvoorbeeld door astrologen gebruikt. Je kunt er zoveel mee, maar dat is niet relevant. De vraag was of het om warez ging. Dat is niet het geval. Ik wil niet met immorele en strafbare zaken geassocieerd worden en dus wil ik dat die aantijging verdwijnt.
wou ik eventjes wetenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:15 schreef dvr het volgende:
Nee, het lijkt me dat je daarvoor het complete wegennet in een database zou moeten hebben. Hoezo?
Duidelijk. Dank je.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Die eerste 2 links konden wat mij betreft inderdaad geen kwaad, anders had ik ze uit de volgende post ook wel weggeknipt dwerg
Rechtgezet, kennelijk mag het gewoonquote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:24 schreef dvr het volgende:
De betreffende post met het woord "warez" staat er overigens nog?
Dus stuur je ze naar ONZ?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit is NIET het "Kom hier zuigen want vobbes is mod" topic robh. Als je vobbes aan z'n haren wil trekken doe je dat maar in ONZ of zo. Dit is een serieus topic. EN nou optiefen.
Ja, jij kan ze beter hun ogen uitkrabben, vandaarquote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:30 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dus stuur je ze naar ONZ?.
Goede redding.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, jij kan ze beter hun ogen uitkrabben, vandaar![]()
Ik vind, persoonlijk, het onderwerp wel geschikt voor POL, maar niet meteen met zo'n Poll als jij hebt. Lijkt me dat er een beter discussie uit kan ontstaan met een openingspost zonder poll.quote:Op zondag 13 juni 2004 20:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Calvobbes: Ik geef je de gevraagde uitleg en vervolgens gooi je het topic dicht. Een beetje jammer, want als je het meer geschikt vind voor bijvoorbeeld POL zoals je zei dan had je het ook een schopje richting POL kunnen geven.
Dus probeer het maar eens in een ander vorm of forum, alhoewel ik persoonlijk het een belachelijk idee vind dat Nederlandse provincies zich af gaan scheiden, valt er natuurlijk wel over te discusierenquote:Poll-topics zijn niet toegestaan, behalve als er een duidelijke stelling wordt geplaatst.
En dan bedoelen we niet "Wat vindt jij van paars", maar een stelling die de topicstarter zelf goed onderbouwd en daarbij een polletje maakt.
Dus met die post die ik later toevoegde zou het wel geschikt zijn?quote:Op zondag 13 juni 2004 21:03 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik vind het onderwerp wel geschikt voor POL, maar niet meteen met zo'n Poll als jij hebt. Lijkt me dat er een beter discussie uit kan ontstaan met een openingspost zonder poll.
Imo lijkt een Poll (iig nu) niet geschikt voor dit onderwerp.
Zie ook de FAQ:
[..]
Ik denk het wel.quote:Op zondag 13 juni 2004 21:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dus met die post die ik later toevoegde zou het wel geschikt zijn?
Ik heb die post even wat uitgebreid met voorbeelden die van toepassing zijn in NL en het in POL geopend zonder poll. Hoewel ik een poll handig blijf vinden om even snel te zien hoe de verhoudingen liggen in een bepaalde kwestie.quote:Op zondag 13 juni 2004 21:06 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik denk het wel.
Introduceer even het idee en geef jouw mening waarom dat in nederland zou kunnen gebeuren of wenselijk is. Die poll kun je dan ook later toevoegen, het is imo nu nog een baude stelling om meteen al te zeggen "moet jouw provincie onafhandelijk worden? A, B of C".
Op die site van Irischeque staat ook een verwijzing naar de VVV site dat het daar uitgebreider staat te vinden. En dat is ook zoquote:Op maandag 14 juni 2004 11:21 schreef LaPluche het volgende:
He Calvhobbes, de site van Irischeque had ik al geraadpleegt hoor! Op die site staat dus alleen dat er lokale verkooppunten zijn, maar niet wat voor punten dat zijn (namen van winkels oid). Ik vind mijn topic dus heel legitiem. Mag hij weer open aub?
ach wat leuk, je kan nu censurerenquote:Op maandag 14 juni 2004 11:12 schreef MikeyMo het volgende:
edit: offtopic
Jouw gezever over mijn aanstelling als mod is hier niet op zijn plaats zoals Dr. Flash al zei, dus dat ik jouw opmerking weghaal is gewoon modden, geen censuur.quote:Op maandag 14 juni 2004 11:24 schreef MikeyMo het volgende:
ach wat leuk, je kan nu censureren
geef je m'n berichtje wel even door aan Dr._Flash?
dank u
ik reageerde op een post van een mod in hetzelfde topic als waar de mod de post geplaatst heeft. Lijkt me dan onmogelijk offtopic.quote:Op maandag 14 juni 2004 11:28 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Jouw gezever over mijn aanstelling als mod is hier niet op zijn plaats zoals Dr. Flash al zei, dus dat ik jouw opmerking weghaal is gewoon modden, geen censuur.
En je kunt Flash ook gewoon mailen, dr_flash*@*fok.nl. Zonder de sterretjes dan he
Dr. Flash verzocht om de discussie / opmerkingen over mijn aanstelling als mod NIET in dit topic te houden. Jij gaat gewoon door te zeggen dat de crew die discussie / opmerkingen zelf over zich heeft afgeroepen. Dat iemand ooit offtopic is gegaan en een crewlid daar wat van zegt, wil nog niet zeggen dat jij daarna er vrolijk mee door mag gaan.quote:Op maandag 14 juni 2004 11:32 schreef MikeyMo het volgende:
ik reageerde op een post van een mod in hetzelfde topic als waar de mod de post geplaatst heeft. Lijkt me dan onmogelijk offtopic.
Mods hebben altijd het laatste woord dus....quote:Op maandag 14 juni 2004 11:34 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dr. Flash verzocht om de discussie / opmerkingen over mijn aanstelling als mod NIET in dit topic te houden. Jij gaat gewoon door te zeggen dat de crew die discussie / opmerkingen zelf over zich heeft afgeroepen. Dat iemand ooit offtopic is gegaan en een crewlid daar wat van zegt, wil nog niet zeggen dat jij daarna er vrolijk mee door mag gaan.
Nee hoor. Mods hebben een sturende factor en dat kan af en toe betekenen dat ze een bepaalde discussie een halt toe moeten roepen. Net als een politie agent die een weg verspert en niemand meer doorlaat.quote:Op maandag 14 juni 2004 11:37 schreef MikeyMo het volgende:
Mods hebben altijd het laatste woord dus....
Jezus MM, dit is echt spijkers op laag water zoeken hoor!quote:Op maandag 14 juni 2004 11:37 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Daar staat meer info over waar je de cheques kunt besteden, niet waar je ze kunt kopen. Dat is iets anders.quote:Op maandag 14 juni 2004 11:24 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Op die site van Irischeque staat ook een verwijzing naar de VVV site dat het daar uitgebreider staat te vinden. En dat is ook zo
Moet je wel even zoeken, maar het is daar makkelijk te vinden en staan genoeg voorbeelden te vinden.
Hmm... Ja ik zie het. Fout gelezen van mij, maar ik zie op www.irischeque.nl wel wat over de verkoopadressen staan:quote:Op maandag 14 juni 2004 13:41 schreef LaPluche het volgende:
Daar staat meer info over waar je de cheques kunt besteden, niet waar je ze kunt kopen. Dat is iets anders.![]()
Heb je daar niet genoeg aan?quote:De VVV irischeque is verkrijgbaar bij alle VVV's en ANWEB Winkels. Daarnaast zijn er vele lokale verkooppunten, zoals bijvoorbeeld eeen boekhandel of Rabobank vestiging, waar u ook terecht kunt voor de aanschaf van de deze unieke cadeau bon.
Dat over de Rabo en beokhandel had ik niet gelezen, maar ben wel bij diverse boekhandels en banken, postkantoren gewest. Noppes. Heb er een dinerbon van gemaakt. Thanks Anywayquote:Op maandag 14 juni 2004 13:51 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Hmm... Ja ik zie het. Fout gelezen van mij, maar ik zie op www.irischeque.nl wel wat over de verkoopadressen staan:
[..]
Heb je daar niet genoeg aan?
Overigens is het lastig om namen van winkels bij jou in de buurt te noemen als we niet eens weten waar jij woont.
En misschien is het dan ook verstandiger om even contact op te nemen met de plaatselijke VVV zoals de site van de Irischeque ook aangeeft. Want misschien verkoopt de Bruna bij mij op de hoek ze wel, en die bij jou in de buurt ze niet. Dat soort dingen kunnen per dorp/stad verschillen, dus imo heeft het niet zo veel zin om het zo in het algemeen te vragen.
Landelijke winkelketens (zoals ook FRS en McDonalds) hebben over het algemeen dezelfde producten in hun assortiment. Als jij bij de Bruna een irischeque kan halen is het bijna 100% zeker te zeggen dat je die bij alle Bruna's kan halen.quote:Op maandag 14 juni 2004 13:51 schreef calvobbes het volgende:
Want misschien verkoopt de Bruna bij mij op de hoek ze wel, en die bij jou in de buurt ze niet. Dat soort dingen kunnen per dorp/stad verschillen, dus imo heeft het niet zo veel zin om het zo in het algemeen te vragen.
Maar het is en blijft een eikel 1ste klas!quote:Op maandag 14 juni 2004 11:37 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |