Waarom zou je ze weggooien? Wat een onzin! Ik geef ze gewoon uit.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:42 schreef Maffioso het volgende:
Wat doen jullie allemaal met 1 en 2 cent munten? Gewoon in je portomonee houden en mee betalen, opsparen, of gewoon zoals veel mensen weggooien?
Bij welke bank kun je dan tegenwoordig nog aan komen zetten met een bus met kleingeld..?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:59 schreef _Flea_ het volgende:
ik spaar alles t/m 20c. 1x in de zoveel tijd even naar de bank brengen en klaar is kees of nico of wie er ook mee bezig is.
bij heel veel bankenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:03 schreef Omkron het volgende:
[..]
Bij welke bank kun je dan tegenwoordig nog aan komen zetten met een bus met kleingeld..?
ik heb het een keer gedaanquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:08 schreef Aventura het volgende:
Bij de Postbank kun je van die zakjes halen, waar je dan de muntjes af moet tellen en dus stuk voor stuk moet gaan inleveren
Ik vraag me echt af WIE zoiets nou zou doen
Het zal je verbazen, heel veel mensen dus. Van zwervers die hun bij elkaar gesprokkelde loontje komen storten (ja, die hebben dus blijkbaar een rekening) tot winkels die met tassen vol komen. En het is echt een pokkewerk om al die zakjes aan te nemen. Ik ben blij dat ik niet meer in een postkantoor werk.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:08 schreef Aventura het volgende:
Bij de Postbank kun je van die zakjes halen, waar je dan de muntjes af moet tellen en dus stuk voor stuk moet gaan inleveren
Ik vraag me echt af WIE zoiets nou zou doen
Volgens mij gewoon bij iedere bank. Geld is geld dus het lijkt me sterk dat een bank je kan weigeren als je dat op je rekening wilt storten.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:03 schreef Omkron het volgende:
[..]
Bij welke bank kun je dan tegenwoordig nog aan komen zetten met een bus met kleingeld..?
Vrijwel elk rabobank filliaal heeft een automaat staan waar je je spaarpot in kunt leegdumpen. dit wordt dan auto op je rekening bijgeschrevenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:03 schreef Omkron het volgende:
[..]
hebben ze speciale machines voor om het te tellen, voor bankbriefjes ook trouwensquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:03 schreef Omkron het volgende:
[..]
Ik heb dat een keer gedaan, maar vertrouw die dingen niet. Na de storting krijg je een bonnetje met het totaalbedrag en ook uitgesplits in alle muntsoorten en de aantallen erachter. Ik wist heel zeker dat er 1 afwijkende munt tussen zat, nl. 1 20 centstuk (rest allemaal kopermuntjes). En die stond dus niet op het bonnetjequote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:14 schreef cyberbull het volgende:
[..]
Vrijwel elk rabobank filliaal heeft een automaat staan waar je je spaarpot in kunt leegdumpen. dit wordt dan auto op je rekening bijgeschreven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |