nee maar toch vind ik het ergquote:Op dinsdag 13 april 2004 18:22 schreef Brighteyes het volgende:
Da's best klote.
Zat hij bij jou in de klas?
quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:23 schreef FallenAngel666 het volgende:
Tragisch
Offtopic: De titel is een klein beetje "misleidend", want ik ging er vanuit dat de jongen in kwestie op school om het leven was gekomen.
Dat begrijp ik, het doet er ook niet toe hoor. Het was zomaar een vraag.quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:24 schreef DjDev het volgende:
[..]
nee maar toch vind ik het erg
en dat ie uit de auto werd geslingerdquote:Op dinsdag 13 april 2004 18:40 schreef ra89rules het volgende:
Wat het bericht niet vermeld en wel op bndestem.nl is dat de jongen in de achterbak van de auto zat? Dat is wel heel stom van die ouders!
Vervelend ja, maar waar wil je het nu precies over hebben?quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:21 schreef DjDev het volgende:
Zaterdagavond is bij een zwaar verkeersongeluk Rik te Roller, lrrtling uit H3a om het leven gekomen.
Ook zijn vader is later die nacht aan zijn verwondingen overleden.
Ik wou hierover met jullie ff praten
want het is niet echt leuk
hier kunnen mensen in het condoléance-register tekenen. : http://www.nehalennia.org/guestbook3/guestbook.html
[afbeelding]
Jij denkt er wel erg nuchter over. Als zei er toch over wil praten mag ze dat zelf weten. Het heet hier niet voor niks een forum. Je hoeft toch niet in dit topic mee te praten of wel dan!! en die opmerking over dat ie lelijk was. boeiend al leek ie op t monster van lochness dan nog is het verschrikkelijk!! zo dat heb ik weer ff gezegdquote:Op dinsdag 13 april 2004 18:42 schreef BarBaar het volgende:
[..]
Vervelend ja, maar waar wil je het nu precies over hebben?
want per dag sterven er veel jongere kinderen op een vervelendere manier, dus snap ik het niet zo
quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:42 schreef BarBaar het volgende:
[..]
want per dag sterven er veel jongere kinderen op een vervelendere manier, dus snap ik het niet zo
Hij mag toch wel even zijn verhaal kwijt? Het is een jongen van zijn school, dan is het toch niet zo gek dat je dat kwijt wilt en erover wil praten, medeleven wilt enzo?quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:42 schreef BarBaar het volgende:
[..]
WTF!?quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:31 schreef justagirl19 het volgende:
Echt verschrikkelijk.. Vooral voor die moeder en andere kinderen! ik ga al janken als ik die foto zie van hem...
quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:33 schreef Disorder het volgende:
[..]
Nou nou. Zo lelijk kan hij toch ook niet zijn geweest?
ik ookquote:Op dinsdag 13 april 2004 18:41 schreef EMW het volgende:
[..]
Inderdaad een kutopmerking!
hoewel ik toch ff moest lachen![]()
Mee eens, er gaan zoveel jongeren op een erge manier dood per dag, een guestbook is er al, maar ik hou je niet tegen hoor om er een topic over te openen.quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:42 schreef BarBaar het volgende:
zei=zijquote:Op dinsdag 13 april 2004 18:44 schreef justagirl19 het volgende:
Jij denkt er wel erg nuchter over. Als zei er toch over wil praten mag ze dat zelf weten...
ik kende hem alleen niet persoonlijk ik zag hem wel is op school enzo en als je het op het journaal iets ziet is het niet hetzelfde als op schoolquote:Op dinsdag 13 april 2004 18:50 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
WTF!?
Je kent hem niet eens?
Jank je ook dagelijks om het 12:00, 16:00, 20:00, 22:00 en 24:00 uur journaal.
Doe even normaal zeg
sorry dat ik een mens ben hoor..quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:50 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
WTF!?
Je kent hem niet eens?
Doe even normaal zeg
Tja.. Was toch pas geleden in het nieuws. Is een bekend fenomeen, gebeurde bv massaal toen P.F. werd doodgeschoten.quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:50 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
WTF!?
Je kent hem niet eens?
Doe even normaal zeg
Ohw, wacht dus jullie hele school aan het janken om een jongen die ze niet kennen...quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:52 schreef DjDev het volgende:
[..]
ik kende hem alleen niet persoonlijk ik zag hem wel is op school enzo en als je het op het journaal iets ziet is het niet hetzelfde als op school![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |