mijn pa heeft in leger gezeten nu zijn ut allemaal mietjesquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:53 schreef HAL9000S het volgende:
oh, je bent uit 87..word eerst maar eens volwassen
uhm ze wilen wel na huisquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:47 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
moet ik het nog een keer zeggen? Je snapte het niet blijkbaar...wij willen niet naar huis...Ik weet niet waar je die idiote gedachte vandaan in dat minderwaardige brein van je. Ik, iemand die op dezelfde base werkt als Steensma gedaan heeft...een van de mensen waar jij het over hebt zegt dat het niet zo, en ik ben een betrouwbaardere bron dan het rtl 4 nieuws. Verder ga ik hier geen woorden meer aan vuil maken. Je komt mij niet iets te infantiel en achterlijk over, blijf lekker je computerspelletjes spelen en ga niet meer lopen spelen in dit soort serieuze topics, dan sta je mischien iets minder hard voor lul.
knul....ik zit daar...de ze waar jij het over hebt ben ik en mijn collega'squote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
uhm ze wilen wel na huis
Dat is die kerel die doodgegaan is, lul!!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
uhm ze wilen wel na huis
en wie is steensma ??????
Het is een vredesmissie. Met mensen zoals jij hadden we nu allemaal Duits gepraat. Wat dat betreft mag je wel wat meer respect voor Amerika hebben.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:16 schreef speedfreakssj het volgende:
[..]
misschien is begrijpend lezen wel moeilijk voor je want je kan er duidelijk uithalen dat ik oa medeleve bedoelde. OK, ze hebben er voor gekozen maar dan nog, als je vriend/vriendin daar zit (van een van de fokkers haar vriend zit daar dus) dan ben je niet zo van tja, zij heeft er voor gekozen en dat ze dood gaat is haar werk.
En wat doen onze jongens er? amerika wilde zo graag oorlog, laat dat stel mongolen het maar oplossen.
oh ik volg nikx van leger enigste wat ik weet is dat ze na huis willenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:00 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Dat is die kerel die doodgegaan is, lul!!![]()
Eindelijk een topic waar je je leuke grapje over Piet zijn hoofd kwijt kon.. gaap..quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:41 schreef the.moderator het volgende:
Ik zou het hoofd gewoon begraven en op de grafsteen zetten; "Hier ligt 't hoofd van Piet, de rest is 'r niet".
Vervolgend zou ik nog een blik soldaten opentrekken en naar Irak sturen, zodat die jakkies Irakkies 't wel uit hun hoofd laten om 't nog een keer te doen.
Dit is de persoonlijke mening van the.moderator, waarvoor dus Fok! geheel verantwoordelijk is!
Jammer van mijn Piet, maar zo erg is 't helemaal niet ...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:09 schreef Kogando het volgende:
[..]
Eindelijk een topic waar je je leuke grapje over Piet zijn hoofd kwijt kon.. gaap..
Het is wel goedkoop.quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:08 schreef _Robinovic_ het volgende:
Onthoofden is ZO 1729...
KLONT....!!!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
oh ik volg nikx van leger enigste wat ik weet is dat ze na huis willen![]()
Nee duh .. je gaat toch niet toegeven aan die terreurapen. Als ze zo nodig de kop van iemand er af willen hakken doen ze het toch wel. Sim-pelquote:Op donderdag 13 mei 2004 16:50 schreef sarsvirus het volgende:
neem aan 'al is dat niet zo'
dat een nederlandse man/vrouw burger of soldaat wordt gegijzeld door Azzarqawi of alqaeda. De organisatie wil die nederlande gijzelaar ruilen met een paar gevangenen in Abu Ghraib ander wordt de gevangene (binen bijv. 4 dagen) onthoofdt en dat de onthoofding zal gefilmd worden
vind je dat Balkenende druk moet uitvoeren op Bush zodat er een paaar gevangenen in Abu Ghraib kunnen geruild worden met de nederlandse man of vrouw..????
Maar die soldaten kunnen in Nederland nog nuttig werk doen. Een bom erop is ook weer zo cru en ik denk ook niet dat hun familie hier dat echt ziet zitten.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 09:09 schreef SynXteR het volgende:
bom erop klaar
drom moeten ze na huisquote:Op zaterdag 15 mei 2004 09:14 schreef Ype het volgende:
[..]
Maar die soldaten kunnen in Nederland nog nuttig werk doen. Een bom erop is ook weer zo cru en ik denk ook niet dat hun familie hier dat echt ziet zitten.
en dan bom eropquote:Op zondag 16 mei 2004 13:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
drom moeten ze na huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |