abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18952980
In mijn geval lopen bepaalde topics vrij regelmatig uit op persoonlijke feedback en opbouwende kritiek over mij als user. De desbetreffende topics zijn daar uiteraard niet voor bedoeld en het zorgt voor veel offtopic geleuter en daar zit niemand op te wachten. Toch, op basis van het vrij frequente voorkomen, verwacht ik dat er wel vraag is naar een plaats om dergelijke gesprekken te voeren. Daarvoor heb ik dit topic in het leven geroepen.

Dit is een serieus topic om met mede-users te praten over hun gedrag en je eigen gedrag. Heb je kritiek op iemand, meldt dat hier en praat er met de desbetreffende user over. Ik denk dat op deze manier dit alles mooi geconcentreerd blijft, zodat andere topics er geen last van zullen hebben.
pi_18953035
Als jij nou eens begint met jezelf preventief te ruimen van fok.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  vrijdag 7 mei 2004 @ 13:58:09 #3
34992 ByteMe
Guinness is good for you!
pi_18953068
Als je je daar druk over maakt hecht je overduidelijk teveel waarde aan wat mensen zeggen en doen op FOk! be it front of forum. Doe je ogen open en realiseer dat Fok niet je leven is noch de kern van je bestaan.
"You're running Linux!" I gasp. - "Yes." - "Why?" - "Well, it's developed by thousands of people!" - "So was the Black Death, but that doesn't mean you want to expose yourself to it!"
pi_18953162
LostFormat, oke dat zie ik als opbouwende kritiek ten opzichte van mij. Mijn vraag: waarom vind je dat ik mij preventief moet ruimen?
pi_18953185
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 14:04 schreef FuifDuif het volgende:
LostFormat, oke dat zie ik als opbouwende kritiek ten opzichte van mij. Mijn vraag: waarom vind je dat ik mij preventief moet ruimen?
Hoog suffe relkloon gehalte in combinatie met een overdaad aan nog suffere topics.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_18953240
Als mensen andere mensen persoonlijk aan gaan vallen in topics is het vaak een teken van geen respect en er niet tegen kunnen dat mensen anders denkend zijn.

Als alle mensen moeten voldoen aan je eigen leefgewoontes en gedachten patroon dan kan je wachten tot je een ons weegt en veel onnodige irritaties op de hals halen.

Het zou me een worst wezen wat mensen die ik niet persoonlijk ken hier over me denken. Ik zal mensen hier wel altijd met respect behandelen. Dus persoonlijk zal ik nooit op de man spelen of gaan schelden op mensen.
pi_18953381
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 14:05 schreef LostFormat het volgende:
Hoog suffe relkloon gehalte in combinatie met een overdaad aan nog suffere topics.
De topics zijn anders altijd wel vrij populair. Dat ik een hoog relkloon gehalte lijk te bezitten komt omdat kennelijk weinigen aanstoot nemen aan mijn mening.
pi_18953409
Positive_Thinking en ByteMe, ja dat klopt. Je hoeft je er verder ook niet druk over te maken, maar het kan voor de sfeer hier op Fok! wel interessant zijn om eens dieper in te gaan op de kritieken op anderen.
  vrijdag 7 mei 2004 @ 14:20:24 #9
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_18953429
Dit is nou niet helemaal de bedoeling, dat iedereen zijn persoonlijk "wat vind je van mij?" gaat maken. Ook niet met een verkapte twist eraan dat het voor iedereen zou zijn.

mail/msm/postduif is de gangbare term hier op fok!

Slotje derhalve.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')