abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 mei 2004 @ 12:00:18 #1
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_19442858
Ga eens gezellig met je vrouw naar de supermarkt.

Je kent ze wel, zwaar gefrustreerde mannen met hun vrouwen vechtend om het boodschappen lijstje in de supermarkt.

Maar je zou ze toch ook schoppen die vrouwen, het liefst hard en langdurig. Want wat zijn ze traaaaaaag. Mannen hebben allang een pad door de supermarkt bedacht om het effectief te benutten en de boodschappen kar zo snel mogelijk vol te krijgen zodat ze zich kunnen ergeren aan de lange wachtrijen bij de kassa. Maar vooral om zo snel mogelijk uit dat teringgebouw met krijsende kinderen en oude wijven die gepast proberen te betalen.

Maar nee hoor, je moet maar met haar meewandelen want er zijn nog dingen die niet op het boodschappenlijstje staan. HALLO! Waarom maak je dat fucking lijstje dan? Om een beetje als jan lul door die supermarkt te zwalken en even met de vrouw bij de kaas afdeling dom te gaan staan lullen over hoe de spruitjes het dit jaar doen?

Je zucht een keertje diep. Pas op niet te hard zuchten want ze hoort het meteen. 'Ja zeg, zo vaak hoef je niet met me mee naar de supermarkt hoor!'. Je krijgt het meteen naar je hoofd geslingerd. Vrouwen snappen blijkbaar niet dat je dit als een taak ziet waarbij je jezelf en de rest van de familie van de eerste levensbehoeften voorziet, maar dat je absoluut niet geïnteresseerd bent in het weer, de spruiten of dat de bloemkool wel erg duur is voor de tijd van het jaar.

Na een tijdje wordt je het gewoon zat, rukt dat papiertje uit haar handen, kijkt een keer boos en gromt naar haar 'succes met de spruiten hè' En je gaat als Schumacher door de winkel heen om het boodschappenlijstje af te werken.

En ja hoor, de helft staat er inderdaad niet op. Bier 'Drink je nou al weer?', Chips 'Let je op je cholesterol?', Frisdrank 'Ja we hebben nog Fanta Light hoor'. Enfin dat kennen alle mannen ondertussen wel.

10 effectieve minuten later heb je alles wat er op het lijstje staat en de dingen die zij maar even is vergeten om bovenstaande redenen. Het liefst verandert ze je in een konijn met dito levenswijze (maar zonder het neuken natuurlijk).

Je loopt terug naar je vrouw en maant haar op vriendelijk doch dringende wijze dat je hier weg wilt. Stel dat je een hartinfarct krijgt, dan liever thuis voor de buis, tijdens het neuken of ergens buiten. Maar NIET in de lokale Dirk. Daar wil je dus niet eens gevonden worden.

Eindelijk heb je haar zover dat je kan gaan afrekenen, krijg je meteen het volgende ritueel voor je kiezen. 'Bonuskaart?' Rot op met je bonuskaart, ik wil naar buiten en zo rap mogelijk. 'Airmiles?' AAARggh als ik met een blik naar je sta te kijken alsof ik op het punt je aan sta te vliegen, ga dan vooral door met je riedeltje van je bonus, airmiles, zegels, bonnetje. Jij wil zo snel weg, je vrouw blijkbaar niet, want ja hoor daar is die portemonnee met 20 verschillende kortingskaarten. Negen van de tien keer geven die dingen toch geen korting dus waarom zou je het ding dan gebruiken? Om 10 eurocent uit te sparen? Rot op met dat ding zeg.

Na afgerekend te hebben valt haar oog weer op het volgende.. de bloemen. 'Ach schat pak even een bosje rozen, dat is zo leuk voor op tafel.' Euh hadden we niet een hele tuin vol met bloemen? Je weet wel, dat stuk grond waar ik me elk weekend begeef om vrijwillig mijn rug te laten breken omdat jij graag de tuin mooi wilt hebben. Pak maar een bos van die zooi. Maar goed, je doet het maar weer en pakt een bos bloemen. 'Nee niet die, die zijn al uit de knop.' In de knop, uit de knop. Who the hell cares? Je wilt bloemen, hier heb je bloemen. Maar goed, hoog verontwaardigd loopt ze zelf naar de bloemenbak en haalt er een bos bloemen uit. Jij ziet het verschil niet tussen de 2 bossen, dus je hebt zoiets van 'waar gaat dit over?'

Eindelijk sta je buiten, frisse lucht, zonnetje en weg uit die hel die ze 'supermarkt samen met de vrouw' noemen.
Je sjouwt de spullen naar de auto. En net als je de achterklep dicht doet zegt ze:

'Geef mij de sleutels maar, dan rij ik wel terug.'
I'm getting too old for this....
  donderdag 27 mei 2004 @ 12:00:51 #2
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_19442877
ik vind het meer een column
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  donderdag 27 mei 2004 @ 12:01:49 #3
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_19442905
Huppelen dan.
  donderdag 27 mei 2004 @ 12:04:43 #4
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_19442997
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 12:01 schreef Havoc het volgende:
Huppelen dan.
naar de supermarkt?
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  donderdag 27 mei 2004 @ 12:05:22 #5
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_19443017
een stuk beter dan die van Yvonne
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  donderdag 27 mei 2004 @ 12:12:46 #6
27148 raimen
SPEED IS SWEET
pi_19443219
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 12:05 schreef Abbadon het volgende:
IDD
Bruno....Ik zal je missen vriend
To Protect and to Serve
U wilt werkruimte... prima...:Barry...Vast.
Toezicht is gezond!
pi_19443555
goed bezig!
pi_19443798
ik wacht op een reactie van yvonne
dag
  donderdag 27 mei 2004 @ 12:33:48 #9
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_19443845
quote:
heb ik dat echt getypt?
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_19443879
quote:
Dat is zo
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm
pi_19443901
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 12:33 schreef Abbadon het volgende:

[..]

heb ik dat echt getypt?
Dat is zo
  donderdag 27 mei 2004 @ 12:36:09 #12
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_19443927
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 12:35 schreef Mister_Slide het volgende:

[..]

Dat is zo
en ik sta er nog steeds achter
  donderdag 27 mei 2004 @ 12:37:30 #13
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_19443968
vrouwen lopen inderdaad langer doorheen, en als ze dan een bekende tegen komen, heb je de poppen aan het dansen, dan gaan ze gezelig aan de klets
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
pi_19444001
Of ze bezoeken per dag 30 verschillende supermarkten. Omdat bij de Konmar de yoghurt-toetjes 3 cent goedkoper zijn dan bij de C1000.
pi_19444003
Goed stuk Voc.
pi_19444150
.
pi_19444558

Ik dacht dat je na die 10 effectieve minuten waarin jij alles al had gepakt, omdat je vrouw zonodig de spruitjes moest observeren, wou zeggen: 'en staat ze g^d&v%r#dmm* nog bij die spruiten!'

voor de rest leuk verhaal, maar die van Yvonne klopt meer hehe
  donderdag 27 mei 2004 @ 13:02:07 #18
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_19444636
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 12:59 schreef sweetgirly het volgende:
voor de rest leuk verhaal, maar die van Yvonne klopt meer hehe
vanuit jouw optiek misschien
pi_19445061
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 12:38 schreef Mister_Slide het volgende:
Of ze bezoeken per dag 30 verschillende supermarkten. Omdat bij de Konmar de yoghurt-toetjes 3 cent goedkoper zijn dan bij de C1000.
en dan aan benzine en tijd meer kwijt zijn dan dat ze besparen... maar wel blij omdat ze iets hebben waar KORTING bij staat.. een triompf voor hun.. ze hebben een koopje gescoord..(die wel weer duurder is dankzij de benzine...)
echt slim dus niet..
dag
  donderdag 27 mei 2004 @ 14:10:42 #20
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_19446190
Hoe komt dat toch dat iedereen die ook een essay schrijft het wel goed doet volgens de gewillige en klein geschapen menigte en als ik ze schrijf, de bedenker en introdoceerder van essay's op Fok! roept iedereen: waardeloos, drol, slecht, pinpas, dat is geen essay !

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_19446208
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 14:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe komt dat toch dat iedereen die ook een essay schrijft het wel goed doet volgens de gewillige en klein geschapen menigte en als ik ze schrijf, de bedenker en introdoceerder van essay's op Fok! roept iedereen: waardeloos, drol, slecht, pinpas, dat is geen essay !

Echte grootheden worden pas na hun dood vereerd!
pi_19446477
leuk gedaan
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  donderdag 27 mei 2004 @ 14:23:37 #23
13462 BansheeBoy
pi_19446522
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 12:00 schreef MikeyMo het volgende:
ik vind het meer een column
Ja idd, voor mensen die echt een essay willen lezen klik op mijn naam of gebruik de search

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  donderdag 27 mei 2004 @ 14:26:08 #24
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_19446585
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 14:23 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja idd, voor mensen die echt een essay willen lezen klik op mijn naam of gebruik de search

Nee dank je.
Ik lees jouw posts niet.
  donderdag 27 mei 2004 @ 14:27:58 #25
13462 BansheeBoy
pi_19446626
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 14:26 schreef Havoc het volgende:

[..]

Nee dank je.
Ik lees jouw posts niet.
Hoe kun je me dan quoten ?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')