Hee, jou heb ik al weleens gezien.quote:Op donderdag 29 april 2004 02:20 schreef Stuart het volgende:
Hi, ik ben Stu, woon in Engeland (vlakbij Birmingham) and I love you all![]()
Het was een zware tijd hequote:Op donderdag 29 april 2004 02:22 schreef Megumi het volgende:
Welkom aan alle newbies. Iets wat we eens allemaal waren en zijn.![]()
Sssst!quote:Op donderdag 29 april 2004 08:45 schreef BobRooney het volgende:
newbs
he bah ,quote:Op donderdag 29 april 2004 08:52 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Sssst!
Lief zijn
Verscherpte regels
Ik had je naam eigenlijk in dit topic Eerstvolgende ban, place your bets! # 9 alweer moeten postenquote:Op donderdag 29 april 2004 08:55 schreef BobRooney het volgende:
[..]
he bah ,
ieuw..quote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:43 schreef De_Baazz het volgende:
hoi ik ben ook een newbie, ik zie dit topic nu pas![]()
zijn jullie aardig?
ik wel...
ik vind het een eer om te mogen posten op jullie forum![]()
ik hoop dat jullie mij net zo lief vinden als ik jullie..![]()
en ik heb ook een fotoboek gemaakt.
dag lieverds![]()
Ja, wij zijn schattig...quote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:43 schreef De_Baazz het volgende:
zijn jullie aardig?
ik wel...
dag lieverds![]()
Stel je voor eikel.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:45 schreef skiczukie het volgende:
[..]
ieuw..
dank je wel, ik ben wel erg christelijk ingesteld is dat een probleem denk je?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:57 schreef Natemy het volgende:
[..]
Dus welkom
hoi Finchyquote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:09 schreef Finchy het volgende:
hoi
Nee hoor....quote:Op dinsdag 4 mei 2004 03:02 schreef De_Baazz het volgende:
[..]
dank je wel, ik ben wel erg christelijk ingesteld is dat een probleem denk je?![]()
Nieuw vleesquote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:43 schreef De_Baazz het volgende:
zijn jullie aardig?
ik wel...
dag lieverds![]()
ik ken jou nietquote:Op woensdag 5 mei 2004 17:47 schreef Pony-Lover het volgende:
weet je wat, ik stel me gewoon nog een keer voor. sinds ik niet meer in onzin mag kent niemand me namelijk meer.
Hallo ik ben Pony-Lover
dan weiger ik je welkom te heten...quote:Op woensdag 5 mei 2004 23:13 schreef VeX- het volgende:
Uit principe weiger ik me hier te melden.
Beter laat dan nooit.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:13 schreef Malchevia het volgende:
Aangenaam...
U voldoetquote:Op woensdag 5 mei 2004 22:55 schreef Boschjesman het volgende:
ik heb me hier nog nooit gemeld, ben ik nu nog newbie?:?
ik ook niet!quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:55 schreef Boschjesman het volgende:
ik heb me hier nog nooit gemeld, ben ik nu nog newbie?:?
welkom...quote:Op zaterdag 8 mei 2004 03:43 schreef subdir het volgende:
ik ook maar even dan.
Mijn naam is Bart, ben 20 jaar, doe zoal aan verkopertje spelen in een computerzaak, ben fanatiek computerbeunhaas, ben veel in de kroeg te vinden en heb als hobby's politiek, filosofie en judo.
Hoiquote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:31 schreef myro het volgende:
joho helemaal nieuw ook hier, ik ben myro en ik heb soms tijd over *buigt* al 18 jaren oud
wat ben je?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:53 schreef -sexy-sharon- het volgende:
ja enne ik ben ook niet so what
ben jij een kloon?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:53 schreef -sexy-sharon- het volgende:
Kloon. Hoe kom je daarbij dat sharon een kloon isquote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:57 schreef skiczukie het volgende:
[..]
ben jij een kloon?![]()
omdat er sexy voor staat, dan ben je automatisch een kloonquote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:59 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Kloon. Hoe kom je daarbij dat sharon een kloon is![]()
Oh hoe kan dat dat? Ze kan dat toch ook gewoon neergezet hebbenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:01 schreef BobRooney het volgende:
[..]
omdat er sexy voor staat, dan ben je automatisch een kloon
Zo nieuw ben jij niet meerquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:12 schreef Little_Angel het volgende:
Oi ik ben Little_Angel.. ben hier een keer beland (weet niet eens meer hoe) maar ik vind het hier wel leuk!
![]()
Nog geen uur op fok en al 50 postsquote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:53 schreef -sexy-sharon- het volgende:
Jij ookquote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:08 schreef super-muffin het volgende:
![]()
ik ben super-muffin, eigenlijk gebruik ik (haast) overal Muffin, maar die was al gebruikt hier op Fok!
hoe ik hier terecht ben gekomen weet ik niet meer, maar vind het wel leuk hier![]()
kwoon in Vlaardingen, en meer heb ik niet te vertellen
ja ik zie het!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:10 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Jij ookWelkom
Ik ben hier sinds 5 april![]()
Jij hebt mijn naam in je sig, ben ik nu newbie-af?quote:Op zondag 16 mei 2004 23:27 schreef nikky het volgende:
zowmassdelete
ontopic gaarne
whehehequote:Op zondag 16 mei 2004 23:57 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jammer![]()
Das aardig van je, kzal me *hier* vermakenquote:Op maandag 17 mei 2004 12:49 schreef BMWM3 het volgende:
Welkom nieuwe FOk!kers.Veel plezier!
Zou wel tijd wordenquote:Op maandag 17 mei 2004 18:44 schreef Pharox het volgende:
ikke ook wel.
(Hey Apoph, ik zal me gedragen...)
Newb?? Pas op he!! Je kunt te ver gaan...quote:Op maandag 17 mei 2004 18:46 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Zou wel tijd worden
Welkom dan newb
Geeft nix hoorquote:Op maandag 17 mei 2004 18:47 schreef Pharox het volgende:
[..]
Newb?? Pas op he!! Je kunt te ver gaan...![]()
quote:Op maandag 17 mei 2004 18:48 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Geeft nix hoor [afbeelding]
we houden evengoed van je
Lief spelen mensen. Anders krijgen jullie met mij aan de stokquote:Op maandag 17 mei 2004 18:53 schreef Pharox het volgende:
[..]
ga ff een andere newbie pesten..
![]()
Ohhhh... moet ik nu bang worden??quote:Op maandag 17 mei 2004 18:55 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Lief spelen mensen. Anders krijgen jullie met mij aan de stok
![]()
Jij bent ook een schattige newbie hoorquote:Op maandag 17 mei 2004 18:55 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Lief spelen mensen. Anders krijgen jullie met mij aan de stok
![]()
Ik ben een blije Newbiequote:Op maandag 17 mei 2004 22:52 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Jij bent ook een schattige newbie hoor
Je moet alleen niet denken dat je al indruk maakt met je twijgje
En vooral lief door blijven postenquote:Op maandag 17 mei 2004 22:53 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Ik ben een blije Newbie
En al bijna 2500 posts![]()
quote:Op maandag 17 mei 2004 23:04 schreef apophis4u het volgende:
[..]
En vooral lief door blijven posten
Maar Pharox blijft van mij jah!!!
Hmmm vooruit, je bent wel schattigquote:Op maandag 17 mei 2004 23:06 schreef BMWM3 het volgende:
[..]Tja sorry!
![]()
IK BEN VAN NIEMAND, APOPHISLET!!!quote:Op maandag 17 mei 2004 23:04 schreef apophis4u het volgende:
[..]
En vooral lief door blijven posten
Maar Pharox blijft van mij jah!!!
Je caps!quote:Op maandag 17 mei 2004 23:08 schreef Pharox het volgende:
[..]
IK BEN VAN NIEMAND, APOPHISLET!!!![]()
Kijk nou uit, zometeen krijg je nog hoofdpijn met dat hamertje van jequote:Op maandag 17 mei 2004 23:14 schreef Pharox het volgende:
Die CAPS lock was express om te benadrukken dat ik van NIEMAND ben...
Dus ook niet van zo'n ijdele eikel als jij, apophislet![]()
Ja OK, je hebt gelijk... dankzij jou ben ik nu ook een FOK-junkie. Dus mods en admins.. wellicht een lintje voor Apophis4u voor het bekeren van een ziel...quote:Op maandag 17 mei 2004 23:16 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Kijk nou uit, zometeen krijg je nog hoofdpijn met dat hamertje van je :')
en ik weet wel dat je dit alleen maar roept en diep in je hart toch tegen me op kijkt
quote:Op maandag 17 mei 2004 23:20 schreef Pharox het volgende:
[..]
Ja OK, je hebt gelijk... dankzij jou ben ik nu ook een FOK-junkie. Dus mods en admins.. wellicht een lintje voor Apophis4u voor het bekeren van een ziel...![]()
Dank je, ik waardeer dit zeer... Apophis, speciaal voor jouquote:Op maandag 17 mei 2004 23:21 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Ik zal je goed begeleiden tot een fokker met een eigen mening
Die discussie is al lang geslotenquote:Op maandag 17 mei 2004 23:46 schreef Yskonijn het volgende:
Hoi ik ben Yskonijn en ik heb een drankpro.....
*kijkt angstvallig rond*
verkeerde clubhuis....![]()
Ok ok ok... Niet nieuw, maar wel schattig.quote:Op maandag 17 mei 2004 23:50 schreef Yskonijn het volgende:
Hoi ik ben Yskonijn en......
uhm....doe ik het weer he?
Je bent vast niet de enige... Hier nog een zondaarquote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:21 schreef Adurothiel het volgende:
Hallo! Ik ben de zoveelste nieuwe newbie (pleonasme of hoe heet dat?) en ik begon al met de doodzonde om 2 of 3 keer ergens anders te posten voor ik deze topic vond ....
Welkomquote:Op donderdag 20 mei 2004 12:13 schreef Riverwoman het volgende:
Hallo, ik ben nieuw hier
Dank je welquote:Op donderdag 20 mei 2004 16:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Welkom![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |