-10 generalisatie.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:08 schreef Baklap het volgende:
Stelletje op anabolen rondparaderende machtbeluste bavianen.
90% van de horecaportiers voldoen eraan, het was de gok waard.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:10 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
-10 generalisatie.
Persoonlijk gebruik ik geen anabolen, ben ik geen baviaan, lijk er zelfs niet op, ben niet op macht belust maar probeer zo veel mogelijk mn werk onpartijdig te doen, en rondparaderen aat ik liever aan modellen over.
Nog iets zinnigs te melden?
Klopt, die zijn er zeer zeker ook.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:10 schreef doemaardrie het volgende:
Ik ken wel een paar horeca portiers die er vroeger een handje van hadden om de coke die ze mensen afnamen zelf op te snuiven en vervolgens mensen vaak op VEELS te ruwe wijze buiten werden gezet. Onnodig te zeggen dat deze tent op een gegeven moment over de kop is gegaan.
Ik hoop dat jij er een bent die een beetje meer relaxed tegen zijn werk aankijkt, immers tijdig en subtiel ingrijpen kan vaak al een hoop ellende voorkomen als iemand van de crew het geluk heeft dat hem iets opvalt.
7 jaar gelden zou ik je gelijk gegeven hebben, maar zie mn bovenstaande post.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:11 schreef Baklap het volgende:
[..]
90% van de horecaportiers voldoen eraan, het was de gok waard.
Die heb je toch zelf voor een groot gedeelte in de hand.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:14 schreef oorlog het volgende:
Lijkt me eigenlijk best leuk werk om te doen, alleen de risico's spreken me niet echt aan.
Tuurlijk, ik ben supermanquote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:22 schreef Skv het volgende:
Ben je niet extreem groot en sterk?
Hey Portiertje!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:11 schreef portier het volgende:
Als je mij dr maar buiten laat.
Een portier hoeft niet per definitie groot en breed te zijn. Uitstraling en verbaal vermogen zijn net zo of misschien nog wel belangrijker om te hebben.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:22 schreef Skv het volgende:
Ben je niet extreem groot en sterk?
Wat kut voor je!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:29 schreef Ype het volgende:
Ik ben een keer voorgoed uit een horecagelegenheid gezet omdat ik even naar buiten ging om een telefoontje te plegen, omdat het binnen zo lawaaierig was.
...dan blijf je toch gewoon binnenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:36 schreef Jack_Flash het volgende:
Hoe werkt het met het loon voor portiers? In Den Haag kwam ik een keer in een tent waar ik moeilijker naar buiten kwam dan naar binnen. Ging om de fooi, ze gingen pas aan de kant na een E in het niet al te kleine vuistje. Maar ze krijgen toch gewoon loon? Ik vind het nogal onbeleefd om zo om een fooi te vragen. Gebeurt in Groningen helemaal nooit.
Kenwood.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:33 schreef _Denker het volgende:
He BlueEyed, maak je ook gebruik van porto's. En zo ja: welke?
he portiertje,quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:42 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Kenwood.
En meestal heeft de gelegenheid ook nog extra ondersteuning, zoals alarmknoppen voor (bar)personeel (>rode lamp cq. geluidssignaal bij de ingang), en/of camerabewaking
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |