abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19574183
Ben dr dus zelf een en derhalve lijkt t me leuk om hier eens een topic over te openen.
Allerhande reacties zijn welkom, als je het zelf ook doet; Wat verdien je bv, wat is je gekste, leukste of linkste ervaring, name it.

Of ben je t niet, maar heb je leuke of juist ellendige dingen meegemaakt met portiers, spit it ou!
Live it!
  dinsdag 1 juni 2004 @ 22:09:06 #2
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_19574267
Is elke keer verschillend, mijn ervaringen met hun.. In de Joffer, Michael en Ramon zijn erg toffe lui, maar bij Boode zijn het een stel asociale boeren.. Ligt beetje aan de plek en je eigen gedrag lijkt mij..
  dinsdag 1 juni 2004 @ 22:10:05 #3
74196 doemaardrie
of toch vier???
pi_19574301
Ik ken wel een paar horeca portiers die er vroeger een handje van hadden om de coke die ze mensen afnamen zelf op te snuiven en vervolgens mensen vaak op VEELS te ruwe wijze buiten werden gezet. Onnodig te zeggen dat deze tent op een gegeven moment over de kop is gegaan.

Ik hoop dat jij er een bent die een beetje meer relaxed tegen zijn werk aankijkt, immers tijdig en subtiel ingrijpen kan vaak al een hoop ellende voorkomen als iemand van de crew het geluk heeft dat hem iets opvalt.
pi_19574315
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 22:08 schreef Baklap het volgende:
Stelletje op anabolen rondparaderende machtbeluste bavianen.
-10 generalisatie.

Persoonlijk gebruik ik geen anabolen, ben ik geen baviaan, lijk er zelfs niet op, ben niet op macht belust maar probeer zo veel mogelijk mn werk onpartijdig te doen, en rondparaderen aat ik liever aan modellen over.

Nog iets zinnigs te melden?
Live it!
  dinsdag 1 juni 2004 @ 22:11:26 #5
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_19574345
Als je mij dr maar buiten laat .
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
  dinsdag 1 juni 2004 @ 22:11:35 #6
70256 Baklap
it's true,I ate your flag
pi_19574351
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 22:10 schreef BlueEyed het volgende:

[..]

-10 generalisatie.

Persoonlijk gebruik ik geen anabolen, ben ik geen baviaan, lijk er zelfs niet op, ben niet op macht belust maar probeer zo veel mogelijk mn werk onpartijdig te doen, en rondparaderen aat ik liever aan modellen over.

Nog iets zinnigs te melden?
90% van de horecaportiers voldoen eraan, het was de gok waard.
Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
pi_19574392
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 22:10 schreef doemaardrie het volgende:
Ik ken wel een paar horeca portiers die er vroeger een handje van hadden om de coke die ze mensen afnamen zelf op te snuiven en vervolgens mensen vaak op VEELS te ruwe wijze buiten werden gezet. Onnodig te zeggen dat deze tent op een gegeven moment over de kop is gegaan.

Ik hoop dat jij er een bent die een beetje meer relaxed tegen zijn werk aankijkt, immers tijdig en subtiel ingrijpen kan vaak al een hoop ellende voorkomen als iemand van de crew het geluk heeft dat hem iets opvalt.
Klopt, die zijn er zeer zeker ook.
Hoewel dit toch steeds meer een uitstervend ras begint te worden
Zeker nu er aangescherpte regelgeving is mbt opleiding, diploma's en antecedenten.

Maar die mensen die er op kicken om zelf eens lekker om zich heen te meppen na een goede snuif heb je idd helaas nog wel ja.
Live it!
  dinsdag 1 juni 2004 @ 22:14:36 #8
15453 oorlog
The one and only
pi_19574446
Lijkt me eigenlijk best leuk werk om te doen, alleen de risico's spreken me niet echt aan.
Ik neem niet de verantwoording voor de hierboven gemaakte opmerking.
pi_19574474
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 22:11 schreef Baklap het volgende:

[..]

90% van de horecaportiers voldoen eraan, het was de gok waard.
7 jaar gelden zou ik je gelijk gegeven hebben, maar zie mn bovenstaande post.
Als ik me zo op zou stellen zou ik dezelfde dag nog de deur uitvliegen.
Steeds meer cafe's etc. zijn derhalve overgestapt naar bonafide bedrijven.
Live it!
pi_19574569
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 22:14 schreef oorlog het volgende:
Lijkt me eigenlijk best leuk werk om te doen, alleen de risico's spreken me niet echt aan.
Die heb je toch zelf voor een groot gedeelte in de hand.
Tuurlijk, werken zonder een kogel en steekwerend vest is helaas tegenwoordig onmogelijk, maar toch. Je mond is je primaire wapen, hoe jij iemand benadert is veelbetekenend voor de afloop van een situatie.
En uieraard ontkom je soms niet aan een geweldsescalatie, maar mijn ervaring is dat 90% met een sisser en wat duw en trekwerk afloopt.
Live it!
  dinsdag 1 juni 2004 @ 22:22:24 #11
67670 Skv
Cynist.
pi_19574692
Ben je niet extreem groot en sterk?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_19574763
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 22:22 schreef Skv het volgende:
Tuurlijk, ik ben superman

seri mode>> Uiteraard sta ik mn mannetje, en heb ik met mn 1.98 lengte en uitstraling mee. Anders zou ik dit werk niet kunnen doen. Maar nope, ik ben geen Arnold Schwarzenegger type.
Live it!
pi_19574827
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 22:11 schreef portier het volgende:
Als je mij dr maar buiten laat .
Hey Portiertje!
Live it!
pi_19574861
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 22:22 schreef Skv het volgende:
Een portier hoeft niet per definitie groot en breed te zijn. Uitstraling en verbaal vermogen zijn net zo of misschien nog wel belangrijker om te hebben.
X
X
X
  dinsdag 1 juni 2004 @ 22:29:03 #15
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_19574923
Ik ben een keer voorgoed uit een horecagelegenheid gezet omdat ik even naar buiten ging om een telefoontje te plegen, omdat het binnen zo lawaaierig was.

Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
pi_19574980
Ik doe het ook wel eens.
Het is belangrijk dat je wel wat uitstraalt, maar dat je verbaal ook sterk bent. Mensen moeten je niet snel klemlullen.
En inderdaad, een paar jaar geleden, en soms nog steeds, zag je overal echt van die domme spierbundels staan. Maar met de regels tegenwoordig, moet je toch echt wel wat diploma's laten zien voordat je aan de deur mag staan.
pi_19575001
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 22:29 schreef Ype het volgende:
Ik ben een keer voorgoed uit een horecagelegenheid gezet omdat ik even naar buiten ging om een telefoontje te plegen, omdat het binnen zo lawaaierig was.

Wat kut voor je!
Live it!
pi_19575092
He BlueEyed, maak je ook gebruik van porto's. En zo ja: welke?
  dinsdag 1 juni 2004 @ 22:35:01 #19
80382 manny
30 is best veel
pi_19575131
handje opouden als je weg gaat en als je dan nix geeft roepen "ik onthoud je gezicht"...

leuk die goed opgeleide portiers van tegenwoordig
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  dinsdag 1 juni 2004 @ 22:36:14 #20
90450 Jack_Flash
Not jumpin', just chillin
pi_19575167
Hoe werkt het met het loon voor portiers? In Den Haag kwam ik een keer in een tent waar ik moeilijker naar buiten kwam dan naar binnen. Ging om de fooi, ze gingen pas aan de kant na een E in het niet al te kleine vuistje. Maar ze krijgen toch gewoon loon? Ik vind het nogal onbeleefd om zo om een fooi te vragen. Gebeurt in Groningen helemaal nooit.
  dinsdag 1 juni 2004 @ 22:36:30 #21
15453 oorlog
The one and only
pi_19575176
Waar bestaat zo'n opleiding eigenlijk uit?
Ik neem niet de verantwoording voor de hierboven gemaakte opmerking.
pi_19575196
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 22:36 schreef Jack_Flash het volgende:
Hoe werkt het met het loon voor portiers? In Den Haag kwam ik een keer in een tent waar ik moeilijker naar buiten kwam dan naar binnen. Ging om de fooi, ze gingen pas aan de kant na een E in het niet al te kleine vuistje. Maar ze krijgen toch gewoon loon? Ik vind het nogal onbeleefd om zo om een fooi te vragen. Gebeurt in Groningen helemaal nooit.
...dan blijf je toch gewoon binnen
  dinsdag 1 juni 2004 @ 22:40:25 #23
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_19575324
Nok eens.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_19575402
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 22:33 schreef _Denker het volgende:
He BlueEyed, maak je ook gebruik van porto's. En zo ja: welke?
Kenwood.

En meestal heeft de gelegenheid ook nog extra ondersteuning, zoals alarmknoppen voor (bar)personeel (>rode lamp cq. geluidssignaal bij de ingang), en/of camerabewaking
Live it!
  dinsdag 1 juni 2004 @ 22:45:17 #25
80382 manny
30 is best veel
pi_19575481
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 22:42 schreef BlueEyed het volgende:

[..]

Kenwood.

En meestal heeft de gelegenheid ook nog extra ondersteuning, zoals alarmknoppen voor (bar)personeel (>rode lamp cq. geluidssignaal bij de ingang), en/of camerabewaking
he portiertje,

hoe zit het nou met dat gezeur om dat geld als je weg wil. Dr hebben nu 2 mensen naar gevraagd..
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')