Ah, dan heb je waarschijnlijk hetzelfde gestemdquote:Op maandag 12 april 2004 01:36 schreef Monidique het volgende:
Ik voel me een beetje in de minderheid, vooralsnog,.
Dus de linksen zijn tolerante kraakpand bewonersquote:Op maandag 12 april 2004 01:36 schreef Guidoweb5 het volgende:
Stelletje racisten hiero!
zie de smiley DUDE!quote:Op maandag 12 april 2004 01:38 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dus de linksen zijn tolerante kraakpand bewonersEen sterk staaltje generalisatie
Heb je al een nazi-arm?quote:Op maandag 12 april 2004 01:38 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dus de linksen zijn tolerante kraakpand bewonersEen sterk staaltje generalisatie
Nee, ik vind nazi's walgelijk. Wat vind je daarvanquote:Op maandag 12 april 2004 01:40 schreef Monidique het volgende:
Heb je al een nazi-arm?
Bah, een SP-er.quote:Op maandag 12 april 2004 01:42 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nee, ik vind nazi's walgelijk. Wat vind je daarvan
Aan die gestoorde humor te zien kan dat ook niet andersquote:Op maandag 12 april 2004 01:43 schreef Xebrozius het volgende:
Ik ben ook links.
De humor kwam van links...quote:Op maandag 12 april 2004 01:45 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Aan die gestoorde humor te zien kan dat ook niet anders![]()
Als je ook maar enigzins van de neutrale middellijn afstaat, dan moet je al een keuze maken. Er wordt voor het gemak maar even geen onderscheid tussen de verschillende nuances gemaakt.quote:Op maandag 12 april 2004 01:43 schreef Drakire het volgende:
ik ben centrum rechts ik zie het aleen nergens staan...
quote:Op maandag 12 april 2004 01:48 schreef Xebrozius het volgende:
De humor kwam van links...
Ik heb op de SP gestemd, die kwam het dichts in de buurt qua idealen. Maar helemaal ideaal was het ook niet.
Het liefst zie ik een partij die Groenlinks, SP en VVD tegelijk is. Lekker radicaal, stevige aanpakkers en een no-nonsense instelling.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |