[Centraal] Feedback voor General Chat (1)
Moderating Methods General Chat (2)
Moderating Methods GC - Deel 3.
Moderating Methods GC - Deel 4.
Moderating Methods GC - Deel 5.
Je weet ondertussen denk ik wel wat je hier kwijt kunt... alle commentaar op modswijzen in GC, en GC in het algemeen. Zo simpel is het eigenlijk. .
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 09:22 schreef Burner2000 het volgende:
Felle mooie maanlicht.Waarom is deze dicht gegooid
quote:Ik had hem ff dicht gegooid met als idee hem naar FOT te gooien, en toen ben ik hem vergeten (werk).
Op woensdag 7 januari 2004 13:15 schreef Burner2000 het volgende:[..]
Hij staat er alsnog...
quote:AUB, doe mee om dierenleed te voorkomen
Op vrijdag 9 januari 2004 13:58 schreef LoveHenk het volgende:
ik weet zeker! dat 80% van kanker lijdenden er zelf de schuld aan heeft.
kan hier ff naar gekeken worden want lovehenk gaat steeds verder
Dit topic is gesloten. Wegens verbaggering, verklaart men. Wel, kan de bagger niet even verwijderd worden, of genegeerd, of gewaarschuwd?
quote:geloof me dit soort topics lopen niet.... en worden altijd verbaggert.
Op zaterdag 10 januari 2004 19:04 schreef Monidique het volgende:
Gegroet!Dit topic is gesloten. Wegens verbaggering, verklaart men. Wel, kan de bagger niet even verwijderd worden, of genegeerd, of gewaarschuwd?
was een topic over de manier waarop het journaal feiten anders weergeeft door hun woordkeuze. Dan wordt het op slot gegooid omdat als voorbeeld het schietincident wordt genomen
quote:Dat was zeker niet de insteek die uit de Openingspost te lezen was. Dan had je beter een topic kunnen openen met als titel die iets algemeens weer geeft. Op deze manier lijkt het topic 10000 over dit onderwerp en dat schiet gewoon niet op.
Op woensdag 14 januari 2004 10:44 schreef Blasted_Billy het volgende:
"Verhaal halen" = "executeren" ?was een topic over de manier waarop het journaal feiten anders weergeeft door hun woordkeuze. Dan wordt het op slot gegooid omdat als voorbeeld het schietincident wordt genomen
quote:Ok, moet de OP nog aangepast worden dan?
Op woensdag 14 januari 2004 10:47 schreef HeatWave het volgende:[..]
Dat was zeker niet de insteek die uit de Openingspost te lezen was. Dan had je beter een topic kunnen openen met als titel die iets algemeens weer geeft. Op deze manier lijkt het topic 10000 over dit onderwerp en dat schiet gewoon niet op.
quote:Liefst wel ja, met wat algemenere bewoordingen, en als het kan niet met dit incident als voorbeeld....
Op woensdag 14 januari 2004 10:48 schreef Blasted_Billy het volgende:[..]
Ok, moet de OP nog aangepast worden dan?
quote:dit incident is het enige voorbeeld wat ik heb
Op woensdag 14 januari 2004 10:49 schreef HeatWave het volgende:[..]
Liefst wel ja, met wat algemenere bewoordingen, en als het kan niet met dit incident als voorbeeld....
quote:Ja dat was dus de reden dat je topic dicht ging
Op woensdag 14 januari 2004 10:54 schreef Blasted_Billy het volgende:[..]
dit incident is het enige voorbeeld wat ik heb
Maar als je het netjes weet te verweven in een verhaaltje dat aangeeft dat dit een VOORBEELD is kan het nog wel wat worden...
quote:Ik herschrijf hem strx wel even
Op woensdag 14 januari 2004 10:56 schreef HeatWave het volgende:[..]
Ja dat was dus de reden dat je topic dicht ging
. Dan krijg je dus weer puur discussies over dit incident.
Maar als je het netjes weet te verweven in een verhaaltje dat aangeeft dat dit een VOORBEELD is kan het nog wel wat worden...
quote:ok, succes!
Op woensdag 14 januari 2004 10:58 schreef Blasted_Billy het volgende:[..]
Ik herschrijf hem strx wel even
paniekzaaierij
quote:Kan dit aub worden verwijderd
http://forum.fok.nl/showtopic.php/435751/3Geplaatst door v.lierop op donderdag 18 december 2003 17:22
Ook ik wil mij levend laten slachten maar dan wel door een of meer vrouwen(ben geen homo) .
ik wil eerst opgehangen worden,als ik dan half bewusteloos ben moeten ze mij aan mijn voeten ophangen,met mijn benen uit elkaar en dan mijn buik opensnijden vervolgens mijn billen doorsnijden het hoogtepunt komt dan als mijn penis tussen mijn billen word uitgesneden . dan ga ik enorm klaarkomen nu moeten ze mij verder slachten tot ik schoon aan de vleeshaken hang mijn bestemming heb ik dan bereikt:
heerlijk geslacht!!!!
wie heeft daar zin in, bel mij maar tel.0402542873 of stuur een mailtje
naar p.vanlierop@hapso.org
quote:Bedankt! IS weg...
Op vrijdag 16 januari 2004 17:19 schreef Sessy het volgende:[..]
Kan dit aub worden verwijderd
quote:Dat is geen antwoord op de vraag.
Op zaterdag 17 januari 2004 01:03 schreef nikky het volgende:[..]
het staat in de faq.... klaar
als je het er niet mee eens bent is dat heel jammer
quote:Het is dus verboden om op fok! een dergelijke maatschappelijke discussie te voeren ?
Op zaterdag 17 januari 2004 00:57 schreef nikky het volgende:
*kuch*ik heb achter de schermen overlegt over dit topic..... als deze vol is komt er GEEN deel 2
open maar topics die in NWS of POL of C&H passen.
passen ze niet? open er dan ook geen
quote:er staat heel duidelijk in dat stukkie tekst waarom het niet meer mag
Op zaterdag 17 januari 2004 01:05 schreef Goodluck het volgende:[..]
Dat is geen antwoord op de vraag.
quote:we zijn er flauw van..... em ppl dit topic is absoluut niet schoon qua vooroordelen.... het is dat het topic al zo groot is en er redelijkerwijs word gereageerd anders zat hij namelijk al op slot....
Vanaf vandaag worden topics over 'Allochtone Nederlanders' zonder pardon gesloten of verwijderd. Het is gebleken dat dit soort topics flames, generalisaties of discriminerende posts bij de gebruikers uitlokken. Aangezien alles zo'n beetje wel gezegd is hierover.
dan moet je naar NWS POL of naar C&H gaan.... daar lopen genoeg topics over allochtonen.. of maak een mooie nieuwe met een goede openingspost
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 01:08 schreef Goodluck het volgende:
n.a.v Wat beschouw jij als een allochtoon?
[..]Het is dus verboden om op fok! een dergelijke maatschappelijke discussie te voeren ?
quote:welk gedeelte snap je niet dan? ik zeg niet dat het niet op heel fok mag...... het is niet toegestaan in gc
Op zaterdag 17 januari 2004 00:57 schreef nikky het volgende:
*kuch*ik heb achter de schermen overlegt over dit topic..... als deze vol is komt er GEEN deel 2
open maar topics die in NWS of POL of C&H passen.
passen ze niet? open er dan ook geen
quote:Dan nog snap ik het niet. Dit topic is niet bedoeld om mijn gal te spuwen over allochtonen, dit topic heeft als opzet vooroordelen juist weg te nemen.
Op zaterdag 17 januari 2004 01:12 schreef nikky het volgende:[..]
er staat heel duidelijk in dat stukkie tekst waarom het niet meer mag
quote:
dan moet je naar NWS POL of naar C&H gaan.... daar lopen genoeg topics over allochtonen..
quote:En wat was er niet goed aan mijn openingspost ?
of maak een mooie nieuwe met een goede openingspost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |