abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7453308
...mits goed onderbouwd natuurlijk, kun je hier terecht voor al je vietbek t.a.v. uw trouwe GC modjes, Bluezz en Sweek.
pi_7453330
dat hoort best wel in FB...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_7453344
quote:
Op vrijdag 20 december 2002 19:02 schreef Jordy-B het volgende:
dat hoort best wel in FB...
Nope, dat hoort van nu af hier.
  vrijdag 20 december 2002 @ 19:16:59 #4
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_7453607
quote:
Op vrijdag 20 december 2002 19:02 schreef Jordy-B het volgende:
dat hoortde best wel in FB...
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_7453913
Jullie veranderen allemaal maar regeltjes enzo.

Had ik deze verandering moeten lezen in feedback of in MED?

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_7454070
Je hebt gelijk dat het misschien wat verwarrend is nu.
Hier loopt iig de discussie,

De toekomst van Feedback ?

en je ziet dat er steeds meer centrale feedbacktopics komen in de verschillende fora.
Zo houd je alles wat overzichtelijker zonder dat iedereen zich met alles gaat bemoeien

pi_7454126
Kunnen we dan nu afspreken wijzigingen voortaan in MED worden gezet vóórdat ze ook daadwerkelijk worden uitgevoerd?

Dit is echt verwarrend, namelijk.

pi_7455635
quote:
Op vrijdag 20 december 2002 19:44 schreef Jordy-B het volgende:
Kunnen we dan nu afspreken wijzigingen voortaan in MED worden gezet vóórdat ze ook daadwerkelijk worden uitgevoerd?

Yep
pi_7458635
quote:
Op vrijdag 20 december 2002 19:44 schreef Jordy-B het volgende:
Kunnen we dan nu afspreken dat wijzigingen voortaan in MED worden gezet vóórdat ze ook daadwerkelijk worden uitgevoerd?

'k was helemaal van slag.
pi_7496858
Woeps...ik had alleen de aankondiging in MED gelezen over ''discussies over slotjes in fora'' zelf, en niet de mededeling.
Hierbij nogmaals:

N.a.v. slot op ''Frequin opgepakt''.
Toegegeven, we waren wat afgedwaald, maar dat lag enigzins voor de hand met zo'n onderwerp.
Om ons vervolgens door te verwijzen naar de centrale discussie in OOG is enigzins raar, aangezien die discussie daar al vele malen is gevoerd, en ze nu over andere dingen praten.
Kan hij niet nog eens open?
Al was het maar omdat we nu erg raar geeindigd zijn.

Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_7497119
quote:
Op maandag 23 december 2002 12:36 schreef SportsIllustrated het volgende:
Woeps...ik had alleen de aankondiging in MED gelezen over ''discussies over slotjes in fora'' zelf, en niet de mededeling.
Hierbij nogmaals:

N.a.v. slot op ''Frequin opgepakt''.
Toegegeven, we waren wat afgedwaald, maar dat lag enigzins voor de hand met zo'n onderwerp.
Om ons vervolgens door te verwijzen naar de centrale discussie in OOG is enigzins raar, aangezien die discussie daar al vele malen is gevoerd, en ze nu over andere dingen praten.
Kan hij niet nog eens open?
Al was het maar omdat we nu erg raar geeindigd zijn.

Ik wil hem natuurlijk best weer open gooien, als het maar over het onderwerp blijft gaan, en het niet verzand in israel/palestina of andere discussies.
pi_7532102
ook nog ff in het goede topic:

de leukste foto's van vroeger

moest die nou dicht, topic was voor de mensen die in GC komen, komen zat mensen nooit in in B&H en zullen ongetwijfeld wel leuke foto's hebben van vroeger. Daarnaast ging het niet specifiek over baby & kleurer foto's maar gewoon leuke foto's van vroeger. Iemand van 30 kan ook leuke foto's hebben van toen hij/zij 20 was.

En geef een topic is een kans, bloed het dood kan het altijd nog op slot maar wat maakt het nou uit als er twee topics zijn die ongeveer hetzelfde zouden kunnen zijn?¿ Als ze alle twee slagen is daar toch niks mis mee.

Alles meteen als kansloos betitelen vind ik zo irritant.

Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt - Jonh Lennon
pi_7535226
quote:
Op woensdag 25 december 2002 03:28 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
ook nog ff in het goede topic:

de leukste foto's van vroeger

moest die nou dicht, topic was voor de mensen die in GC komen, komen zat mensen nooit in in B&H en zullen ongetwijfeld wel leuke foto's hebben van vroeger. Daarnaast ging het niet specifiek over baby & kleurer foto's maar gewoon leuke foto's van vroeger. Iemand van 30 kan ook leuke foto's hebben van toen hij/zij 20 was.

En geef een topic is een kans, bloed het dood kan het altijd nog op slot maar wat maakt het nou uit als er twee topics zijn die ongeveer hetzelfde zouden kunnen zijn?¿ Als ze alle twee slagen is daar toch niks mis mee.

Alles meteen als kansloos betitelen vind ik zo irritant.

Het is geen kansloos topic, maar volgens de faq's hoort dit nu eenmaal in B&H.
Als je via actives fokt, wat de meesten doen,zie je hem daar toch ook?
Heeft daar prima kans van slagen.
Het linkje van je topic heb ik daar ingezet.
pi_7543618
quote:
Op woensdag 25 december 2002 14:35 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Het is geen kansloos topic, maar volgens de faq's hoort dit nu eenmaal in B&H.
Als je via actives fokt, wat de meesten doen,zie je hem daar toch ook?
Heeft daar prima kans van slagen.
Het linkje van je topic heb ik daar ingezet.

Ut zal aan mij liggen maar het heeft wat mij betreft niks met B&H te maken, dat staat toch voor Babes en Hunks ?? Maar oke, nogmaals het idee van het topic was om iedereen leuke foto's van vroeger te laten plaatsen (niet persé kinder/kleuter foto's). Heeft geen snars met lekkere meiden of lekkere jongens te maken volgens mij. In elke andere categorie was het ook niet gepast dus wordt het GC. Maar ja, het resultaat is bekend.

PS. Bleuzz vind je dit echt een hunk ?

Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt - Jonh Lennon
pi_7550376
Ja, dit is een hunkje.
Ben jij dat?

Er is vóór mijn tijd afgesproken dat het in B&H hoort.
Maar is dat nou zo'n straf

pi_7568684
Oh, als dit het FB zeiktopic is:
Het liefst zou ik nu.... [2]
Golfer, wat kun jij vreselijk flauw zijn zeg: "nee, staat in de faq dat het niet mag, dus ik sluit hem". Gewoon een normaal ...

ach bekijk het ook maar, waar maak ik me druk om...

Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_7593751
En jullie kunnen ook weer tegen mij zeuren.
Ello allemaal.
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  zondag 29 december 2002 @ 10:31:34 #18
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_7594023
In dit topic staan persoonsgegevens van iemand

Verschrikkelijke buurman terugpakken

Lijkt mij wel een goed idee om deze uit voorzorg weg te halen

er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
pi_7594029
quote:
Op zondag 29 december 2002 10:31 schreef amnesiac het volgende:
In dit topic staan persoonsgegevens van iemand

Verschrikkelijke buurman terugpakken

Lijkt mij wel een goed idee om deze uit voorzorg weg te halen

Had het net gedaan... thx.
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_7606882
Koningin en Mobiel

Waarom zit hier een slotje op? Is toch wel een leuk topic? Eventueel voor Onzin.

Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_7607473
Vind je dat?
Waarom heb je er niet in gepost dan?
pi_7607512
quote:
Op zondag 29 december 2002 22:56 schreef Bluezz het volgende:
Vind je dat?
Waarom heb je er niet in gepost dan?
Is dat een criterium voor een leuk topic?

En los daarvan, ik zag het topic pas toen er al een slotje op stond en ik dus niet meer kon reageren.

pi_7607569
quote:
Op zondag 29 december 2002 22:57 schreef keeper het volgende:

Is dat een criterium voor een leuk topic?

En los daarvan, ik zag het topic pas toen er al een slotje op stond en ik dus niet meer kon reageren.

Alleen de topicopener is leuk bezig, vervolgens gaat het een half uur lang over waar het hoort.
Ik zou zeggen copy/past en verder in onzin dan.
pi_7607740
quote:
Op zondag 29 december 2002 22:59 schreef Bluezz het volgende:
Alleen de topicopener is leuk bezig, vervolgens gaat het een half uur lang over waar het hoort.
Er zaten ontopic replies tussen.
quote:
Ik zou zeggen copy/past en verder in onzin dan.
Of jij opent het ff en move-t het naar ONZ? Das toch makkelijker? Scheelt weer een topic in de database .
pi_7607912
keeper....>>>>
Koningin en Mobiel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')