quote:Nope, dat hoort van nu af hier.
Op vrijdag 20 december 2002 19:02 schreef Jordy-B het volgende:
dat hoort best wel in FB...
quote:
Op vrijdag 20 december 2002 19:02 schreef Jordy-B het volgende:
dat hoortde best wel in FB...
Had ik deze verandering moeten lezen in feedback of in MED?
en je ziet dat er steeds meer centrale feedbacktopics komen in de verschillende fora.
Zo houd je alles wat overzichtelijker zonder dat iedereen zich met alles gaat bemoeien
Dit is echt verwarrend, namelijk.
quote:Yep
Op vrijdag 20 december 2002 19:44 schreef Jordy-B het volgende:
Kunnen we dan nu afspreken wijzigingen voortaan in MED worden gezet vóórdat ze ook daadwerkelijk worden uitgevoerd?Dit is echt verwarrend, namelijk.
quote:'k was helemaal van slag.
Op vrijdag 20 december 2002 19:44 schreef Jordy-B het volgende:
Kunnen we dan nu afspreken dat wijzigingen voortaan in MED worden gezet vóórdat ze ook daadwerkelijk worden uitgevoerd?Dit is echt verwarrend, namelijk.
N.a.v. slot op ''Frequin opgepakt''.
Toegegeven, we waren wat afgedwaald, maar dat lag enigzins voor de hand met zo'n onderwerp.
Om ons vervolgens door te verwijzen naar de centrale discussie in OOG is enigzins raar, aangezien die discussie daar al vele malen is gevoerd, en ze nu over andere dingen praten.
Kan hij niet nog eens open?
Al was het maar omdat we nu erg raar geeindigd zijn.
quote:Ik wil hem natuurlijk best weer open gooien, als het maar over het onderwerp blijft gaan, en het niet verzand in israel/palestina of andere discussies.
Op maandag 23 december 2002 12:36 schreef SportsIllustrated het volgende:
Woeps...ik had alleen de aankondiging in MED gelezen over ''discussies over slotjes in fora'' zelf, en niet de mededeling.
Hierbij nogmaals:N.a.v. slot op ''Frequin opgepakt''.
Toegegeven, we waren wat afgedwaald, maar dat lag enigzins voor de hand met zo'n onderwerp.
Om ons vervolgens door te verwijzen naar de centrale discussie in OOG is enigzins raar, aangezien die discussie daar al vele malen is gevoerd, en ze nu over andere dingen praten.
Kan hij niet nog eens open?
Al was het maar omdat we nu erg raar geeindigd zijn.
moest die nou dicht, topic was voor de mensen die in GC komen, komen zat mensen nooit in in B&H en zullen ongetwijfeld wel leuke foto's hebben van vroeger. Daarnaast ging het niet specifiek over baby & kleurer foto's maar gewoon leuke foto's van vroeger. Iemand van 30 kan ook leuke foto's hebben van toen hij/zij 20 was.
En geef een topic is een kans, bloed het dood kan het altijd nog op slot maar wat maakt het nou uit als er twee topics zijn die ongeveer hetzelfde zouden kunnen zijn?¿ Als ze alle twee slagen is daar toch niks mis mee.
Alles meteen als kansloos betitelen vind ik zo irritant.
quote:Het is geen kansloos topic, maar volgens de faq's hoort dit nu eenmaal in B&H.
Op woensdag 25 december 2002 03:28 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
ook nog ff in het goede topic:moest die nou dicht, topic was voor de mensen die in GC komen, komen zat mensen nooit in in B&H en zullen ongetwijfeld wel leuke foto's hebben van vroeger. Daarnaast ging het niet specifiek over baby & kleurer foto's maar gewoon leuke foto's van vroeger. Iemand van 30 kan ook leuke foto's hebben van toen hij/zij 20 was.
En geef een topic is een kans, bloed het dood kan het altijd nog op slot maar wat maakt het nou uit als er twee topics zijn die ongeveer hetzelfde zouden kunnen zijn?¿ Als ze alle twee slagen is daar toch niks mis mee.
Alles meteen als kansloos betitelen vind ik zo irritant.
quote:Ut zal aan mij liggen maar het heeft wat mij betreft niks met B&H te maken, dat staat toch voor Babes en Hunks ?? Maar oke, nogmaals het idee van het topic was om iedereen leuke foto's van vroeger te laten plaatsen (niet persé kinder/kleuter foto's). Heeft geen snars met lekkere meiden of lekkere jongens te maken volgens mij. In elke andere categorie was het ook niet gepast dus wordt het GC. Maar ja, het resultaat is bekend.
Op woensdag 25 december 2002 14:35 schreef Bluezz het volgende:[..]
Het is geen kansloos topic, maar volgens de faq's hoort dit nu eenmaal in B&H.
Als je via actives fokt, wat de meesten doen,zie je hem daar toch ook?
Heeft daar prima kans van slagen.
Het linkje van je topic heb ik daar ingezet.
PS. Bleuzz vind je dit echt een hunk ?
Er is vóór mijn tijd afgesproken dat het in B&H hoort.
Maar is dat nou zo'n straf
ach bekijk het ook maar, waar maak ik me druk om...
Verschrikkelijke buurman terugpakken
Lijkt mij wel een goed idee om deze uit voorzorg weg te halen
quote:Had het net gedaan... thx.
Op zondag 29 december 2002 10:31 schreef amnesiac het volgende:
In dit topic staan persoonsgegevens van iemandVerschrikkelijke buurman terugpakken
Lijkt mij wel een goed idee om deze uit voorzorg weg te halen
Waarom zit hier een slotje op? Is toch wel een leuk topic? Eventueel voor Onzin.
quote:Is dat een criterium voor een leuk topic?
Op zondag 29 december 2002 22:56 schreef Bluezz het volgende:
Vind je dat?
Waarom heb je er niet in gepost dan?
En los daarvan, ik zag het topic pas toen er al een slotje op stond en ik dus niet meer kon reageren.
quote:Alleen de topicopener is leuk bezig, vervolgens gaat het een half uur lang over waar het hoort.
Op zondag 29 december 2002 22:57 schreef keeper het volgende:Is dat een criterium voor een leuk topic?
En los daarvan, ik zag het topic pas toen er al een slotje op stond en ik dus niet meer kon reageren.
quote:Er zaten ontopic replies tussen.
Op zondag 29 december 2002 22:59 schreef Bluezz het volgende:
Alleen de topicopener is leuk bezig, vervolgens gaat het een half uur lang over waar het hoort.
quote:Of jij opent het ff en move-t het naar ONZ? Das toch makkelijker? Scheelt weer een topic in de database
Ik zou zeggen copy/past en verder in onzin dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |