abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9825650
Als vervolg van [Centraal] Feedback voor General Chat (1)
Jullie kunnen hier jullie commentaren geven over het modereren van General Chat... dat kan een slotje zijn waar je het niet mee eens bent, een verplaatsing, een verwijderde of geëditte reactie etc. etc.
Ook algemener commentaar over General Chat kan je hier kwijt, en wij zullen dan proberen zo snel mogelijk hier toelichting te geven.
We zijn ook bereikbaar op bluezz@fok.nl en sweek@fok.nl.
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_9825979
Ik vind jullie namen bluezz en sweek beetje moeilijk uit elkaar te houden.
pi_9826134
quote:
Op woensdag 16 april 2003 21:25 schreef Scepsis het volgende:
Ik snap Scepsis ook niet
pi_9826162
quote:
Op woensdag 16 april 2003 21:25 schreef Scepsis het volgende:
  woensdag 16 april 2003 @ 22:29:52 #5
27951 Leonardo1504
[b]dit is vet![/b]
pi_9827659
quote:
Op woensdag 16 april 2003 18:20 schreef Leonardo1504 het volgende:
Eerlijk gezegd vond ik het met persoonlijke aanvallen best meevallen. Die kwamen pas aan het eind van het topic tevoorschijn toen Nordcore ging beweren dat negers en moslims inferieur zijn en zijn übermensch-standpunten naar voren bracht. Daarvoor is het heel lang op het randje maar wel on-topic gegaan, zonder al te veel scheldpartijen. Dat persoonlijke aanvallen niet gewenst zijn op Fok! begrijp ik. Maar ik zou toch wel willen weten wat het standpunt is ten aanzien van dat soort uitspraken, los van persoonlijke aanvallen. Bovendien ben ik benieuwd of jullie vinden of de skin-fist, een veel door extreem-rechts gebruikt symbool, als usericon kan of niet.
pi_9834570
quote:
Op woensdag 16 april 2003 22:29 schreef Leonardo1504 het volgende:

[..]

Het topic was inderdaad al de hele tijd op het randje, maar Nordcore verergerde het zeg maar nog eens... ook liet ik hem eerst open omdat het ging om de vraag of een school iemand op basis van kleding mag wegsturen etc... die vraag was redelijk duidelijk beantwoord leek me... ja dat mag.
Over het feit dat dat gedaan wordt etc, loopt ook al een discussie in OOG: Scholen draaien door: verbod op kleding met 88, Lo
Daar zou je eventueel verder kunnen gaan.
quote:
Maar ik zou toch wel willen weten wat het standpunt is ten aanzien van dat soort uitspraken, los van persoonlijke aanvallen. Bovendien ben ik benieuwd of jullie vinden of de skin-fist, een veel door extreem-rechts gebruikt symbool, als usericon kan of niet.
Die laatste 2 dingen moet je bij een FA voor zijn...
Ik was zelf niet echt aanwezig in de discussie, maar als ik eens kijk dan zie ik een aantal uitspraken, idd. van Nordcore vaak, die inderdaad niet kunnen... een aantal zitten dan weer net op het randje, en kun je niet echt duidelijk over zeggen of het kan of niet... in deze context leek het veel weg te hebben van trollen...
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_10071508
.
Waarom ging mijn busgijzelingstopic nou op slot?
Er zat maar 1 newbie te etteren.. .
-
pi_10071725
quote:
Op maandag 28 april 2003 16:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
.
Waarom ging mijn busgijzelingstopic nou op slot?
Er zat maar 1 newbie te etteren.. .
Het is een nogal wat wrange stelling vind je niet?
Als je eens na zou denken, is de vraag op zich pijnlijk, belachelijk en een oproep tot erg foute discussies.
pi_10074865
quote:
Op maandag 28 april 2003 16:12 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Het is een nogal wat wrange stelling vind je niet?
Als je eens na zou denken, is de vraag op zich pijnlijk, belachelijk en een oproep tot erg foute discussies.

.
Ow, mja..Ik was eigenlijk wel benieuwd..
En zo extreem vond ik het nou ook weer niet..
Maarja, over dat laatste heb je wel gelijk..
-
pi_10102772
In deze tijden zijn burqa en niqaab juist ideaal

Op slot gedaan door Bluezz met de verhelderende motivatie 'Onzintopic, slot'.

Waarom? Wat maakt het tot onzin? Is alles wat niet dodelijk serieus is meteen onzin. Is in GC geen plaats voor een knipoog nu en dan? Of is mijn topicje het slachtoffer van een nogal verzuurd modje?

En als het al onzin zou zijn, waarom dan meteen een slotje? Doe dan een schopje of zo. Als je elk topic sluit wat jij niet leuk of interessant vind wordt het voor users die wel smaak hebben hier wel erg suf.

pi_10103109
Ten eerste noem ik jou ook geen zuurpruim, dus mij een snoepje noemen kan je achterwege laten.

Ik wil hem best opengooien en naar Onzin schoppen hoor, maar je had het topic beter daar kunnen openen.
Het hoeft niet dodelijk saai te zijn allemaal in GC, maar zie de reakties al , het is echt geen GC topic.

En om nu in FB te insinueren dat ik jou niet mag en meer topics van je sluit omdat jij jij bent, slaat ook nergens op.
Ik kijk namelijk naar de topics en niet naar de openers ervan.

En voor de duidelijkheid, ik ben in dec. 2002 modje geworden.

Next time is een mailtje ook voldoende, om even opheldering aan mij te vragen

Veel plezier met je topiekje in Onzin

pi_10103330
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 22:41 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil hem best opengooien en naar Onzin schoppen hoor, maar je had het topic beter daar kunnen openen.
Het hoeft niet dodelijk saai te zijn allemaal in GC, maar zie de reakties al , het is echt geen GC topic.
Onzin of niet is een subjectief iets. Ik ben ook niet verantwoordelijk voor de reacties. Als ik een topic open kan ik niet weten welke reacties dat gaat opleveren. Ik kan er wel een inschatting van maken, maar niet meer dan dat. Als topics steevast gesloten gaan worden omdat ze (bij nader inzien) wellicht toch beter in Onzin hadden gepast is dat weinig motiverend om er hier iets gezelligs van te maken.

Dus als je 'm alsnog open zou willen doen en verplaatsen; graag.

quote:
En om nu in FB te insinueren dat ik jou niet mag en meer topics van je sluit omdat jij jij bent, slaat ook nergens op.
Ik geef toe dat mijn beeld daarvan niet blijkt aan te sluiten bij de werkeljikheid. Excuses.
quote:
Next time is een mailtje ook voldoende, om even opheldering aan mij te vragen
Forumzaken bespreek ik bij voorkeur op het forum.
pi_10146302
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 23:48 schreef Bluezz het volgende:
Nee, dit heeft geen zin, dit soort dingen doen we niet op Fok!
Dit is geen opsporing verzocht of een datingsite.
Sorry.
Oh en voor dit soort dingen:

Moderating Methods General Chat (2)

dit vind ik het beste antwoordt wat ik ooit aan het einde van een topic dat ik heb geopend heb gehad
Op dinsdag 26 juni 2007 22:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dutchmage, ouwe kaenker taalpurist! O+
-webicon verwijderd, veel te groot, niet terugplaatsen-
pi_10146503
ga naar Mexico man
Free people own guns! Slaves do not!
pi_10146526
Nou aan de moderators een . Het gaat allemaal best snel hierzo en om dan alles goed in de hand te hebben petje af.
Ik ben nog redelijk nieuw enneh sommige termen en afkortingen begrijp ik niet. Is er een lijst ofzow waar je die dingen terug kunt vinden?
Was ik even nieuwsgierig naar.

pi_10146626
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 23:59 schreef Vampier het volgende:
ga naar Mexico man
Wat bedoel je?
pi_10146652
Hoi sweek
pi_10146698
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 00:00 schreef muzikaliesje het volgende:
Nou aan de moderators een . Het gaat allemaal best snel hierzo en om dan alles goed in de hand te hebben petje af.
Ik ben nog redelijk nieuw enneh sommige termen en afkortingen begrijp ik niet. Is er een lijst ofzow waar je die dingen terug kunt vinden?
Was ik even nieuwsgierig naar.
Er zijn allerlei topics die over afkortingen gaan, bij zoek, bovenaan ^ kun je vanalles vinden.
pi_10147144
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 00:05 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Er zijn allerlei topics die over afkortingen gaan, bij zoek, bovenaan ^ kun je vanalles vinden.

Thanks. Inmiddels een leuke link gevonden, maar ook inderdaad effe gezocht.
http://www.chatwoordenboek.nl/index.php?doc=afkortingen
  vrijdag 2 mei 2003 @ 10:03:58 #20
40958 ETC
Six Bullets...
pi_10150449
Er rust copyright op Moderating Methods .

Kan ik ff vangen .

Yoohoo!.... I'll make you famous!
pi_10445284
Bluezz?? Is het misschien heel moeilijk om geen linkjes naar topics te geven met de instelling van 255 reacties op een pagina..
pi_10445966
Kan "het leven boven de moerdijk" naar C&H?
I´m back.
pi_10446079
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 12:13 schreef Ryan3 het volgende:
Kan "het leven boven de moerdijk" naar C&H?
Dat kan.
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  donderdag 15 mei 2003 @ 12:18:24 #24
22976 realist_ik
FC Den Bosch
pi_10446113
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 12:17 schreef sweek het volgende:

[..]

Dat kan.

doe mijn topic dan ook ff naar C&H... of onzin ... whatever...
ik zie geen enkele reden tot sluiting...
pi_10446138
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 12:18 schreef realist_ik het volgende:

[..]

doe mijn topic dan ook ff naar C&H... of onzin ... whatever...
ik zie geen enkele reden tot sluiting...

Ik wel.
Het heeft compleet geen discussiewaarde, het enige wat je doet is iets kwijt willen.
En natuurlijk heeft iedere gebeurtenis invloed op iedereens leven, dat lijkt me niet meer dan logisch... maar jij laat het nu echt lijken alsof hij vooral positieve invloeden heeft, en de manier waarop je het brengt is wel heel erg trollend.
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')