Niks vinden? Wat denk je? Dat ze dat lichaam daar een paar uur laten liggen!quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:08 schreef Man_Made_God het volgende:
Zijn er hier meer mensen die heer wat over hebben gehoord? Ik kan niks vinden namelijk.
quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Niks vinden? Wat denk je? Dat ze dat lichaam daar een paar uur laten liggen!
Ja, een meisje. Landde precies naast een kinderwagen.quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:10 schreef MSXUser het volgende:
Vorig jaar was er toch ook al iemand aan de achterkant van de toren gesprongen?
Die moet ik ook altijd hebben. Was van plan om rond die tijd in de stad af te spreken met een vriend van me bij de ABN. Ik had het te druk en dus kon het (gelukkig naderhand) niet doorgaanquote:Op dinsdag 6 april 2004 15:09 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Jakkes nog aantoe. Gelukkig zat ik niet op 't terras daar. Of stond ik op lijn 1 te wachten tegenover de ABN-Amro.
Vorig jaar juli dus... 20-jarige vrouw springt van Martinitorenquote:Op dinsdag 6 april 2004 15:11 schreef -Trinity- het volgende:
Volgens mij wel, een vrouw, of was dat een andere toren in Groningen?![]()
As de boe'n uut de To'en huupsen, zien de regendrups in d'aantij zijn mn oma dan altijd en spuugde een hap pruimtabak in de kwispedoor die in een hoek van de kamer stond.quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:13 schreef robh het volgende:
Laagvliegende zwaluwen en mensen, dat betekent dat het slecht weer wordt. Damn.
quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:16 schreef RM-rf het volgende:
[..]
As de boe'n uut de To'en huupsen, zien de regendrups in d'aantij zijn mn oma dan altijd en spuugde een hap pruimtabak in de kwispedoor die in een hoek van de kamer stond.
quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:14 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Vorig jaar juli dus... 20-jarige vrouw springt van Martinitoren Hee.. ook om 13.15Vampire Romance O+
Regel 2: doe het niet uit naam van Allah of welke andere God dan ook.quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:24 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik ga een zelfmoord-etiquette ontwerpen.
Regel 1; doe het buiten 't zicht van iedereen.
Dat vind ik prima.quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:26 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Regel 2: doe het niet uit naam van Allah of welke andere God dan ook.
Er zou een bordje moeten komen met "verboden te springen".quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:28 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
kom net uit het centrum.. niets gemerkt of zo.. maarruh.. ze moeten maatregelen nemen, want dit gebeurt iets te vaak...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |