abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19776823
Gaan jullie stemmen als je de tijd er voor hebt? Waarom wel / niet?

Ik wel, omdat
- het een recht is waar ik gebruik van wil maken (zie andere landen waar dit niet kan)
- het (een kleine) invloed heeft op het beleid. (het heeft dus zin)
- ik o.a. daarom tegen de instelling;' Wat maakt het nou uit of ik stem', ben. (in de trend van de slogan 'een beter.... begint bij jezelf')

http://www.stemwijzer.nl/

Laat maar komme

Wijziging: juiste url stemwijzer

[ Bericht 4% gewijzigd door Pluis123 op 10-06-2004 11:01:05 ]
pi_19776934
Ik ben al geweest, ik vind dat je niet mag klagen als je zelf ook invloed hebt op een andere uitslag
  donderdag 10 juni 2004 @ 10:50:48 #3
48546 Shinadul
vidi, vici, veni
pi_19776936
Ik ga wel stemmen en wel blanco.

- Omdat het een opgedrongen recht is waar je niets mee kan
- Omdat de mensen waar je op stemt de macht niet hebben, het zijn slechts adviseurs
- Omdat ik wil protesteren tegen deze farce die democratie heet en niet stemmen blijkbaar niet als protest wordt aangemerkt.
pi_19777008
Ik ga zo ook wel. Ik heb niet zo veel met Europa, maar ik vind wel dat je zo'n recht moet gebruiken. En het is de eerste keer dat ik mag, dat vind ik leuk.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_19777047
Ik wil graag, maar kan niet stemmen vandaag. Ga het gewoon niet redden met de tijd. Misschien toch maar training afzeggen vanavond, want wil wel echt graag stemmen.
  donderdag 10 juni 2004 @ 10:55:40 #6
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19777056
IK stem niet omdat ik vorige keer op Balkenende gestemd heb zonder dat ik echt voor hem was en er nu spijt van heb. Ik heb dus besloten nooit meer te stemmen zonder te weten op wie ik wel niet stem, lijkt me wel zo verstandig.

Ik heb op dit moment geen tijd gehad om me echt te verdiepen in op wie ik dan wel of niet moet stemmen en wat ik vaag tegen kom bij partijen is dat er bepaalde punten zijn waar ik het wel mee eens ben maar 1 of 2 punten weer helemaal niet. Dan vind ik het al lastig om te moeten stemmen omdat het tegen bepaalde ideen/principes gaat.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_19777072
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 10:50 schreef Shinadul het volgende:
Ik ga wel stemmen en wel blanco.

- Omdat het een opgedrongen recht is waar je niets mee kan
- Omdat de mensen waar je op stemt de macht niet hebben, het zijn slechts adviseurs
- Omdat ik wil protesteren tegen deze farce die democratie heet en niet stemmen blijkbaar niet als protest wordt aangemerkt.
Erg naief en dom!

- het is geen opgedrongen recht maar een verworven recht! In veel landen zouden ze het willen dat ze stemrecht hebben!
- Adviseurs?? Die mensen beslissen over Europa hoor
- deze farce?? Het gaat over europa!
Het is altijd een feest, als zij zijn langs geweest!
pi_19777080
Ik heb al gestemd.
Moest naar de tandarts en het stembureau zit naast mijn tandarts..

En waarom:
Omdat we na de uitbreiding van 15 naar 25 landen eerst maar eens moeten zorgen dat Europa weer op orde komt voordat we weer nieuwe landen gaan toelaten.
De regelzucht van Europa moet ook aan banden worden gelegd.
En ook belangrijk we moeten zorgen dat we als grootste netto betaler van Europa zorgen dat er een grens komt aan wat we netto betalen aan Europa. Engeland heeft al zo'n systeem en Duitsland en Nederland moeten dat ook krijgen.

Voor europa, maar er zijn wel grenzen.
VVD dus.
  donderdag 10 juni 2004 @ 10:56:39 #9
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_19777084
Ik kijk wel of ik vanmiddag tijd heb, ik zit erg te twijfelen tussen SP & GL.
  donderdag 10 juni 2004 @ 11:02:34 #10
73438 Prep2Fight
Noem me alsjeblieft Tim!
pi_19777253
Hmm, wil wel, maar mag niet
Tim's LastFM Charts
' I want a easy plateau, some place to rest my head '
  donderdag 10 juni 2004 @ 11:15:11 #11
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_19777539
Ik ga wel stemmen.
Maar er is niks te kiezen waarvan ik denk dat het goed komt.
En waarom een nederlandse lijst met "afgedankte NL-ers" en geen europese lijst ( groen links is opzich het meest europees bezig met het europa zijn)

Cda exstreem rechts..(vergeleken met gedrag in nederland) door hun " coalitie" met meneer mediamagnaat, eu voorzitter en italie(maffia) baas

Ik denk dat het voor mij D66 wordt...
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
  donderdag 10 juni 2004 @ 11:16:17 #12
95093 -tammie-
STFU n00b! :P
pi_19777572
Voor mijn gevoel maakt het allemaal niet zoveel uit...wel stemmen, niet stemmen, de ene partij of de ander....
Ben wel van plan om te gaan, omdat het nooit kwaad kan. (maak er maar het beste van)

Ik vind het trouwens wel vreemd dat je vrij weinig informatie kunt vinden over de ideeen van partijen.
Er wordt alleen maar gehamrerd op 'dat je moet stemmen!!'......ja, wil ik graag wel weten wat er te koop is.
  donderdag 10 juni 2004 @ 11:16:26 #13
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_19777578
Over het gebruik maken van je stemrecht is een discussie voor POL, maar daar zijn al voldoende topics over, zoals:
[Poll] [EP] Op welke partij heb jij gestemd vandaag?
Vraagje: blanco stemmen beter dan niet stemmen ?
Hoe minder kiezers naar de stembus, hoe beter.

Hier gaat een slotje op.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')