Die bestaan namelijk nietquote:Op donderdag 10 juni 2004 23:58 schreef _The_General_ het volgende:,
Je maakt me depri
Express er uit gelaten, daar ligt mijn frustratie ook niet wbt mijn ex-vriendinnen (in het geval dat dat je nog niet duidelijk was, dit zijn de dingen waar 't niet zo best mee ging)quote:Op donderdag 10 juni 2004 23:59 schreef Zwansen het volgende:
Je vergeet de sex!
mij ookquote:Op donderdag 10 juni 2004 23:58 schreef _The_General_ het volgende:,
Je maakt me depri
oftewel je was haar niet waardquote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:06 schreef autocue het volgende:
Ik heb die vrouw ooit gekend...
Nooit op afgestapt, was te verlegenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:09 schreef Demon-X het volgende:
[..]
oftewel je was haar niet waard![]()
telefoon nr? adres? foto?![]()
Hoe doe jij het dan?quote:Op donderdag 10 juni 2004 23:58 schreef KolNedra het volgende:
Egoist !
Alleen maar IK IK IK IK IK
Daar gaat dit helemaal niet om, e.g. de "perfecte vrouw" - dit gaat over perfect GENOEG voor MIJ.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:15 schreef Adune_Ringeril het volgende:
Volmaaktheid
Dingen als groene ogen en een wipneusquote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:18 schreef majic het volgende:
[..]
Daar gaat dit helemaal niet om, e.g. de "perfecte vrouw" - dit gaat over perfect GENOEG voor MIJ.
Misschien heeft ze wel last van zweetvoeten, laat ze windjes en boertjes, puistjes op dr billen, een beetje scheve tiet, gekke moedervlekjes .... maar sommige dingen die wegen emotioneel gezien gewoon zwaarder.
hehe..groene ogen EN wipneusje dat is wat te perfect ja, dat geef ik toe. Ik kan ook uren lang in blauw of grijze ogen staren hoor...:) Wipneusje is wel een must. (Daar dingen we niet op af)quote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:58 schreef Adune_Ringeril het volgende:
[..]
Dingen als groene ogen en een wipneus
wipneusjesquote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:15 schreef gurlie het volgende:
ik heb een wipneus
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:29 schreef gurlie het volgende:
[..]
ben ik nou leuk?
mja ik lol maar watquote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:42 schreef majic het volgende:
He jongens, on-topic weer :p Het is hier geen verkapte relatiethread
Nouja, foutgelopen relaties - een combinatie van dingen die fout gingen (Waar ik het tegenovergestelde van "ambieer", in het gedicht) en dingen die juist perfect waren (Die ik dus weer "terug wil" bij een nieuwe relatie - je wil er natuurlijk niet op achteruitquote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:54 schreef gurlie het volgende:
[..]
mja ik lol maar wat
mooi geschreven, ik vind het erg interessant dat het een gedicht is gebaseerd op een combinatie van (fout gelopen) relaties..
ik denk alleen wel dat het onbereikbaar is ja
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |