sjeesquote:Op donderdag 26 februari 2004 23:21 schreef PeuRac het volgende:
Heeft een van de modjes misschien de link van het vervolg hierop: http://forum.fok.nl/showtopic.php/460629
Thanxquote:Op vrijdag 27 februari 2004 00:03 schreef nikky het volgende:
[url=http://forum.fok.nl/topic/487074]Icons klaar terwijl u wacht: # 13 [Geen Upgrades][/url] gevonden
waar ging het over? heb je hem in gc geplaatst en wanneer ongeveer?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:36 schreef TheDon18 het volgende:
Ik had een topic geplaats met als onderwerp ´´Probleem?!´´
Maar ik kan hem nu echt nérgens meer vinden... issie misschien verwijderd?
Ongeveer om 20:15quote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:08 schreef nikky het volgende:
[..]
waar ging het over? heb je hem in gc geplaatst en wanneer ongeveer?
het gaat over een hond..... dan had je hem zowiezo al in F&F moeten plaatsen... heatwave heeft hem naar F&F verplaatst... dus je hebt niet alles afgezochtquote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:19 schreef TheDon18 het volgende:
[..]
Ongeveer om 20:15
Het topic ging over mijn hond die een bot heeft ingeslikt... of dat kwaad kan
Ongeveer een minuut nadat ik het bewuste topic postte, kon ik hem niet meer vinden...
ben een tig aantal keer alle lijsten afgelopen, maar ik zie hem nergens staan...
PS: gepost in General Chat.
Heej bedankt, en sorry voor het storen!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:51 schreef nikky het volgende:
[..]
het gaat over een hond..... dan had je hem zowiezo al in F&F moeten plaatsen... heatwave heeft hem naar F&F verplaatst... dus je hebt niet alles afgezocht
Probleem?!
astu
graag gedaan, geeft nietquote:Op vrijdag 27 februari 2004 23:04 schreef TheDon18 het volgende:
[..]
Heej bedankt, en sorry voor het storen!
welk topic?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 20:38 schreef BlueEyed het volgende:
nikky, heb je toch ff een link naar t vorige deeltje voor me? daar stonden nl. een paar links in die ik wil terugzoeken!
lama...quote:Op zondag 29 februari 2004 05:14 schreef BlueEyed het volgende:
dit topic
Ik heb hem dichtgedaan, want het ging echt de verkeerde kant op. Kijk even naar mijn sluitpostquote:Op zondag 29 februari 2004 04:04 schreef Supaaah het volgende:
Hoe ga jij met je chronische ziektes/afwijkingen om?
Kan deze topictitel even anders? Het komt blijkbaar kwetsend over.
Het is geen plaatsnaam topic, ik vraag alleen of iemand weet of die zaak open is nu, want ik barst van de honger.quote:Vosss ik hoef je toch niet te vertellen hoe dat werkt he?
plaatsnaamtopics, naamtopics, zulk soort dingen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |