Kloptquote:Op woensdag 5 mei 2004 09:41 schreef RichardQuest het volgende:
't Is toch om de 5 jaar dat het niet open is? 2000, 2005, 2010. Hebben de sociale partners ooit afgesproken dacht ik
Volgend jaar is 5 mei ook meteen Hemelvaartsdag, dus dan is alles sowieso gesloten.quote:Op woensdag 5 mei 2004 09:43 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Klopt
ja, stel je voor dat je op je Bevrijdingsdag een dag vrij hebt, dat zou toch te gek voor woorden zijn! Je hebt als Nederlander al de minste verplichte vrije dagen van europa, en dat houden we graag zo!quote:Op woensdag 5 mei 2004 09:41 schreef RichardQuest het volgende:
't Is toch om de 5 jaar dat het niet open is? 2000, 2005, 2010. Hebben de sociale partners ooit afgesproken dacht ik
Vooral als je je bedenkt hoe dat zit met OV (geldt niet, terwijl iedereen moet werken) en Hemelvaart volgend jaar.quote:Op woensdag 5 mei 2004 09:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Soms is het echt een knullig kutland.
Ambtenaren nietquote:Op woensdag 5 mei 2004 09:40 schreef Arjan het volgende:
Alles is open, iedereen moet werken.
Het enige dat afwijkt is dat je OV vandaag niet geldig is.
ben jij er een dan?quote:Op woensdag 5 mei 2004 09:52 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ambtenaren niet![]()
Het kan ook wel wát minder.quote:Op woensdag 5 mei 2004 10:30 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
HIJ ZEGT TOCH NERGENS DAT ER IETS MIS MEE IS????!?!??
Blijf aub ontopic.
Zeg doe es rustig. NIET ZO SCHREEUWEN!!!quote:Op woensdag 5 mei 2004 10:30 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
HIJ ZEGT TOCH NERGENS DAT ER IETS MIS MEE IS????!?!??
Blijf aub ontopic.
Klopt, dacht ik: "ik verveel me, ik ga eens naar het arbeidsbureau" is het hele gemeentehuis dichtquote:Op woensdag 5 mei 2004 09:52 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ambtenaren niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |