Linkjes vorige delen
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10
11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
41 42 43 44 45 46 47 48 49 50
51 52 53 54 55 56 57 58
59
Release Lijsten
Nederlandse winkels
Free Record Shop
MediaMarkt
Bart Smit
Gameshop
Dim-Plus
Internationale winkels
DVD Box Office
Play.com
EB-Games
LET OP: Om US/JAP games op een NL console te kunnen spelen heb je een freeloader nodig
Interessante links:
http://www.cubezone.nl/
http://www.noxl.nl
http://www.nintendo.nl/
http://www.nintendo.com/
http://www.cube-europe.com/
http://www.insidegamer.nl/
http://cube.ign.com/
Interessante Links (Laatste Update: 08/07/03)
FAQ Games & Consoles (Update 25 / 11 / 03 )
De GoT Fzero Competitie!
De X-box en playstation 2 zijn in volle vaart online, zal de gamecube ooit online komen?
Nintendo heeft al meerdere malen gezegd dat ze geen reden zien om de gamecube online te doen. Er is wel een Breedband adapter en een modem om onder je cube te doen maar je kan alleen Phantasy star online episode 1 & 2 spelen + je moet per maand ook nog is wat geld bijbetalen. Nintendo maakt wat games die een zogenaamde LAN-Functie hebben. Daarmee kan je 2 cubes aan elkaar koppen en spelen. Spellen die dit ondersteunen: Kirby air ride, 180 Avalanche en Mario kart: Double dash! Er is een project zogenaamd: Warp pipe die de cube aan je PC aansluit en dan via de LAN functie online kan spelen. Ze hopen eind dit jaar dat je via hun software Mario kart online kan spelen. Voor mee info: http://www.warppipe.com
Vet! maar wat heb je dan nodig?
Vet maar een console is toch meer bedoeld voor met paar vrienden op de bank?
Hier verschillen de menigen. Oké ik vind het ook leuker met paar vrienden maar mischien wil je keer zondagavond Mario kart spelen alleen maar je vrienden zijn niet beschikbaar. Dan lijkt het me wel leuk
Even een korte samenvatting van alle redenen waarom je een cube moet kopen
Metroid Prime, FZero GX, Mario Kart Double Dash, Super Mario Sunshine, Super Smash Brothers Melee, The Legend of Zelda: Windwaker, Super Monkey Ball, Eternal Darkness, Ikaruga, Starwars: Rebel Strike, Beyond Good and Evil, Worms3d, Metal Arms, 1080, Resident Evil en natuurlijk de belachelijk lage prijs om te starten! En de Wavebird controller natuurlijk! En de mooie kleur die de Cube heeft...
Mario Party 5
[Dit bericht is gewijzigd door gieling op 29-11-2003 00:40]
quote:Wat is dat rechter ding?
Op vrijdag 28 november 2003 21:59 schreef Biggs het volgende:
Coole verpakking van donkey konga:
[afbeelding]
quote:Ik zou het niet weten.
Op vrijdag 28 november 2003 22:00 schreef gieling het volgende:[..]
Wat is dat rechter ding?
quote:dat zou natuurlijk wel handi zijn ja
Op vrijdag 28 november 2003 22:05 schreef BDisOKE het volgende:
Al bijna een week trotse bezitter!
nou nog een 60+ Hertz TV...![]()
quote:Daarvoor een 60 hertz tv kopen zou handiger geweest zijn
Op vrijdag 28 november 2003 22:05 schreef BDisOKE het volgende:
Al bijna een week trotse bezitter!
nou nog een 60+ Hertz TV...![]()
quote:Koop Resident evil
Op vrijdag 28 november 2003 22:19 schreef BDisOKE het volgende:
Stel ik wist het van tevoren!
Maaarja, heb nu het kleinste model zo'n beetje dus zat zowiezo al in de planning!
Heb je s'nachts ook wat te doen
quote:Jah, constant je de pleuris te schrikken
Op vrijdag 28 november 2003 22:20 schreef HomerJ het volgende:[..]
Koop Resident evil
Heb je s'nachts ook wat te doen
quote:Heerlijk toch
Op vrijdag 28 november 2003 22:27 schreef gieling het volgende:[..]
Jah, constant je de pleuris te schrikken
quote:ik begin er niet meer aan.. volgens mij heeft mijn hart 20x stilgestaan in 2 uur... kan nooit goed wezen..
Op vrijdag 28 november 2003 22:36 schreef HomerJ het volgende:[..]
Heerlijk toch
en na te gaan dat ik er mee begonnen ben
ik kan niet wachten op MK:DD, ik ga hem denk ik ruilen voor VJ, die viel me ietwat tegen
quote:die is al uit hoor
Op vrijdag 28 november 2003 23:02 schreef flappiewappie het volgende:ik kan niet wachten op MK:DD
nu de meesten bezig zijn met mario kart of F-zero (me) hebben ze denk ik geen tijd er meer voor
een beetje geldverspilling
quote:ik bedoel wanneer ik het in mijn eigen stoeltje kan spelen
Op vrijdag 28 november 2003 23:06 schreef Retarded het volgende:[..]
die is al uit hoor
quote:ehhh, oja!
Op zaterdag 29 november 2003 00:21 schreef Lexie het volgende:
Enne, Gieling, verander even naadloos het nummer in het eerste plaatje.
mms://mms.gpara.com/movie/monolith/baten_op.wmv
mms://mms.gpara.com/movie/monolith/baten_story.wmv
mms://mms.gpara.com/movie/monolith/baten_battle.wmv
Ik vindt trouwens de muziek die in de trailer en de meeste filmpjes van baten kaitos erg appart maar ook erg mooi.
Dit spel MOET ik hebben!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[Edit] Cubezone.nl heeft er al eentje klaar liggen zo te zien
SSX 3 vs. 1080° Avalanche
Twijfel wordt er niet minder onder zeg...
[/Edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Mr.Noodle op 29-11-2003 02:37]
quote:If it aint broke, don't fix it.
Op donderdag 27 november 2003 07:38 schreef Chocobo het volgende:[..]
Mooi, maar niet echt zwaar verbeterd ivm MGS2 op PS2 en die is al 2 jaar oud
Maar wel heel stoer dat ze MGS remaken. Heb er echt zin in.
quote:If it aint broke, make it better
Op zaterdag 29 november 2003 09:17 schreef BMH het volgende:[..]
If it aint broke, don't fix it.
Ik loop al de hele week met het plan om een GBA SP te kopen (vanwege de achtergrondbelichting, wat niet in m'n huidige GBA zit) met daarbij Mario & Luigi: Superstar Saga.
Dus ik loop naar de Bart Smit, en wat zie ik daar: voor een GBA SP + Mario & Luigi: SS betaal ik meer dan 170 Euro.
Het volgende moment valt m'n oog op iets heel anders: een "Mario Kart Pack Zwart Cube" voor 150 Euro (!!!), met daarin een Cube, Mario Kart DD, 5 oudere Zelda spellen (welke ik geen van allen heb gespeeld, heb alleen Zelda op de GB gespeeld) en een demoversie van The Wind Waker.
Lijkt me duidelijk dat ik er nu wel 2x over na zal denken om die GBA SP te halen, vooral omdat die GBA eigenlijk toch nooit buiten de deur komt, dus voor mij hoeft een console niet portable te zijn.
Dit, en m'n idee dat er veel te weinig goede GBA spellen zijn (heb de afgelopen week 100 spellen gedownload om te kijken welke ik nog meer leuk vond om te kopen, maar het is echt bijna allemaal prut en absoluut niet de moeite waard om zoveel geld aan uit te geven), heeft me nu al half doen besluiten om m'n GBA het raam uit te gooien, niet een GBA SP te halen en in plaats daarvan een echte Cube te halen .
Nog een reden daarvoor is dat ik nu eindelijk wel eens een keer Zelda van de N64, the Wind Waker, Mario Kart: DD en Mario Sunshine zou willen spelen, en dan is er ook nog m'n voorkeur voor platformspellen waarmee het op de Cube wel goed zit
Maar nu de reden van deze post; ik heb hier een nogal oude TV staan (een of andere 'supercolor' nogwattes van Grundig ), en daar zit dan ook meteen het eerste probleem: hoe weet ik of die Gamecube gaat werken met deze TV?
Ik weet eigenlijk helemaal niets over dingen die ervoor nodig zijn, behalve dat ik iets van een scart-ingang nodig zou hebben..
Maar ik heb geen idee hoe zo'n ingang er uit ziet dus ik kan zo niet zien of die er op zit (ik voel me nu echt een vreselijke n00b btw ).
Iemand hier die me hiermee verder kan helpen (wat voor aansluitingen heb ik allemaal (nog meer) nodig? heb ik nog extra kabels nodig? etc) en me het laatste duwtje in de rug kan geven om ook daadwerkelijk van de GBA op de Gamecube over te stappen?
Het enige probleem zou kunnen zijn is dat je tv geen 60 Hz ondersteunt en je dus geen Zelda Bonus Disc kan spelen. De andere gamnes draaien op 50 OF 60 Hz en kan je dus kiezen.
Ik zou trouwens ook eens denken aan de GBA Player om aan te sluiten op je Cube. Daarmee kan je GBA Games spelen op je TV. 60 euro. Werkt perfect. En ideaal als je toch niet buiten de deur GBA'd
Ik heb sinds eergisteren een Cube met 3 games, fantastisch BTW, maar nou wil ik eigenlijk met zo'n zgn freeloader US games gaan spelen want dat is voor mij goedkoper aangezien dat ik vaak naar USA kom, maar nou is het probleem dat mn TV 60hz moet kunnen, maar hoe weet ik dat zeker? Met zon speciale kabel ja oke, maar dan heb ik die gekocht en dan blijkt mn TV het niet te kunnen werkt de 'speciaalheid' van die kabel dan nog? geeft die dan nog steeds beter beeld/geluid?
Ik heb MP daar bij die start up kan ik kiezen tussen 50Hz en 60Hz dus als ik die kabel koop kan ik het wel testen... Dus even om een lang verhaal kort te maken: Als mn TV geen 60Hz geeft geeft die RGB kabel dan nog steeds beter beeld en geluid dan een standaard kabel, afgezien van de Hzsjes....?
quote:Ik heb net wat zitten Googlen naar wat meer info over die scart kabels en het lijkt er op dat die er wel in (de tv) zou moeten passen.
Op zaterdag 29 november 2003 11:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Cube werkt wel als je een tv hebt. Je kan er altijd wel een bijbehorende kabel voor kopen (zelfs een die via coax gaat) mocht degene die erbij zit (scart met tulpjes) niet passen.
Is dat (1 scart aansluiting) echt alles wat nodig is op de TV zelf?
quote:En waar heeft dat precies mee te maken?
Het enige probleem zou kunnen zijn is dat je tv geen 60 Hz ondersteunt en je dus geen Zelda Bonus Disc kan spelen. De andere gamnes draaien op 50 OF 60 Hz en kan je dus kiezen.
Staat het btw op de verpakking van Cube spellen of ze die keuze tussen 50 en 60 Hz bieden?
Er is zeker geen manier om er achter te komen of mijn TV 60 Hz ondersteund?
(heb er geen handleiding bij)
quote:Njah, weet niet.. ik vind het die paar spellen die ik al zovaak heb uitgespeeld niet echt waard om er 60 Euro aan uit te geven.
Ik zou trouwens ook eens denken aan de GBA Player om aan te sluiten op je Cube. Daarmee kan je GBA Games spelen op je TV. 60 euro. Werkt perfect. En ideaal als je toch niet buiten de deur GBA'd
Enne; maakt die Gamecube eigenlijk (veel) geluid? (ventilators enzo?)
quote:Ja, een RGB kabel geeft vooral veel scherper en rustiger beeld zonder allemaal storende bewegende patroontjes erdoorheen. Tenzij je TV zo oud is dat hij geen RGB ondersteunt (dan is hij echt wel behoorlijk oud). Als je TV geen RGB ondersteunt zul je geen verschil zien tussen de RGB en de bijgeleverde kabel.
Op zaterdag 29 november 2003 11:44 schreef 2xD het volgende:
Met zon speciale kabel ja oke, maar dan heb ik die gekocht en dan blijkt mn TV het niet te kunnen werkt de 'speciaalheid' van die kabel dan nog? geeft die dan nog steeds beter beeld/geluid?Ik heb MP daar bij die start up kan ik kiezen tussen 50Hz en 60Hz dus als ik die kabel koop kan ik het wel testen... Dus even om een lang verhaal kort te maken: Als mn TV geen 60Hz geeft geeft die RGB kabel dan nog steeds beter beeld en geluid dan een standaard kabel, afgezien van de Hzsjes....?
Sommige TV's ondersteunen ook 60Hz via de bijgeleverde composiet kabel, dus probeer het gewoon even met MP, als je TV raar gaat doen knal je hem gewoon meteen uit (of beter de Cube )
quote:gefeliciteerd
Op zaterdag 29 november 2003 13:13 schreef gieling het volgende:
Oja: *jarig is vandaag*
quote:Gefeliciteerd dan maar
quote:Als jij beeld hebt op 60hz met mario kart, dan werkt de freeloader ook. Een RGB kabel geeft altijd mooier beeld dan composite video.
Op zaterdag 29 november 2003 11:44 schreef 2xD het volgende:
Even een vraagje:Ik heb sinds eergisteren een Cube met 3 games, fantastisch BTW, maar nou wil ik eigenlijk met zo'n zgn freeloader US games gaan spelen want dat is voor mij goedkoper aangezien dat ik vaak naar USA kom, maar nou is het probleem dat mn TV 60hz moet kunnen, maar hoe weet ik dat zeker? Met zon speciale kabel ja oke, maar dan heb ik die gekocht en dan blijkt mn TV het niet te kunnen werkt de 'speciaalheid' van die kabel dan nog? geeft die dan nog steeds beter beeld/geluid?
Ik heb MP daar bij die start up kan ik kiezen tussen 50Hz en 60Hz dus als ik die kabel koop kan ik het wel testen... Dus even om een lang verhaal kort te maken: Als mn TV geen 60Hz geeft geeft die RGB kabel dan nog steeds beter beeld en geluid dan een standaard kabel, afgezien van de Hzsjes....?
quote:gratuliert
quote:Gefeliciteerd
Ga je nog trakteren? doe maar niet hier, ik heb geen zin in taart op/in mijn cube
quote:Yep
Op zaterdag 29 november 2003 13:14 schreef Blubberzwijn het volgende:
Ik heb vooral op 60hz (ook wel op 50hz) last van zaagtand lijntjes, vooral in de menu's enzo? Is dit minder met zo'n kabel?
quote:aandachtzoeker
gefeliciteerd
quote:Ritje gameshop om ze uit te proberen dus.
Op zaterdag 29 november 2003 15:58 schreef speknek het volgende:
Bah, dus 1080 is wel leuker voor de snowboard liefhebber (te weten ik), maar is veel minder groot dan SSX3. Nu weet ik nog niet welke ik moet kopen.
quote:Dude, beter dan SSX3 kan gewoon niet, van dat spel krijg je geen spijt. Mocht 1080 later wel leuk genoeg blijken, dan koop je hem voor 20 euro over van een van die sufferds die het spel alleen maar gekocht hebben om de sterren ervan te kunnen registreren. Ren naar de winkel en haal SSX3. Problem solved.
Bah, dus 1080 is wel leuker voor de snowboard liefhebber (te weten ik), maar is veel minder groot dan SSX3. Nu weet ik nog niet welke ik moet kopen.
quote:Als een computerspel net zo zijn als echt snowboarden.... dan zou dat spel behoorlijk saai zijn.... althans, zo lang er nog geen goede virtual reality bestaat! Echt snowboarden is een van de meest adrenalinegedreven dingen die een mens kan doen. SSX3 weet dat te benaderen. Daarom is het een goed spel. Niet omdat het poogt om om realistisch snowboarden te lijken. Als je een ervaring wil die op snowboarden lijkt, ga dan snowboarden. Als je een heftig op snowboarden gebaseerd spel wilt spelen, dan is SSX3 prima. 1080 Avalanche heb ik niet gespeeld, maar als hij net zo suf en rechtlijnig is als 1080 op de N64 (wat op zich een goed spel is, maar totaal irrelevant werd op het moment dat de Playstation 2 (met SSX als eerste spel voor dat platform) uitkwam.
Op zaterdag 29 november 2003 16:08 schreef speknek het volgende:
En jij hebt ook al een aantal jaar snowboardervaring en irriteert je desondanks niet aan die onmogelijke stunts en grind rinks die te pas en te onpas midden op de piste staan?
Wat is een goede prijs om voor dit te bieden 2ehands:
De Special edition Gamecube
4 originele GameCube Controllers (1x Silver, 3x Purple )
2 originele GameCube MemCardsc een met 251 blocks en een met 59.
GameCube to Gameboy-Advance kabeltje
en de drie Spellen:
MarioParty 4
Smash Bros Melee
MarioKart DoubleDash
quote:200 is zeker een goede prijs.
Op zaterdag 29 november 2003 17:07 schreef Sheepcidus het volgende:
Ff een vraagjeWat is een goede prijs om voor dit te bieden 2ehands:
en de drie Spellen:
MarioParty 4
Smash Bros Melee
MarioKart DoubleDash
quote:he ik ben wel geintressert in je GC.
Op zaterdag 29 november 2003 17:07 schreef Sheepcidus het volgende:
Ff een vraagjeWat is een goede prijs om voor dit te bieden 2ehands:
en de drie Spellen:
MarioParty 4
Smash Bros Melee
MarioKart DoubleDash
quote:Heb ze beide en SSX 3 is duidelijk de koning onder de snowboardgames atm (iig voor de Cube
Mijn plus en min punten;
SSX 3
+ uitgebreide, ruimte en lange banen (als je peak 3 hebt kan je 25 min aan 1 stuk!). Veel mogelijkheden voor shortcuts, stunts en grappige zaken.
+ haarscherpe graphics
+ vette soundtrack
+ Gameplay met de hoofdletter G
- soms wat onduidelijk hoe en wat je nu voor stunt uitvoert, je ramt soms maar op wat knoppen
Mijn cijfer: 9 (echte topgame, ook als je geen snowboard freak bent zeer goed te spelen)
1080
+ mooie graphics, niet zo scherp als SSX maar het heeft zeker z'n leuke dingen (lawine's zijn echt vet en ook skieers, herten en eekhoorns op de baan vond ik best grappig )
+ redelijke soundtrack, zitten leuke nr's tussen ondanks dat ze van onbekende artiesten zijn. Sommige zijn wel minder.
- lastige controls, althans voor iemand die geen handleidingen leest en geen zin heeft om zich uren in een game te verdiepen. Je pakt deze niet zo snel op als SSX
- je moet winnen om verder te komen. Als ik iets haat is het wel vast zitten op een baan en gewoon niet nieuwe banen kunnen unlocken. Helemaal als het er maar zo weinig/korte zijn als in 1080. SSX heeft dat beter voor elkaar met z'n plek 1,2,3. Voor de casual gamer als mij kan je zo toch alles van het spel zien, de echte freaks spelen voor de gouden medailles.
- vrij korte banen, minuutje of 2 en dan ben je weer beneden.
- nadruk ligt op het racen, dat vind ik voor een snowboard game vrij saai ... maar misschien voor jou een pluspunt.
Mijn cijfer: 7,5 (het heeft z'n leuke dingen, maar al met al zou ik met deze wachten tot hij voor players choice prijs in het schap ligt ... of helemaal niet halen als je SSX 3 al hebt)
[Dit bericht is gewijzigd door TAG-Speedy op 29-11-2003 19:23]
quote:Is niet van mij, bied er namelijk zelf op.
Op zaterdag 29 november 2003 18:07 schreef nlboy het volgende:[..]
he ik ben wel geintressert in je GC.
quote:Wat is een special edition gamecube dan? Toch niet dat geile ding van de openings post?
Op zaterdag 29 november 2003 19:27 schreef Sheepcidus het volgende:[..]
Is niet van mij, bied er namelijk zelf op.
quote:dan kan je die zelda bonus disc krijgen
Op zaterdag 29 november 2003 17:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
vandaag ff mario kart DD , 1080 Avalanche en DBZ Budokai gehaald
quote:geen geld toch!?
Op zaterdag 29 november 2003 17:25 schreef BMH het volgende:[..]
200 is zeker een goede prijs.
quote:zeker, ook omdat je er dan 4 controllers bij krijgt
Op zaterdag 29 november 2003 19:55 schreef BDisOKE het volgende:[..]
geen geld toch!?
quote:ding van de openingspost is de Panasonic Q, ongeveer 450 euro. De special edition waar hij het over heeft is de Zilveren gamecube van Nintendo zelf, dus normale gc met zilver platinum kleurtje
Op zaterdag 29 november 2003 19:43 schreef SterkStaaltje het volgende:[..]
Wat is een special edition gamecube dan? Toch niet dat geile ding van de openings post?
quote:en die kan dvd´s afspelen
Op zaterdag 29 november 2003 20:41 schreef Tain het volgende:[..]
ding van de openingspost is de Panasonic Q, ongeveer 450 euro. De special edition waar hij het over heeft is de Zilveren gamecube van Nintendo zelf, dus normale gc met zilver platinum kleurtje
quote:Probeer ze anders beiden eerst uit
Op zondag 30 november 2003 00:00 schreef speknek het volgende:
Okee, ik vind dingen als 'makkelijk op te pikken' en 'casual gamer' juist typische grote EA nadelen, en 1080 voor de N64 duidelijk beter dan de eerste SSX. Maar als er echt zo'n groot verschil in kwaliteit in zit, zal ik toch wel voor SSX3 gaan. (alhoewel, EA kennende heb je over drie weken alweer SSX4). Even nog wat meer reviews afwachten.
Daarbij zijn tegenwoordig alle spellen gemaakt om een zo goed mogelijke eerste indruk te maken, speciaal voor de haastige reviewers. Dat zegt niet zoveel over het spel.
Nintendo Power 4.3 out of 5
Stuff Gamer 4 out of 5 80.0%
Electronic Gaming Monthly 6.6 out of 10
Mmmmmm,... wisselend en niet overtuigend goed. Dit vond ik over SSX3
Stuff Gamer 10/1/2003 5 out of 5 100.0%
Gamespy 10/21/2003 5 out of 5 100.0%
Games Domain 10/22/2003 5 out of 5 100.0%
DarkStation 11/4/2003 10 out of 10 100.0%
Nintendorks 11/11/2003 10 out of 10 100.0%
eToyChest 11/17/2003 5 out of 5 100.0%
Cube Europe 11/4/2003 9.6 out of 10 96.0%
N-Insanity 11/1/2003 9.6 out of 10 96.0%
Next Level Gaming 11/20/2003 96 out of 100 96.0%
Nintendophiles 11/11/2003 9.5 out of 10 95.0%
Nintendojo 11/6/2003 9.5 out of 10 95.0%
GameCube Advanced 11/19/2003 9.5 out of 10 95.0%
Contact Music 11/16/2003 9.5 out of 10 95.0%
Game Informer 11/1/2003 9.5 out of 10 95.0%
Nintelligent Network 10/28/2003 9.5 out of 10 95.0%
Lijkt me verstandig om gewoon voor SSX3 te gaan
Maar ik loop te zeiken. Ik heb nog allemaal spellen niet uitgespeeld, ik heb helemaal geen geld voor SSX3.
Tenzij iemand hem wil ruilen voor F-Zero.
quote:Op Cubezone staat nu een vergelijking tussen SSX3 en 1080 avalanche.
Op zondag 30 november 2003 01:46 schreef speknek het volgende:
Mij ook, gezien de cijfers. Maar het zijn geen toonaangevende cijfergevers voor 1080 en niet echt duidelijke head to heads.
Maar ik loop te zeiken. Ik heb nog allemaal spellen niet uitgespeeld, ik heb helemaal geen geld voor SSX3.
Tenzij iemand hem wil ruilen voor F-Zero.
quote:En 10% korting op games.
Op zondag 30 november 2003 09:12 schreef MCH het volgende:
t/m 5 dec. is bij nedgame een cube maar 79 euro
quote:
Op zondag 30 november 2003 11:00 schreef Chocobo het volgende:
Majora's Mask,...
Deze week mario party 5 kopen en ik voldoe aan de eisen om die bonusdisc te ontvangen, aangezien ik gister Mario Kart DD heb aangeschaft.
quote:Daar zat OOT bij jij cunt
Op zondag 30 november 2003 13:28 schreef gieling het volgende:
die bonusdisk bij TWW vond ik weinig aanniet slaan, niet slaan
![]()
quote:Dat zei ie, weinig aan
Op zondag 30 november 2003 13:30 schreef Chocobo het volgende:[..]
Daar zat OOT bij jij cunt
quote:Daarom juist
Op zondag 30 november 2003 13:30 schreef Chocobo het volgende:[..]
Daar zat OOT bij jij cunt
quote:Dat is OOT!
Op zondag 30 november 2003 14:50 schreef gieling het volgende:[..]
Daarom juist
quote:Doe niet zo mal joh
Op zondag 30 november 2003 15:37 schreef G1Ace het volgende:[..]
Dat is OOT!
Vetste spel ooit!
quote:
Dat is OOT!
Vetste spel ooit!
quote:Dus? Een beetje overbodig als je het spel al uitgespeelt hebt of nog in de kast hebt liggen. (zo heb ik nog zelda OoT, MM, Zelda 1 en alle Zelda's voor de gameboy liggen, waarvan ik het meerendeel nog niet aangeraakt heb...) Als ze er nou een nieuw spel bij doen of het spel echt veranderen dan is het een bonus die de moeite waard is. (Ja, ik weet dat ze het spel met de masterquest een beetje veranderd hebben, maar niet genoeg om het voor mij interessant te maken..)
Dat is OOT!
Vetste spel ooit!
Maar toch ben ik dan weer zo'n hebberd die die nieuwe bonusdisc wel wil hebben, al is het alleen maar voor de mogelijke toekomstige verzamelwaarde... Maar geld ga ik er niet aan uit geven heb ik besloten.. Dat wordt morgen dus vaak de sterrencatalogus verversen...
quote:Bla bla jekerdiesmekkerdie.
Op zondag 30 november 2003 17:25 schreef koei het volgende:[..]
Dus? Een beetje overbodig als je het spel al uitgespeelt hebt of nog in de kast hebt liggen. (zo heb ik nog zelda OoT, MM, Zelda 1 en alle Zelda's voor de gameboy liggen, waarvan ik het meerendeel nog niet aangeraakt heb...) Als ze er nou een nieuw spel bij doen of het spel echt veranderen dan is het een bonus die de moeite waard is. (Ja, ik weet dat ze het spel met de masterquest een beetje veranderd hebben, maar niet genoeg om het voor mij interessant te maken..)
Maar toch ben ik dan weer zo'n hebberd die die nieuwe bonusdisc wel wil hebben, al is het alleen maar voor de mogelijke toekomstige verzamelwaarde... Maar geld ga ik er niet aan uit geven heb ik besloten.. Dat wordt morgen dus vaak de sterrencatalogus verversen...
Gundam wings media voor de fans( vind er zelf nix aan):
quote:
Op zondag 30 november 2003 19:38 schreef HomerJ het volgende:
wat zeiken jullie nou? Hij is gratis!
quote:de beste zelda's? Volgens mij behoort lttp daar ook toe..
Op zondag 30 november 2003 19:54 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ja,.. maar wat wil je nog meer... De beste Zelda's allemaal op 1 disc
![]()
![]()
En ik weet dat ik zeur omdat het gratis is, maar het zou toch leuk zijn als je iets nieuws krijgt ipv iets wat je al had (in mijn geval dan). Of dat ze er bijvoorbeeld Four Swords bij doen ofzo.
Wat ik wel jammer vind is dat door deze nieuwe bonusdisc ik mijn oude bonusdisc eigenlijk wel weg kan gooien.. Heb ik straks 3 keer Oot...
quote:Die rode cube is übergeil
Op zondag 30 november 2003 18:37 schreef BMH het volgende:[..]
Bla bla jekerdiesmekkerdie.
[afbeelding]
quote:Controllers zijn regovrij, kan dus ja
Op zondag 30 november 2003 20:17 schreef Rahl het volgende:[..]
Die rode cube is übergeil
Kan je die controller gewoon uit japan importeren en dan op een PAL cube aansluiten?
quote:Mooi!
Op zondag 30 november 2003 20:24 schreef ShadoW17 het volgende:[..]
Controllers zijn regovrij, kan dus ja
quote:is niet gundam wing, is de eerste mobile suit gundam
Op zondag 30 november 2003 18:37 schreef BMH het volgende:[..]
Bla bla jekerdiesmekkerdie.
[afbeelding]
quote:Idd, hopelijk hebben ze de orriginele OP erbij gelaten, die is funky
Op zondag 30 november 2003 22:36 schreef G1Ace het volgende:[..]
is niet gundam wing, is de eerste mobile suit gundam
* DePeer verwacht minstens voor 99% verslaafd te raken aan dit geweldige kubusje
Weet iemand of Wave Race: Blue Storm nou ook in die Player's Choice serie zit?
(heb het gisteren ergens gezien op het web, maar die pagina was nogal oud.. op andere (nieuwere) pagina's staat ie er niet bij )
Ook nog gekeken voor nieuwe 100hertz tv.
Alleen kom je dan al snel bij breedbeeld in een prijsklasse van rond de 700,- euro...
quote:Wave race zit niet officieel in de players choice serie, maar hij is wel voor ongeveer dezelfde prijs te vinden. In de standaard winkels voor zo'n 39 euro en als je goed zoekt dan kan je 'm ook tegenkomen voor 20 euro (ik weet niet meer bij welke winkel ik dat had gezien..)
Op maandag 1 december 2003 13:59 schreef DePeer het volgende:
Nog 20 uur wachten tot ik een Gamecube in handen heb!!
(als ze niet uitverkocht zijn iig)
* koei verwacht minstens voor 99% verslaafd te raken aan dit geweldige kubusje
Weet iemand of Wave Race: Blue Storm nou ook in die Player's Choice serie zit?
(heb het gisteren ergens gezien op het web, maar die pagina was nogal oud.. op andere (nieuwere) pagina's staat ie er niet bij)
Bron: InsideGamer
quote:
Virtua Fighter, but not as you know it
01-12-2003 | Ruben Van Belle
Sega onthulde vandaag Virtua Fighter Cyber Generation.
In het nieuwste Dorimaga magazine verscheen de aankondiging dat Sega op 13 december Virtua Fighter Quest zou onthullen. Dat hebben ze nu al gedaan, maar dan wel onder aan andere naam: Virtua Fighter Cyber Generation. Dit is echter geen beat m up, maar een action RPG.Het spel speelt zich af in de nabije toekomst. Het is een zeer rustige tijd, alles gaat goed en er is geen enkel plekje op de wereld meer over om te verkennen. Acropolis is een dorp in het midden van de zee. Oorspronkelijk was het een klein mijndorpje, maar nu is het gegroeid tot een grote, bloeiende stad waar veel mensen leven. Er zijn nu scholen, ziekenhuizen, politiekantoren en andere gebouwen die normaal gezien deel uit maken van een stad. Het enige probleem was het tekort aan grondgebied. Daarom besliste Acropolis om een virtuele wereld te creëren, Nexus genaamd. Na verloop van tijd hadden sommige servers waar Nexus op draaide echter geen administrator meer en raakten ze in onbruik. Sommige mensen gingen in deze verwaarloosde servers op zoek naar geheime data. Deze mensen noemt men treasure hunters.
Sei, het hoofdpersonage, is zo een treasure hunter. Hij is 14 en leeft in Acropolis met zijn vader, die een informaticus in Nexus is. Hij is slim en als hij zijn wil op iets gezet heeft is hij daar moeilijk vanaf krijgen.
Het tweede personage is Toka. Zij is 15 en leeft ook in Acropolis. Toka heeft een broer die niet echt goed kan opschieten met haar vader. Door dit conflict te zien groeien heeft ze het moeilijk mensen te vertrouwen en toenadering te zoeken tot anderen.Het verhaal gaat dat Sei op een dag iets meemaakt in Nexus waardoor hij in contact komt met Judgement Six, een organisatie die de wereld controleert zonder dat iemand het weet. Deze organisatie zoekt nu naar de Virtual Souls, die de data van de vechters van de vroegere vechttoernooien bevatten. Wanneer Sei dit te weten komt zal ook hij naar deze Souls op zoek gaan. Al gauw kom je te weten dat je zeker niet de enige bent die hierin geïnteresseerd is.
Virtua Fighter Cyber Generation komt in de zomer van 2004 uit in Japan voor zowel PS2 als NGC. Screens kan je rechts bekijken.
quote:eerst paar keer omhoog tikken en dan vlak voordat de tijd op is weghakken.
Op maandag 1 december 2003 15:04 schreef Perfect het volgende:
h hoe krijgen jullie die zandzak zover bij ssbmelee?
Ik krijg hem niet verder als 32,9 meter
Zo, die Zelda's Collectors Edition zit in de tas, voor 4.500 schamele sterretjes.
Alles ging redelijk snel, er waren er nog 1100 over. Complimentje voor dit gegeven. Ik heb het weleens anders gezien.
-edit- Ik ben op de site ingelogd, crasht Iexplorer @@
-edit2- GBplayer enz zijn allemaal al weg, dus heb ik maar een zelda disk gekocht. Weet eigenlijk niet waarom want ik krijg er al 1
[Dit bericht is gewijzigd door BMH op 01-12-2003 16:12]
ik heb de mijn besteld
quote:
Hallo,Ik zit al een paar weken met smart te wachten op die zelda collecters item.
Ik kwam dan ook maandag om half 5 thuis en ging meteen naar nintendo.nl
Bestelde een zelda disc zonder problemen. Echt mijn complimenten hiervoor.
De server werkt goed, ik kan inloggen, er zijn nu nog 800 over.
Heel goed gedaan nintendoMijn complimenten
Gr. Lex
quote:Die zijn allebei al sinds de dag dat ze bijgevuld waren uitverkocht.
Op maandag 1 december 2003 16:06 schreef BMH het volgende:
ik kan niet eens op nintendo.nl komen, laat staan mijn producten bestellen (gameboy player + t-shirt of iets anders).
quote:http://www.fulginiti.com/joey/SSBM.htm
ik zag laatst een link voorbij komen van iemand die best wel hoge higscores had gehaald bij SSBM en daar ook filmpjes van op zijn site had staan.
iemand die link nog?
quote:goed zo! enjoy!
Op maandag 1 december 2003 18:29 schreef Sheepcidus het volgende:
* Sheepcidus heeft nu ook een Gamecube.![]()
Ik heb vandaaag toch maar het Mario Kart pack genomen.Dus ik ga nu spelen.
quote:dat was em.. thx
Op maandag 1 december 2003 17:33 schreef Perfect het volgende:[..]
http://www.fulginiti.com/joey/SSBM.htm
quote:Dat ARmageddon filmpje
Op maandag 1 december 2003 17:33 schreef Perfect het volgende:[..]
http://www.fulginiti.com/joey/SSBM.htm
quote:Fuckie suckie 28 dollah?
Op maandag 1 december 2003 16:06 schreef BMH het volgende:
-edit2- GBplayer enz zijn allemaal al weg, dus heb ik maar een zelda disk gekocht. Weet eigenlijk niet waaromwant ik krijg er al 1
Je huidige sterrensaldo 4.095
Totaal aantal verdiende sterren sinds je registratie 4.095
Dus net niet genoeg.
Gelukkig is Mario Party 5 al besteld .
En ik heb Nintendo even gemaild waar mijn punten zijn van mijn Amerikaanse FF:TA en Golden Sun .
quote:je kan toch geen sterren van een ander land registreren?
Op maandag 1 december 2003 20:48 schreef Lexie het volgende:
Ff kort houdenJe huidige sterrensaldo 4.095
Totaal aantal verdiende sterren sinds je registratie 4.095Dus net niet genoeg.
Gelukkig is Mario Party 5 al besteld.
En ik heb Nintendo even gemaild waar mijn punten zijn van mijn Amerikaanse FF:TA en Golden Sun.
ik heb mijn sterren door spellen gekregen, en een kerstbonus van 200 ofzo
en nog vragenlijst invullen
en nog heel veel andere rotzooi, nu heb ik slecht 300 enzoveel sterren over
Maar wel een Zelda collecters edition rijker.
quote:O ja? Niks van gemerkt
Op maandag 1 december 2003 21:35 schreef ASSpirine het volgende:[..]
je kan toch geen sterren van een ander land registreren?
Behalve die van België
[..]
quote:
Op maandag 1 december 2003 22:43 schreef febster het volgende:
Dat Nintendo die bonusdisk maar in zijn reet steekt,.
Aan de ene kant begrijp ik de kritiek wel, maar echt interesseert het me niet omdat ik er een heb weten te bemachtigen
quote:you bitch
Op maandag 1 december 2003 22:48 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
![]()
Aan de ene kant begrijp ik de kritiek wel, maar echt interesseert het me niet omdat ik er een heb weten te bemachtigen
quote:Dat kan ik begrijpen
Op maandag 1 december 2003 22:48 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
![]()
Maar goed het slaat natuurlijk nergens op, wat me eigenlijk op het volgende punt brengt.... ik zit nu al een week of 2 in dubio om toch maar een Xbox te gaan halen ... Nintendo heeft me bij deze generatie zeker ook wel leuke spellen gebracht, maar over het algemeen viel het me toch tegen..
en als je dan dingen ziet als RS 3, Top Spin, en
PGR2
, met de fucking geile Live shit goedwerkend enzo erbij dan wordt de verleiding bijna te groot om niet te weerstaan....
Maar ben ik de enige van de "die-hard" Nintendo'ers die dat gevoel heeft? Ik bedoel, ik volgde de Xbox op de voet, en vond het eigenlijk in het begin 3x niks, (zie de eerste gamecube vs Xbox topics enzo ) maar nu bijna anderhalf jaar later vind ik dat Microsoft toch zijn zaakjes erg goed voor elkaar heeft (zie Splinter Cell, Halo etc, het succesvolle Live gebeuren, de vele goede titels, en (zeer) goede third party ondersteuning, plus leuke marketing
)
[Dit bericht is gewijzigd door febster op 01-12-2003 23:02]
quote:Ik heb er geen last van,voor mij geen x-doos,maar een kjupie.
Op maandag 1 december 2003 22:57 schreef febster het volgende:[..]
Verhaal...Maar ben ik de enige van de "die-hard" Nintendo'ers die dat gevoel heeft?
En dat online gebeuren,ik heb toch een PC, en ik verdom het om te gaan betalen voor ergens in te mogen loggen...
Mij doen die titels echt nix, vind het simpelweg niet leuk om te spelen. Maar ik moet zeggen dat Kameo en Sudeki mij erg interessant lijken en ik tegen de tijd dat die uitkomen zéér waarschijnlijk ook een Xbox ga kopen.
Nintendo blijft mijn nummer één evenwel Dat is gewoon omdat de games me zoveel meer aanspreken, het fungehalte is voor mij veel groter in Ninty games
quote:Ben het helemaal met je eens
Op maandag 1 december 2003 23:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zeker, de Xbox heeft zijn zaken goed geregeld. En zeker als je games als TopSpin, PGR2 etc leuk vind, moet je het zeker doen.Mij doen die titels echt nix, vind het simpelweg niet leuk om te spelen. Maar ik moet zeggen dat Kameo en Sudeki mij erg interessant lijken en ik tegen de tijd dat die uitkomen zéér waarschijnlijk ook een Xbox ga kopen.
Nintendo blijft mijn nummer één evenwel
Dat is gewoon omdat de games me zoveel meer aanspreken, het fungehalte is voor mij veel groter in Ninty games
Sterren gekregen van Silver Surfer,... die cunt had Luigi's Mansion nog niet geregistreerd
quote:Nee,... wel sterren
Op maandag 1 december 2003 23:40 schreef Kiff het volgende:
ik heb nog van die sterren voor een cube, zelda en f-zero. Is dat geld waard?
quote:
Op maandag 1 december 2003 23:36 schreef Chocobo het volgende:
Gefeliciteerd! Je hebt met succes je sterren geruild tegen een The Legend of Zelda Collector's Edition uit de sterrencatalogus van Nintendo! We sturen het naar dit adres dat je hebt opgegeven:Chocobo
Chocobo Farm
Midgar
quote:
Op maandag 1 december 2003 23:50 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
quote:dan heb je het mooi mis. .ik heb de Cube voor erbij gekocht, vanwege de prijs en vanwege Mario Kart. Maar als ik nu geen console zou hebben en wilde er 1 kopen, dan zou het de Xbox worden. Ik heb zoveel plezier van dat ding gehad. Halo, Brute Force, Dead or Alive 3, Splinter Cell, Top Spin, Project Gotham 2 en natuurlijk Knights of the Old Republic! Stuk voor stuk topgames!
Op maandag 1 december 2003 23:38 schreef Kiff het volgende:
. Ik heb de idee dat vooral r&b fans en jongetjes van elf xboxen kopen, vanwege het o zo stoere image... Cubes hebben het image van 'dat is voor 11 jarigen', maar worden echter vooral door twintigers gekocht lijkt het
(Kiff is mid-twintiger)
Bij de cube ging het me echt om Mario Kart, maar heb ondertussen al 8 spellen (in 1 maand). Heb wel al heel veel spellen kunnen spelen, maar degene die ik echt goed vond waren dus Mario Kart, Viewtiful Joe, WaveRace, Rogue Leader en Star Wars Bounty Hunter (zwaar ondergewaardeerd door veel sites!)
quote:Ik heb ze ook allebei, en denk er precies hetzelfde over. Jongetje van elf, right. Was het maar zo
Op dinsdag 2 december 2003 00:35 schreef Retarded het volgende:[..]
dan heb je het mooi mis. .ik heb de Cube voor erbij gekocht, vanwege de prijs en vanwege Mario Kart. Maar als ik nu geen console zou hebben en wilde er 1 kopen, dan zou het de Xbox worden.
Echt gaaf die Zelda disk trouwens. Toen ik Ocarina of Time startte kwamen al m'n emoties en herinneringen van het zwoegen op de N64 weer naar boven
Dit had gewoon de Gamecube moeten zijn. Het design is echt superslick en vele malen mooier dan de officiële nintendo en andere consoles. Dat ding staat voor je met die blauwe neongloed en zilverchroom... om weg te zwijmelen gewoon ik heb nu al een beetje spijt dat ik de Zilveren Cube (Zelda pack) heb. Panasonic Q is een multifuntioneel apparaat net als PS2 en XBOX en had volgens mij als nintendo dit product zelf gepromoot had veel meer afzet kunnen brengen dan de cube nu.
Enige wat ik me nog afvroeg aan het einde was of ie ook een nintendo LAN-adapter (BBA) kon bevatten. Maar verder aaargh....
De Nintendo-gamecube is een goed apparaat, maar de Panasonic Q zou eigenlijk de gamecube van nu moeten zijn...
quote:alleen jammer dat die Q zo duur is en standaard alleen japanse en amerikaanse regios kan afspelen...
Op dinsdag 2 december 2003 02:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
Godverdomme, ik heb vandaag de Panasonic Cube gezien en uitgeprobeerd en wat is dat een über geil apparaat zeg...Dit had gewoon de Gamecube moeten zijn. Het design is echt superslick en vele malen mooier dan de officiële nintendo en andere consoles. Dat ding staat voor je met die blauwe neongloed en zilverchroom... om weg te zwijmelen gewoon
ik heb nu al een beetje spijt dat ik de Zilveren Cube (Zelda pack) heb. Panasonic Q is een multifuntioneel apparaat net als PS2 en XBOX en had volgens mij als nintendo dit product zelf gepromoot had veel meer afzet kunnen brengen dan de cube nu.
Enige wat ik me nog afvroeg aan het einde was of ie ook een nintendo LAN-adapter (BBA) kon bevatten. Maar verder aaargh....
De Nintendo-gamecube is een goed apparaat, maar de Panasonic Q zou eigenlijk de gamecube van nu moeten zijn...
quote:
Q. Hoe lang moet ik wachten totdat ik mijn product krijg?
A. We hebben een enorme stapel producten te verzenden dus geef ons tot 28 dagen de tijd voordat je product wordt geleverd. Als het dan nog niet is aangekomen, stuur dan een e-mail naar sterrencatalogus@nintendo.nl waarna we het probleem onmiddellijk zullen onderzoeken.
Maar ach wat zeur ik het is gratis
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 02:30 schreef Tomaz het volgende:
Echt gaaf die Zelda disk trouwens. Toen ik Ocarina of Time startte kwamen al m'n emoties en herinneringen van het zwoegen op de N64 weer naar boven
Verder nog Monkey Ball en Smash Bro, maar die zijn toch wat minder als je ook MK, MP5 en TS2 hebt.
Is Monkeyball (1 of 2) leuk in MP ?
Smash Bro ook lekker laten liggen dus. Monkey Ball is wel aardig, maar niet bijzonder. Gaat ook sneller vervelen dan andere MP titels.
quote:Nee hoor,... goede vraag.
Op dinsdag 2 december 2003 13:45 schreef BDisOKE het volgende:
Zijn er eigenlijk ook spellen die breedbeeld ondersteunen?
of zeg ik nu iets heeel raars?![]()
Ja,.. sommige games bieden een widescreen optie Maar helaas niet veel. Sowieso speel ik al mijn games breedbeeld met de smartzoom functie maar echt breedbeeld zie je alleen als er een optie voor in het spel zit
quote:Halo is op de Xbox nog steeds het best! De pcversie zuigt gewoon
Op dinsdag 2 december 2003 16:25 schreef HomerJ het volgende:
Enige waar ik jaloers op ben bij de X-box is die Live! shit!
Maar er zijn gewoon geen echte toppers erop die je niet op andere systemen kan krijgen. Eerst waren het Halo en Splinter cell maar die zijn ook ergens anders te vinden
quote:idd en nu is Rainbow six 3 het spel, terwijl ik die al 3 maand niet meer op me pc speel. Alle coole spellen op de Xbox kan ik of heb ik al op me pc gespeeld. En Project goddamn racing vind ik nix aan.
Maar er zijn gewoon geen echte toppers erop die je niet op andere systemen kan krijgen. Eerst waren het Halo en Splinter cell maar die zijn ook ergens anders te vinden
quote:enorm goede deal! meteen doen
Op dinsdag 2 december 2003 16:43 schreef Bloodmoon het volgende:
ik mag van een vriend die zelda bonus disk overkopen voor 20 euries..
goeie deal?
quote:geld al klaar gelegt
Op dinsdag 2 december 2003 16:43 schreef BMH het volgende:[..]
enorm goede deal! meteen doen
De GameCube is na een dipje in Amerika weer helemaal terug als next generation console. Tijdens de week van Thanksgiving (vorige week), waarin veel Amerikanen cadeau's voor elkaar kopen, is de GameCube meer dan een half miljoen keer over de toonbank gevlogen.
Daarmee verslaat Nintendo's console in die week de Microsoft Xbox én de Sony Playstation 2. Alleen de GameBoy Advance verkocht beter: met 600.000 verkochte handhelds was deze machine nog steeds het populairst.
George Harrison van Nintendo of America zegt het volgende over de gigantische verkopen:
"All along, our business plan for this year was to maximize consumer interest and sales during the fourth quarter. But frankly, we're overwhelmed by how successful we've been. Our price cut of Nintendo GameCube has ignited sales to the degree that it may turn out to be the best-selling console for the entire month of November. We're tracking to sell more systems in the last eight weeks of the year than we did in the previous 10 months combined."
Kortom: de GameCube is in de laatste 8 weken net zo goed verkocht als in de 10 maanden daarvóór. De GameCube doet het eindelijk lekker in Amerika, maar gaat Europa ook zo'n verkoopboost krijgen voor de GameCube? We houden je op de hoogte!
quote:De disk past in elk cd hoesje.
Op dinsdag 2 december 2003 16:47 schreef Bloodmoon het volgende:[..]
geld al klaar gelegt
zit alleen geen hoesje bij aangezien hij hem uit die mario kart pack heeft..zijn die hoesjes ook los te koop?
Ik heb em! (de Gamecube met Mario Kart en de Zelda disk dus)
* DePeer gaat de verpakking openscheuren, MK erin duwen en, en, en...
quote:Laten we hopen dat Nintendo nog verstandiger wordt en de prijzen van de spellen ook verlaagt naar ~30 Euro
Op dinsdag 2 december 2003 16:51 schreef HomerJ het volgende:
Kortom: de GameCube is in de laatste 8 weken net zo goed verkocht als in de 10 maanden daarvóór. De GameCube doet het eindelijk lekker in Amerika, maar gaat Europa ook zo'n verkoopboost krijgen voor de GameCube? We houden je op de hoogte!
Zal je zien dat die ook 4-dubbel zoveel worden verkocht.. (vooral in deze maand)
quote:30 euro is ook wel erg laag, als ze nou een standaard prijs van 40 euro doen en bijv. nieuwe echt goeie spellen 50 euro doen zoals zelda en mario dan ben ik tevreden
Op dinsdag 2 december 2003 17:27 schreef DePeer het volgende:Laten we hopen dat Nintendo nog verstandiger wordt en de prijzen van de spellen ook verlaagt naar ~30 Euro
Zal je zien dat die ook 4-dubbel zoveel worden verkocht.. (vooral in deze maand)
quote:Gefiliciteerd! Nu koop je een Xtra controller en een Playmate (waahhaha) en ga multiplayen.
Op dinsdag 2 december 2003 17:27 schreef DePeer het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!Ik heb em!
(de Gamecube met Mario Kart en de Zelda disk dus)
[..]Laten we hopen dat Nintendo nog verstandiger wordt en de prijzen van de spellen ook verlaagt naar ~30 Euro
quote:nou, ik lig er niet van wakker ofzo dat je niet of nauwelijks online kan spelen met de gamecube. Dat vind ik nou ook een minpunt van de xbox dat ze bijna geen only for xbox spellen hebben, daarom blijf ik bij nintendo.
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 17:27 schreef DePeer het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!Ik heb em!
(de Gamecube met Mario Kart en de Zelda disk dus)
[..]
Haal nu een nieuwe controller(s) + wat vrienden op
quote:Waar kan ik die kopen?
Op dinsdag 2 december 2003 17:33 schreef BMH het volgende:[..]
Gefiliciteerd! Nu koop je een Xtra controller en een Playmate (waahhaha) en ga multiplayen.
quote:Wat?
Op dinsdag 2 december 2003 17:43 schreef HomerJ het volgende:[..]
STOP!!!!!!
Haal nu een nieuwe controller(s) + wat vrienden op
[edit]
oh, da's waar ook... dat was in een reclame voor de XBOX..
[/edit]
quote:Nouja, 39,- dan
Op dinsdag 2 december 2003 17:30 schreef gamecube_master het volgende:[..]
30 euro is ook wel erg laag, als ze nou een standaard prijs van 40 euro doen en bijv. nieuwe echt goeie spellen 50 euro doen zoals zelda en mario dan ben ik tevreden
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 17:56 schreef DePeer het volgende:Wat?
Ik dacht dat je die er gratis bij kreeg?
(de vrienden dus)[edit]
oh, da's waar ook... dat was in een reclame voor de XBOX..
[/edit]
quote:Fable en Sudeki lijken me toch wel stoer.
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 18:45 schreef Rahl het volgende:[..]
Fable en Sudeki lijken me toch wel stoer.
quote:Right.
Op dinsdag 2 december 2003 18:56 schreef Chocobo het volgende:[..]
![]()
Dat kan je wel zeggen ja en er zijn nog wel meer coole games maar is dit niet een Cube topic en geen versus of Xbox topic ?
![]()
Weet iemand of die gundam-game nou in Europa uitkomt?
quote:Juist. Ontopic mensen
Op dinsdag 2 december 2003 18:56 schreef Chocobo het volgende:[..]
![]()
Dat kan je wel zeggen ja en er zijn nog wel meer coole games maar is dit niet een Cube topic en geen versus of Xbox topic ?
![]()
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 19:24 schreef kiw het volgende:
ligt het aan mij of zijn metroid prime en smashbros gewoon niet zo tof?
En iemand ervaring met Beach Spikers?
quote:waaah!1! Metroid Prime is wel de beste game van deze generatie hoor! kopen! En super Smash Bros is samen met Mario kart de beste Multiplayer game deze generatie.
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 19:34 schreef BMH het volgende:[..]
waaah!1! Metroid Prime is wel de beste game van deze generatie hoor! kopen! En super Smash Bros is samen met Mario kart de beste Multiplayer game deze generatie.
quote:2 van die games reggen voor 10 december, en je krijgt de disk begin 2004 opgestuurd.
Op dinsdag 2 december 2003 19:31 schreef Wedge het volgende:
Hoe zat dat ook alweer met die Zelda disc en Mario Kart, 1080 en Mario Party, zat daar nou een uiterste datum van 5 december bij ofzo?
quote:nope nog niet. Maar de reviews waren redelijk positief (dus budgetbak-pakker)
Op dinsdag 2 december 2003 19:31 schreef Wedge het volgende:En iemand ervaring met Beach Spikers?
quote:Ze zijn gewoon niet zo tof.
quote:Tss, ik dis jou man
Op dinsdag 2 december 2003 19:37 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ze zijn gewoon niet zo tof.
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 19:37 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ze zijn gewoon niet zo tof.
quote:Holy fuck, dan mag Mario Party 5 wel heel snel uitkomen, nog maar 8 dagen de tijd.
Op dinsdag 2 december 2003 19:36 schreef BMH het volgende:[..]
2 van die games reggen voor 10 december, en je krijgt de disk begin 2004 opgestuurd.
quote:komt de 5e uit...
Op dinsdag 2 december 2003 19:42 schreef Wedge het volgende:[..]
Holy fuck, dan mag Mario Party 5 wel heel snel uitkomen, nog maar 8 dagen de tijd.
quote:Thanx. Het blijft krap, snap niet waarom Nintendo uberhaupt zo'n domme deadline instelt.
Op dinsdag 2 december 2003 19:44 schreef Tain het volgende:[..]
komt de 5e uit...
quote:Ik vond het ook al een beetje raar
Op dinsdag 2 december 2003 19:46 schreef Wedge het volgende:[..]
Thanx. Het blijft krap, snap niet waarom Nintendo uberhaupt zo'n domme deadline instelt.
quote:niet zeuren, tis gratis.
Op dinsdag 2 december 2003 19:47 schreef Lexie het volgende:[..]
Ik vond het ook al een beetje raar
Doe het dan gewoon tot het eind van het jaar...
Deze voortaan in OP?
quote:nee, daz alleen intressant voor de graphics-hoeren.
Op dinsdag 2 december 2003 19:54 schreef HomerJ het volgende:
[afbeelding]Deze voortaan in OP?
quote:Gratis? Ik heb verdomme speciaal Mario Party 5 besteld, waarmee ik eigenlijk wilde wachten totdat hij afgeprijsd zou worden
Op dinsdag 2 december 2003 19:50 schreef BMH het volgende:[..]
niet zeuren, tis gratis.
quote:lol. Dan moet je het zo zien: Je koopt MP5 voor 25 eurie en de zelda disk ook voor 25 eurie.
Op dinsdag 2 december 2003 19:56 schreef Lexie het volgende:[..]
Gratis? Ik heb verdomme speciaal Mario Party 5 besteld, waarmee ik eigenlijk wilde wachten totdat hij afgeprijsd zou worden
.
quote:Ja, wou hem zelf eigenlijk ook pas kopen als ie budget titel was geworden. Maar ik heb dus zelf al die andere Zelda bonus disc.
Op dinsdag 2 december 2003 19:57 schreef BMH het volgende:[..]
lol. Dan moet je het zo zien: Je koopt MP5 voor 25 eurie en de zelda disk ook voor 25 eurie.
Grote vraag is; zijn Majora's Mask, Zelda 1 en Zelda 2 die 25 euri waard?
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 20:02 schreef Wedge het volgende:[..]
Ja, wou hem zelf eigenlijk ook pas kopen als ie budget titel was geworden. Maar ik heb dus zelf al die andere Zelda bonus disc.
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 20:04 schreef BMH het volgende:[..]
Waarom reply ik eigenlijk op zo'n vraag?
quote:Misschien omdat Zelda 2 best zuigt.
Op dinsdag 2 december 2003 20:04 schreef BMH het volgende:[..]
Waarom reply ik eigenlijk op zo'n vraag?
quote:Ja, en?
Op dinsdag 2 december 2003 20:07 schreef ASSpirine het volgende:
als je wil wachten tot MP5 is afgeprijsd dan ligt MP6 alweer bijna in de winkel
quote:Zelda 2 zuigt best wel niet. Het spel is gewoon ondergewadeert. Tis een van de beste zelda games die er zijn, en misschien wel het beste game voor de NES. Het heeft de moeilijkheid van Metroid 1 en de sfeer van zelda :p dus wat wil je nog meer?
Op dinsdag 2 december 2003 20:10 schreef Wedge het volgende:[..]
Misschien omdat Zelda 2 best zuigt.
[..]Ja, en?
Shadow link
quote:Ik heb Zelda 2 destijds vaak gespeeld op de NES en hij zuigt wel, geen save functie en saai. Alleen die Dungeon theme ownt. En zeker niet de beste game voor de NES
Op dinsdag 2 december 2003 20:13 schreef BMH het volgende:[..]
Zelda 2 zuigt best wel niet. Het spel is gewoon ondergewadeert. Tis een van de beste zelda games die er zijn, en misschien wel het beste game voor de NES. Het heeft de moeilijkheid van Metroid 1 en de sfeer van zelda :p dus wat wil je nog meer?
Shadow link
quote:Zelda 2 heeft wel een savefunctie. Je batterij was zeker leeg
Op dinsdag 2 december 2003 20:26 schreef Wedge het volgende:[..]
Ik heb Zelda 2 destijds vaak gespeeld op de NES en hij zuigt wel, geen save functie en saai. Alleen die Dungeon theme ownt. En zeker niet de beste game voor de NES
En al helemaal niet 1 van de beste Zelda games, Zelda 2 is alleen beter dan die 2 CDI Zelda's.
quote:Meningen verschillen he
Op dinsdag 2 december 2003 20:26 schreef Wedge het volgende:[..]
Ik heb Zelda 2 destijds vaak gespeeld op de NES en hij zuigt wel, geen save functie en saai. Alleen die Dungeon theme ownt. En zeker niet de beste game voor de NES
En al helemaal niet 1 van de beste Zelda games, Zelda 2 is alleen beter dan die 2 CDI Zelda's.
Mijn (oude) TV ondersteund 60 Hz dus ik kan gelukkig wel de Zelda bonusdisk afspelen!
Ik ben echt ZWAAR onder de indruk van de Cube
Lekker gamen vanuit m'n bed, niet de herrie van m'n PC op de achtergrond die klinkt als een straaljager die opstijgt (DVD speler.. ) en het beeld ziet er nog veel mooier uit ook... (eindelijk verlost van die vreselijke kartelranden)
Morgen ga ik m'n GBA te koop zetten en m'n PC spellen gaan ook de deur uit; zo'n console is 100x leuker dan achter de PC te hangen
* DePeer is officieel console gamer geworden
Geen PC games meer voor mij!
(op Patience en Mijnenveger na dan )
Grappig uitspraak trouwens voor iemand die altijd nogal anti-console is geweest
quote:Word je s'nachts wel is wakker? koop dan Resident evil pure horror voor je cube s'nachts
Op dinsdag 2 december 2003 21:29 schreef DePeer het volgende:
w00t!Mijn (oude) TV ondersteund 60 Hz dus ik kan gelukkig wel de Zelda bonusdisk afspelen!
Ik ben echt ZWAAR onder de indruk van de Cube
Lekker gamen vanuit m'n bed, niet de herrie van m'n PC op de achtergrond die klinkt als een straaljager die opstijgt (DVD speler..) en het beeld ziet er nog veel mooier uit ook... (eindelijk verlost van die vreselijke kartelranden)
Morgen ga ik m'n GBA te koop zetten en m'n PC spellen gaan ook de deur uit; zo'n console is 100x leuker dan achter de PC te hangen
* DePeer is officieel console gamer geworden
Geen PC games meer voor mij!
(op Patience en Mijnenveger na dan)
Grappig uitspraak trouwens voor iemand die altijd nogal anti-console is geweest
quote:zag het nut ook nooit van consoles en nu heb ik er 9
-knip-Grappig uitspraak trouwens voor iemand die altijd nogal anti-console is geweest
[Dit bericht is gewijzigd door Tain op 02-12-2003 21:39]
quote:wat trok je over de streep?
ander geblaatGrappig uitspraak trouwens voor iemand die altijd nogal anti-console is geweest
quote:Gelukkig niet
Op dinsdag 2 december 2003 21:32 schreef HomerJ het volgende:[..]
Word je s'nachts wel is wakker? koop dan Resident evil pure horror voor je cube s'nachts
quote:Nah, zo ver zal ik nooit gaan, hoop ik
Op dinsdag 2 december 2003 21:33 schreef Tain het volgende:[..]
zag het nut ook nooit van consoles en nu heb ik er 9
quote:De spellen en de kwaliteit ervan.
Op dinsdag 2 december 2003 21:37 schreef ASSpirine het volgende:[..]
wat trok je over de streep?
En de reviewers hadden gelijk; ik voel me nu net een klein kind dat z'n eerste spelcomputer heeft gekregen
---
Wat is dat kubusje trouwens klein!!!
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 20:47 schreef Perfect het volgende:
Kan iemand mij uitleggen, hoe ik dat moet doen bij home run contest bij Ssbm?
Dus dat je omhoog springt, en da je dna veel schade geeft aan die zandzak, net al hier: http://www.fulginiti.com/joey/SSBM.htm dan bij het plaatje het bovenste.
Want ik wordt er echt gek van, dat ik dat niet kan.
quote:Het RE promotie team komt weer eens langs.
Word je s'nachts wel is wakker? koop dan Resident evil pure horror voor je cube s'nachts
quote:eerst een paar keer slaan, en dan dat ding slaan met een move waardoor je eerst even blijft stil staan en er "flash"ding gebeurt
Op dinsdag 2 december 2003 22:07 schreef _Administr8or_ het volgende:[..]
, ik ben al blij als ik 20 meter haal
Nu heb ik dit niet echt vaak gedaan, maar dit is wel heel erg goed!!
quote:RE is heilig
Op dinsdag 2 december 2003 22:15 schreef Wedge het volgende:[..]
Het RE promotie team komt weer eens langs.
voor de 1000000ste keer
quote:ik ga het morgen maar eens proberen
Op dinsdag 2 december 2003 22:27 schreef ASSpirine het volgende:[..]
eerst een paar keer slaan, en dan dat ding slaan met een move waardoor je eerst even blijft stil staan en er "flash"ding gebeurt
dan sla je automatisch veel verder
quote:de zak moeteerstwat ingezakt zijn
Op dinsdag 2 december 2003 22:51 schreef _Administr8or_ het volgende:[..]
ik ga het morgen maar eens proberen
thnx voor de tip!
ik had dat ook maar toevallig ontdekt
quote:Idd, ik dacht dat iedereen overdreef toen ze zeiden dat de Xbox groot was, maar het verschil zie je nogal.
Op dinsdag 2 december 2003 22:03 schreef DePeer het volgende:
Wat is dat kubusje trouwens klein!!!
Ik krijg straks die Zelda disc dubbel wist namelijk niet van die actie af met Mario party 5. Maar die had ik aan St Nicolaas gevraagd.
[Dit bericht is gewijzigd door Sheepcidus op 02-12-2003 23:14]
quote:ja, maar wel sneaky dat de adapter extern is!
Op dinsdag 2 december 2003 23:09 schreef Sheepcidus het volgende:[..]
Idd, ik dacht dat iedereen overdreef toen ze zeiden dat de Xbox groot was, maar het verschil zie je nogal.
Ik kirjg straks die zelda disc dubbel wist namelijk niet van die actie af met Mario party 5. maar die had ik aa St Nicolaas gevraagd.
quote:Ja dat scheelt nogal, mijn adapter van mijn dolby set is ook 2 X zo groot als een Gamecube.
Op dinsdag 2 december 2003 23:14 schreef BDisOKE het volgende:[..]
ja, maar wel sneaky dat de adapter extern is!
![]()
quote:Lijkt me drie keer niks.
Op dinsdag 2 december 2003 23:22 schreef BDisOKE het volgende:
Ik zag laatst zo'n boxen setje voor je console, hebben mensen die? is het wat?
Koste zo'n 50,- euro.
quote:
Killer 7 is een van de vier titels die Capcom maakt voor de GameCube. Twee van de vier games liggen nu al in de winkel en het is nu wachten tot de andere games uitkomen in Japan en in Europa. Killer 7 is een van de games die nog uit moet komen en vandaag hebben we een releasedatum voor de game in Amerika.
Capcoms bikkelharde actiegame komt op 30 juni 2004 uit in de Verenigde Staten. Het is wachten op Capcoms verlossende woorden voor de releasedatum in Nederland. Want er is nog geen releasedatum bekend voor Europa. Fans van Killer 7 moeten dus nog even wachten op meer informatie.
quote:Dat K7 lijkt me wel cool maar ik wil toch zooooooo graag RE4 gamen van Capcom
Op dinsdag 2 december 2003 23:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Inside Gamer:
[..]
quote:Bleuh, da's niks voor mij. Mezelf om de 5 minuten de tyfus schrikken. Ik schrik al met Timesplitters 2
quote:Idd
Op woensdag 3 december 2003 01:01 schreef Chocobo het volgende:[..]
Dat K7 lijkt me wel cool maar ik wil toch zooooooo graag RE4 gamen van Capcom
God wat lijkt me dat cool
quote:Gast, als ik elke keer dat jij weer over RE begint een euro kreeg had ik er nog een cube bij kunnen kopen.
Op dinsdag 2 december 2003 22:31 schreef HomerJ het volgende:[..]
RE is heilig
Echt beter dat ik nu niet meer zo dicht bij de Cube hoef te zitten, maar gewoon lekker vanuit mijn luie bank kan spelen.
Zelfs een cup in Mario Kart gewonnen WHOOOEE HOOEEEE
(wel belachelijk duur trouwens zo'n controller..... )
quote:
Back On Top
Nintendo is #1 for Turkey week.
December 02, 2003 - Occupying third place in console sales, Nintendo's September 25 price cut to $99 seemed like an act of desperation. Even though GameCubes were flying off shelves in record numbers during the first week of the price drop, many speculated that this was simply a quick surge in reaction to the price drop and sales would soon return to normal numbers. However, Nintendo has surprised many with its steady GameCube sales that have shown no signs of tapering off -- even after two months.
Today, Nintendo announced that its console had surpassed the sales of the Playstation 2, which makes the GameCube the top selling console for Thanksgiving week. According to internal sales data (not NPD), Nintendo's console sold more than half a million units during the week of November 24 (which is almost as much as its Game Boy Advance that tallied 600,000 units over the same time period)."All along, our business plan for this year was to maximize consumer interest and sales during the fourth quarter," says George Harrison, Nintendo of America's senior vice president of marketing and corporate communications. "But frankly, we're overwhelmed by how successful we've been. Our price cut of Nintendo GameCube has ignited sales to the degree that it may turn out to be the best-selling console for the entire month of November. We're tracking to sell more systems in the last eight weeks of the year than we did in the previous 10 months combined."
Hopefully, this positive trend will continue throughout the holiday season, fueled by Nintendo's recent release of Mario Kart: Double Dash and 1080: Avalanche -- and the upcoming Final Fantasy: Crystal Chronicles and Pokemon Colosseum. Stay tuned to IGNcube for more Nintendo-centric updates.
Nintendo
quote:Kabel is lang genoeg vind ik hoor. Wavebird is duur ja :S In Amerika is hij maar 35 euro.
Op woensdag 3 december 2003 11:02 schreef PBateman1978 het volgende:
Gister eindelijk een Wavebird controller gekocht, en ik speelde gelijk weereens de hele avond op mijn Cube...!!Echt beter dat ik nu niet meer zo dicht bij de Cube hoef te zitten, maar gewoon lekker vanuit mijn luie bank kan spelen.
Zelfs een cup in Mario Kart gewonnen WHOOOEE HOOEEEE
(wel belachelijk duur trouwens zo'n controller..... )
ps. Wat een luie bank zeg dat ie niet eens de moeite doe om dichter bij te gaan staan zodat je met de gewone controller kunt gamen
quote:Bij mij staat ie gewoon in mn tv meubel.
Op woensdag 3 december 2003 12:34 schreef BDisOKE het volgende:
ik zet mijn cube gewoon op de grond, halverwege tussen mijn TV/bank. Werkt prima.
quote:Kabel is zeker niet lang genoeg, in ieder geval niet voor mijn huiskamer..
Kabel is lang genoeg vind ik hoor. Wavebird is duur ja :S In Amerika is hij maar 35 euro.
ps. Wat een luie bank zeg dat ie niet eens de moeite doe om dichter bij te gaan staan zodat je met de gewone controller kunt gamen
En die bank is idd. erg lui
Maar er staat nog een salontafel voor die nogal opstandig is en gewoon blijft staan dus....
quote:Oh, en de prijs heeft natuurlijk ook geholpen
Op dinsdag 2 december 2003 21:37 schreef ASSpirine het volgende:[..]
wat trok je over de streep?
Als dat pakket geen 150,- had gekost had ik het absoluut niet gedaan.
quote:Zeg, zat jij niet op de wc
Op woensdag 3 december 2003 13:51 schreef DePeer het volgende:[..]
Oh, en de prijs heeft natuurlijk ook geholpen
Als dat pakket geen 150,- had gekost had ik het absoluut niet gedaan.
Wees er nu dus snel bij!!!
Ik heb er net 1 besteld..
quote:Ik ook
Op woensdag 3 december 2003 14:04 schreef Webby het volgende:
4500 Nog maar 456 !
Ik heb er net 1 besteld..
quote:Zat, ja
Op woensdag 3 december 2003 13:52 schreef Mr.Noodle het volgende:[..]
Zeg, zat jij niet op de wc
quote:Ik vind niet echt dat het het waard is. IK heb al die zelda spellen al een keer uitgespeeld. Is dan een stuk minder leuk om er dan weer aan te beginnen. Had ik ook bij die bonusdisc van de wind waker: nooit aangeraakt.
Op dinsdag 2 december 2003 20:02 schreef Wedge het volgende:[..]
Ja, wou hem zelf eigenlijk ook pas kopen als ie budget titel was geworden. Maar ik heb dus zelf al die andere Zelda bonus disc.
quote:ja, idd, nog vervelender dan jehovas
Op dinsdag 2 december 2003 22:15 schreef Wedge het volgende:[..]
Het RE promotie team komt weer eens langs.
voor de 1000000ste keer
quote:Ik heb alle 4 de spellen die op die bonusdisc staan al es uitgespeeld, maar toch heb ik gelijk die bonusdisc besteld.
Op dinsdag 2 december 2003 20:02 schreef Wedge het volgende:
quote:ik heb verdomme niet genoeg sterren
Op woensdag 3 december 2003 16:52 schreef Denni5 het volgende:[..]
Ik heb alle 4 de spellen die op die bonusdisc staan al es uitgespeeld, maar toch heb ik gelijk die bonusdisc besteld.
Vooral die eerste 2 spellen zijn puur jeugdsentiment, en ik wil ze gewoon hebben, vroeger moest ik ze altijd huren of lenen.
quote:ik heb nu 3320 , dus je bent niet de enige
Op woensdag 3 december 2003 17:01 schreef mordradead het volgende:[..]
ik heb verdomme niet genoeg sterren
quote:Probeer de sterrenchat in het speciale topic te houden
Zie hier een aantal nieuwe cijfers uit Japan. Famitsu nam onder andere Donkey Konga onder de loep.Iedereen die zichzelf een beetje op de hoogte wilt houden wat betreft de laatste gamenieuwtjes, zal vast wel eens gehoord hebben van Famitsu. Dit toonaangevend Japans gamemagazine is regelmatig de eerste die met cijfers naar buiten komt en vooral daarom ook zeer snel te vinden over het gehele internet.
Ook ditmaal weer, nu met games zoals Donkey Konga en de nieuwe Harry Potter. Zie hieronder de games plus de becijfering. Daarnaast zijn er nog wat Japanse titels bijgevoegd.
Donkey Konga (Nintendo): 8/7/8/8 (31/40)
Harry Potter en de Steen der Wijzen (Electronic Arts): 8/8/7/7 (30/40)Derby Tsuku 3 (Sega): 8/8/8/8 (32/40)
Momotaro Dentetsu 12 (Hudson): 8/8/8/8 (32/40)
One Piece Grand Battle 3 (Bandai): 7/7/7/6 (27/40)
En deze disc ga ik MM uitspelen
quote:Hmm ik heb MM ook nooit uitgespeeld, OoT wel die was echt zwaar relaxed maar ik vond MM toch wel een behoorlijke domper en eigenlijk heb ik mijn cube toch wel voor TWW gekocht dus ik hoop niet dat het teveel op MM maar meer op OoT
Op woensdag 3 december 2003 17:50 schreef HomerJ het volgende:
IK heb eerlijk gezegd OOT en Marjora's mask nooit gespeeld op de N64.
Dus ik was wel blij met bonusdisc van windwaker.En deze disc ga ik MM uitspelen
quote:Ga jij vrijdag nog Mario Party 5 kopen?
Op woensdag 3 december 2003 16:11 schreef Biggs het volgende:[..]
Ik vind niet echt dat het het waard is. IK heb al die zelda spellen al een keer uitgespeeld. Is dan een stuk minder leuk om er dan weer aan te beginnen. Had ik ook bij die bonusdisc van de wind waker: nooit aangeraakt.
quote:ik wel
Op woensdag 3 december 2003 18:22 schreef Wedge het volgende:[..]
Ga jij vrijdag nog Mario Party 5 kopen?
quote:Ik ga hem morgen kopen als ie er al is.
Op woensdag 3 december 2003 18:22 schreef Wedge het volgende:[..]
Ga jij vrijdag nog Mario Party 5 kopen?
quote:Gruwie, maar je moet deze ook ff halen, is toch maar 15 euries. Kan ik je ff inmaken.
Op woensdag 3 december 2003 19:03 schreef Biggs het volgende:[..]
Ik ga hem morgen kopen als ie er al is.
quote:Misschien als ik genoeg geld heb.
Op woensdag 3 december 2003 19:08 schreef Wedge het volgende:[..]
Gruwie, maar je moet deze ook ff halen, is toch maar 15 euries. Kan ik je ff inmaken.
quote:
Mario Party 6 in de maakIn einem Interview mit Kenji Kikuchi, dem Game Director von Mario Party 5 wurde verraten, dass man die Arbeiten an Mario Party 6 begonnen hat. Nach ihm hat Nintendo noch viele tolle Ideen, die er aber leider noch nicht verraten möchte. Zum Thema Online-Gaming hält er sich weiter sehr bedeckt. Mario Party ist ein Spiel für die ganze Familie und soll diese auch erreichen. Sobald die Infrastrukturen in der ganzen
Welt gut ausgebildet ist und die ganze Familie, vom kleinen Kind bis zum Großvater, sie ohne großen Aufwand nutzen kann, dann könnte Mario Party onlinefähig werden.
quote:* Biggs gaat alvast sparen.
Op woensdag 3 december 2003 19:13 schreef Wedge het volgende:
Stukkie van Tweakers:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |