quote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:17 schreef Kaatje1 het volgende:
@:blues komt er blijkbaar aan
Grootste onweer van het jaar komt eraan: ‘Kans op een of twee supercellen, het kan bijzonder worden’
https://www.gelderlander.(...)der-worden~a697e3bd/
Ik lees niks over NHquote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:17 schreef Kaatje1 het volgende:
@:blues komt er blijkbaar aan
Grootste onweer van het jaar komt eraan: ‘Kans op een of twee supercellen, het kan bijzonder worden’
https://www.gelderlander.(...)der-worden~a697e3bd/
Wij hebben de meeste kans inderdaad, lijkt me echt niet grappigquote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:30 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik lees niks over NH
Oh van zaterdag op zondagnachtAls ik dan weer moet werken is het AFGEKOELD
#fokwet
Het nieuwe normaal is arrivedquote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:36 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wij hebben de meeste kans inderdaad, lijkt me echt niet grappig
Aula was de beste plek van de VU.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:00 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ah, is het beetje te doen daar? Daar was de promotie ook gisteren, waar ik niet was omdat ik deur uit en erheen etc niet trok
Aantal dezelfde dingen als de vorige keer. Diverse groenten in het zuur. Chocospread van pastinaakquote:Op vrijdag 26 juni 2026 19:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat zat er in het pakket Cat?
Veel plezier in Essen @:derludolf!
Klinkt redelijk interessant. Maar inderdaad misschien niet iets voor een lange periode.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 19:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Aantal dezelfde dingen als de vorige keer. Diverse groenten in het zuur. Chocospread van pastinaakKnoflookolie, gnocchi.
Ik weet niet of ik hem nog laat doorlopen. Beetje duur voor de helft dezelfde producten.
Niks spannds hoor, Jumbo bitter lemon achtig iets. Light versie.quote:
lulquote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:43 schreef derLudolf het volgende:
Gelukkig zei ik het niet achterste voren, had ik weer trammelant gehad
Morgen geen optredens bij je nieuwe werkplek wegens de weersomstandigheden, lees ik net.quote:
Zoals mijn schoonfamilie zegt, 40 jaar geleden waren de zomers ook warm en werden we niet betutteld door codes oranje/roodquote:
Mocht je interesse hebben in het standaardwerk voor de komende twee jaar. Klik hierquote:Op vrijdag 26 juni 2026 20:01 schreef AnneX het volgende:
Goed historisch overzicht @:borisz Heb alleen sheet 1 gelezen.
In de radiojournaals hoorde ik al over de verminderde vrijgevigheid van den mensch.
Heb er nooit college gehad. 4A00 was mn standaard zaal. De collegezaal voor economen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:03 schreef vlindertje89 het volgende:
Klinkt als een goede middag @:borisz! En goed te weten dat aula qua temperatuur wel oke is. Mooie zaal vind ik t. Wel intimiderend als collegezaal.
De reactie van Sjamadriaan op Tjissieboy Jay hierover is heel grappig, echt een aanraderquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zoals mijn schoonfamilie zegt, 40 jaar geleden waren de zomers ook warm en werden we niet betutteld door codes oranje/rood
Nee, wantquote:Op vrijdag 26 juni 2026 20:38 schreef MadMaster het volgende:
Morgen geen optredens bij je nieuwe werkplek wegens de weersomstandigheden, lees ik net.
Had je dan 'dienst' gehad?
Oei, een hele rangen en standen hiërarchie.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:46 schreef Blues het volgende:
[..]
Nee, want
wij, de ochtend/middag vrijwilligers vd kassa worden meestal 1 of 2 uur voor het theater opengaat afgelost door de mensen van de theaterkassa.
Dat is een andere groep.
Ik werk weer zondag- en dinsdagochtend van 10-13.
Ik kom ook uit die tijd en word wat zat dat het overal over de hitte gaat...maar je moet met je tijd mee.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:10 schreef Sarabi het volgende:
Zoals mijn schoonfamilie zegt, 40 jaar geleden waren de zomers ook warm en werden we niet betutteld door codes oranje/rood
Ja hoor. C draait voor 80? procent uit vrijwquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:50 schreef MadMaster het volgende:
Oei, een hele rangen en standen hiërarchie.
Zijn de theaterkassabezetters geen vrijwilligers?
Ik kan me voorstellen dat de optredens het geld binnenbrengen en dat men daar betaalde krachten voor heeft.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:51 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja hoor. C draait voor 80? procent uit vrijw
Als het niet meer is.
Ah die moet ik nog eens opzoeken. Jay is wel zo'n beetje heilig bij mijn schoonfamilie.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:32 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
De reactie van Sjamadriaan op Tjissieboy Jay hierover is heel grappig, echt een aanrader
Foto's nagevlooid: 29-6-2018 was de laatste keer dat ik op een borrel in Enschede was. Op een paar dagen na 8 jaar geleden. En totaal geen idee dat dat de laatste keer zou zijn natuurlijk. Eindhoven was toen al anderhalf jaar mijn standplaats trouwens maar okee.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus ik kreeg in Spanje een uitnodiging voor een BBQ met oud-collega's van mijn vorige werkgever waar ik eind 2020 weggegaan ben. Had eerst nog iets van, nou, moet ik daar wel heen, pieker pieker...
Nou.. wat was dat ontzettend leuk zegwaren met een man of tien waarvan ik de helft kende, maar dus ook al 5-6 jaar niet meer gesproken had. Veel werkten er net als ik ook al jaren niet meer. Maar het was gewoon weer net als vroegah, vlees braaien bier drinken en kut roepen
En het was op eoa manier ook alsof we dit vorige maand nog gedaan haddenheel blij dat ik er ondanks de hitte toch heen gegaan ben. En nu in de trein terug naar huis want voebal kijkuh ⚽
Wat enorm tofquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Foto's nagevlooid: 29-6-2018 was de laatste keer dat ik op een borrel in Enschede was. Op een paar dagen na 8 jaar geleden. En totaal geen idee dat dat de laatste keer zou zijn natuurlijk. Eindhoven was toen al anderhalf jaar mijn standplaats trouwens maar okee.
Kom op foto's van die dag meteen 5 man tegen die ik vanavond ook weer gezien heb
Wat leuk!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Foto's nagevlooid: 29-6-2018 was de laatste keer dat ik op een borrel in Enschede was. Op een paar dagen na 8 jaar geleden. En totaal geen idee dat dat de laatste keer zou zijn natuurlijk. Eindhoven was toen al anderhalf jaar mijn standplaats trouwens maar okee.
Kom op foto's van die dag meteen 5 man tegen die ik vanavond ook weer gezien heb
Wat leuk dat jullie elkaar weer gevonden hebben na al die jaren. 👍🏼quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Foto's nagevlooid: 29-6-2018 was de laatste keer dat ik op een borrel in Enschede was. Op een paar dagen na 8 jaar geleden. En totaal geen idee dat dat de laatste keer zou zijn natuurlijk. Eindhoven was toen al anderhalf jaar mijn standplaats trouwens maar okee.
Kom op foto's van die dag meteen 5 man tegen die ik vanavond ook weer gezien heb
Nee dat niet, maar ik ga wel de nodige "ontbrekenden" op LinkedIn toevoegenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:44 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat leuk dat jullie elkaar weer gevonden hebben na al die jaren. 👍🏼
Weer de actuele NAW gegevens gewisseld?
App.groepje gestart? 😉
Stop de tijd qua theaterkassamedewerkers. Ik vroeg het even aan g die er inmiddels al 13 seizoenen werkt en die zegt dat zij via een uitzendding werken. En betaald.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:53 schreef MadMaster het volgende:
Ik kan me voorstellen dat de optredens het geld binnenbrengen en dat men daar betaalde krachten voor heeft.
Maar wel mooi dat velen hun vrijwillige steentje bijdragen…
SPOILER: MerlinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: flora & faunaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Toen ik opeens pop-up damwanden op mijn woon-werkroute vond.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 08:01 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!
Ik hoef hier geen supercel hoor, als het even kanVorige week hield de conifeer naast het huis wel, maar boog ook al vrij ver door. En ik denk niet dat we nog een Valwind 2021 hoeven… dat is echt nog trauma voor velen hier merk ik, de schade was enorm. Enorme stukken bos platgeslagen (wat ook weer veel biodiversiteit heeft opgeleverd, dat dan weer wel) maar ook veel bomen in wijken plat en door huizen, leidingen kapot, etc.
( Wij zijn hier een jaar later komen wonen, maar er zijn wel iets van 4 bomen omgegaan in wat nu onze tuin is…)
Het is toen wat minder in het nieuws geweest omdat het tegelijkertijd met die heftige overstromingen in Limburg was.
Ik herinner me dat wel ja, maar woon ook redelijk in de buurt natuurlijk. Ik vond het al bizar om te zien hoeveel bomen er afgelopen vrijdag zijn omgewaaid. Zeker vijf enorme lindebomen gezien die omgewaaid zijn, op huizen, een winkel, hele stukken fietspad opengetrokken. En enorme hoeveelheden dikke taken op straat.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 08:01 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!
Ik hoef hier geen supercel hoor, als het even kanVorige week hield de conifeer naast het huis wel, maar boog ook al vrij ver door. En ik denk niet dat we nog een Valwind 2021 hoeven… dat is echt nog trauma voor velen hier merk ik, de schade was enorm. Enorme stukken bos platgeslagen (wat ook weer veel biodiversiteit heeft opgeleverd, dat dan weer wel) maar ook veel bomen in wijken plat en door huizen, leidingen kapot, etc.
( Wij zijn hier een jaar later komen wonen, maar er zijn wel iets van 4 bomen omgegaan in wat nu onze tuin is…)
Het is toen wat minder in het nieuws geweest omdat het tegelijkertijd met die heftige overstromingen in Limburg was.
Ik lees nu al drie keer darmwandenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 08:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Toen ik opeens pop-up damwanden op mijn woon-werkroute vond.
En ik snap wel dat jullie geen herhaling van de schrik en schade van jullie eigen natuurkracht willen ja
Ik snap datquote:
Kennelijk was ik voordat we naar bed gingen vergeten een radler blikje uit te spoelenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:29 schreef Sarabi het volgende:
Mieren in de bijkeuken![]()
Alles maar even goed schoongemaakt en maandag maar voor lokdoosjes kijken.
😂quote:Op zaterdag 27 juni 2026 10:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Teuntje in actie: gisteravond haalde ze de stok met koord uit de slaapkamer want er moest mee gespeeld worden (lampje doet haar niets) , even later had ze uit de slaapkamer alle andere speeltjes gehaard maar ook een t-shirt en een klein kussen![]()
Dat allemaal laten liggen in de huiskamer toen ik naar bed ging en vanochtend lag alles weer op bed
Ja?quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 07:35 schreef sigme het volgende:
Ik maakte een ochtendwandelingetje en nu ga ik jullie spammen met de resultaten daarvan
[ afbeelding ]
Ik hoor de kwarteltjes maar Merlin pikt ze niet op. Ik krijg ze wel luid en duidelijk op een geluidsopname.SPOILER: MerlinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AllesSPOILER: flora & faunaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg hier een hele goeie blije vibe van voor de rest vd dag. Dank!
Ja doe! Zo leukquote:Op zaterdag 27 juni 2026 10:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik had van de week deze op mijn ochtendrondje door de wijk. Akkerkers. Denk dat ik maar weer eens wat vaker met het Stoepplantjesboekje er op uit ga![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 10:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Teuntje in actie: gisteravond haalde ze de stok met koord uit de slaapkamer want er moest mee gespeeld worden (lampje doet haar niets) , even later had ze uit de slaapkamer alle andere speeltjes gehaard maar ook een t-shirt en een klein kussen![]()
Dat allemaal laten liggen in de huiskamer toen ik naar bed ging en vanochtend lag alles weer op bed
Dat had een mede reizigster in Egypte ook al, was wel lekkerquote:Op zaterdag 27 juni 2026 11:58 schreef derLudolf het volgende:
De DM in Duitsland heeft wat nieuws, water in een spuitbus (net als een bus deodorant). Meerdere mensen in de trein gezien met zo'n ding, wat een verspilling
Gewoon een plantenspuit meenemen toch.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 12:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat had een mede reizigster in Egypte ook al, was wel lekker
Ah, is dat weer terug. Mijn moeder had dit 40 jaar geleden al, van Evian volgens mij. Denk dat ze het gekregen had via haar bedrijf.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 11:58 schreef derLudolf het volgende:
De DM in Duitsland heeft wat nieuws, water in een spuitbus (net als een bus deodorant). Meerdere mensen in de trein gezien met zo'n ding, wat een verspilling
Dat was een buisje formaat deodorant, plantenspuit was ook een idee geweestquote:Op zaterdag 27 juni 2026 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon een plantenspuit meenemen toch.
Ik had een hervulbaar spuitflesje. Met pompje dus je kon echt pssssssttttquote:Op zaterdag 27 juni 2026 12:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat had een mede reizigster in Egypte ook al, was wel lekker
Dat halen we al jaren bij de DM, die lichtblauwe bussen.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 11:58 schreef derLudolf het volgende:
De DM in Duitsland heeft wat nieuws, water in een spuitbus (net als een bus deodorant). Meerdere mensen in de trein gezien met zo'n ding, wat een verspilling
Steekt vinger op, altijd te laat of eigenlijk nooit meer hiervoor naar fysio. Zo vaak tennis of golf elleboog gehad dat ik al vaak automatisch de oefeningen doenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 12:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
Minder blij met tennis elleboog![]()
Oefeningen meegekregen (voor nu 3*20 sec een gewichtje van 0.5 kg vasthouden). En nadenken hoe ik werk en privé kan aanpassen op handelingen die klachten geven.
Typen is een grote, dus wat ik nu doe is al niet goed.
Handig ook, ik ben de schrijver op kantoor. Dus ik ga eens in speech to text duiken. Iemand tips?
Enige voordeel is dat ik er (heel) vroeg bij ben. Meeste mensen blijken niet al na anderhalve week richting fysio te gaan.
Daarna nog een goede boom opgezet met therapeut want hij blijkt nu psychologie te studeren op mijn alma mater
Ik hoop het bij eentje te houden eigkquote:Op zaterdag 27 juni 2026 12:46 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Steekt vinger op, altijd te laat of eigenlijk nooit meer hiervoor naar fysio. Zo vaak tennis of golf elleboog gehad dat ik al vaak automatisch de oefeningen doen
Waar koop je dat? Dit moet ik ook.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 12:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik had een hervulbaar spuitflesje. Met pompje dus je kon echt psssssstttt
Iets langer dan mijn handpalm. Met draagkoord.
Nog steeds blij mee.
Is ook zeer aan te radenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 12:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik hoop het bij eentje te houden eigk
Dankjewel.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 09:06 schreef Lonaa het volgende:
Hallo.
Jullie weten vast nog niet dat het warm is dus dat kwam ik even zeggen.
zo gingen wij vorige week zaterdag naar de Hanos, en moest ik -alle- labels lezen in de zuivel-koelcel. Da's hun koudste plekkie....quote:Op zaterdag 27 juni 2026 13:21 schreef Blues het volgende:
Wat was het lekker in de auto met airco en in de supermarktHeb heeeeeeeeeel lang over een paar kleine boodschapjes gedaan
Zal er eens langs lopen vandaag of morgenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 13:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb ze onlangs nog bij de Action gezien, voor 2 euro…
Deze:
[ afbeelding ]
Daar kocht ik ze. Toen hadden ze ook nog zwart.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 13:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb ze onlangs nog bij de Action gezien, voor 2 euro…
Deze:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |