quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:44 schreef sigme het volgende:
Volgende week zitten we een weekje in een huisje zonder stromend water, elektriciteit of gas. Maar dan niet ons eigen huisje maar een vakantiehuisje. Een week zonder stroom is prima, maar ik wil natuurlijk wel de mobiel aan de praat houden voor foto's, Merlin en Polarsteps etc.
Dussssss.....
[ afbeelding ]Merlin? De Rolls Royce die de aggregaat aandrijft?SPOILER: DusssssssssOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
V12 27L motor die oa in de Spitfire lag.Kranplätze müssen verdichtet sein
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Koop zo'n mooi ecoflowdingetje en je krijgt de heksenhoed er gratis bij!Tof dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
Bijna, het gaat wel over vliegers.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 21:15 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Merlin? De Rolls Royce die de aggregaat aandrijft?
V12 27L motor die oa in de Spitfire lag.
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Koop zo'n mooi ecoflowdingetje en je krijgt de heksenhoed er gratis bij!Heb al 2 ecoflow dingetjes. Misschien is 3 wat teveelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben je verbaasd? Scheelt het zò veel met de WOZ waarde?quote:Op woensdag 1 juli 2026 09:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Kreeg net het taxatierapport van mijn huis binnen. Was nogal eh…hoog
Geen idee of ik er iets aan heb, dat hoor ik van de adviseur. Maar het is ruim 60.000 meer en dat vind ik best veel voor een appartement.quote:Op woensdag 1 juli 2026 10:43 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ben je verbaasd? Scheelt het zò veel met de WOZ waarde?
Heb je er iets aan?
Goeie wakker word boodschap toch!?
Klaar voor vertrek: een klein buitje dat niet was voorzien vandaag.![]()
Wat fijnquote:Op woensdag 1 juli 2026 15:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Blij ei hier. Net belde de hypotheek meneer en hij gaat een positief advies schrijven. Maandlasten gaan met zo'n 250 euro omlaag per 1 oktober
Ohh heerlijk! Wil er nog steeds heen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 17:46 schreef borisz het volgende:
Het duurde allemaal even. Maar heb een stukje getikt mbt Hokkai.
Dat was wel heel vroeg jaquote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:23 schreef Kaatje1 het volgende:
T is een beetje vroeg om nu al het deurtje dicht te doen van het reismandje![]()
Werkt liquid snack voor ‘m?
Ik oefen dit altijd met mijn katten. Gewoon als we niet weg hoeven af en toe lekkers geven in de reismand. Nu gaat ze er gewoon in als ik haar pak, en als ze echt dwars is dan gaat ze er wel in met een snackje.quote:Op woensdag 1 juli 2026 20:19 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Dat was wel heel vroeg ja![]()
Nope. Zodra hij doorheeft dat ik hem in de mand probeer te krijgen, is hij doodsbang. De ander is waar het bakje met liquid snack is, dus die krijg ik er makkelijk in door het bakje in de mand te zetten. Maar als ik hem eerst doe, heeft andere het door, en dus panisch.
Uiteindelijk ging het gelukkig heel soepel. Ben iets voor lunchtijd bij ze in kattenkamer gaan zitten, toen voermachine af ging deur dicht. En er bij blijven zitten. Moeilijke kat ging zelf in mandje liggen. Ander niet
. Halfuurtje gewacht, andere kat kwam op de mand liggen. Hem eraf getild en voor mand gezet en klein duwtje erin gegeven, en toen ik het stoffen deurtje losmaakte met de klittenband ging moeilijke kat er bijna vandoor voor ik de rits dicht kon doen. Maar gelukkig had ik hem nog net te pakken, en vervolgens draaide hij zich om en kon ik hem dus weer mandje induwen en deurtje dicht. Ze moesten daar wel halfuurtje wachten tot we gingen, maar zaten in elk geval zonder al te grote stress (fijn voor hen) en sámen (fijn voor mij met tillen
) op tijd in de mand.
Alles was prima, vaccinaties gehad en veel liquid snacks en ze hebben thuis alweer lekker in de mand gelegen![]()
Wat ontzettend fijn van jouw lagere maandlasten!!
Euh ja. Die hangt aan de kapstok hier.quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Heb je dit jaar de fietshelm bij je @:annex?
Wat een prachtig weer hebben jullie zeg.
Foei toch! Dat is toch onverstandig hoor. Maar dat weet je zelf ook welquote:Op woensdag 1 juli 2026 21:33 schreef AnneX het volgende:
[..]
Euh ja. Die hangt aan de kapstok hier.
Weinig (fiets) verkeer en prachtige fietspaden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |