Nee, pluimpjes! Ransuilquote:
Daar maar ophalen he. Ik heb een auto dus voor mij geen probleem. Misschien red ik het vandaag, ligt soort van op de ww route. En anders moet ik een keer omrijden of op en neer.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Hier ook om 6 uur vuurwerk. Toch maar even gekeken waarom, want in de buurten in de omgeving woont van alles wat.
@:jan_onderwater het zijn sporters en sporters willen winnen. Geld is mooi meegenomen maar wanneer ze niet meer op niveau kunnen voetballen willen ze nog steeds winnen, met wat dan ook.
Wat stom van postnl @:cat-astrophe en nu?
Zo weer naar de boten, hopelijk werkt het systeem, gisteren niet en ik dacht dat het aan mijn laptop lag maar ik hoorde van andere locaties dat zij er ook niet in kunnen. Dus gaan we weer ouderwets schrijven
Ik zie dan altijd een viezige uil in een trenchcoat voor mequote:
LOLquote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik zie dan altijd een viezige uil in een trenchcoat voor me
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik zie dan altijd een viezige uil in een trenchcoat voor me
Was NIET rustiger, er was een musical van groep 8.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:37 schreef Blues het volgende:
g kwam pas tegen half 6 of zo naar bed, tussen wedstrijden door zou hij op de bank slapen. Ik lees nu wat er gebeurt is, jammer!
Ik heb zo weer een inval-ochtenddienstje tot 1300. Zal rustiger zijn dan wanneer er een voorstelling is zoals de voorgaande 2 zondagen. Wel goed dat ik toen meteen begonnen ben om meteen de hectiek ook te leren
En ik zag iets leuks op de buienradar! Een buitje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: DusssssssssOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Zon omzetten in stroomquote:
Willik!quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Zon omzetten in stroom
Edit: en je hoofd in de schaduw houden, dat ook nog!
Koop zo'n mooi ecoflowdingetje en je krijgt de heksenhoed er gratis bij!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door sigme op 30-06-2026 21:03:02 ]ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |