Oh ja, na een valpartij van de fiets jaren geleden naar huis na een nacht.quote:
Als je hebt geplast en je bijna 90° kunt buigen en eventueel hebt trap gelopen sturen ze naar huis met een nieuwe knie.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:48 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Kan me je frustratie goed voorstellen. Maar regelt het ziekenhuis dat niet allemaal of weigert hij dat ook?
Maar toch niet zonder thuiszorg wanneer iemand alleen woont?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als je hebt geplast en je bijna 90° kunt buigen en eventueel hebt trap gelopen sturen ze naar huis met een nieuwe knie.
@:AnneX blijft hij wel bewegen? Denk het niet
En als iemand wilsbekwaam is (als in: geen verklaring van wilsonbekwaamheid heeft) en naar huis wil, en er geen medische noodzaak meer is om in het ziekenhuis te blijven, dan kan het ziekenhuis hem niet tegen zijn wil vasthouden.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als je hebt geplast en je bijna 90° kunt buigen en eventueel hebt trap gelopen sturen ze naar huis met een nieuwe knie.
@:AnneX blijft hij wel bewegen? Denk het niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door AnneX op 27-06-2026 22:02:58 ]
Hij woont daar sindsquote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:24 schreef Kaatje1 het volgende:
En hoe lang woonde hij daar?
Nou moet ik zeggen dat lang niet alle buren hier zijn geweest en ik ook niet bij alle buren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Affijn…een beetje gerustgesteld. Een klein beetje dankzij de geweldige buren.
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:30 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hij woont daar sindsIn U ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Affijn…een beetje gerustgesteld. Een klein beetje dankzij de geweldige buren.
Hier kun je veilig meegenieten op een afstand.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:59 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik zag even in de verte wat flitsen maar wanneer ik buienradar moet geloven krijgen wij niets
Foto’s zien er prachtig uitquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:19 schreef borisz het volgende:
*BURP*
Hokkai
Foto's nu nog op Insta.
Maar wat een feest. We moesten nog even wachten, maar daar was Marinus die wat miso en sausen liet proeven.
En daarna begon het vijfgangenmenu. Het werd nog een zesde gang. Hollandse nieuwe Hokkai Style. Ook
En ik deed met Sake Pairing.
Wat een verschil al die sake. ik heb zelfs een sake eerst koud en daarna warm gedronken.
Het was een feest.
Denk dat je nog maar een paar uur geduld moet hebben.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:59 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik zag even in de verte wat flitsen maar wanneer ik buienradar moet geloven krijgen wij niets
Oei, 2 x stroom eruit.quote:Op zondag 28 juni 2026 00:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Denk dat je nog maar een paar uur geduld moet hebben.
Vanuit Frankrijk is nog een flinke bak ellende onderweg:
[ afbeelding ]
Hier is rond 23.00u 2 keer de stroom eruit geklapt tijdens een gigantische licht- en knalshow…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |