Wat gezellig zo in de ochtend
@sigme
Hier hadden we een ietwat onrustige dag. Ik werd (wonderbaarlijk genoeg) wakker van het onweer; ik tuk meestal overal doorheen. Maar vooral Simon was echt heel onrustig. De afgelopen nachten mocht ie (een beetje tegen mijn principes in) naar buiten vanwege de warmte. Maar gisteren vond ik het te link. Daar hebben we geweten
Eerst bezorgde hij ons die hartverzakkingen door tóch door de smalle opening van het schuifraam aan de voorzijde te zijn gekropen. Daar zat meneer op het ‘vensterbankje’ op 4-5m hoogte. Terwijl C. Simon een soort van tegenhield (en je dus hoopt dat ie niet gaat tegenstribbelen) stond ik enkel in m’n onderbroek een zwaar/stroef schuifraam omhoog te werken. In het volle licht van een lantaarnpaal. Ik durfde niet de tijd te nemen en shirt aan te trekken
Ik denk niet dat de overburen nog wakker waren. Hoop ik
En vervolgens heel de nacht de boel wakker houden. Balletjes brengen. Over ons heen lopen (toen ging de slaapkamerdeur dicht, maar Simon is ook vanaf de andere kant van de deur vrij vocaal…). En vanochtend weer balletjes brengen, ons roepen, willen knuffelen… het is een schat van een beest hoor, maar tering wat was ie onrustig
Dus nu heb ik gestofzuigd, draait de was, ga ik zo wat dingetjes voorbereiden voor bezoek vanmiddag (‘tuin-warming’ met vrienden

) en me ergens tussendoor nog eens aankleden/ontbijten. En C. uit bed sleuren.