Dat was een buisje formaat deodorant, plantenspuit was ook een idee geweestquote:Op zaterdag 27 juni 2026 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon een plantenspuit meenemen toch.
Ik had een hervulbaar spuitflesje. Met pompje dus je kon echt pssssssttttquote:Op zaterdag 27 juni 2026 12:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat had een mede reizigster in Egypte ook al, was wel lekker
Dat halen we al jaren bij de DM, die lichtblauwe bussen.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 11:58 schreef derLudolf het volgende:
De DM in Duitsland heeft wat nieuws, water in een spuitbus (net als een bus deodorant). Meerdere mensen in de trein gezien met zo'n ding, wat een verspilling
Steekt vinger op, altijd te laat of eigenlijk nooit meer hiervoor naar fysio. Zo vaak tennis of golf elleboog gehad dat ik al vaak automatisch de oefeningen doenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 12:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
Minder blij met tennis elleboog![]()
Oefeningen meegekregen (voor nu 3*20 sec een gewichtje van 0.5 kg vasthouden). En nadenken hoe ik werk en privé kan aanpassen op handelingen die klachten geven.
Typen is een grote, dus wat ik nu doe is al niet goed.
Handig ook, ik ben de schrijver op kantoor. Dus ik ga eens in speech to text duiken. Iemand tips?
Enige voordeel is dat ik er (heel) vroeg bij ben. Meeste mensen blijken niet al na anderhalve week richting fysio te gaan.
Daarna nog een goede boom opgezet met therapeut want hij blijkt nu psychologie te studeren op mijn alma mater
Ik hoop het bij eentje te houden eigkquote:Op zaterdag 27 juni 2026 12:46 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Steekt vinger op, altijd te laat of eigenlijk nooit meer hiervoor naar fysio. Zo vaak tennis of golf elleboog gehad dat ik al vaak automatisch de oefeningen doen
Waar koop je dat? Dit moet ik ook.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 12:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik had een hervulbaar spuitflesje. Met pompje dus je kon echt psssssstttt
Iets langer dan mijn handpalm. Met draagkoord.
Nog steeds blij mee.
Is ook zeer aan te radenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 12:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik hoop het bij eentje te houden eigk
Dankjewel.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 09:06 schreef Lonaa het volgende:
Hallo.
Jullie weten vast nog niet dat het warm is dus dat kwam ik even zeggen.
zo gingen wij vorige week zaterdag naar de Hanos, en moest ik -alle- labels lezen in de zuivel-koelcel. Da's hun koudste plekkie....quote:Op zaterdag 27 juni 2026 13:21 schreef Blues het volgende:
Wat was het lekker in de auto met airco en in de supermarktHeb heeeeeeeeeel lang over een paar kleine boodschapjes gedaan
Zal er eens langs lopen vandaag of morgenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 13:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb ze onlangs nog bij de Action gezien, voor 2 euro…
Deze:
[ afbeelding ]
Daar kocht ik ze. Toen hadden ze ook nog zwart.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 13:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb ze onlangs nog bij de Action gezien, voor 2 euro…
Deze:
[ afbeelding ]
Online is alles wat verkoeling biedt uitverkocht.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 13:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Kannievinde. Wel deze: https://www.action.com/nl-nl/p/3222348/drinkfles-met-verstuiver/ Zal ook wel goed zijn
Ja ach, ik heb er ook geen haast mee hoor. Maar voor een volgende keer is het handig om bij de hand te hebben. Nou loop ik iedere keer met een waterflesje te klooien. "klein straaltje in mijn nek zou wel lekker zijn..." kantelen, niks.. nog wat verder, niks... nog wat verder... halve fles in je nekquote:Op zaterdag 27 juni 2026 13:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Online is alles wat verkoeling biedt uitverkocht.
En misschien in de winkels ook. Vanmorgen was er bij de Action geen ventilator meer te vinden, terwijl het vorige week nog vol stond met die dingen, in allerlei soorten en maten…
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |