SPOILER: MerlinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: flora & faunaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Toen ik opeens pop-up damwanden op mijn woon-werkroute vond.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 08:01 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!
Ik hoef hier geen supercel hoor, als het even kanVorige week hield de conifeer naast het huis wel, maar boog ook al vrij ver door. En ik denk niet dat we nog een Valwind 2021 hoeven… dat is echt nog trauma voor velen hier merk ik, de schade was enorm. Enorme stukken bos platgeslagen (wat ook weer veel biodiversiteit heeft opgeleverd, dat dan weer wel) maar ook veel bomen in wijken plat en door huizen, leidingen kapot, etc.
( Wij zijn hier een jaar later komen wonen, maar er zijn wel iets van 4 bomen omgegaan in wat nu onze tuin is…)
Het is toen wat minder in het nieuws geweest omdat het tegelijkertijd met die heftige overstromingen in Limburg was.
Ik herinner me dat wel ja, maar woon ook redelijk in de buurt natuurlijk. Ik vond het al bizar om te zien hoeveel bomen er afgelopen vrijdag zijn omgewaaid. Zeker vijf enorme lindebomen gezien die omgewaaid zijn, op huizen, een winkel, hele stukken fietspad opengetrokken. En enorme hoeveelheden dikke taken op straat.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 08:01 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!
Ik hoef hier geen supercel hoor, als het even kanVorige week hield de conifeer naast het huis wel, maar boog ook al vrij ver door. En ik denk niet dat we nog een Valwind 2021 hoeven… dat is echt nog trauma voor velen hier merk ik, de schade was enorm. Enorme stukken bos platgeslagen (wat ook weer veel biodiversiteit heeft opgeleverd, dat dan weer wel) maar ook veel bomen in wijken plat en door huizen, leidingen kapot, etc.
( Wij zijn hier een jaar later komen wonen, maar er zijn wel iets van 4 bomen omgegaan in wat nu onze tuin is…)
Het is toen wat minder in het nieuws geweest omdat het tegelijkertijd met die heftige overstromingen in Limburg was.
Ik lees nu al drie keer darmwandenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 08:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Toen ik opeens pop-up damwanden op mijn woon-werkroute vond.
En ik snap wel dat jullie geen herhaling van de schrik en schade van jullie eigen natuurkracht willen ja
Ik snap datquote:
Kennelijk was ik voordat we naar bed gingen vergeten een radler blikje uit te spoelenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:29 schreef Sarabi het volgende:
Mieren in de bijkeuken![]()
Alles maar even goed schoongemaakt en maandag maar voor lokdoosjes kijken.
😂quote:Op zaterdag 27 juni 2026 10:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Teuntje in actie: gisteravond haalde ze de stok met koord uit de slaapkamer want er moest mee gespeeld worden (lampje doet haar niets) , even later had ze uit de slaapkamer alle andere speeltjes gehaard maar ook een t-shirt en een klein kussen![]()
Dat allemaal laten liggen in de huiskamer toen ik naar bed ging en vanochtend lag alles weer op bed
Ja?quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 07:35 schreef sigme het volgende:
Ik maakte een ochtendwandelingetje en nu ga ik jullie spammen met de resultaten daarvan
[ afbeelding ]
Ik hoor de kwarteltjes maar Merlin pikt ze niet op. Ik krijg ze wel luid en duidelijk op een geluidsopname.SPOILER: MerlinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AllesSPOILER: flora & faunaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg hier een hele goeie blije vibe van voor de rest vd dag. Dank!
Ja doe! Zo leukquote:Op zaterdag 27 juni 2026 10:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik had van de week deze op mijn ochtendrondje door de wijk. Akkerkers. Denk dat ik maar weer eens wat vaker met het Stoepplantjesboekje er op uit ga![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 10:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Teuntje in actie: gisteravond haalde ze de stok met koord uit de slaapkamer want er moest mee gespeeld worden (lampje doet haar niets) , even later had ze uit de slaapkamer alle andere speeltjes gehaard maar ook een t-shirt en een klein kussen![]()
Dat allemaal laten liggen in de huiskamer toen ik naar bed ging en vanochtend lag alles weer op bed
Dat had een mede reizigster in Egypte ook al, was wel lekkerquote:Op zaterdag 27 juni 2026 11:58 schreef derLudolf het volgende:
De DM in Duitsland heeft wat nieuws, water in een spuitbus (net als een bus deodorant). Meerdere mensen in de trein gezien met zo'n ding, wat een verspilling
Gewoon een plantenspuit meenemen toch.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 12:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat had een mede reizigster in Egypte ook al, was wel lekker
Ah, is dat weer terug. Mijn moeder had dit 40 jaar geleden al, van Evian volgens mij. Denk dat ze het gekregen had via haar bedrijf.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 11:58 schreef derLudolf het volgende:
De DM in Duitsland heeft wat nieuws, water in een spuitbus (net als een bus deodorant). Meerdere mensen in de trein gezien met zo'n ding, wat een verspilling
Dat was een buisje formaat deodorant, plantenspuit was ook een idee geweestquote:Op zaterdag 27 juni 2026 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon een plantenspuit meenemen toch.
Ik had een hervulbaar spuitflesje. Met pompje dus je kon echt pssssssttttquote:Op zaterdag 27 juni 2026 12:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat had een mede reizigster in Egypte ook al, was wel lekker
Dat halen we al jaren bij de DM, die lichtblauwe bussen.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 11:58 schreef derLudolf het volgende:
De DM in Duitsland heeft wat nieuws, water in een spuitbus (net als een bus deodorant). Meerdere mensen in de trein gezien met zo'n ding, wat een verspilling
Steekt vinger op, altijd te laat of eigenlijk nooit meer hiervoor naar fysio. Zo vaak tennis of golf elleboog gehad dat ik al vaak automatisch de oefeningen doenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 12:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
Minder blij met tennis elleboog![]()
Oefeningen meegekregen (voor nu 3*20 sec een gewichtje van 0.5 kg vasthouden). En nadenken hoe ik werk en privé kan aanpassen op handelingen die klachten geven.
Typen is een grote, dus wat ik nu doe is al niet goed.
Handig ook, ik ben de schrijver op kantoor. Dus ik ga eens in speech to text duiken. Iemand tips?
Enige voordeel is dat ik er (heel) vroeg bij ben. Meeste mensen blijken niet al na anderhalve week richting fysio te gaan.
Daarna nog een goede boom opgezet met therapeut want hij blijkt nu psychologie te studeren op mijn alma mater
Ik hoop het bij eentje te houden eigkquote:Op zaterdag 27 juni 2026 12:46 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Steekt vinger op, altijd te laat of eigenlijk nooit meer hiervoor naar fysio. Zo vaak tennis of golf elleboog gehad dat ik al vaak automatisch de oefeningen doen
Waar koop je dat? Dit moet ik ook.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 12:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik had een hervulbaar spuitflesje. Met pompje dus je kon echt psssssstttt
Iets langer dan mijn handpalm. Met draagkoord.
Nog steeds blij mee.
Is ook zeer aan te radenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 12:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik hoop het bij eentje te houden eigk
Dankjewel.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 09:06 schreef Lonaa het volgende:
Hallo.
Jullie weten vast nog niet dat het warm is dus dat kwam ik even zeggen.
zo gingen wij vorige week zaterdag naar de Hanos, en moest ik -alle- labels lezen in de zuivel-koelcel. Da's hun koudste plekkie....quote:Op zaterdag 27 juni 2026 13:21 schreef Blues het volgende:
Wat was het lekker in de auto met airco en in de supermarktHeb heeeeeeeeeel lang over een paar kleine boodschapjes gedaan
Zal er eens langs lopen vandaag of morgenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 13:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb ze onlangs nog bij de Action gezien, voor 2 euro…
Deze:
[ afbeelding ]
Daar kocht ik ze. Toen hadden ze ook nog zwart.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 13:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb ze onlangs nog bij de Action gezien, voor 2 euro…
Deze:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |