SPOILER: MerlinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: flora & faunaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Toen ik opeens pop-up damwanden op mijn woon-werkroute vond.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 08:01 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!
Ik hoef hier geen supercel hoor, als het even kanVorige week hield de conifeer naast het huis wel, maar boog ook al vrij ver door. En ik denk niet dat we nog een Valwind 2021 hoeven… dat is echt nog trauma voor velen hier merk ik, de schade was enorm. Enorme stukken bos platgeslagen (wat ook weer veel biodiversiteit heeft opgeleverd, dat dan weer wel) maar ook veel bomen in wijken plat en door huizen, leidingen kapot, etc.
( Wij zijn hier een jaar later komen wonen, maar er zijn wel iets van 4 bomen omgegaan in wat nu onze tuin is…)
Het is toen wat minder in het nieuws geweest omdat het tegelijkertijd met die heftige overstromingen in Limburg was.
Ik herinner me dat wel ja, maar woon ook redelijk in de buurt natuurlijk. Ik vond het al bizar om te zien hoeveel bomen er afgelopen vrijdag zijn omgewaaid. Zeker vijf enorme lindebomen gezien die omgewaaid zijn, op huizen, een winkel, hele stukken fietspad opengetrokken. En enorme hoeveelheden dikke taken op straat.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 08:01 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!
Ik hoef hier geen supercel hoor, als het even kanVorige week hield de conifeer naast het huis wel, maar boog ook al vrij ver door. En ik denk niet dat we nog een Valwind 2021 hoeven… dat is echt nog trauma voor velen hier merk ik, de schade was enorm. Enorme stukken bos platgeslagen (wat ook weer veel biodiversiteit heeft opgeleverd, dat dan weer wel) maar ook veel bomen in wijken plat en door huizen, leidingen kapot, etc.
( Wij zijn hier een jaar later komen wonen, maar er zijn wel iets van 4 bomen omgegaan in wat nu onze tuin is…)
Het is toen wat minder in het nieuws geweest omdat het tegelijkertijd met die heftige overstromingen in Limburg was.
Ik lees nu al drie keer darmwandenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 08:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Toen ik opeens pop-up damwanden op mijn woon-werkroute vond.
En ik snap wel dat jullie geen herhaling van de schrik en schade van jullie eigen natuurkracht willen ja
Ik snap datquote:
Kennelijk was ik voordat we naar bed gingen vergeten een radler blikje uit te spoelenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:29 schreef Sarabi het volgende:
Mieren in de bijkeuken![]()
Alles maar even goed schoongemaakt en maandag maar voor lokdoosjes kijken.
😂quote:Op zaterdag 27 juni 2026 10:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Teuntje in actie: gisteravond haalde ze de stok met koord uit de slaapkamer want er moest mee gespeeld worden (lampje doet haar niets) , even later had ze uit de slaapkamer alle andere speeltjes gehaard maar ook een t-shirt en een klein kussen![]()
Dat allemaal laten liggen in de huiskamer toen ik naar bed ging en vanochtend lag alles weer op bed
Ja?quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 07:35 schreef sigme het volgende:
Ik maakte een ochtendwandelingetje en nu ga ik jullie spammen met de resultaten daarvan
[ afbeelding ]
Ik hoor de kwarteltjes maar Merlin pikt ze niet op. Ik krijg ze wel luid en duidelijk op een geluidsopname.SPOILER: MerlinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AllesSPOILER: flora & faunaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg hier een hele goeie blije vibe van voor de rest vd dag. Dank!
Ja doe! Zo leukquote:Op zaterdag 27 juni 2026 10:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik had van de week deze op mijn ochtendrondje door de wijk. Akkerkers. Denk dat ik maar weer eens wat vaker met het Stoepplantjesboekje er op uit ga![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 10:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Teuntje in actie: gisteravond haalde ze de stok met koord uit de slaapkamer want er moest mee gespeeld worden (lampje doet haar niets) , even later had ze uit de slaapkamer alle andere speeltjes gehaard maar ook een t-shirt en een klein kussen![]()
Dat allemaal laten liggen in de huiskamer toen ik naar bed ging en vanochtend lag alles weer op bed
Dat had een mede reizigster in Egypte ook al, was wel lekkerquote:Op zaterdag 27 juni 2026 11:58 schreef derLudolf het volgende:
De DM in Duitsland heeft wat nieuws, water in een spuitbus (net als een bus deodorant). Meerdere mensen in de trein gezien met zo'n ding, wat een verspilling
Gewoon een plantenspuit meenemen toch.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 12:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat had een mede reizigster in Egypte ook al, was wel lekker
Ah, is dat weer terug. Mijn moeder had dit 40 jaar geleden al, van Evian volgens mij. Denk dat ze het gekregen had via haar bedrijf.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 11:58 schreef derLudolf het volgende:
De DM in Duitsland heeft wat nieuws, water in een spuitbus (net als een bus deodorant). Meerdere mensen in de trein gezien met zo'n ding, wat een verspilling
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |