abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221161346
Ik maakte een ochtendwandelingetje en nu ga ik jullie spammen met de resultaten daarvan :D


Ik hoor de kwarteltjes maar Merlin pikt ze niet op. Ik krijg ze wel luid en duidelijk op een geluidsopname.
SPOILER: Merlin
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: flora & fauna
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_221161429
Mogguh!


Ik hoef hier geen supercel hoor, als het even kan :{w Vorige week hield de conifeer naast het huis wel, maar boog ook al vrij ver door. En ik denk niet dat we nog een Valwind 2021 hoeven… dat is echt nog trauma voor velen hier merk ik, de schade was enorm. Enorme stukken bos platgeslagen (wat ook weer veel biodiversiteit heeft opgeleverd, dat dan weer wel) maar ook veel bomen in wijken plat en door huizen, leidingen kapot, etc.

( Wij zijn hier een jaar later komen wonen, maar er zijn wel iets van 4 bomen omgegaan in wat nu onze tuin is…)

Het is toen wat minder in het nieuws geweest omdat het tegelijkertijd met die heftige overstromingen in Limburg was.
pi_221161440
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 08:01 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!


Ik hoef hier geen supercel hoor, als het even kan :{w Vorige week hield de conifeer naast het huis wel, maar boog ook al vrij ver door. En ik denk niet dat we nog een Valwind 2021 hoeven… dat is echt nog trauma voor velen hier merk ik, de schade was enorm. Enorme stukken bos platgeslagen (wat ook weer veel biodiversiteit heeft opgeleverd, dat dan weer wel) maar ook veel bomen in wijken plat en door huizen, leidingen kapot, etc.

( Wij zijn hier een jaar later komen wonen, maar er zijn wel iets van 4 bomen omgegaan in wat nu onze tuin is…)

Het is toen wat minder in het nieuws geweest omdat het tegelijkertijd met die heftige overstromingen in Limburg was.
Toen ik opeens pop-up damwanden op mijn woon-werkroute vond.

En ik snap wel dat jullie geen herhaling van de schrik en schade van jullie eigen natuurkracht willen ja :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_221161457
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 08:01 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!


Ik hoef hier geen supercel hoor, als het even kan :{w Vorige week hield de conifeer naast het huis wel, maar boog ook al vrij ver door. En ik denk niet dat we nog een Valwind 2021 hoeven… dat is echt nog trauma voor velen hier merk ik, de schade was enorm. Enorme stukken bos platgeslagen (wat ook weer veel biodiversiteit heeft opgeleverd, dat dan weer wel) maar ook veel bomen in wijken plat en door huizen, leidingen kapot, etc.

( Wij zijn hier een jaar later komen wonen, maar er zijn wel iets van 4 bomen omgegaan in wat nu onze tuin is…)

Het is toen wat minder in het nieuws geweest omdat het tegelijkertijd met die heftige overstromingen in Limburg was.
Ik herinner me dat wel ja, maar woon ook redelijk in de buurt natuurlijk. Ik vond het al bizar om te zien hoeveel bomen er afgelopen vrijdag zijn omgewaaid. Zeker vijf enorme lindebomen gezien die omgewaaid zijn, op huizen, een winkel, hele stukken fietspad opengetrokken. En enorme hoeveelheden dikke taken op straat.

Ik vermoed dat de linden in ons stukje straat pas na een grote renovatie een jaar of 15 geleden zijn ge/herplant, dus die zijn nog niet zo groot dat ik me zorgen maak.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_221161460
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 08:06 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Toen ik opeens pop-up damwanden op mijn woon-werkroute vond.

En ik snap wel dat jullie geen herhaling van de schrik en schade van jullie eigen natuurkracht willen ja :D
Ik lees nu al drie keer darmwanden :')
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_221161619
Morgen! Het voelt alsof ik er al een halve dag op heb zitten. Sliep half 1, was om 3 wakker en na omdraaien om 4.30 weer. Toen maar opgestaan en alles open gegooid. Om 5.45 zat ik met buurvrouw voor op de stoep op stoeltjes thee te drinken :+ we wonen niet voor niks in een volksbuurt. Huis van andere buren ook gelucht en de katten hebben buiten kunnen lopen. Daarna alles weer dicht daar, hun katten eten, bij mij alles dicht, mijn katten eten en daarna ook al boodschappen gedaan. Nu ontbijt met broodjes zalm met dillesaus, en ik geloof dat ik daarna ga proberen nog even te slapen :+ .

Mooie ochtendwandeling foto's van sigme!

@Candaasje ik hoef hier ook geen supercel, nee. Liever nergens gewoon. Ik kan me de valwinden bij jullie en de berichten erover nog heel goed herinneren, snap dat het daar nog gevoeliger ligt! Ik hoop dat het allemaal langs mn stad trekt vannacht, anders lig ik natuurlijk weer wakker tot het weg is. En ik hoef niet nóg minder slaap }:|
pi_221161654
Hallo.

Jullie weten vast nog niet dat het warm is dus dat kwam ik even zeggen.
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 27 juni 2026 @ 09:14:42 #58
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221161738
Mogge.

Hokkai-dag :Y) :7 :9~
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_221161745
Mogge!

Hi @Lonaa moest gisteren aan je denken en hoopte voor je dat je deze dagen geen grote sjouw evenementen hebt staan (hier is Arnhem proeft).
Succes vandaag @Sarabi op het festival

Prachtige foto’s @sigme ❤️blijvertje

Supercell wil ik ook niet. Er staan hier een aantal grote bomen die weliswaar goed in de gaten worden gehouden (zijn al lang over tijd) maar zo af en toe knapt er toch wel een om. In 2013 op mijn gebouw, 2 jaar geleden werd net een ander flatgebouw gemist maar 2 platte auto’s
We have far more in common than that which devides us..
pi_221161778
@Kaatje ik ben even vrij. Wat opzich wel fijn is want was erg nodig, maar "bezig zijn" met deze hitte gaat me misschien wel makkelijker af dan "niks doen". Maar misschien is dat ook mindset omdat ik als ik vrij ben alsnog vind dat ik van alles _moet_ omdat ik daar niet aan toe gekomen ben.

Heb dinsdag, woensdag, donderdag wel gewerkt. Eerste 2 dagen in de keuken, zonder doorwaaimogelijkheden en alles. Donderdag was grote sjouw-klus voor 400 man met keukenwerk, BBQ en asfalt, dat was ook geen pretje. :+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_221161795
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 08:13 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik lees nu al drie keer darmwanden :')
Ik snap dat O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_221161800
Fysio gevonden *O*

Airco *O*

Ik blijf hier wonen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_221162067
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 18:29 schreef Sarabi het volgende:
Mieren in de bijkeuken :X
Alles maar even goed schoongemaakt en maandag maar voor lokdoosjes kijken.
Kennelijk was ik voordat we naar bed gingen vergeten een radler blikje uit te spoelen :X die hebben ze natuurlijk meteen gevonden.

@Kaatje1 dankjewel. Ik kom net uit de douche en ben meteen weer bezweet, gaat wel een plakkerige dag worden :D
  zaterdag 27 juni 2026 @ 10:06:48 #64
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221162079
Ik had van de week deze op mijn ochtendrondje door de wijk. Akkerkers. Denk dat ik maar weer eens wat vaker met het Stoepplantjesboekje er op uit ga :)

Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221162106
Teuntje in actie: gisteravond haalde ze de stok met koord uit de slaapkamer want er moest mee gespeeld worden (lampje doet haar niets) , even later had ze uit de slaapkamer alle andere speeltjes gehaard maar ook een t-shirt en een klein kussen _O-
Dat allemaal laten liggen in de huiskamer toen ik naar bed ging en vanochtend lag alles weer op bed _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_221162276
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 10:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Teuntje in actie: gisteravond haalde ze de stok met koord uit de slaapkamer want er moest mee gespeeld worden (lampje doet haar niets) , even later had ze uit de slaapkamer alle andere speeltjes gehaard maar ook een t-shirt en een klein kussen _O-
Dat allemaal laten liggen in de huiskamer toen ik naar bed ging en vanochtend lag alles weer op bed _O-
😂
Opgeruimd Teuntje.
pi_221162666
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 23:35 schreef AnneX het volgende:
…”voor ons…”

😉
Ja?
Ik appte vriendin ook al met 'bij ons' toen ze vroeg hoe warm het in het kassahuisje was.
Werk is ver ver weg, vrijwilligerswerk is dichtbij :+

[ Bericht 21% gewijzigd door Blues op 27-06-2026 11:35:47 ]
pi_221162673
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 07:35 schreef sigme het volgende:
Ik maakte een ochtendwandelingetje en nu ga ik jullie spammen met de resultaten daarvan :D
[ afbeelding ]

Ik hoor de kwarteltjes maar Merlin pikt ze niet op. Ik krijg ze wel luid en duidelijk op een geluidsopname.
SPOILER: Merlin
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: flora & fauna
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles _O_

Ik krijg hier een hele goeie blije vibe van voor de rest vd dag. Dank!
pi_221162720
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 10:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik had van de week deze op mijn ochtendrondje door de wijk. Akkerkers. Denk dat ik maar weer eens wat vaker met het Stoepplantjesboekje er op uit ga :)

[ afbeelding ]
Ja doe! Zo leuk O+
pi_221162730
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 10:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Teuntje in actie: gisteravond haalde ze de stok met koord uit de slaapkamer want er moest mee gespeeld worden (lampje doet haar niets) , even later had ze uit de slaapkamer alle andere speeltjes gehaard maar ook een t-shirt en een klein kussen _O-
Dat allemaal laten liggen in de huiskamer toen ik naar bed ging en vanochtend lag alles weer op bed _O-
:o :D
  Moderator zaterdag 27 juni 2026 @ 11:58:44 #71
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221162865
De DM in Duitsland heeft wat nieuws, water in een spuitbus (net als een bus deodorant). Meerdere mensen in de trein gezien met zo'n ding, wat een verspilling :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_221162881
Deuren tegen elkaar open, 3 druppels, waait, bliksem, gerommel *G*
pi_221162921
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 11:58 schreef derLudolf het volgende:
De DM in Duitsland heeft wat nieuws, water in een spuitbus (net als een bus deodorant). Meerdere mensen in de trein gezien met zo'n ding, wat een verspilling :')
Dat had een mede reizigster in Egypte ook al, was wel lekker
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 27 juni 2026 @ 12:18:31 #74
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221162955
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 12:09 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dat had een mede reizigster in Egypte ook al, was wel lekker
Gewoon een plantenspuit meenemen toch.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221162982
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 11:58 schreef derLudolf het volgende:
De DM in Duitsland heeft wat nieuws, water in een spuitbus (net als een bus deodorant). Meerdere mensen in de trein gezien met zo'n ding, wat een verspilling :')
Ah, is dat weer terug. Mijn moeder had dit 40 jaar geleden al, van Evian volgens mij. Denk dat ze het gekregen had via haar bedrijf.
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')