Precies een uur of net iets minder?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 17:46 schreef borisz het volgende:
Zo. Thuis.
Met een uur vertraging uiteindelijk.
+52 bij DB uiteindelijk...quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Precies een uur of net iets minder?
Indien 60 minuten of meer, gefeliciteerd![]()
https://www.bahn.de/service/informationen-buchung/fahrgastrechte
Als cat hou je toch van vis??quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
Utrecht is (iets) minder warm dan het zuiden.
Ritje OV fiets beviel prima. Wel de eerste keer dat ik de laatste OV fiets voor mijn neus weg zag rijden. Gelukkig heeft Utrecht centraal drie stallingen.
Je telefoon opnieuw opstarten omdat maps het niet lekker doet.. niet handig als je de pincode van je nieuwe provider bent vergeten. En hem écht wel in drie pogingen denkt te achterhalen. Stond ik daar om 9 uur in de ochtend met een geblokkeerde foon![]()
En pas daarna bedacht ik dat mijn werktelefoon natuurlijk ook maps heeft, die ik meteen had kunnen gebruiken. Wel rustig zo, zonder privé bereikbaarheid.
Wel jammer van mijn 1e klas kaartje wat ik voor 2,50 had bijgekocht en nu niet voor de terugweg kon gebruiken. Want werkfoon vrat zowel mijn mail als de NS app niet. Maar hey, nu zat ik wel tegenover iemand die in de trein nieuwe haring ging eten
Maar deze was niet voor mijquote:
Geen idee, ik zie vaker een haas in m'n tuin dan een kat.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dat is een jonkieAls die een baas heeft nog te jong om alleen op pad te gaan.
Veel boerderijkatten in jouw buurt?
Spontane dingen zijn wel lastig bij jullie zegquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:04 schreef Tele6 het volgende:
Ik had om 19:00 op de sportclub willen zijn maar een vergadering liep uit en daarna had ik geen tempo omdat ik chagrijnig was en nu weet ik niet meer wat ik met de rest van m'n avond moet, en B is ook chagrijnig want die had verwacht dat ik de deur uit zou zijn en nu zit ik hier
Mooie oogst. Ik zit ook weer aan een kleine kilo sinds zondag.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:29 schreef derLudolf het volgende:
Even rondje door de tuin. Kruisbessen zijn niet 100% rijp maar dat is voor jam niet erg en sommige waren verbrand door de zon, dus ter voorkoming maar geplukt.
[ afbeelding ]
Als ik één ding geleerd heb in werken met promovendi is het dat het pad niet over rozen gaat.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:04 schreef Tele6 het volgende:
Ik had om 19:00 op de sportclub willen zijn maar een vergadering liep uit en daarna had ik geen tempo omdat ik chagrijnig was en nu weet ik niet meer wat ik met de rest van m'n avond moet, en B is ook chagrijnig want die had verwacht dat ik de deur uit zou zijn en nu zit ik hier
Oh kak.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:29 schreef derLudolf het volgende:
Even rondje door de tuin. Kruisbessen zijn niet 100% rijp maar dat is voor jam niet erg en sommige waren verbrand door de zon, dus ter voorkoming maar geplukt.
[ afbeelding ]
WHUTquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:35 schreef Blues het volgende:
Net 30 minuten samen (!!!) aan zee gelopen![]()
Ook het weer naar boven klauteren gaf geen pijn aan bij g.
Ik liep gewoon met zo'n WHUTgevoel achter hem aan. Toen ie boven was riep ie TADAAAA
![]()
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:35 schreef Blues het volgende:
Net 30 minuten samen (!!!) aan zee gelopen![]()
Ook het weer naar boven klauteren gaf geen pijn aan bij g.
Ik liep gewoon met zo'n WHUTgevoel achter hem aan. Toen ie boven was riep ie TADAAAA
![]()
Sterktequote:Op woensdag 24 juni 2026 07:15 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Meh,
Auto naar de garage, krijg ik waarschijnlijk weer een gebakje mee, zonder AC wellicht
Die is heel jong. Zeker met deze warmte ook nog extra zwaar voor zo’n kleintje. Mocht je hem/haar weer zien, zo alleen op pad, dan zou ik hem proberen te vangen. Al is het maar omdat als zo’n zwervertje wel opgroeit buiten, dit het zwerfkatten probleem in stand houdt. (Voordat hij/zij een jaar oud is zal hij/zij of wellicht al vader zijn, of al veel te vroeg drachtig raken.) Wilde jij niet nog een kat?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:53 schreef derLudolf het volgende:
Ik hoorde iets piepen bij/naast een pallet boomstammen die ik nog niet heb gekloofd. Gekeken, zag niets. Later hoorde ik weer iets, nog beter gekeken, wat blokken verschoven. Een jong katje.
Hij/zij was direct verdwenen en hoor ook niets meer. Maar in de buurtapp gezet, daar was vorige week ook iemand die een jonge kat zag die qua leeftijd en kleur er wel op leek.
[ afbeelding ]
Kreeg een SUV met meequote:Op woensdag 24 juni 2026 07:15 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Meh,
Auto naar de garage, krijg ik waarschijnlijk weer een gebakje mee, zonder AC wellicht
Nee 4 jaar, dit is net op een punt waar twee planken samen komen (en echt op het zuiden). Het is ook donkergroen, dus dat alles is natuurlijk niet zo’n fijne combinatiequote:Op woensdag 24 juni 2026 09:04 schreef AnneX het volgende:
@:Candaasje de verf droogt al terwijl de kwast van pot naar windveer gaat.
Dat houdt nog wel even tot beter schilderweer.
Hoe lang zit het erop eigenlijk?
Wonen jullie er al weer 5 jaar?
Eerste associatie was de poes van @PdeHoog Die noemde zijn katten gebakjes.quote:
Gisteren las ik over deze jongen:quote:Op woensdag 24 juni 2026 09:07 schreef Clubsoda het volgende:
Ik hoop van harte dat het volgende week echt iets koeler wordt. De grote heeft toetsweek en dat is al ingewikkeld genoeg zonder dat het snoeiheet is. Hij heeft wel ein-de-lijk de obligate spijkerbroek verruild voor een dunnen linnen broek/levenmeteenpuber.
Ik ken meerdere zulke jongens, grappig genoeg. Ook een meisje. Toen ie 10 was droeg de mijne trouwens ook korte broeken.quote:Op woensdag 24 juni 2026 11:09 schreef Blues het volgende:
[..]
Gisteren las ik over deze jongen:
https://www.volkskrant.nl(...)met-school~bd51dd8d/
of https://archive.ph/w7oys
Spannendquote:Op woensdag 24 juni 2026 11:20 schreef Barreltje het volgende:
verder is er hier iets aan de gang, want we krijgen zometeen "informatie" lekker vaag mailtje..
maar managers zijn er een beetje druk mee geloof ik..
quote:Op woensdag 24 juni 2026 11:31 schreef gcjoel het volgende:
Teenslippers zitten ook gewoon echt niet lekker.
Ik loop thuis gewoon op crocs![]()
Liefst glittercrocs maar de glitters werden te snel stoffig en dof door de plattelands grindpaden hier.
Dus nu heb ik glittercrocs in de camper![]()
Ja, maar geen rooie. Zal eens bakkie voer kopen, mocht ik hem zien zal ik de vangkooi even zetten.quote:Op woensdag 24 juni 2026 08:25 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Die is heel jong. Zeker met deze warmte ook nog extra zwaar voor zo’n kleintje. Mocht je hem/haar weer zien, zo alleen op pad, dan zou ik hem proberen te vangen. Al is het maar omdat als zo’n zwervertje wel opgroeit buiten, dit het zwerfkatten probleem in stand houdt. (Voordat hij/zij een jaar oud is zal hij/zij of wellicht al vader zijn, of al veel te vroeg drachtig raken.) Wilde jij niet nog een kat?
Niet zo kieskeurig, wat Kaatje al zei: cat distribution systemquote:Op woensdag 24 juni 2026 12:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja, maar geen rooie. Zal eens bakkie voer kopen, mocht ik hem zien zal ik de vangkooi even zetten.
Overspuitenquote:Op woensdag 24 juni 2026 12:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja, maar geen rooie. Zal eens bakkie voer kopen, mocht ik hem zien zal ik de vangkooi even zetten.
Deze is roodbontquote:Op woensdag 24 juni 2026 12:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wij waren net in Wiske-townquote:Op woensdag 24 juni 2026 13:52 schreef borisz het volgende:
Anderhalf uur Ashtanga yoga gedaan. Mn sportschool zit deels in de kelder. En daar is het lekker koel. Dus goed uit te houden.
Daarna naar nieuwe viswinkel in mn winkelcentrum. Dat laten we maar weer voor wat het is.
Ik ga wel weer naar de Dolfijn op de Botermarkt (vis uit IJmuiden) en mis ook mn Volendamse kraam om de hoek. Maar ja geen opvolging.
Degene die ik uitzocht waren wel van zelfde merk maar niet in de salequote:Op woensdag 24 juni 2026 11:26 schreef Blues het volgende:
Ik wil vandaag naar IJ. voor slipper/instappers. Mijn havaianas lopen ook voor thuis gewoon niet meer lekker met iets tussen de tenen en ik zag deze. https://www.scapino.nl/p/(...)antraciet-022898251/
Madammen met een bontjasquote:Op woensdag 24 juni 2026 14:23 schreef Candaasje het volgende:
Vinny ligt hier op z’n fleece-snuffelmat te slapen…. Dat konijn spoort niet hoor.
Ik weet niet of hij zich misschien anders identificeertquote:Op woensdag 24 juni 2026 15:11 schreef Blues het volgende:
[..]
Madammen met een bontjas
Oh nee Vinny zal een jongen zijn?
airco op het werk?quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:49 schreef fietsie het volgende:
OK, ik heb m'n besluit genomen: ik werk vrijdag de hele dag.
Van 7:30 - 18:30 ofzo.
Mijn werkplek is een heerlijk 2 persoonskantoor, 21.5 graden, uitzicht de stad in, koffie & soep, een zit-sta bureau en een fijne collega tegenover me. Ook nu het 32,2 buiten is hier, nog steeds dikke prima.quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:53 schreef Barreltje het volgende:
[..]
airco op het werk?![]()
hier bleek het allemaal een kleine sisser, dus bombarie om niks eigenlijk![]()
verder was het 1:1 rondje prima, maar wel warm als je weer terug komt.. dat zweet komt altijd later
Berthaquote:
Meer energiequote:Op woensdag 24 juni 2026 17:01 schreef Kaatje1 het volgende:
En hoe is het met jou? Ook een verlept bloempje of vol energie?
Goeie weer!quote:Op woensdag 24 juni 2026 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
En nog eentje![]()
Dr_Flash in TRV / Fles' Travelsnacks #10
Waarom om 18:30 al naar huis? Ik zou om 22u ofzo een keer gaan..quote:Op woensdag 24 juni 2026 16:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn werkplek is een heerlijk 2 persoonskantoor, 21.5 graden, uitzicht de stad in, koffie & soep, een zit-sta bureau en een fijne collega tegenover me. Ook nu het 32,2 buiten is hier, nog steeds dikke prima.
Dat is altijd beter dan 30+ graden op zolder
Hunne rug en hunne buikquote:Op woensdag 24 juni 2026 15:11 schreef Blues het volgende:
[..]
Madammen met een bontjas
Maar of de mantel koeler is met dit weer?quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:11 schreef Blues het volgende:
[..]
Madammen met een bontjas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Langs de dijk liggen de meeste schapen onder een boom. Maar er zijn er ook een paar die liggen te bakken in de volle zon. Hoeft enkel nog het broodje omheen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:36 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij zich misschien anders identificeert![]()
Jura deed het van de week ook trouwens. Afgewisseld met in de zon liggen. Die heb ik vandaag nog niet aan dr kleurtje zien werken.
Ik ben toch maar even naar binnen gevlucht. V
C. Is lekker aan het klussen….![]()
Gisteren hebben we nog een kleine kamado gehaald. Voorheen was het nooit zo’n succes om op het balkon te bbqen (Weliswaar bovenste verdieping, maar je hebt toch buren met het slaapkamerraam wel erg dichtbij. Plus houten vlonders en weinig ruimte…) maar nu lekker de ruimte en zo’n klein ei is mooi compact en geeft weinig rook. Dus gisteren ‘klassiek’ bbq en vanavond bakken we pizza
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 24 juni 2026 20:06 schreef Blues het volgende:
Van hun tepels maak ik pleistertjes om fietsbanden te plakken
En de wallen onder hun ogen worden blauwe vuilniszakken
En hun venusheuvels raak ik ook wel kwijt
Daarvan maak ik een heel groot Smyrna-tapijt
Zover zijn we hier nog niet. Thermometer op balkon geeft nu nog 29 aan, geen zuchtje windquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:15 schreef Blues het volgende:
Ik zit in mijn onderbroekie buiten een serie te kijken en ik voel een beeeeetje verkoeling
We hebben net ook nog even buiten in het zwembadje gelegen en ook heel veel zwaluwenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door AnneX op 25-06-2026 01:06:59 ]
Heerlijke foto!quote:Op donderdag 25 juni 2026 05:47 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Beetje vroeg opgestaan want er werd een hond wakker en we konden niet zien hoe laat het was.
Maar het is nu aangenaam buiten; 18o
[ afbeelding ]
Dan ga ik ook maar vroeg naar kantoor, kan ik mooi in de middaghitte terugfietsen. Hoewel het vandaag niet zo heet wordt toch?
En je bent nu al door de hitte bevangen!quote:Op donderdag 25 juni 2026 06:31 schreef Clubsoda het volgende:
Niet zo heetZou wel leuk zijn, als het waar was.
Ik heb vandaag een teamuitjenou wordt ik daar sowieso al matig blij van, maar nu nog minder. We weten ook niet wat we gaan doen, behalve "lekker sportief bezig zijn"
er worden ook nul maatregelen voor de hitte genoemd, naast 'neem je zonnebrand mee'. Ik vind het nogal opportunistisch eigenlijk.
Hel!!quote:Op donderdag 25 juni 2026 06:31 schreef Clubsoda het volgende:
Niet zo heetZou wel leuk zijn, als het waar was.
Ik heb vandaag een teamuitjenou wordt ik daar sowieso al matig blij van, maar nu nog minder. We weten ook niet wat we gaan doen, behalve "lekker sportief bezig zijn"
er worden ook nul maatregelen voor de hitte genoemd, naast 'neem je zonnebrand mee'. Ik vind het nogal opportunistisch eigenlijk.
Dat klinkt ook plezierig jaquote:Op donderdag 25 juni 2026 06:36 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Hel!!
En I feel you. Ik heb morgenavond een teamuitje (maar dan van sport, niet van werk). Als het om 19.00 nog steeds 34 graden iswe gaan naar een golf ding (maar dan eentje speciaal voor team uitjes enzo, geen reguliere golfbaan), dus in elk geval niet veel beweging, maar alsnog. Ik heb echt nul behoefte om met die temperatuur buiten te zijn. Maar het is wel de jaarafsluiting en de teamgenoten die stoppen zie ik hier ook wel voor het laatst waarschijnlijk, dus om die redenen wil ik er wel graag bij zijn.
quote:Op donderdag 25 juni 2026 00:01 schreef AnneX het volgende:
Vroeguh:
[ link | afbeelding ]In 1976 is het nooit 40 graden geworden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weerman Ruben zegt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens was mijn moeder hoogzwanger in '76, ik ben van begin oktober. Daarom kan ik vast ook niet tegen de combi hitte & hoge luchtvochtigheid
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Ik moet echt gaan verhuizenquote:Op donderdag 25 juni 2026 07:21 schreef sigme het volgende:
Hier wordt 28gr voorspeld als max. Dat vind ik niet bloedheet.
Dan moet de werkgever zelf ook maar actie ondernemen, dat moet namelijk vanaf 26°Cquote:Op donderdag 25 juni 2026 07:51 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vind het ergens ook wel gewoon netjes om me aan de regels van mijn werkgever te houden? Ik heb nog nooit ergens gewerkt waar je wel je eigen shit aan mag sluiten dus het komt niet in me op hiermee te gaan lopen experimenteren.
Door ons toedoen versneld gedreven klimaatverandering is een HOAXquote:Op donderdag 25 juni 2026 09:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Net de boodschappen afbesteld. Voelde niet goe om morgen om 17 uur de boodschappen te laten komen. Ik verzet het naar de maandagmiddag. Morgen zal het hier 38 worden en zaterdag 37![]()
Ik vind het vooral verontrustend dat de hittegolven zoveel vaker voorkomen in de laatste 50 jaar tov van de 50 jaar ervoor.
Ze hadden in oude dorp voetbaltoernooi maar die hebben ze maar geannuleerd.quote:Op donderdag 25 juni 2026 09:15 schreef Candaasje het volgende:
Maar ik snap dus niks van ‘sportieve’ teamuitjes met deze temperatuur. Ik zou mezelf echt afmelden, maar ik kan natuurlijk al niet fatsoenlijk sporten zonder gevolgen, dus laat staan in de hitte
quote:Op donderdag 25 juni 2026 09:08 schreef Syrena het volgende:
[..]
In 1976 is het nooit 40 graden geworden.
Weerman Ruben zegt:Ach, de sfeertekening was zeer herkenbaar ondanks dat de exacte temp. niet klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens was mijn moeder hoogzwanger in '76, ik ben van begin oktober. Daarom kan ik vast ook niet tegen de combi hitte & hoge luchtvochtigheid
Dit. Tuurlijk was het vroeger ook wel eens warm maar nu is het wel echt veel vaker/warmer, geen goed iets.quote:Op donderdag 25 juni 2026 09:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik vind het vooral verontrustend dat de hittegolven zoveel vaker voorkomen in de laatste 50 jaar tov van de 50 jaar ervoor.
We reden gisteren achter zo'n vrachtwagenquote:Op donderdag 25 juni 2026 09:24 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Door ons toedoen versneld gedreven klimaatverandering is een HOAX![]()
Mijn hart huilt deze dagen enorm voor alle dieren met hittestress.Vanuit ons werk worden er talloze voorzorgsmaatregelen getroffen (dus veel afspraken verplaats ivm het moeten reizen met dieren in de hitte) maar daar tegenover staan de miljoenen dieren in veel te warme stallen (die zijn er nog meer dan genoeg), in vrachtwagens en boten op transport… maar ja, er moet wel lekker veel gbbqt worden dus dat gaat allemaal door
Veel veiliger natuurlijk dan een ventilator op netstroom die voorzien is van CE keur.quote:Op donderdag 25 juni 2026 09:36 schreef fietsie het volgende:
Er is een kust en keur aan USB powered fannetjes te vinden op de chinese importsites; die kan je zo op een domme USB poort van een monitor aansluiten. Instant verkoeling.
Ik vind het ook allemaal best snel wennen (al ga ik midden op de dag niet echt naar buiten). Het zou hier nu 26 zijn en ik vind het echt superlekker.quote:Op donderdag 25 juni 2026 07:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zie dat de voorspelling van vandaag is aangepast van 37 naar 34 graden, dat scheelt weer wat.
Chinese Export keur zit er ook op hoorquote:Op donderdag 25 juni 2026 10:01 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Veel veiliger natuurlijk dan een ventilator op netstroom die voorzien is van CE keur.
Ik las ook ergens dat het juist goed is af en toe buiten te komen, niet enkel bij de airco want ja, warmte went ook wel enigszins.quote:Op donderdag 25 juni 2026 10:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vind het ook allemaal best snel wennen (al ga ik midden op de dag niet echt naar buiten). Het zou hier nu 26 zijn en ik vind het echt superlekker.
Jaaa best top zoiets. Had er zo een van de Hema toen ik op een kantoor werkte waar de airco (climate control) gewoon niet werkte op de bovenste verdieping.quote:Op donderdag 25 juni 2026 09:36 schreef fietsie het volgende:
Er is een kust en keur aan USB powered fannetjes te vinden op de chinese importsites; die kan je zo op een domme USB poort van een monitor aansluiten. Instant verkoeling.
Herkenbaar! Ik had hem voor mezelf in Antwerpen. Maar nu staat ie bij de konijnenquote:Op donderdag 25 juni 2026 11:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jaaa best top zoiets. Had er zo een van de Hema toen ik op een kantoor werkte waar de airco (climate control) gewoon niet werkte op de bovenste verdieping.
Volgende dag had de halve afdeling er een gehaald
Dat zei ze inderdaad!quote:Op donderdag 25 juni 2026 11:03 schreef AnneX het volgende:
@:Tele6 zei de huisarts ook dat je rond de schaafwond dunnetjes witte vaseline kunt aanbrengen? tegen het trekkerig gevoel.
Mn.X had een lelijke diepe schaafwond van ruim 10cm2. Het duurde wel vier weken voordat het voorbij was.
Kunnen 'ze' meteen meeluisterenquote:Op donderdag 25 juni 2026 09:36 schreef fietsie het volgende:
Oow we hebben een Chinees netwerk, dus we laen ze gewoon live met alles meegenieten. Is veel efficienter dan al die losse fannetjes moeten uitlezenquote:
Maar t gaat wel door ?quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:02 schreef Sarabi het volgende:
Ik lees net dat het festival waar we zaterdag staan naast veel schaduw ook voor vernevelingspunten zorgt
Daar ga ik wel van uit. Ik weet niet of ze verplicht kunnen worden om het af te lasten als het te heet wordt.quote:
Ik las dat er bij KNMI overlegd wordt of er voor morgen code rood afgegeven moet worden. Nja dan doe ik niet veel meer denk ikquote:
Boh! Een brainfreezemachine! Diewillikook!quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:18 schreef Yinny het volgende:
Hoi, allemaal!
Yes, we krijgen kittens!
[ afbeelding ]
Kind is helemaal blij en de poezen gaan Taco en Dumpling heten. Over ongeveer 4 weken mogen ze hier naar toe, dus precies in de zomervakantie. Halve woonkamer staat nu al vol met kattenspullen en ze zijn er nog niet eens...
Het is hier binnen 26 graden, dus nog wel vol te houden. En aangezien ik makkelijk te beïnvloeden ben, staat er nu een Ninja Slushi te draaien. Kind vind het geweldig en ik vind het heel erg groot. Er is al aardbeien slush en koffie frappe gemaakt.
Nu kind weer bezig houden, want hij heeft tropenrooster en was om 12 uur al uit
Prut, krijg plaatje niet aan het werk...
https://imgur.com/a/RqDHi40#VteHMYt
Dat is ongeveer wat ik bedoelde. Ik lees jouw reactie alsof jij juist bedoelt dat we totaal verschillende dingen zeggen?quote:Op donderdag 25 juni 2026 10:10 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik las ook ergens dat het juist goed is af en toe buiten te komen, niet enkel bij de airco want ja, warmte went ook wel enigszins.
Awww 💜quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:18 schreef Yinny het volgende:
Hoi, allemaal!
Yes, we krijgen kittens!
[ afbeelding ]
Kind is helemaal blij en de poezen gaan Taco en Dumpling heten. Over ongeveer 4 weken mogen ze hier naar toe, dus precies in de zomervakantie. Halve woonkamer staat nu al vol met kattenspullen en ze zijn er nog niet eens...
Het is hier binnen 26 graden, dus nog wel vol te houden. En aangezien ik makkelijk te beïnvloeden ben, staat er nu een Ninja Slushi te draaien. Kind vind het geweldig en ik vind het heel erg groot. Er is al aardbeien slush en koffie frappe gemaakt.
Wat een cutiesquote:Op donderdag 25 juni 2026 13:18 schreef Yinny het volgende:
Hoi, allemaal!
Yes, we krijgen kittens!
[ afbeelding ]
De TIMMERFLOTTE sensoren kosten ¤6 per stuk zie ik! En wij hebben er 5.quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:23 schreef vlindertje89 het volgende:
Het is hier beneden 27.0 nu, gister eindigde het daarop. Vanochtend op zn "koudste" was het 23.6, maar zodra ramen en deur voor weer dicht moesten ivm zon (om 8/8.30 al) ging dat weer vlotjes omhoog. Boven is warmer. Gister was slaapkamer 27 toen ik in bed ging liggen, dat koelde nog enigszins af tot 25 tegen de tijd dat ik echt in slaap viel om kwart voor 2.
@:Tele6 is dat spul beetje betaalbaar? En heb je er dan ook weer zo'n bridge of wat dan ook bij nodig? Ik was aan het kijken naar wifi temperatuursensors/thermometers maar ik vond het best duur. Ik ben ook wel gewoon gierig, ik wil er eigenlijk 3 of 4 dan, ik heb nu 2 voor ¤28,99 gevonden maar ik vind bijna ¤60 voor thermometers dan ook weer veel. De helft vind ik een betere prijs
Duurt alleen veel te lang als ze nieuwe moeten makenquote:Op donderdag 25 juni 2026 15:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat een cuties
Die Ninja slushie apparaten zie je de afgelopen 2 jaar ook heel veel op bierfestivals, vaak met een fruit/zuur bier er in.
Ja, zeker met deze temperaturen zullen ze het lastig hebben.quote:Op donderdag 25 juni 2026 15:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Duurt alleen veel te lang als ze nieuwe moeten maken![]()
Ja die hebben vaak 2 naast elkaar dus dan is er altijd 1 klaar als de ander weer gevuld wordtquote:Op donderdag 25 juni 2026 15:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, zeker met deze temperaturen zullen ze het lastig hebben.
Sommige brouwerijen hebben wel duurdere slushimakers die wel wat sneller zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slimquote:Op donderdag 25 juni 2026 16:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja die hebben vaak 2 naast elkaar dus dan is er altijd 1 klaar als de ander weer gevuld wordt
Ik noem ze nog steeds gebakjesquote:Op woensdag 24 juni 2026 09:23 schreef AnneX het volgende:
[..]
Eerste associatie was de poes van @:PdeHoog Die noemde zijn katten gebakjes.
Lekker ruim parkeren daarmee, zodat zelfs de UP! er tussen kan.
RIP.quote:Op donderdag 25 juni 2026 17:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik noem ze nog steeds gebakjesNou ja, gebakje....een van de twee is niet meer
Morgen wel werken in de foyer, die ligt aan de schaduwkant van het theater.quote:Op donderdag 25 juni 2026 17:01 schreef PdeHoog het volgende:
En hier ook aan het werk in de airco in korte broek en polo...thuis...want op kantoor was het gister niet te doen in spijkerbroek en overhemd
De airco staat al de hele dag te draaien. Lang leve de zonnepanelen
Vannacht dus maar slapen in de woonkamer?quote:Op donderdag 25 juni 2026 17:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Het verschil hier huis tussen huiskamer/keuken (airco) en gang/slaapkamers is enorm
Nee hoor, in de slaapkamer heb ik een plafondventilator. Op de laagste stand is die heel fijn, in de hoogste waai ik m’n bed uitquote:Op donderdag 25 juni 2026 17:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vannacht dus maar slapen in de woonkamer?
Dat klinkt wel fijnquote:Op donderdag 25 juni 2026 17:30 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nee hoor, in de slaapkamer heb ik een plafondventilator. Op de laagste stand is die heel fijn, in de hoogste waai ik m’n bed uit
Mijn oog viel op een notificatiequote:
Das nog wel een aanrader met de hitte bij jou!quote:
Ik geloof dat ze heel fijn zijnquote:Op donderdag 25 juni 2026 17:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Das nog wel een aanrader met de hitte bij jou!
Wij hebben er sinds dit jaar ook een, echt heel fijn en niet duur.
quote:Op donderdag 25 juni 2026 18:12 schreef AnneX het volgende:
Duidelijk dan, vlindertje.
Natuurlijk heeft een ieder zijn/haar overwegingen. Nu was ik benieuwd.Meten is fouten maken zei een leraar met en regeltechniek ooit tegen me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meest memorabele is volgende:
"Jongens, wat ik nu ga doen heb ik ooit in een cursus pedagogiek geleerd. Als je iets geks doet vergeet men het nooit"
*Gaat op tafel staan*
"ER GAAT GEEN STROOM DOOR DE OPAMP"
Mooie kerel ook Kees. Pakte regelmatig een feestje mee en was voorzitter van de Wageningse regenboogclub. Benieuwd of ie nog leeft, erg gezond leefde hij niet.
Edit: geen rouwadvertentie gevonden, wel een interview
https://biplus.nl/biplus-icoon-kees-van-asselt/
[ Bericht 8% gewijzigd door derLudolf op 25-06-2026 18:39:33 ]Kranplätze müssen verdichtet sein
[ Bericht 0% gewijzigd door Cat-astrophe op 25-06-2026 19:59:54 ]Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
Buh
He wat naar. En confronterend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Net gebeurd, jonge collega dus die was wel even ondersteboven. Aangeboden even te bellen maar het ging wel weer. Gelukkig mensen aan het werk die wat konden overnemen zodat zij even kon bijkomen.quote:
Zo’n leraar - hoofd T.D. - hadden wij ook tijdens een beroepsopleiding in het ziekenhuis: heel overdreven met één hand boven zijn hoofd zwaaien en luid roepen: Zusters! Denk eraan: nooit een snoer opgerold in de katrol laten!quote:Op donderdag 25 juni 2026 18:18 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Meten is fouten maken zei een leraar met en regeltechniek ooit tegen me.
Meest memorabele is volgende:
"Jongens, wat ik nu ga doen heb ik ooit in een cursus pedagogiek geleerd. Als je iets geks doet vergeet men het nooit"
*Gaat op tafel staan*
"ER GAAT GEEN STROOM DOOR DE OPAMP"
Mooie kerel ook Kees. Pakte regelmatig een feestje mee en was voorzitter van de Wageningse regenboogclub. Benieuwd of ie nog leeft, erg gezond leefde hij niet.
Edit: geen rouwadvertentie gevonden, wel een interview
https://biplus.nl/biplus-icoon-kees-van-asselt/
Even bij ome ali kijken en zoeken op: tuya wifi temperaturequote:Op donderdag 25 juni 2026 18:05 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Tele6 hmm dat klinkt goed. Hebben jullie ze al lang? En ik zie ze op ikea site voor ¤9.99, of kijk ik dan bij de verkeerde. Ik vind het op de site van ikea niet bijster helder of je er nou wel of niet iets extra bij nodig hebt of direct aan wifi/een app kan. Wil je 't eens bij B navragen? Heeft natuurlijk geen haast, voor maandag ga ik sowieso niet naar een ikea
@:AnneX voor mij is t om ook vanaf elders te kunnen zien hoe warm het in huis is, met name ivm de katten. Ik wil ze liefst beetje in de gaten kunnen houden als het warm is, zeker als ik niet goed kan inschatten hoé warm het is, en ik maak nu soms keuzes om dingen niet te doen om thuis te zijn daarvoor (nu in het algemeen, niet nu vandaag, nu wil ik sowieso nergens heen haha). Als ik vanaf elders kan zien dat het binnen nog best acceptabele temperatuur is, dan kan ik daarin soms andere beslissingen in maken. Of bv afhankelijk van de temperatuur wel of niet buren vragen even bij ze te kijken in de middag. En daarnaast ook gewoon interessant, maar dat is niet per se een functie
Buh
Wat ongelooflijk naar! voor de collega.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is er vanuit de organisatie dan ook nazorg? Of moeten jullie dat collegiaal doen?
Dank voor de tip!quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:40 schreef z80 het volgende:
[..]
Even bij ome ali kijken en zoeken op: tuya wifi temperature
Alles dat tuya ondersteund werkt ook in de app van de action.
En de action garandeert dat de data binnen de eu blijft.
ps
ook rookmelders en koolmonoxide melders zij er te koop. Deze werken ook zonder verbonden te zijn.
Maar met verbinding krijg je een melding als er iets is.
100V, wel een gekke spanning. Maar wel eentje waar de meeste apparatuur geen last van heeft. De meeste elektronica is inmiddels gemaakt voor 110V tot 230V (+- 10%) Hooguit dat schakelende voedingen gaan staan fluiten. Wissel of gelijk maakt ook niet veel uit. Enkel voor transformatoren en motoren. Maar dan klapt de zekering er uit.quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:16 schreef sigme het volgende:
Wij ontdekten afgelopen nacht dat we geen stroom meer hadden. Vanochtend was die nog niet magisch teruggekeerd en bleek de storing niet enkel ons gebouw op dit erf. Ik stond om 5u op, beetje te vroeg om de buren te vragen of zij nog stroom hadden. Maar die stonden om 8u hier aan het hek bij liefste, informeren hoe het met onze stroom stond
Het heeft tot vanmiddag 2u geduurd voordat de stroom weer goed terug was (tussentijds wel half terug geweest, met 100V, ook niet best voor de apparatuur), en de Enexisknul vond het spannend of z'n reparatie de nacht ging overleven.
Gelukkig ben ik niet afhankelijk van een airco om het hier een beetje leefbaar te houden..
Het zal een combi zijn.quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:48 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat ongelooflijk naar! voor de collega.
Is er vanuit de organisatie dan ook nazorg? Of moeten jullie dat collegiaal doen?
quote:Op donderdag 25 juni 2026 16:54 schreef AnneX het volgende:
En de stoelen zijn gearriveerd![]()
Met een grote dhl vrachtwagen, die de weg blokkeerde.
De man was blij met het kouwe blikje cola. De tip kreeg hij niet, want MnX heeft zij zelf per stuk de trap op gesjouwd. Twee in een doos was té zwaar.Oh die! Die zijn superleukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Eergisteravond in Bdaal a/z lagen er een heleboel! Ook van die paarschequote:Op donderdag 25 juni 2026 18:54 schreef borisz het volgende:
In mn slaapkamer is het lekker koel.![]()
Zo maar eens kwallen tellen op Zandvoort.
Dat is het vooral, die eerste schrik. Naar hoorquote:Op donderdag 25 juni 2026 19:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Het zal een combi zijn.
Collega's kunnen een luisterend oor bieden, manager zal ook wel contact opnemen en indien nodig zijn er vertrouwenspersonen.
Het is een onderdeel van het werk en we weten dat het kan voorkomen, dus na de eerste schrik zal het ook bij haar vast afzakken en opgeslagen worden onder het kopje 'levens- en werkervaring'.
Oh, kan ook wel 110 geweest zijn.quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:48 schreef z80 het volgende:
[..]
100V, wel een gekke spanning. Maar wel eentje waar de meeste apparatuur geen last van heeft. De meeste elektronica is inmiddels gemaakt voor 110V tot 230V (+- 10%) Hooguit dat schakelende voedingen gaan staan fluiten. Wissel of gelijk maakt ook niet veel uit. Enkel voor transformatoren en motoren. Maar dan klapt de zekering er uit.
Buh
Heh getverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat soort dingen went nooit
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Het zijn die van 10 euro, ik zal wel scheel gekeken hebben.quote:Op donderdag 25 juni 2026 18:05 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Tele6 hmm dat klinkt goed. Hebben jullie ze al lang? En ik zie ze op ikea site voor ¤9.99, of kijk ik dan bij de verkeerde. Ik vind het op de site van ikea niet bijster helder of je er nou wel of niet iets extra bij nodig hebt of direct aan wifi/een app kan. Wil je 't eens bij B navragen? Heeft natuurlijk geen haast, voor maandag ga ik sowieso niet naar een ikea
@:AnneX voor mij is t om ook vanaf elders te kunnen zien hoe warm het in huis is, met name ivm de katten. Ik wil ze liefst beetje in de gaten kunnen houden als het warm is, zeker als ik niet goed kan inschatten hoé warm het is, en ik maak nu soms keuzes om dingen niet te doen om thuis te zijn daarvoor (nu in het algemeen, niet nu vandaag, nu wil ik sowieso nergens heen haha). Als ik vanaf elders kan zien dat het binnen nog best acceptabele temperatuur is, dan kan ik daarin soms andere beslissingen in maken. Of bv afhankelijk van de temperatuur wel of niet buren vragen even bij ze te kijken in de middag. En daarnaast ook gewoon interessant, maar dat is niet per se een functie
😂 had ik met de chocolade en de hagelslag. Staat nu in de koelkast.quote:Op donderdag 25 juni 2026 21:48 schreef Vanyel het volgende:
30,5 aangetikt en gelijk een nieuwe ervaring. Mijn santen was vloeibaar
Dat zou zo maar kunnen. Ik vond het er al klaproosachtig uitzien.quote:
Lagen er op Zandvoort ook heel veel.quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:05 schreef Blues het volgende:
[..]
Eergisteravond in Bdaal a/z lagen er een heleboel! Ook van die paarsche
Dat sobersoquote:Op donderdag 25 juni 2026 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heh getverDat soort dingen went nooit
De foto is niet scherp genoeg om het goed te kunnen zien; maar het zou boekweit kunnen zijn.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat zou zo maar kunnen. Ik vond het er al klaproosachtig uitzien.
Margriet is het niet, het is landbouwgrond. Men doet doorgaans niet aan bloemen hier. Deze akker ligt het dichtst bij mijn huis. Ik zie sinds dit jaar ook flinke wilde bloemenstroken er langs. En heb de spuitmachine ook al een tijdje niet gezien. Hopelijk is deze boer de moderne tijd in gestapt
Op Walcheren zijn bloempluk randen langs de akkers.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 06:23 schreef sigme het volgende:
[..]
De foto is niet scherp genoeg om het goed te kunnen zien; maar het zou boekweit kunnen zijn.
De landbouwgrond hier is de afgelopen 10 jaar steeds meer bloemen geworden; daarvoor mocht(!) dat hier niet. Dat is de reden waarom het *niet* verbouwd wordt...
De foto is genomen vanuit de auto, vandaar.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 06:23 schreef sigme het volgende:
[..]
De foto is niet scherp genoeg om het goed te kunnen zien; maar het zou boekweit kunnen zijn.
De landbouwgrond hier is de afgelopen 10 jaar steeds meer bloemen geworden; daarvoor mocht(!) dat hier niet. Dat is de reden waarom het *niet* verbouwd wordt...
Maaltijdsalade.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:51 schreef AnneX het volgende:
Opeens bedacht ik mij om nú de kippendijen te bereiden i.p.v. vanavond.
Nu valt het reuze mee. En vanavond - zeker weten - geen puf voor.
Hoe doen jullie dat met avondeten. Koken? Boterham met kaas?
Wat sneu voor jullie dat er geen verbetering aan haar gedrag zitquote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Met Teuntje gaat het goed. Ze eet, drink en poept goed, komt regelmatig knuffels halen (en brengen omdat er gespeeld moet worden). Overdag lukt het best goed om haar van schoot af te houden maar ‘s nachts helaas niet en als ze dan over me heen loopt wordt ik wakker van de pijn en lig zeker een half uur wakker voordat het wegtrekt.
Contact gehad met de vrijwilliger bij het asiel en ik gun haar echt een of twee schoten om op te zitten, maar ik ga die grappige superslimme dame echt wel missen
Euh, ik bedoelde gewoon de commerciële gifteelt van tulpen, lelies etc. Dat mocht veelal niet buiten Noord-Holland maar de provincies hebben dat veel meer vrijgegeven.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:11 schreef AnneX het volgende:
[..]
Op Walcheren zijn bloempluk randen langs de akkers.
En pluk tuinen.
https://www.natuurlijkwalcheren.nl/bloemenplukbon
Leuk en goed - bijen! - initiatief.
Als de provincie het gaat toestaan komen de tulpenboeren toeslaan.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
We hebben hier sinds vorig jaar ook ineens een tulpenveld. Dat is behoorlijk raar voor deze omgeving.
Vergeleken met gifteelt op de landbouwgronden.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Euh, ik bedoelde gewoon de commerciële gifteelt van tulpen, lelies etc. Dat mocht veelal niet buiten Noord-Holland maar de provincies hebben dat veel meer vrijgegeven.
Ah, is dat het. Ik vond het al zo bijzonder. Gelukkig (voor mij dan) is het aan de andere kant van het dorp. Ik hoop niet dat het hier ook gaat komen. Ik probeer als er nu gespoten wordt op de gangbare akkers de ramen dicht te doen maar met bollenteelt kan je helemaal je lol opquote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Als de provincie het gaat toestaan komen de tulpenboeren toeslaan.
Ze betalen flink voor het mogen pachten van een akker om er blommen op te zetten, en als er dan landbouwgrond in handen is van derde partijen (pensioenfondsen etc) , bio-industrieboeren die het land hebben om hun beesten te mogen houden in een stal en/of bijna failliete boeren dan sluiten er steeds meer tulpen de provincie in.
Welk gebouw zit je zo in?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 10:54 schreef borisz het volgende:
Ik blijf gewoon in de 346 zitten. Goeie temperatuur in de bus. 😎
Ik maak dit voor vandaag.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:51 schreef AnneX het volgende:
Opeens bedacht ik mij om nú de kippendijen te bereiden i.p.v. vanavond.
Nu valt het reuze mee. En vanavond - zeker weten - geen puf voor.
Hoe doen jullie dat met avondeten. Koken? Boterham met kaas?
Huh? * Blues duikt hier eens inquote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Als de provincie het gaat toestaan komen de tulpenboeren toeslaan.
Ze betalen flink voor het mogen pachten van een akker om er blommen op te zetten, en als er dan landbouwgrond in handen is van derde partijen (pensioenfondsen etc) , bio-industrieboeren die het land hebben om hun beesten te mogen houden in een stal en/of bijna failliete boeren dan sluiten er steeds meer tulpen de provincie in.
Klinkt lekker zeg!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:30 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik maak dit voor vandaag.
https://www.ah.nl/allerha(...)rsen-van-hugo-kennis
Vrijwilliger H. en mijn g werken vdg gewoon. Met een ventilator in het kassahuisje onder de bomen.
Het optreden van Suzanne Vega van vanavond is verplaatst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op kantoor nog collega van gisteren gesproken, kon die ook even haar verhaal kwijt. En TWEE waterijsje gegeten![]()
Met leidinggevende afgesproken dat ik ruim 20% minder ga werken
Gaat hard met de percentages als je van 7 naar 5 uur gaatBouw ik geen minuren meer op die ik niet kan inhalen ivm opplussen bij andere wg.
Rustig op de weg én bij de Belgische tankstations.
Nu wel vergeten maatje zijn verjaardagstaarten in de brievenbus te doen maar daarvoor ga ik vanmiddag de deur niet meer uit. Ik rijd vanavond wel langs voor de repetitie. Met airco
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ah, is het beetje te doen daar? Daar was de promotie ook gisteren, waar ik niet was omdat ik deur uit en erheen etc niet trokquote:
Dit klinkt heerlijkquote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
Nu wel vergeten maatje zijn verjaardagstaarten in de brievenbus te doen
Voor personeel natuurlijk, wat fysiek inspannend werk in de hitte moet doenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:07 schreef AnneX het volgende:
Één perenijsje en een kan water met 25 ijsklonten, die binnen 5 minuten waren gesmolten 😂
Ondanks de airco is het benauwd. Er worden ventilatoren aangeschaft![]()
@:Cat-astrophe zijn de koelvesten voor de cliënten? Of voor de vpk’s?
Wat een gelukkie voor poes, het oog en voor jou! Vlinder. Z
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
Weekend!
Ik hoorde vanmorgen om 6.15 uur dat er koelvesten waren gearriveerd. Meteen in de auto gesprongen en eentje opgehaald. Deed minder dan verwacht, maar deed wel iets in de warme huizen.
Het is vooral zo sneu voor onze cliënten met dementie. Die denken er niet aan om tijdig alles open cq dicht te zetten
In deze hoek van Nederland was het niet bepaald rustig op de weg. Noord en zuidelijke richting was goed druk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op kantoor nog collega van gisteren gesproken, kon die ook even haar verhaal kwijt. En TWEE waterijsje gegeten![]()
Met leidinggevende afgesproken dat ik ruim 20% minder ga werken
Gaat hard met de percentages als je van 7 naar 5 uur gaatBouw ik geen minuren meer op die ik niet kan inhalen ivm opplussen bij andere wg.
Rustig op de weg én bij de Belgische tankstations.
Nu wel vergeten maatje zijn verjaardagstaarten in de brievenbus te doen maar daarvoor ga ik vanmiddag de deur niet meer uit. Ik rijd vanavond wel langs voor de repetitie. Met aircoGo away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Geen idee, drom vraag ik het…lease bijv. is een optie.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Voor personeel natuurlijk, wat fysiek inspannend werk in de hitte moet doen![]()
Hoe zag je het voor je? Dat de organisatie met gulle hand vesten á 100 euro per stuk aan clienten gaan uitdelen
Wat heeft deze toevoeging voor nut?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:23 schreef AnneX het volgende:
[..]
( en 40 kg overgewicht in strakke kleding)
Ah ik was te langzaam, ik geef de temperatuur de schuldquote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:26 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik vind die toevoeging tussen haakjes wat onaardig en onnodig, maar misschien begrijp ik verkeerd hoe je hem bedoelt. Het perenijsje aanbieden wel heel aardig!
Je krijgt het al benauwd als je naar haar kijkt. Zij zit in de schaduw op een taxi te wachten.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:26 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik vind die toevoeging tussen haakjes wat onaardig en onnodig, maar misschien begrijp ik verkeerd hoe je hem bedoelt. Het perenijsje aanbieden wel heel aardig!
Niet echt logisch dat zorgmedewerkers dan met een kofferbak vol vesten gaan sjouwen en het papierwerk afhandelen. Daar zijn andere organisaties en afdelingen voorquote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:23 schreef AnneX het volgende:
[..]
Geen idee, drom vraag ik het…lease bijv. is een optie.
Zojuist een puffende voorbijganger met rugzak, boodschappentas, 2 krukken en kniebrace een perenijsje aangeboden. ( en 40 kg overgewicht in strakke kleding) . Zij was blij ermee.
Dat was toch wel bekendquote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:01 schreef Sarabi het volgende:
Ruim 38 graden hier en de buren hebben hun tuindeur wagenwijd open, dan ben je toch niet goed wijs.....
Pak morgen dan ook even de oude woning van Krupp mee, villa Hügel. Met de omliggende tuinen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:22 schreef derLudolf het volgende:
Dat ze niet goed waren wist je toch al?
Nog steeds 25,5°C hier, het is niet warmer geworden dus. De pomp staat weer aan. Gisterenavond is het hooi dan op het weiland er omheen lag geperst dus direct water er op. Hier had ik mee gewacht zodat er geen water op het "hooiandus" kwam.
Nu even met een bakje koude frambozen en een glas koude cola onder de bomen. Zo de regenmeter ()/buitenthermometer ophangen. Daarna zal de was ook wel klaar zijn. Misschien later vanavond nog even rondje fietsen.
Morgen in de loop van de dag met de trein naar Essen. Zondag heb ik een foto rondleiding over de Kokerei aldaar waarbij je op plekken komt door normaal afgesloten zijn.
Ik las REGENquote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:22 schreef derLudolf het volgende:
Dat ze niet goed waren wist je toch al?
Nog steeds 25,5°C hier, het is niet warmer geworden dus. De pomp staat weer aan. Gisterenavond is het hooi dan op het weiland er omheen lag geperst dus direct water er op. Hier had ik mee gewacht zodat er geen water op het "hooiandus" kwam.
Nu even met een bakje koude frambozen en een glas koude cola onder de bomen. Zo de regenmeter ()/buitenthermometer ophangen. Daarna zal de was ook wel klaar zijn. Misschien later vanavond nog even rondje fietsen.
Morgen in de loop van de dag met de trein naar Essen. Zondag heb ik een foto rondleiding over de Kokerei aldaar waarbij je op plekken komt door normaal afgesloten zijn.
Aula was de beste plek van de VU.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:00 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ah, is het beetje te doen daar? Daar was de promotie ook gisteren, waar ik niet was omdat ik deur uit en erheen etc niet trok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |