Spannendquote:Op woensdag 24 juni 2026 11:20 schreef Barreltje het volgende:
verder is er hier iets aan de gang, want we krijgen zometeen "informatie" lekker vaag mailtje..
maar managers zijn er een beetje druk mee geloof ik..
quote:Op woensdag 24 juni 2026 11:31 schreef gcjoel het volgende:
Teenslippers zitten ook gewoon echt niet lekker.
Ik loop thuis gewoon op crocs![]()
Liefst glittercrocs maar de glitters werden te snel stoffig en dof door de plattelands grindpaden hier.
Dus nu heb ik glittercrocs in de camper![]()
Ja, maar geen rooie. Zal eens bakkie voer kopen, mocht ik hem zien zal ik de vangkooi even zetten.quote:Op woensdag 24 juni 2026 08:25 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Die is heel jong. Zeker met deze warmte ook nog extra zwaar voor zo’n kleintje. Mocht je hem/haar weer zien, zo alleen op pad, dan zou ik hem proberen te vangen. Al is het maar omdat als zo’n zwervertje wel opgroeit buiten, dit het zwerfkatten probleem in stand houdt. (Voordat hij/zij een jaar oud is zal hij/zij of wellicht al vader zijn, of al veel te vroeg drachtig raken.) Wilde jij niet nog een kat?
Niet zo kieskeurig, wat Kaatje al zei: cat distribution systemquote:Op woensdag 24 juni 2026 12:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja, maar geen rooie. Zal eens bakkie voer kopen, mocht ik hem zien zal ik de vangkooi even zetten.
Overspuitenquote:Op woensdag 24 juni 2026 12:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja, maar geen rooie. Zal eens bakkie voer kopen, mocht ik hem zien zal ik de vangkooi even zetten.
Deze is roodbontquote:Op woensdag 24 juni 2026 12:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wij waren net in Wiske-townquote:Op woensdag 24 juni 2026 13:52 schreef borisz het volgende:
Anderhalf uur Ashtanga yoga gedaan. Mn sportschool zit deels in de kelder. En daar is het lekker koel. Dus goed uit te houden.
Daarna naar nieuwe viswinkel in mn winkelcentrum. Dat laten we maar weer voor wat het is.
Ik ga wel weer naar de Dolfijn op de Botermarkt (vis uit IJmuiden) en mis ook mn Volendamse kraam om de hoek. Maar ja geen opvolging.
Degene die ik uitzocht waren wel van zelfde merk maar niet in de salequote:Op woensdag 24 juni 2026 11:26 schreef Blues het volgende:
Ik wil vandaag naar IJ. voor slipper/instappers. Mijn havaianas lopen ook voor thuis gewoon niet meer lekker met iets tussen de tenen en ik zag deze. https://www.scapino.nl/p/(...)antraciet-022898251/
Madammen met een bontjasquote:Op woensdag 24 juni 2026 14:23 schreef Candaasje het volgende:
Vinny ligt hier op z’n fleece-snuffelmat te slapen…. Dat konijn spoort niet hoor.
Ik weet niet of hij zich misschien anders identificeertquote:Op woensdag 24 juni 2026 15:11 schreef Blues het volgende:
[..]
Madammen met een bontjas
Oh nee Vinny zal een jongen zijn?
airco op het werk?quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:49 schreef fietsie het volgende:
OK, ik heb m'n besluit genomen: ik werk vrijdag de hele dag.
Van 7:30 - 18:30 ofzo.
Mijn werkplek is een heerlijk 2 persoonskantoor, 21.5 graden, uitzicht de stad in, koffie & soep, een zit-sta bureau en een fijne collega tegenover me. Ook nu het 32,2 buiten is hier, nog steeds dikke prima.quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:53 schreef Barreltje het volgende:
[..]
airco op het werk?![]()
hier bleek het allemaal een kleine sisser, dus bombarie om niks eigenlijk![]()
verder was het 1:1 rondje prima, maar wel warm als je weer terug komt.. dat zweet komt altijd later
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |