Dat zou zo maar kunnen. Ik vond het er al klaproosachtig uitzien.quote:
Lagen er op Zandvoort ook heel veel.quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:05 schreef Blues het volgende:
[..]
Eergisteravond in Bdaal a/z lagen er een heleboel! Ook van die paarsche
Dat sobersoquote:Op donderdag 25 juni 2026 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heh getverDat soort dingen went nooit
De foto is niet scherp genoeg om het goed te kunnen zien; maar het zou boekweit kunnen zijn.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat zou zo maar kunnen. Ik vond het er al klaproosachtig uitzien.
Margriet is het niet, het is landbouwgrond. Men doet doorgaans niet aan bloemen hier. Deze akker ligt het dichtst bij mijn huis. Ik zie sinds dit jaar ook flinke wilde bloemenstroken er langs. En heb de spuitmachine ook al een tijdje niet gezien. Hopelijk is deze boer de moderne tijd in gestapt
Op Walcheren zijn bloempluk randen langs de akkers.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 06:23 schreef sigme het volgende:
[..]
De foto is niet scherp genoeg om het goed te kunnen zien; maar het zou boekweit kunnen zijn.
De landbouwgrond hier is de afgelopen 10 jaar steeds meer bloemen geworden; daarvoor mocht(!) dat hier niet. Dat is de reden waarom het *niet* verbouwd wordt...
De foto is genomen vanuit de auto, vandaar.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 06:23 schreef sigme het volgende:
[..]
De foto is niet scherp genoeg om het goed te kunnen zien; maar het zou boekweit kunnen zijn.
De landbouwgrond hier is de afgelopen 10 jaar steeds meer bloemen geworden; daarvoor mocht(!) dat hier niet. Dat is de reden waarom het *niet* verbouwd wordt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |