abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 juni 2026 @ 17:29:29 #181
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_221146627
Wij gaan vannacht denk ik buiten slapen.
Hebben nog een klamboe die kan onder de overkapping wel opgehangen worden.
pi_221146633
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:17 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Vannacht dus maar slapen in de woonkamer?
Nee hoor, in de slaapkamer heb ik een plafondventilator. Op de laagste stand is die heel fijn, in de hoogste waai ik m’n bed uit :o
We have far more in common than that which devides us..
pi_221146636
Mijn man heeft weer besloten te gaan brouwen dus hier komen er nog een paar graden bij. Achja zit er echt nog een verschil tussen 28 of 30 graden binnen. Maandag wordt alles weer beter.
pi_221146640
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:30 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Nee hoor, in de slaapkamer heb ik een plafondventilator. Op de laagste stand is die heel fijn, in de hoogste waai ik m’n bed uit :o
Dat klinkt wel fijn :)
pi_221146700
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:01 schreef AnneX het volgende:

[..]
RIP.
Je lurkt nog wel eens😉
Mijn oog viel op een notificatie :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 25 juni 2026 @ 17:41:13 #186
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_221146704
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:30 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Dat klinkt wel fijn :)
Das nog wel een aanrader met de hitte bij jou!
Wij hebben er sinds dit jaar ook een, echt heel fijn en niet duur.
pi_221146747
@Yinny kittens O+

Leuke stoelen @AnneX Ik zou zeker airco doen. Wordt alleen maar warmer denk ik.

Ik ben net thuis, in de slaapkamer staat hij te loeien en ik denk dat ik daar dadelijk heen verhuis. Warmte is echt niet leuk meer en we moeten nog een paar dagen.

Vrijwilligerswerk vroeg of iemand van het bestuur het paardrij seizoen mee kwam afsluiten (geen rit, maar paarden douchen). Ik pas.
Ga zondag toch maar naar het zwembad (vol krijskindjes want het is vrij zwemmen) om een bestuursgedoetje in de kiem te smoren.
Toen werd zaterdag mijn uitslaapdag. Maar inmiddels een week zo'n last van mijn elleboog dat ik mijn allereerste fysio afspraak (voor mezelf dan) heb gemaakt. Om 9.30 uur. Maar ach, uitslapen lukt nu toch niet.

Eerst werkdag morgen maar overleven, pffff.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_221146754
Intussen lag kater net weer op de tuintegels te grillen. En nu op schoot :')
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_221146757
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:41 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Das nog wel een aanrader met de hitte bij jou!
Wij hebben er sinds dit jaar ook een, echt heel fijn en niet duur.
Ik geloof dat ze heel fijn zijn :Y maar ik slaap eigenlijk overal doorheen. Doe nu ook dutje op het heetst van de dag in onze slaapkamer.
We moeten eigenlijk gewoon sparen voor een airco....
pi_221146773
Wij deden een plons in het buitenbad hier in t durp, was heerlijk. Wel een tikkie druk, maar dat hadden we natuurlijk wel verwacht O+
(Ligt ook mooi in een kom en eromheen gras met redelijk veel bomen die voor schaduw zorgen)

Nu even eten maken (we hebben nog een kamado- pizza van gisteren. ) en daarna naar C. z’n ouders. Verlate vaderdag en ze gaan weer twee weekjes weg, dat voelt geloof ik vooral voor C z’n moeder als een eeuwigheid dat je je kind niet ziet :P
  donderdag 25 juni 2026 @ 17:59:35 #191
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_221146826
Decennialang kregen kinderen te horen hun bord leeg te eten voor mooi weer. 2026: hittegolf en kinderen met overgewicht
😂😂😂
pi_221146878
@Tele6 hmm dat klinkt goed. Hebben jullie ze al lang? En ik zie ze op ikea site voor ¤9.99, of kijk ik dan bij de verkeerde :D . Ik vind het op de site van ikea niet bijster helder of je er nou wel of niet iets extra bij nodig hebt of direct aan wifi/een app kan. Wil je 't eens bij B navragen? Heeft natuurlijk geen haast, voor maandag ga ik sowieso niet naar een ikea ;)

@AnneX voor mij is t om ook vanaf elders te kunnen zien hoe warm het in huis is, met name ivm de katten. Ik wil ze liefst beetje in de gaten kunnen houden als het warm is, zeker als ik niet goed kan inschatten hoé warm het is, en ik maak nu soms keuzes om dingen niet te doen om thuis te zijn daarvoor (nu in het algemeen, niet nu vandaag, nu wil ik sowieso nergens heen haha). Als ik vanaf elders kan zien dat het binnen nog best acceptabele temperatuur is, dan kan ik daarin soms andere beslissingen in maken :). Of bv afhankelijk van de temperatuur wel of niet buren vragen even bij ze te kijken in de middag. En daarnaast ook gewoon interessant, maar dat is niet per se een functie ;)
pi_221146918
Duidelijk dan, vlindertje.
Natuurlijk heeft een ieder zijn/haar overwegingen. Nu was ik benieuwd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 18:18:02 #194
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221146957
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:12 schreef AnneX het volgende:
Duidelijk dan, vlindertje.
Natuurlijk heeft een ieder zijn/haar overwegingen. Nu was ik benieuwd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meten is fouten maken zei een leraar met en regeltechniek ooit tegen me.

Meest memorabele is volgende:
"Jongens, wat ik nu ga doen heb ik ooit in een cursus pedagogiek geleerd. Als je iets geks doet vergeet men het nooit"
*Gaat op tafel staan*
"ER GAAT GEEN STROOM DOOR DE OPAMP"

Mooie kerel ook Kees. Pakte regelmatig een feestje mee en was voorzitter van de Wageningse regenboogclub. Benieuwd of ie nog leeft, erg gezond leefde hij niet.

Edit: geen rouwadvertentie gevonden, wel een interview
https://biplus.nl/biplus-icoon-kees-van-asselt/

[ Bericht 8% gewijzigd door derLudolf op 25-06-2026 18:39:33 ]
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_221146963
Katten hebben het niet te snel warm. Elin (en katten daarvoor) ging in bloedhitte in de zon op het balkon liggen. (Alle drie ook donkere katten) Nika, lichtgrijs niet, die zocht redelijk snel de schaduw op
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 juni 2026 @ 18:54:07 #196
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221147254
In mn slaapkamer is het lekker koel. :)
Zo maar eens kwallen tellen op Zandvoort.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_221147392
Buh -O-

SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door Cat-astrophe op 25-06-2026 19:59:54 ]
pi_221147399
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
Buh -O-

SPOILER
He wat naar. En confronterend.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_221147426
Wij ontdekten afgelopen nacht dat we geen stroom meer hadden. Vanochtend was die nog niet magisch teruggekeerd en bleek de storing niet enkel ons gebouw op dit erf. Ik stond om 5u op, beetje te vroeg om de buren te vragen of zij nog stroom hadden. Maar die stonden om 8u hier aan het hek bij liefste, informeren hoe het met onze stroom stond :D

Het heeft tot vanmiddag 2u geduurd voordat de stroom weer goed terug was (tussentijds wel half terug geweest, met 100V, ook niet best voor de apparatuur), en de Enexisknul vond het spannend of z'n reparatie de nacht ging overleven.

Gelukkig ben ik niet afhankelijk van een airco om het hier een beetje leefbaar te houden..
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_221147530
quote:
15s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:13 schreef sigme het volgende:

[..]
He wat naar. En confronterend.
Net gebeurd, jonge collega dus die was wel even ondersteboven. Aangeboden even te bellen maar het ging wel weer. Gelukkig mensen aan het werk die wat konden overnemen zodat zij even kon bijkomen.

Ik had al wat meer jaar ervaring toen ik mijn eerste vond en dat heeft me toen wel bezig gehouden. Ook al was dat een 'goede' dood.
pi_221147540
Wat een rot ervaring voor je collega @Cat-astrophe
pi_221147648
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:18 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Meten is fouten maken zei een leraar met en regeltechniek ooit tegen me.

Meest memorabele is volgende:
"Jongens, wat ik nu ga doen heb ik ooit in een cursus pedagogiek geleerd. Als je iets geks doet vergeet men het nooit"
*Gaat op tafel staan*
"ER GAAT GEEN STROOM DOOR DE OPAMP"

Mooie kerel ook Kees. Pakte regelmatig een feestje mee en was voorzitter van de Wageningse regenboogclub. Benieuwd of ie nog leeft, erg gezond leefde hij niet.

Edit: geen rouwadvertentie gevonden, wel een interview
https://biplus.nl/biplus-icoon-kees-van-asselt/
Zo’n leraar - hoofd T.D. - hadden wij ook tijdens een beroepsopleiding in het ziekenhuis: heel overdreven met één hand boven zijn hoofd zwaaien en luid roepen: Zusters! Denk eraan: nooit een snoer opgerold in de katrol laten!
En nog: iedere keer dat ik het snoer van de stofzuiger bijv. uittrek hoor ik de echo nog.
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:40:52 #203
63722 z80
I fink you freaky
pi_221147654
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:05 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Tele6 hmm dat klinkt goed. Hebben jullie ze al lang? En ik zie ze op ikea site voor ¤9.99, of kijk ik dan bij de verkeerde :D . Ik vind het op de site van ikea niet bijster helder of je er nou wel of niet iets extra bij nodig hebt of direct aan wifi/een app kan. Wil je 't eens bij B navragen? Heeft natuurlijk geen haast, voor maandag ga ik sowieso niet naar een ikea ;)

@:AnneX voor mij is t om ook vanaf elders te kunnen zien hoe warm het in huis is, met name ivm de katten. Ik wil ze liefst beetje in de gaten kunnen houden als het warm is, zeker als ik niet goed kan inschatten hoé warm het is, en ik maak nu soms keuzes om dingen niet te doen om thuis te zijn daarvoor (nu in het algemeen, niet nu vandaag, nu wil ik sowieso nergens heen haha). Als ik vanaf elders kan zien dat het binnen nog best acceptabele temperatuur is, dan kan ik daarin soms andere beslissingen in maken :). Of bv afhankelijk van de temperatuur wel of niet buren vragen even bij ze te kijken in de middag. En daarnaast ook gewoon interessant, maar dat is niet per se een functie ;)
Even bij ome ali kijken en zoeken op: tuya wifi temperature
Alles dat tuya ondersteund werkt ook in de app van de action.
En de action garandeert dat de data binnen de eu blijft.

ps
ook rookmelders en koolmonoxide melders zij er te koop. Deze werken ook zonder verbonden te zijn.
Maar met verbinding krijg je een melding als er iets is.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_221147712
Over airco's: dit filmpje legt goed het verschil uit tussen een mobiele airco en split-unit :
Bekijk deze YouTube-video
pi_221147718
Ach @Cat-astrophe, wat verdrietig. Gecondoleerd :* en hopelijk is er wat nazorg voor collega.
pi_221147724
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
Buh -O-

SPOILER
Wat ongelooflijk naar! voor de collega.
Is er vanuit de organisatie dan ook nazorg? Of moeten jullie dat collegiaal doen?
pi_221147726
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:40 schreef z80 het volgende:

[..]
Even bij ome ali kijken en zoeken op: tuya wifi temperature
Alles dat tuya ondersteund werkt ook in de app van de action.
En de action garandeert dat de data binnen de eu blijft.

ps
ook rookmelders en koolmonoxide melders zij er te koop. Deze werken ook zonder verbonden te zijn.
Maar met verbinding krijg je een melding als er iets is.
Dank voor de tip!
Ik had wel op Amazon gekeken, maar niet op ali. Ik heb de tuya app, Smart Life app en lsc app, dus daarmee komt het dan wel goed.
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:48:57 #208
63722 z80
I fink you freaky
pi_221147730
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:16 schreef sigme het volgende:
Wij ontdekten afgelopen nacht dat we geen stroom meer hadden. Vanochtend was die nog niet magisch teruggekeerd en bleek de storing niet enkel ons gebouw op dit erf. Ik stond om 5u op, beetje te vroeg om de buren te vragen of zij nog stroom hadden. Maar die stonden om 8u hier aan het hek bij liefste, informeren hoe het met onze stroom stond :D

Het heeft tot vanmiddag 2u geduurd voordat de stroom weer goed terug was (tussentijds wel half terug geweest, met 100V, ook niet best voor de apparatuur), en de Enexisknul vond het spannend of z'n reparatie de nacht ging overleven.

Gelukkig ben ik niet afhankelijk van een airco om het hier een beetje leefbaar te houden..
100V, wel een gekke spanning. Maar wel eentje waar de meeste apparatuur geen last van heeft. De meeste elektronica is inmiddels gemaakt voor 110V tot 230V (+- 10%) Hooguit dat schakelende voedingen gaan staan fluiten. Wissel of gelijk maakt ook niet veel uit. Enkel voor transformatoren en motoren. Maar dan klapt de zekering er uit.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_221147794
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:48 schreef AnneX het volgende:

[..]
Wat ongelooflijk naar! voor de collega.
Is er vanuit de organisatie dan ook nazorg? Of moeten jullie dat collegiaal doen?
Het zal een combi zijn.
Collega's kunnen een luisterend oor bieden, manager zal ook wel contact opnemen en indien nodig zijn er vertrouwenspersonen.
Het is een onderdeel van het werk en we weten dat het kan voorkomen, dus na de eerste schrik zal het ook bij haar vast afzakken en opgeslagen worden onder het kopje 'levens- en werkervaring'.
pi_221147827
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:54 schreef AnneX het volgende:
En de stoelen zijn gearriveerd w/
Met een grote dhl vrachtwagen, die de weg blokkeerde.
De man was blij met het kouwe blikje cola. De tip kreeg hij niet, want MnX heeft zij zelf per stuk de trap op gesjouwd. Twee in een doos was té zwaar.
SPOILER
Oh die! Die zijn superleuk O+ O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')