Zo’n leraar - hoofd T.D. - hadden wij ook tijdens een beroepsopleiding in het ziekenhuis: heel overdreven met één hand boven zijn hoofd zwaaien en luid roepen: Zusters! Denk eraan: nooit een snoer opgerold in de katrol laten!quote:Op donderdag 25 juni 2026 18:18 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Meten is fouten maken zei een leraar met en regeltechniek ooit tegen me.
Meest memorabele is volgende:
"Jongens, wat ik nu ga doen heb ik ooit in een cursus pedagogiek geleerd. Als je iets geks doet vergeet men het nooit"
*Gaat op tafel staan*
"ER GAAT GEEN STROOM DOOR DE OPAMP"
Mooie kerel ook Kees. Pakte regelmatig een feestje mee en was voorzitter van de Wageningse regenboogclub. Benieuwd of ie nog leeft, erg gezond leefde hij niet.
Edit: geen rouwadvertentie gevonden, wel een interview
https://biplus.nl/biplus-icoon-kees-van-asselt/
Even bij ome ali kijken en zoeken op: tuya wifi temperaturequote:Op donderdag 25 juni 2026 18:05 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Tele6 hmm dat klinkt goed. Hebben jullie ze al lang? En ik zie ze op ikea site voor ¤9.99, of kijk ik dan bij de verkeerde. Ik vind het op de site van ikea niet bijster helder of je er nou wel of niet iets extra bij nodig hebt of direct aan wifi/een app kan. Wil je 't eens bij B navragen? Heeft natuurlijk geen haast, voor maandag ga ik sowieso niet naar een ikea
@:AnneX voor mij is t om ook vanaf elders te kunnen zien hoe warm het in huis is, met name ivm de katten. Ik wil ze liefst beetje in de gaten kunnen houden als het warm is, zeker als ik niet goed kan inschatten hoé warm het is, en ik maak nu soms keuzes om dingen niet te doen om thuis te zijn daarvoor (nu in het algemeen, niet nu vandaag, nu wil ik sowieso nergens heen haha). Als ik vanaf elders kan zien dat het binnen nog best acceptabele temperatuur is, dan kan ik daarin soms andere beslissingen in maken. Of bv afhankelijk van de temperatuur wel of niet buren vragen even bij ze te kijken in de middag. En daarnaast ook gewoon interessant, maar dat is niet per se een functie
quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
Buh
Wat ongelooflijk naar! voor de collega.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is er vanuit de organisatie dan ook nazorg? Of moeten jullie dat collegiaal doen?
Dank voor de tip!quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:40 schreef z80 het volgende:
[..]
Even bij ome ali kijken en zoeken op: tuya wifi temperature
Alles dat tuya ondersteund werkt ook in de app van de action.
En de action garandeert dat de data binnen de eu blijft.
ps
ook rookmelders en koolmonoxide melders zij er te koop. Deze werken ook zonder verbonden te zijn.
Maar met verbinding krijg je een melding als er iets is.
100V, wel een gekke spanning. Maar wel eentje waar de meeste apparatuur geen last van heeft. De meeste elektronica is inmiddels gemaakt voor 110V tot 230V (+- 10%) Hooguit dat schakelende voedingen gaan staan fluiten. Wissel of gelijk maakt ook niet veel uit. Enkel voor transformatoren en motoren. Maar dan klapt de zekering er uit.quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:16 schreef sigme het volgende:
Wij ontdekten afgelopen nacht dat we geen stroom meer hadden. Vanochtend was die nog niet magisch teruggekeerd en bleek de storing niet enkel ons gebouw op dit erf. Ik stond om 5u op, beetje te vroeg om de buren te vragen of zij nog stroom hadden. Maar die stonden om 8u hier aan het hek bij liefste, informeren hoe het met onze stroom stond
Het heeft tot vanmiddag 2u geduurd voordat de stroom weer goed terug was (tussentijds wel half terug geweest, met 100V, ook niet best voor de apparatuur), en de Enexisknul vond het spannend of z'n reparatie de nacht ging overleven.
Gelukkig ben ik niet afhankelijk van een airco om het hier een beetje leefbaar te houden..
Het zal een combi zijn.quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:48 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat ongelooflijk naar! voor de collega.
Is er vanuit de organisatie dan ook nazorg? Of moeten jullie dat collegiaal doen?
quote:Op donderdag 25 juni 2026 16:54 schreef AnneX het volgende:
En de stoelen zijn gearriveerd![]()
Met een grote dhl vrachtwagen, die de weg blokkeerde.
De man was blij met het kouwe blikje cola. De tip kreeg hij niet, want MnX heeft zij zelf per stuk de trap op gesjouwd. Twee in een doos was té zwaar.Oh die! Die zijn superleukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Eergisteravond in Bdaal a/z lagen er een heleboel! Ook van die paarschequote:Op donderdag 25 juni 2026 18:54 schreef borisz het volgende:
In mn slaapkamer is het lekker koel.![]()
Zo maar eens kwallen tellen op Zandvoort.
Dat is het vooral, die eerste schrik. Naar hoorquote:Op donderdag 25 juni 2026 19:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Het zal een combi zijn.
Collega's kunnen een luisterend oor bieden, manager zal ook wel contact opnemen en indien nodig zijn er vertrouwenspersonen.
Het is een onderdeel van het werk en we weten dat het kan voorkomen, dus na de eerste schrik zal het ook bij haar vast afzakken en opgeslagen worden onder het kopje 'levens- en werkervaring'.
Oh, kan ook wel 110 geweest zijn.quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:48 schreef z80 het volgende:
[..]
100V, wel een gekke spanning. Maar wel eentje waar de meeste apparatuur geen last van heeft. De meeste elektronica is inmiddels gemaakt voor 110V tot 230V (+- 10%) Hooguit dat schakelende voedingen gaan staan fluiten. Wissel of gelijk maakt ook niet veel uit. Enkel voor transformatoren en motoren. Maar dan klapt de zekering er uit.
quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
Buh
Heh getverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat soort dingen went nooit
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Het zijn die van 10 euro, ik zal wel scheel gekeken hebben.quote:Op donderdag 25 juni 2026 18:05 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Tele6 hmm dat klinkt goed. Hebben jullie ze al lang? En ik zie ze op ikea site voor ¤9.99, of kijk ik dan bij de verkeerde. Ik vind het op de site van ikea niet bijster helder of je er nou wel of niet iets extra bij nodig hebt of direct aan wifi/een app kan. Wil je 't eens bij B navragen? Heeft natuurlijk geen haast, voor maandag ga ik sowieso niet naar een ikea
@:AnneX voor mij is t om ook vanaf elders te kunnen zien hoe warm het in huis is, met name ivm de katten. Ik wil ze liefst beetje in de gaten kunnen houden als het warm is, zeker als ik niet goed kan inschatten hoé warm het is, en ik maak nu soms keuzes om dingen niet te doen om thuis te zijn daarvoor (nu in het algemeen, niet nu vandaag, nu wil ik sowieso nergens heen haha). Als ik vanaf elders kan zien dat het binnen nog best acceptabele temperatuur is, dan kan ik daarin soms andere beslissingen in maken. Of bv afhankelijk van de temperatuur wel of niet buren vragen even bij ze te kijken in de middag. En daarnaast ook gewoon interessant, maar dat is niet per se een functie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
😂 had ik met de chocolade en de hagelslag. Staat nu in de koelkast.quote:Op donderdag 25 juni 2026 21:48 schreef Vanyel het volgende:
30,5 aangetikt en gelijk een nieuwe ervaring. Mijn santen was vloeibaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |