RIP.quote:Op donderdag 25 juni 2026 17:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik noem ze nog steeds gebakjesNou ja, gebakje....een van de twee is niet meer
Morgen wel werken in de foyer, die ligt aan de schaduwkant van het theater.quote:Op donderdag 25 juni 2026 17:01 schreef PdeHoog het volgende:
En hier ook aan het werk in de airco in korte broek en polo...thuis...want op kantoor was het gister niet te doen in spijkerbroek en overhemd
De airco staat al de hele dag te draaien. Lang leve de zonnepanelen
Vannacht dus maar slapen in de woonkamer?quote:Op donderdag 25 juni 2026 17:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Het verschil hier huis tussen huiskamer/keuken (airco) en gang/slaapkamers is enorm
Nee hoor, in de slaapkamer heb ik een plafondventilator. Op de laagste stand is die heel fijn, in de hoogste waai ik m’n bed uitquote:Op donderdag 25 juni 2026 17:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vannacht dus maar slapen in de woonkamer?
Dat klinkt wel fijnquote:Op donderdag 25 juni 2026 17:30 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nee hoor, in de slaapkamer heb ik een plafondventilator. Op de laagste stand is die heel fijn, in de hoogste waai ik m’n bed uit
Mijn oog viel op een notificatiequote:
Das nog wel een aanrader met de hitte bij jou!quote:
Ik geloof dat ze heel fijn zijnquote:Op donderdag 25 juni 2026 17:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Das nog wel een aanrader met de hitte bij jou!
Wij hebben er sinds dit jaar ook een, echt heel fijn en niet duur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 juni 2026 18:12 schreef AnneX het volgende:
Duidelijk dan, vlindertje.
Natuurlijk heeft een ieder zijn/haar overwegingen. Nu was ik benieuwd.Meten is fouten maken zei een leraar met en regeltechniek ooit tegen me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meest memorabele is volgende:
"Jongens, wat ik nu ga doen heb ik ooit in een cursus pedagogiek geleerd. Als je iets geks doet vergeet men het nooit"
*Gaat op tafel staan*
"ER GAAT GEEN STROOM DOOR DE OPAMP"
Mooie kerel ook Kees. Pakte regelmatig een feestje mee en was voorzitter van de Wageningse regenboogclub. Benieuwd of ie nog leeft, erg gezond leefde hij niet.
Edit: geen rouwadvertentie gevonden, wel een interview
https://biplus.nl/biplus-icoon-kees-van-asselt/
[ Bericht 8% gewijzigd door derLudolf op 25-06-2026 18:39:33 ]Kranplätze müssen verdichtet sein
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Cat-astrophe op 25-06-2026 19:59:54 ]Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
Buh
He wat naar. En confronterend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Net gebeurd, jonge collega dus die was wel even ondersteboven. Aangeboden even te bellen maar het ging wel weer. Gelukkig mensen aan het werk die wat konden overnemen zodat zij even kon bijkomen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |