Sterktequote:Op woensdag 24 juni 2026 07:15 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Meh,
Auto naar de garage, krijg ik waarschijnlijk weer een gebakje mee, zonder AC wellicht
Die is heel jong. Zeker met deze warmte ook nog extra zwaar voor zo’n kleintje. Mocht je hem/haar weer zien, zo alleen op pad, dan zou ik hem proberen te vangen. Al is het maar omdat als zo’n zwervertje wel opgroeit buiten, dit het zwerfkatten probleem in stand houdt. (Voordat hij/zij een jaar oud is zal hij/zij of wellicht al vader zijn, of al veel te vroeg drachtig raken.) Wilde jij niet nog een kat?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:53 schreef derLudolf het volgende:
Ik hoorde iets piepen bij/naast een pallet boomstammen die ik nog niet heb gekloofd. Gekeken, zag niets. Later hoorde ik weer iets, nog beter gekeken, wat blokken verschoven. Een jong katje.
Hij/zij was direct verdwenen en hoor ook niets meer. Maar in de buurtapp gezet, daar was vorige week ook iemand die een jonge kat zag die qua leeftijd en kleur er wel op leek.
[ afbeelding ]
Kreeg een SUV met meequote:Op woensdag 24 juni 2026 07:15 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Meh,
Auto naar de garage, krijg ik waarschijnlijk weer een gebakje mee, zonder AC wellicht
Nee 4 jaar, dit is net op een punt waar twee planken samen komen (en echt op het zuiden). Het is ook donkergroen, dus dat alles is natuurlijk niet zo’n fijne combinatiequote:Op woensdag 24 juni 2026 09:04 schreef AnneX het volgende:
@:Candaasje de verf droogt al terwijl de kwast van pot naar windveer gaat.
Dat houdt nog wel even tot beter schilderweer.
Hoe lang zit het erop eigenlijk?
Wonen jullie er al weer 5 jaar?
Eerste associatie was de poes van @PdeHoog Die noemde zijn katten gebakjes.quote:
Gisteren las ik over deze jongen:quote:Op woensdag 24 juni 2026 09:07 schreef Clubsoda het volgende:
Ik hoop van harte dat het volgende week echt iets koeler wordt. De grote heeft toetsweek en dat is al ingewikkeld genoeg zonder dat het snoeiheet is. Hij heeft wel ein-de-lijk de obligate spijkerbroek verruild voor een dunnen linnen broek/levenmeteenpuber.
Ik ken meerdere zulke jongens, grappig genoeg. Ook een meisje. Toen ie 10 was droeg de mijne trouwens ook korte broeken.quote:Op woensdag 24 juni 2026 11:09 schreef Blues het volgende:
[..]
Gisteren las ik over deze jongen:
https://www.volkskrant.nl(...)met-school~bd51dd8d/
of https://archive.ph/w7oys
Spannendquote:Op woensdag 24 juni 2026 11:20 schreef Barreltje het volgende:
verder is er hier iets aan de gang, want we krijgen zometeen "informatie" lekker vaag mailtje..
maar managers zijn er een beetje druk mee geloof ik..
quote:Op woensdag 24 juni 2026 11:31 schreef gcjoel het volgende:
Teenslippers zitten ook gewoon echt niet lekker.
Ik loop thuis gewoon op crocs![]()
Liefst glittercrocs maar de glitters werden te snel stoffig en dof door de plattelands grindpaden hier.
Dus nu heb ik glittercrocs in de camper![]()
Ja, maar geen rooie. Zal eens bakkie voer kopen, mocht ik hem zien zal ik de vangkooi even zetten.quote:Op woensdag 24 juni 2026 08:25 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Die is heel jong. Zeker met deze warmte ook nog extra zwaar voor zo’n kleintje. Mocht je hem/haar weer zien, zo alleen op pad, dan zou ik hem proberen te vangen. Al is het maar omdat als zo’n zwervertje wel opgroeit buiten, dit het zwerfkatten probleem in stand houdt. (Voordat hij/zij een jaar oud is zal hij/zij of wellicht al vader zijn, of al veel te vroeg drachtig raken.) Wilde jij niet nog een kat?
Niet zo kieskeurig, wat Kaatje al zei: cat distribution systemquote:Op woensdag 24 juni 2026 12:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja, maar geen rooie. Zal eens bakkie voer kopen, mocht ik hem zien zal ik de vangkooi even zetten.
Overspuitenquote:Op woensdag 24 juni 2026 12:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja, maar geen rooie. Zal eens bakkie voer kopen, mocht ik hem zien zal ik de vangkooi even zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |