Precies een uur of net iets minder?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 17:46 schreef borisz het volgende:
Zo. Thuis.
Met een uur vertraging uiteindelijk.
+52 bij DB uiteindelijk...quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Precies een uur of net iets minder?
Indien 60 minuten of meer, gefeliciteerd![]()
https://www.bahn.de/service/informationen-buchung/fahrgastrechte
Als cat hou je toch van vis??quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
Utrecht is (iets) minder warm dan het zuiden.
Ritje OV fiets beviel prima. Wel de eerste keer dat ik de laatste OV fiets voor mijn neus weg zag rijden. Gelukkig heeft Utrecht centraal drie stallingen.
Je telefoon opnieuw opstarten omdat maps het niet lekker doet.. niet handig als je de pincode van je nieuwe provider bent vergeten. En hem écht wel in drie pogingen denkt te achterhalen. Stond ik daar om 9 uur in de ochtend met een geblokkeerde foon![]()
En pas daarna bedacht ik dat mijn werktelefoon natuurlijk ook maps heeft, die ik meteen had kunnen gebruiken. Wel rustig zo, zonder privé bereikbaarheid.
Wel jammer van mijn 1e klas kaartje wat ik voor 2,50 had bijgekocht en nu niet voor de terugweg kon gebruiken. Want werkfoon vrat zowel mijn mail als de NS app niet. Maar hey, nu zat ik wel tegenover iemand die in de trein nieuwe haring ging eten
Maar deze was niet voor mijquote:
Geen idee, ik zie vaker een haas in m'n tuin dan een kat.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dat is een jonkieAls die een baas heeft nog te jong om alleen op pad te gaan.
Veel boerderijkatten in jouw buurt?
Spontane dingen zijn wel lastig bij jullie zegquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:04 schreef Tele6 het volgende:
Ik had om 19:00 op de sportclub willen zijn maar een vergadering liep uit en daarna had ik geen tempo omdat ik chagrijnig was en nu weet ik niet meer wat ik met de rest van m'n avond moet, en B is ook chagrijnig want die had verwacht dat ik de deur uit zou zijn en nu zit ik hier
Mooie oogst. Ik zit ook weer aan een kleine kilo sinds zondag.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:29 schreef derLudolf het volgende:
Even rondje door de tuin. Kruisbessen zijn niet 100% rijp maar dat is voor jam niet erg en sommige waren verbrand door de zon, dus ter voorkoming maar geplukt.
[ afbeelding ]
Als ik één ding geleerd heb in werken met promovendi is het dat het pad niet over rozen gaat.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:04 schreef Tele6 het volgende:
Ik had om 19:00 op de sportclub willen zijn maar een vergadering liep uit en daarna had ik geen tempo omdat ik chagrijnig was en nu weet ik niet meer wat ik met de rest van m'n avond moet, en B is ook chagrijnig want die had verwacht dat ik de deur uit zou zijn en nu zit ik hier
Oh kak.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:29 schreef derLudolf het volgende:
Even rondje door de tuin. Kruisbessen zijn niet 100% rijp maar dat is voor jam niet erg en sommige waren verbrand door de zon, dus ter voorkoming maar geplukt.
[ afbeelding ]
WHUTquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:35 schreef Blues het volgende:
Net 30 minuten samen (!!!) aan zee gelopen![]()
Ook het weer naar boven klauteren gaf geen pijn aan bij g.
Ik liep gewoon met zo'n WHUTgevoel achter hem aan. Toen ie boven was riep ie TADAAAA
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |