Voor personeel natuurlijk, wat fysiek inspannend werk in de hitte moet doenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:07 schreef AnneX het volgende:
Één perenijsje en een kan water met 25 ijsklonten, die binnen 5 minuten waren gesmolten 😂
Ondanks de airco is het benauwd. Er worden ventilatoren aangeschaft![]()
@:Cat-astrophe zijn de koelvesten voor de cliënten? Of voor de vpk’s?
Wat een gelukkie voor poes, het oog en voor jou! Vlinder. Z
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
Weekend!
Ik hoorde vanmorgen om 6.15 uur dat er koelvesten waren gearriveerd. Meteen in de auto gesprongen en eentje opgehaald. Deed minder dan verwacht, maar deed wel iets in de warme huizen.
Het is vooral zo sneu voor onze cliënten met dementie. Die denken er niet aan om tijdig alles open cq dicht te zetten
In deze hoek van Nederland was het niet bepaald rustig op de weg. Noord en zuidelijke richting was goed druk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op kantoor nog collega van gisteren gesproken, kon die ook even haar verhaal kwijt. En TWEE waterijsje gegeten![]()
Met leidinggevende afgesproken dat ik ruim 20% minder ga werken
Gaat hard met de percentages als je van 7 naar 5 uur gaatBouw ik geen minuren meer op die ik niet kan inhalen ivm opplussen bij andere wg.
Rustig op de weg én bij de Belgische tankstations.
Nu wel vergeten maatje zijn verjaardagstaarten in de brievenbus te doen maar daarvoor ga ik vanmiddag de deur niet meer uit. Ik rijd vanavond wel langs voor de repetitie. Met aircoGo away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Geen idee, drom vraag ik het…lease bijv. is een optie.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Voor personeel natuurlijk, wat fysiek inspannend werk in de hitte moet doen![]()
Hoe zag je het voor je? Dat de organisatie met gulle hand vesten á 100 euro per stuk aan clienten gaan uitdelen
Wat heeft deze toevoeging voor nut?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:23 schreef AnneX het volgende:
[..]
( en 40 kg overgewicht in strakke kleding)
Ah ik was te langzaam, ik geef de temperatuur de schuldquote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:26 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik vind die toevoeging tussen haakjes wat onaardig en onnodig, maar misschien begrijp ik verkeerd hoe je hem bedoelt. Het perenijsje aanbieden wel heel aardig!
Je krijgt het al benauwd als je naar haar kijkt. Zij zit in de schaduw op een taxi te wachten.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:26 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik vind die toevoeging tussen haakjes wat onaardig en onnodig, maar misschien begrijp ik verkeerd hoe je hem bedoelt. Het perenijsje aanbieden wel heel aardig!
Niet echt logisch dat zorgmedewerkers dan met een kofferbak vol vesten gaan sjouwen en het papierwerk afhandelen. Daar zijn andere organisaties en afdelingen voorquote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:23 schreef AnneX het volgende:
[..]
Geen idee, drom vraag ik het…lease bijv. is een optie.
Zojuist een puffende voorbijganger met rugzak, boodschappentas, 2 krukken en kniebrace een perenijsje aangeboden. ( en 40 kg overgewicht in strakke kleding) . Zij was blij ermee.
Dat was toch wel bekendquote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:01 schreef Sarabi het volgende:
Ruim 38 graden hier en de buren hebben hun tuindeur wagenwijd open, dan ben je toch niet goed wijs.....
Pak morgen dan ook even de oude woning van Krupp mee, villa Hügel. Met de omliggende tuinen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:22 schreef derLudolf het volgende:
Dat ze niet goed waren wist je toch al?
Nog steeds 25,5°C hier, het is niet warmer geworden dus. De pomp staat weer aan. Gisterenavond is het hooi dan op het weiland er omheen lag geperst dus direct water er op. Hier had ik mee gewacht zodat er geen water op het "hooiandus" kwam.
Nu even met een bakje koude frambozen en een glas koude cola onder de bomen. Zo de regenmeter ()/buitenthermometer ophangen. Daarna zal de was ook wel klaar zijn. Misschien later vanavond nog even rondje fietsen.
Morgen in de loop van de dag met de trein naar Essen. Zondag heb ik een foto rondleiding over de Kokerei aldaar waarbij je op plekken komt door normaal afgesloten zijn.
Ik las REGENquote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:22 schreef derLudolf het volgende:
Dat ze niet goed waren wist je toch al?
Nog steeds 25,5°C hier, het is niet warmer geworden dus. De pomp staat weer aan. Gisterenavond is het hooi dan op het weiland er omheen lag geperst dus direct water er op. Hier had ik mee gewacht zodat er geen water op het "hooiandus" kwam.
Nu even met een bakje koude frambozen en een glas koude cola onder de bomen. Zo de regenmeter ()/buitenthermometer ophangen. Daarna zal de was ook wel klaar zijn. Misschien later vanavond nog even rondje fietsen.
Morgen in de loop van de dag met de trein naar Essen. Zondag heb ik een foto rondleiding over de Kokerei aldaar waarbij je op plekken komt door normaal afgesloten zijn.
Aula was de beste plek van de VU.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:00 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ah, is het beetje te doen daar? Daar was de promotie ook gisteren, waar ik niet was omdat ik deur uit en erheen etc niet trok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |