Oow we hebben een Chinees netwerk, dus we laen ze gewoon live met alles meegenieten. Is veel efficienter dan al die losse fannetjes moeten uitlezenquote:
Maar t gaat wel door ?quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:02 schreef Sarabi het volgende:
Ik lees net dat het festival waar we zaterdag staan naast veel schaduw ook voor vernevelingspunten zorgt
Daar ga ik wel van uit. Ik weet niet of ze verplicht kunnen worden om het af te lasten als het te heet wordt.quote:
Ik las dat er bij KNMI overlegd wordt of er voor morgen code rood afgegeven moet worden. Nja dan doe ik niet veel meer denk ikquote:
Boh! Een brainfreezemachine! Diewillikook!quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:18 schreef Yinny het volgende:
Hoi, allemaal!
Yes, we krijgen kittens!
[ afbeelding ]
Kind is helemaal blij en de poezen gaan Taco en Dumpling heten. Over ongeveer 4 weken mogen ze hier naar toe, dus precies in de zomervakantie. Halve woonkamer staat nu al vol met kattenspullen en ze zijn er nog niet eens...
Het is hier binnen 26 graden, dus nog wel vol te houden. En aangezien ik makkelijk te beïnvloeden ben, staat er nu een Ninja Slushi te draaien. Kind vind het geweldig en ik vind het heel erg groot. Er is al aardbeien slush en koffie frappe gemaakt.
Nu kind weer bezig houden, want hij heeft tropenrooster en was om 12 uur al uit
Prut, krijg plaatje niet aan het werk...
https://imgur.com/a/RqDHi40#VteHMYt
Dat is ongeveer wat ik bedoelde. Ik lees jouw reactie alsof jij juist bedoelt dat we totaal verschillende dingen zeggen?quote:Op donderdag 25 juni 2026 10:10 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik las ook ergens dat het juist goed is af en toe buiten te komen, niet enkel bij de airco want ja, warmte went ook wel enigszins.
Awww 💜quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:18 schreef Yinny het volgende:
Hoi, allemaal!
Yes, we krijgen kittens!
[ afbeelding ]
Kind is helemaal blij en de poezen gaan Taco en Dumpling heten. Over ongeveer 4 weken mogen ze hier naar toe, dus precies in de zomervakantie. Halve woonkamer staat nu al vol met kattenspullen en ze zijn er nog niet eens...
Het is hier binnen 26 graden, dus nog wel vol te houden. En aangezien ik makkelijk te beïnvloeden ben, staat er nu een Ninja Slushi te draaien. Kind vind het geweldig en ik vind het heel erg groot. Er is al aardbeien slush en koffie frappe gemaakt.
Wat een cutiesquote:Op donderdag 25 juni 2026 13:18 schreef Yinny het volgende:
Hoi, allemaal!
Yes, we krijgen kittens!
[ afbeelding ]
De TIMMERFLOTTE sensoren kosten ¤6 per stuk zie ik! En wij hebben er 5.quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:23 schreef vlindertje89 het volgende:
Het is hier beneden 27.0 nu, gister eindigde het daarop. Vanochtend op zn "koudste" was het 23.6, maar zodra ramen en deur voor weer dicht moesten ivm zon (om 8/8.30 al) ging dat weer vlotjes omhoog. Boven is warmer. Gister was slaapkamer 27 toen ik in bed ging liggen, dat koelde nog enigszins af tot 25 tegen de tijd dat ik echt in slaap viel om kwart voor 2.
@:Tele6 is dat spul beetje betaalbaar? En heb je er dan ook weer zo'n bridge of wat dan ook bij nodig? Ik was aan het kijken naar wifi temperatuursensors/thermometers maar ik vond het best duur. Ik ben ook wel gewoon gierig, ik wil er eigenlijk 3 of 4 dan, ik heb nu 2 voor ¤28,99 gevonden maar ik vind bijna ¤60 voor thermometers dan ook weer veel. De helft vind ik een betere prijs
Duurt alleen veel te lang als ze nieuwe moeten makenquote:Op donderdag 25 juni 2026 15:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat een cuties
Die Ninja slushie apparaten zie je de afgelopen 2 jaar ook heel veel op bierfestivals, vaak met een fruit/zuur bier er in.
Ja, zeker met deze temperaturen zullen ze het lastig hebben.quote:Op donderdag 25 juni 2026 15:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Duurt alleen veel te lang als ze nieuwe moeten maken![]()
Ja die hebben vaak 2 naast elkaar dus dan is er altijd 1 klaar als de ander weer gevuld wordtquote:Op donderdag 25 juni 2026 15:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, zeker met deze temperaturen zullen ze het lastig hebben.
Sommige brouwerijen hebben wel duurdere slushimakers die wel wat sneller zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slimquote:Op donderdag 25 juni 2026 16:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja die hebben vaak 2 naast elkaar dus dan is er altijd 1 klaar als de ander weer gevuld wordt
Ik noem ze nog steeds gebakjesquote:Op woensdag 24 juni 2026 09:23 schreef AnneX het volgende:
[..]
Eerste associatie was de poes van @:PdeHoog Die noemde zijn katten gebakjes.
Lekker ruim parkeren daarmee, zodat zelfs de UP! er tussen kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |