abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 juni 2026 @ 12:46:44 #151
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_221144662
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:34 schreef Blues het volgende:

[..]
Kunnen 'ze' meteen meeluisteren })
Oow we hebben een Chinees netwerk, dus we laen ze gewoon live met alles meegenieten. Is veel efficienter dan al die losse fannetjes moeten uitlezen
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_221144773
Ik lees net dat het festival waar we zaterdag staan naast veel schaduw ook voor vernevelingspunten zorgt O+
pi_221144799
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:02 schreef Sarabi het volgende:
Ik lees net dat het festival waar we zaterdag staan naast veel schaduw ook voor vernevelingspunten zorgt O+
Maar t gaat wel door ?
We have far more in common than that which devides us..
pi_221144841
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:06 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Maar t gaat wel door ?
Daar ga ik wel van uit. Ik weet niet of ze verplicht kunnen worden om het af te lasten als het te heet wordt.
  donderdag 25 juni 2026 @ 13:13:08 #155
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221144842
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:06 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Maar t gaat wel door ?
Ik las dat er bij KNMI overlegd wordt of er voor morgen code rood afgegeven moet worden. Nja dan doe ik niet veel meer denk ik -O-
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221144883
Hoi, allemaal!

Yes, we krijgen kittens!

Kind is helemaal blij en de poezen gaan Taco en Dumpling heten. Over ongeveer 4 weken mogen ze hier naar toe, dus precies in de zomervakantie. Halve woonkamer staat nu al vol met kattenspullen en ze zijn er nog niet eens...

Het is hier binnen 26 graden, dus nog wel vol te houden. En aangezien ik makkelijk te beïnvloeden ben, staat er nu een Ninja Slushi te draaien. Kind vind het geweldig en ik vind het heel erg groot. Er is al aardbeien slush en koffie frappe gemaakt.

Nu kind weer bezig houden, want hij heeft tropenrooster en was om 12 uur al uit

Prut, krijg plaatje niet aan het werk...
https://imgur.com/a/RqDHi40#VteHMYt
  donderdag 25 juni 2026 @ 13:24:37 #157
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221144916
Aaawh die zijn schattig! *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 25 juni 2026 @ 13:24:47 #158
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_221144918
Cuties!! O+
pi_221144925
Wat een schatjes @Yinny
  donderdag 25 juni 2026 @ 13:25:54 #160
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_221144929
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:18 schreef Yinny het volgende:
Hoi, allemaal!

Yes, we krijgen kittens!
[ afbeelding ]
Kind is helemaal blij en de poezen gaan Taco en Dumpling heten. Over ongeveer 4 weken mogen ze hier naar toe, dus precies in de zomervakantie. Halve woonkamer staat nu al vol met kattenspullen en ze zijn er nog niet eens...

Het is hier binnen 26 graden, dus nog wel vol te houden. En aangezien ik makkelijk te beïnvloeden ben, staat er nu een Ninja Slushi te draaien. Kind vind het geweldig en ik vind het heel erg groot. Er is al aardbeien slush en koffie frappe gemaakt.

Boh! Een brainfreezemachine! Diewillikook!
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_221144939
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:10 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ik las ook ergens dat het juist goed is af en toe buiten te komen, niet enkel bij de airco want ja, warmte went ook wel enigszins.
Dat is ongeveer wat ik bedoelde. Ik lees jouw reactie alsof jij juist bedoelt dat we totaal verschillende dingen zeggen?

Ik heb overigens geen airco, met slapen in 28 graden wen je ook wel aan de hitte, daar hoef je niet voor naar buiten :D Maar de genoemde 26 was wel buiten.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_221145052
quote:
Hoi, allemaal!

Yes, we krijgen kittens!
[ afbeelding ]

Awww 💜
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_221145329
Het is hier beneden 27.0 nu, gister eindigde het daarop. Vanochtend op zn "koudste" was het 23.6, maar zodra ramen en deur voor weer dicht moesten ivm zon (om 8/8.30 al) ging dat weer vlotjes omhoog. Boven is warmer. Gister was slaapkamer 27 toen ik in bed ging liggen, dat koelde nog enigszins af tot 25 tegen de tijd dat ik echt in slaap viel om kwart voor 2.

@Tele6 is dat spul beetje betaalbaar? En heb je er dan ook weer zo'n bridge of wat dan ook bij nodig? Ik was aan het kijken naar wifi temperatuursensors/thermometers maar ik vond het best duur :+ . Ik ben ook wel gewoon gierig, ik wil er eigenlijk 3 of 4 dan, ik heb nu 2 voor ¤28,99 gevonden maar ik vind bijna ¤60 voor thermometers dan ook weer veel. De helft vind ik een betere prijs :')
pi_221145336
En @Yinny de kittens O+ O+
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 juni 2026 @ 14:32:10 #165
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221145389
Toch even nog een paar boodschapjes gedaan bij de Turk. Nog wat kruiden, zweefthee en snaai :+.
En mn eerste Hollandse Nieuwen van dit seizoen. :Y)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_221145606
quote:
Hoi, allemaal!

Yes, we krijgen kittens!
[ afbeelding ]

Wat een cuties O+

Die Ninja slushie apparaten zie je de afgelopen 2 jaar ook heel veel op bierfestivals, vaak met een fruit/zuur bier er in.
pi_221145614
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:23 schreef vlindertje89 het volgende:
Het is hier beneden 27.0 nu, gister eindigde het daarop. Vanochtend op zn "koudste" was het 23.6, maar zodra ramen en deur voor weer dicht moesten ivm zon (om 8/8.30 al) ging dat weer vlotjes omhoog. Boven is warmer. Gister was slaapkamer 27 toen ik in bed ging liggen, dat koelde nog enigszins af tot 25 tegen de tijd dat ik echt in slaap viel om kwart voor 2.

@:Tele6 is dat spul beetje betaalbaar? En heb je er dan ook weer zo'n bridge of wat dan ook bij nodig? Ik was aan het kijken naar wifi temperatuursensors/thermometers maar ik vond het best duur :+ . Ik ben ook wel gewoon gierig, ik wil er eigenlijk 3 of 4 dan, ik heb nu 2 voor ¤28,99 gevonden maar ik vind bijna ¤60 voor thermometers dan ook weer veel. De helft vind ik een betere prijs :')
De TIMMERFLOTTE sensoren kosten ¤6 per stuk zie ik! En wij hebben er 5.

Volgens mij zitten ze gewoon aan de wifi. B heeft iig niet nog een apparaat gekocht.
  donderdag 25 juni 2026 @ 15:40:20 #168
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_221145803
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 15:11 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Wat een cuties O+

Die Ninja slushie apparaten zie je de afgelopen 2 jaar ook heel veel op bierfestivals, vaak met een fruit/zuur bier er in.
Duurt alleen veel te lang als ze nieuwe moeten maken :(
:D
pi_221145825
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 15:40 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Duurt alleen veel te lang als ze nieuwe moeten maken :(
:D
Ja, zeker met deze temperaturen zullen ze het lastig hebben.
Sommige brouwerijen hebben wel duurdere slushimakers die wel wat sneller zijn.
  donderdag 25 juni 2026 @ 16:18:57 #170
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_221146061
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 15:44 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ja, zeker met deze temperaturen zullen ze het lastig hebben.
Sommige brouwerijen hebben wel duurdere slushimakers die wel wat sneller zijn.
Ja die hebben vaak 2 naast elkaar dus dan is er altijd 1 klaar als de ander weer gevuld wordt :9
pi_221146326
@Yinny de plaatjes zie ik niet -O- uit de reacties begrijp ik, dat de katjes (natuurlijk) errug liev eruit zien.

Met al het temp. noemen hier en daar in huis en buiten en op het balkon en meten met een app., is mijn vraag wat wil je daarmee bereiken?
Wordt het dan makkelijker om te lijden? Het wordt er niet minder warm van.
Of is het ‘gewoon’ een gadget.
Slapen met een ventilator in de slaapkamer is ook een optie.

De huisbaas kwam informeren bij bewoners zónder airco of er interesse voor was. Degene, die pal op het zuiden woont, lijdt met hoofdletters binnen én buiten.
De andere hebben al wel airco en werken ook thuis. De derde heeft sunscreens.
Zij is alleen maar bezig met parasols versjouwen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_221146396
Ik zou het doen @AnneX het gaat alleen maar erger worden.
Ik gebruik verwarmen niet vaak omdat ik het geen lekkere warmte vind, maar wanneer het koud is en ik maar even thuis ben is het wel even lekker
pi_221146420
En de stoelen zijn gearriveerd w/
Met een grote dhl vrachtwagen, die de weg blokkeerde.
De man was blij met het kouwe blikje cola. De tip kreeg hij niet, want MnX heeft zij zelf per stuk de trap op gesjouwd. Twee in een doos was té zwaar.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_221146445
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:18 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ja die hebben vaak 2 naast elkaar dus dan is er altijd 1 klaar als de ander weer gevuld wordt :9
Slim :Y

Ik zie dat mijn wappie schoonfamilie ook het tekstje van Gérard Krispijn delen :') en ondertussen wel lekker in hun huizen met airco zitten.
pi_221146449
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 09:23 schreef AnneX het volgende:

[..]
Eerste associatie was de poes van @:PdeHoog Die noemde zijn katten gebakjes.
Lekker ruim parkeren daarmee, zodat zelfs de UP! er tussen kan.
Ik noem ze nog steeds gebakjes :P Nou ja, gebakje....een van de twee is niet meer :)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')