We hebben net ook nog even buiten in het zwembadje gelegen en ook heel veel zwaluwenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door AnneX op 25-06-2026 01:06:59 ]
Heerlijke foto!quote:Op donderdag 25 juni 2026 05:47 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Beetje vroeg opgestaan want er werd een hond wakker en we konden niet zien hoe laat het was.
Maar het is nu aangenaam buiten; 18o
[ afbeelding ]
Dan ga ik ook maar vroeg naar kantoor, kan ik mooi in de middaghitte terugfietsen. Hoewel het vandaag niet zo heet wordt toch?
En je bent nu al door de hitte bevangen!quote:Op donderdag 25 juni 2026 06:31 schreef Clubsoda het volgende:
Niet zo heetZou wel leuk zijn, als het waar was.
Ik heb vandaag een teamuitjenou wordt ik daar sowieso al matig blij van, maar nu nog minder. We weten ook niet wat we gaan doen, behalve "lekker sportief bezig zijn"
er worden ook nul maatregelen voor de hitte genoemd, naast 'neem je zonnebrand mee'. Ik vind het nogal opportunistisch eigenlijk.
Hel!!quote:Op donderdag 25 juni 2026 06:31 schreef Clubsoda het volgende:
Niet zo heetZou wel leuk zijn, als het waar was.
Ik heb vandaag een teamuitjenou wordt ik daar sowieso al matig blij van, maar nu nog minder. We weten ook niet wat we gaan doen, behalve "lekker sportief bezig zijn"
er worden ook nul maatregelen voor de hitte genoemd, naast 'neem je zonnebrand mee'. Ik vind het nogal opportunistisch eigenlijk.
Dat klinkt ook plezierig jaquote:Op donderdag 25 juni 2026 06:36 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Hel!!
En I feel you. Ik heb morgenavond een teamuitje (maar dan van sport, niet van werk). Als het om 19.00 nog steeds 34 graden iswe gaan naar een golf ding (maar dan eentje speciaal voor team uitjes enzo, geen reguliere golfbaan), dus in elk geval niet veel beweging, maar alsnog. Ik heb echt nul behoefte om met die temperatuur buiten te zijn. Maar het is wel de jaarafsluiting en de teamgenoten die stoppen zie ik hier ook wel voor het laatst waarschijnlijk, dus om die redenen wil ik er wel graag bij zijn.
quote:Op donderdag 25 juni 2026 00:01 schreef AnneX het volgende:
Vroeguh:
[ link | afbeelding ]In 1976 is het nooit 40 graden geworden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weerman Ruben zegt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens was mijn moeder hoogzwanger in '76, ik ben van begin oktober. Daarom kan ik vast ook niet tegen de combi hitte & hoge luchtvochtigheid
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |