abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221141065
26 binnen en 25 buiten.
Alles overal boven en woongedeeelte tegen elkaar open, piepje zuchtje wind.
pi_221141084
En er vliegen zwaluwen en vleermuizen O+
pi_221141342
:o
Mijn slaapkamer is al een hele graad afgekoeld in de afgelopen 2 uur *O* *O* *O*
Van 29 naar 28 :D
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_221141547
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:48 schreef Blues het volgende:
En er vliegen zwaluwen en vleermuizen O+
We hebben net ook nog even buiten in het zwembadje gelegen en ook heel veel zwaluwen O+
Nu kijken of het lukt om te slapen.
pi_221141551
Vroeguh:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door AnneX op 25-06-2026 01:06:59 ]
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 juni 2026 @ 00:17:12 #106
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221141672
Had mn eerste politieke vergadering zonder rol :P.
Was even wennen. Geen laptop mee. Geen krabbel zetten enz.

In de zaal goed te doen met airco. In 'de kroeg' niet. Maar na het drankje was het naar buiten en dat was het het heerlijk (na 22:00u).
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_221142250
Goedemorgen! :W :O
De katten zijn opgesloten in de vervoersmand, alles in huis staat wagenwijd open en ik ben moe. Sliep kwart voor 1 pas, 5.08 wakker en meteen op om open te gooien.

Ik hoop eigenlijk straks rond een uur of 9.30, als het waarschijnlijk alweer zo warm is dat het huis dicht moet, nog even een uur te slapen. Dan ander buurmeisje ophalen ergens en naar kdv brengen, en dan of de hele middag schrijfopdrachten nakijken of naar een promotie. Ik wil eigenlijk graag dat laatste want goede vriendin heeft voor het eerst een andere rol in deze promotie, maar het is zo heet :X . Ze verwacht ook niet dat ik er ben (de promoverende ook niet), dus ik hoef niet, maar ze zei gister wel dat ze het jammer vindt dat ik er niet ben. Dus ik kijk straks even hoe ik me voel en of ik het aandurf, zo ja dan vindt ze het denk ik wel een hele leuke verrassing.

[ Bericht 2% gewijzigd door vlindertje89 op 25-06-2026 05:55:39 ]
pi_221142268
Goedemorgen!

Beetje vroeg opgestaan want er werd een hond wakker en we konden niet zien hoe laat het was.
Maar het is nu aangenaam buiten; 18o

Dan ga ik ook maar vroeg naar kantoor, kan ik mooi in de middaghitte terugfietsen. Hoewel het vandaag niet zo heet wordt toch?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_221142273
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juni 2026 05:47 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!

Beetje vroeg opgestaan want er werd een hond wakker en we konden niet zien hoe laat het was.
Maar het is nu aangenaam buiten; 18o
[ afbeelding ]

Dan ga ik ook maar vroeg naar kantoor, kan ik mooi in de middaghitte terugfietsen. Hoewel het vandaag niet zo heet wordt toch?
Heerlijke foto!
En heerlijke temperatuur, hier is het 21.5. En wordt het volgens de voorspellingen straks 34 graden, dus dat vind ik wel vrij heet :D

Succes op kantoor zo!
pi_221142333
Niet zo heet :? Zou wel leuk zijn, als het waar was.

Ik heb vandaag een teamuitje :( nou word ik daar sowieso al matig blij van, maar nu nog minder. We weten ook niet wat we gaan doen, behalve "lekker sportief bezig zijn" :') er worden ook nul maatregelen voor de hitte genoemd, naast 'neem je zonnebrand mee'. Ik vind het nogal opportunistisch eigenlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Clubsoda op 25-06-2026 07:33:44 ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_221142343
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 06:31 schreef Clubsoda het volgende:

Ik heb vandaag een teamuitje :( nou wordt ik daar sowieso al matig blij van, maar nu nog minder. We weten ook niet wat we gaan doen, behalve "lekker sportief bezig zijn" :') er worden ook nul maatregelen voor de hitte genoemd, naast 'neem je zonnebrand mee'. Ik vind het nogal opportunistisch eigenlijk.
En je bent nu al door de hitte bevangen!

Ik ga zo maar naar kantoor met alternatieve kleding en dan daar omkleden. Gisteren echt te veel zitten zweten na het fietsen en op de terugweg ook echt niet blij met de hitte.
pi_221142344
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 06:31 schreef Clubsoda het volgende:

Ik heb vandaag een teamuitje :( nou wordt ik daar sowieso al matig blij van, maar nu nog minder. We weten ook niet wat we gaan doen, behalve "lekker sportief bezig zijn" :') er worden ook nul maatregelen voor de hitte genoemd, naast 'neem je zonnebrand mee'. Ik vind het nogal opportunistisch eigenlijk.
Hel!!
En I feel you. Ik heb morgenavond een teamuitje (maar dan van sport, niet van werk). Als het om 19.00 nog steeds 34 graden is :'( we gaan naar een golf ding (maar dan eentje speciaal voor team uitjes enzo, geen reguliere golfbaan), dus in elk geval niet veel beweging, maar alsnog. Ik heb echt nul behoefte om met die temperatuur buiten te zijn. Maar het is wel de jaarafsluiting en de teamgenoten die stoppen zie ik hier ook wel voor het laatst waarschijnlijk, dus om die redenen wil ik er wel graag bij zijn.
pi_221142463
26 graden in huis ;(
Vanmiddag 37 graden buiten :% Kantoordag zonder airco maar wsch net zo warm als thuis en ik heb daar wat afspraken staan. Lekker heen en weer in auto met airco O+

Maar gelukkig is het nog niet de warmste dag van de week *O*
Dat is morgen. Als ik mijn thuiszorgdagje heb :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_221142477
De vuilnisophalers waren net in ieder geval erg blij met de paar glazen water die ik had klaargezet.
pi_221142485
Nou, dat was bepaald een fris fietstochtje!

Mistig en in een zomerjorkje echt fris, ik heb koude stijve handen nu.

Hier wordt 28gr voorspeld als max. Dat vind ik niet bloedheet.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_221142496
Voor de statistieken: 23o
Later vandaag het dorp uit. Met ac aan. w/

Als jullie geen ac op kantoor hebben, is er dan wel een ventilator naast het bureau? voor een lauwe bries…
pi_221142526
Hier niet, je mag niet zomaar elektrische apparaten aansluiten.
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 07:36:13 #118
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221142550
En dan, daar gaat iemand de hele dag op controleren?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_221142607
Ik vind het ergens ook wel gewoon netjes om me aan de regels van mijn werkgever te houden? Ik heb nog nooit ergens gewerkt waar je wel je eigen shit aan mag sluiten dus het komt niet in me op hiermee te gaan lopen experimenteren.
  donderdag 25 juni 2026 @ 07:52:59 #120
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_221142614
Ik zie dat de voorspelling van vandaag is aangepast van 37 naar 34 graden, dat scheelt weer wat.
Spoilers!
pi_221142626
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 06:36 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Hel!!
En I feel you. Ik heb morgenavond een teamuitje (maar dan van sport, niet van werk). Als het om 19.00 nog steeds 34 graden is :'( we gaan naar een golf ding (maar dan eentje speciaal voor team uitjes enzo, geen reguliere golfbaan), dus in elk geval niet veel beweging, maar alsnog. Ik heb echt nul behoefte om met die temperatuur buiten te zijn. Maar het is wel de jaarafsluiting en de teamgenoten die stoppen zie ik hier ook wel voor het laatst waarschijnlijk, dus om die redenen wil ik er wel graag bij zijn.
Dat klinkt ook plezierig ja :% snap ook dat je het niet wilt missen.ik heb hier sowieso al weinig zin in :+
  donderdag 25 juni 2026 @ 08:58:01 #122
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_221142905
Bij ons worden zelfs de waterkokers weggehaald, want niet conform regels :+

Iets met verzekering bij korstluiting en afbranden van de tent

Hier wordt het vandaag 25 graden, en morgen en overmorgen worden temperaturen van 30 graden verwacht..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_221142924
Limbabwe vandaag 37, morgen en zaterdag 40 :'(
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_221142968
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 00:01 schreef AnneX het volgende:
Vroeguh:
[ link | afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In 1976 is het nooit 40 graden geworden.
Weerman Ruben zegt:
SPOILER
Overigens was mijn moeder hoogzwanger in '76, ik ben van begin oktober. Daarom kan ik vast ook niet tegen de combi hitte & hoge luchtvochtigheid _O-
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_221143010
Op zich wel goed, dat er controles op zitten qua apparatuur. (Ik weet nog dat mijn discman + oplader eerst gecontroleerd moesten worden voordat ie mee mocht naar de afdeling in het zh :D ik weet niet of dat ook nog steeds zo gaat?)

Bij ons op het werk is er echt 0,0 controle en er zijn nogal wat (ernstige) veligigheidsovertredingen te vinden als je een beetje je rondkijkt :') (En ik weet niet wie die panden bouwt/verbouwt, maar daar zaten/ zitten echt beunhazen tussen. Echt niet te filmen. )

Qua warmte; binnen tijd wel goed uit te houden (ondanks dat het beneden 28 graden was, maar het voelde koel vergeleken met buiten :D )
Maar goed, ik doe deze dagen ook niet zoveel. Dat scheelt. En dit is al jaren aan de gang, steeds (langere) hetere perioden. Dus een van de eerste investeringen qua ‘afwerking’ hier was zonwering.

Maar ik snap dus niks van ‘sportieve’ teamuitjes met deze temperatuur. Ik zou mezelf echt afmelden, maar ik kan natuurlijk al niet fatsoenlijk sporten zonder gevolgen, dus laat staan in de hitte :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')