Dat klinkt ook plezierig jaquote:Op donderdag 25 juni 2026 06:36 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Hel!!
En I feel you. Ik heb morgenavond een teamuitje (maar dan van sport, niet van werk). Als het om 19.00 nog steeds 34 graden iswe gaan naar een golf ding (maar dan eentje speciaal voor team uitjes enzo, geen reguliere golfbaan), dus in elk geval niet veel beweging, maar alsnog. Ik heb echt nul behoefte om met die temperatuur buiten te zijn. Maar het is wel de jaarafsluiting en de teamgenoten die stoppen zie ik hier ook wel voor het laatst waarschijnlijk, dus om die redenen wil ik er wel graag bij zijn.
quote:Op donderdag 25 juni 2026 00:01 schreef AnneX het volgende:
Vroeguh:
[ link | afbeelding ]In 1976 is het nooit 40 graden geworden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weerman Ruben zegt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens was mijn moeder hoogzwanger in '76, ik ben van begin oktober. Daarom kan ik vast ook niet tegen de combi hitte & hoge luchtvochtigheid
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Ik moet echt gaan verhuizenquote:Op donderdag 25 juni 2026 07:21 schreef sigme het volgende:
Hier wordt 28gr voorspeld als max. Dat vind ik niet bloedheet.
Dan moet de werkgever zelf ook maar actie ondernemen, dat moet namelijk vanaf 26°Cquote:Op donderdag 25 juni 2026 07:51 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vind het ergens ook wel gewoon netjes om me aan de regels van mijn werkgever te houden? Ik heb nog nooit ergens gewerkt waar je wel je eigen shit aan mag sluiten dus het komt niet in me op hiermee te gaan lopen experimenteren.
Door ons toedoen versneld gedreven klimaatverandering is een HOAXquote:Op donderdag 25 juni 2026 09:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Net de boodschappen afbesteld. Voelde niet goe om morgen om 17 uur de boodschappen te laten komen. Ik verzet het naar de maandagmiddag. Morgen zal het hier 38 worden en zaterdag 37![]()
Ik vind het vooral verontrustend dat de hittegolven zoveel vaker voorkomen in de laatste 50 jaar tov van de 50 jaar ervoor.
Ze hadden in oude dorp voetbaltoernooi maar die hebben ze maar geannuleerd.quote:Op donderdag 25 juni 2026 09:15 schreef Candaasje het volgende:
Maar ik snap dus niks van ‘sportieve’ teamuitjes met deze temperatuur. Ik zou mezelf echt afmelden, maar ik kan natuurlijk al niet fatsoenlijk sporten zonder gevolgen, dus laat staan in de hitte
quote:Op donderdag 25 juni 2026 09:08 schreef Syrena het volgende:
[..]
In 1976 is het nooit 40 graden geworden.
Weerman Ruben zegt:Ach, de sfeertekening was zeer herkenbaar ondanks dat de exacte temp. niet klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens was mijn moeder hoogzwanger in '76, ik ben van begin oktober. Daarom kan ik vast ook niet tegen de combi hitte & hoge luchtvochtigheid
Dit. Tuurlijk was het vroeger ook wel eens warm maar nu is het wel echt veel vaker/warmer, geen goed iets.quote:Op donderdag 25 juni 2026 09:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik vind het vooral verontrustend dat de hittegolven zoveel vaker voorkomen in de laatste 50 jaar tov van de 50 jaar ervoor.
We reden gisteren achter zo'n vrachtwagenquote:Op donderdag 25 juni 2026 09:24 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Door ons toedoen versneld gedreven klimaatverandering is een HOAX![]()
Mijn hart huilt deze dagen enorm voor alle dieren met hittestress.Vanuit ons werk worden er talloze voorzorgsmaatregelen getroffen (dus veel afspraken verplaats ivm het moeten reizen met dieren in de hitte) maar daar tegenover staan de miljoenen dieren in veel te warme stallen (die zijn er nog meer dan genoeg), in vrachtwagens en boten op transport… maar ja, er moet wel lekker veel gbbqt worden dus dat gaat allemaal door
Veel veiliger natuurlijk dan een ventilator op netstroom die voorzien is van CE keur.quote:Op donderdag 25 juni 2026 09:36 schreef fietsie het volgende:
Er is een kust en keur aan USB powered fannetjes te vinden op de chinese importsites; die kan je zo op een domme USB poort van een monitor aansluiten. Instant verkoeling.
Ik vind het ook allemaal best snel wennen (al ga ik midden op de dag niet echt naar buiten). Het zou hier nu 26 zijn en ik vind het echt superlekker.quote:Op donderdag 25 juni 2026 07:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zie dat de voorspelling van vandaag is aangepast van 37 naar 34 graden, dat scheelt weer wat.
Chinese Export keur zit er ook op hoorquote:Op donderdag 25 juni 2026 10:01 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Veel veiliger natuurlijk dan een ventilator op netstroom die voorzien is van CE keur.
Ik las ook ergens dat het juist goed is af en toe buiten te komen, niet enkel bij de airco want ja, warmte went ook wel enigszins.quote:Op donderdag 25 juni 2026 10:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vind het ook allemaal best snel wennen (al ga ik midden op de dag niet echt naar buiten). Het zou hier nu 26 zijn en ik vind het echt superlekker.
Jaaa best top zoiets. Had er zo een van de Hema toen ik op een kantoor werkte waar de airco (climate control) gewoon niet werkte op de bovenste verdieping.quote:Op donderdag 25 juni 2026 09:36 schreef fietsie het volgende:
Er is een kust en keur aan USB powered fannetjes te vinden op de chinese importsites; die kan je zo op een domme USB poort van een monitor aansluiten. Instant verkoeling.
Herkenbaar! Ik had hem voor mezelf in Antwerpen. Maar nu staat ie bij de konijnenquote:Op donderdag 25 juni 2026 11:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jaaa best top zoiets. Had er zo een van de Hema toen ik op een kantoor werkte waar de airco (climate control) gewoon niet werkte op de bovenste verdieping.
Volgende dag had de halve afdeling er een gehaald
Dat zei ze inderdaad!quote:Op donderdag 25 juni 2026 11:03 schreef AnneX het volgende:
@:Tele6 zei de huisarts ook dat je rond de schaafwond dunnetjes witte vaseline kunt aanbrengen? tegen het trekkerig gevoel.
Mn.X had een lelijke diepe schaafwond van ruim 10cm2. Het duurde wel vier weken voordat het voorbij was.
Kunnen 'ze' meteen meeluisterenquote:Op donderdag 25 juni 2026 09:36 schreef fietsie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |