Dat 29o aangenaam kan zijn.quote:Op zondag 28 juni 2026 16:19 schreef Tuindier het volgende:
Hier waait het inmiddels toch een beetje en is het afgekoeld tot een aangename 29 graden. Zowaar nog even naar de HEMA in het dorp geweest zonder te smelten.
quote:Op zondag 28 juni 2026 16:46 schreef derLudolf het volgende:
Fles weet je die ijssalon nog in Münster niet ver van het Hbf. Had me al in de trein verheugd om daar een Amarenenbecher te halen. Kom ik daar, is die hele toko weg![]()
Er zit nu iets met een veel te strak interieur en termen als anti oxidanten en gluten free op de ramen. Ik weet niet wat ik erger vind, geen ijs of zo'n tiktoktent er voor in de plaats.
Dutje gedaan en daarna rondje weiland gelopen in een idd heerlijke 23 graden, binnen intussen vanaf vanochtend alles t/o over (zo blij met het nieuwe vliegengordijn aan de voorkant, hadden we jaaaaaaaaaren eerder moeten doenquote:Op zondag 28 juni 2026 16:23 schreef AnneX het volgende:
Dat 29o aangenaam kan zijn.
Buiten is het lekker. Binnen 29o en achter 2 ventilators, want f1 en Max draait wel goed.
Ja dat weet ik nog wel ja. Na die wandeling bij die kalkgroeve. 28 juli 2024.quote:Op zondag 28 juni 2026 16:46 schreef derLudolf het volgende:
Fles weet je die ijssalon nog in Münster niet ver van het Hbf. Had me al in de trein verheugd om daar een Amarenenbecher te halen. Kom ik daar, is die hele toko weg![]()
Er zit nu iets met een veel te strak interieur en termen als anti oxidanten en gluten free op de ramen. Ik weet niet wat ik erger vind, geen ijs of zo'n tiktoktent er voor in de plaats.
Dju…wat errug! Van de inspanning en de tijd. En geen resultaat.quote:Op zondag 28 juni 2026 17:47 schreef fietsie het volgende:
Nieuwe beveiligingscamera gemonteerd.
Camera getest met de kabel waar ie aan komt.
Gaten in steen , beugels.
Kabels trekken door goten, door gaten,
Daarvoor moest vanalles van zijn plek en weer terug
En het is warm
Camera testen. Aan. En plop weer uit.
En daar bleef het bij
Halve dag...
...naar de...quote:Op zondag 28 juni 2026 17:47 schreef fietsie het volgende:
Nieuwe beveiligingscamera gemonteerd.
Camera getest met de kabel waar ie aan komt.
Gaten in steen , beugels.
Kabels trekken door goten, door gaten,
Daarvoor moest vanalles van zijn plek en weer terug
En het is warm
Camera testen. Aan. En plop weer uit.
En daar bleef het bij
Halve dag...
Precies dat deed die locomotief dusquote:Op zondag 28 juni 2026 17:07 schreef derLudolf het volgende:
Schrale troost, terwijl ik met m'n niet echt koude cola zat te wachten op het perron kwam opeens dit waterkokertje aanrijden.
[ afbeelding ]
Er vliegt nog wel eens een vonk door de schoorsteen of er valt as onderuit, hetgeen in het verleden wel voor bermbranden heeft gezorgd.
Ik zag het. De 11e hier weer 29 grquote:Op zondag 28 juni 2026 19:35 schreef fietsie het volgende:
Meteo France waarschuwt inmiddels voor de periode rondom 14 juli... Lijkt op een herhaling van zetten
Op mijn vakantie adres zal het drogere warmte zijn, en er zijn bossen, maar misschien was de hitte hier wel een goede generale repetitie.. Er staan iig twee ventilatoren klaar die mee gaan in de baggage. Huisje met plat dakquote:
Gaan jullie naar Frankrijk?quote:Op zondag 28 juni 2026 19:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Op mijn vakantie adres zal het drogere warmte zijn, en er zijn bossen, maar misschien was de hitte hier wel een goede generale repetitie.. Er staan iig twee ventilatoren klaar die mee gaan in de baggage. Huisje met plat dak
Goede actie van MnX, anders was het bibberen gewordenquote:Op zondag 28 juni 2026 23:06 schreef AnneX het volgende:
Alles staat klaar, lijstje afgestreept.
Gaat MnX zich eens verdiepen in de route, het weer.
Op Terschelling: nou…20o en ‘s avonds 17o. Even overpakken: korte broek en linnen shirts eruit.
Lange broek en t-shirts mee.![]()
Voor mij: idem: de jurkjes eruit. En toch maar een x lange broek mee.
Tismewat.
Affijn extra’s als eigen hoofdkussen hoefde niet.
Alleen maar 2 koffertjes.![]()
Tot later
Dank!quote:Op zondag 28 juni 2026 23:18 schreef AnneX het volgende:
En op de valreep: volgens mij is @:LeeHarveyOswald jarig.
Van Harte jij! 🎂 Heeft het dorp je een aubade gebracht?
Niet eens gratis drankje voor al het ongemak. Al was dat ook "quote:Op maandag 29 juni 2026 08:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
Niet de beste ervaring bij Cinema culinaire gisteren.
[..]
Positief: gratis drankje als herhaalde bezoeker. En het bleek een sing-along te zijn (wel tamme zaal).
Mss was het eten in de film ook wel gross eh, grease.quote:Op maandag 29 juni 2026 08:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
Niet de beste ervaring bij Cinema culinaire gisteren.
Binnenkomst een half uur later: stroom was eruit geklapt dus de keuken kon niks. Gezien de timingen is dat best een drama voor het draaiboek.
En dat werkte door. Dat is overmacht. Maar daarnaast ook slordigheden.
Begon met vorken die voor de halve tafel niet ingedekt waren.
Glazen die niet uitgehaald werden, ook al was ons gevraagd ze daarvoor op de rand van de tafel te zetten.
We keken Grease: je eet wat je ziet. Als in: eten wordt tegelijkertijd opgediend als de acteurs de maaltijd krijgen.
Gezien de film verwachtte ik weinig hoogstandjes (American diner food). Maar het was vaak gewoon niet goed klaargemaakt.
Overgare en smakeloze macaroni, slappe broodjes, cheese corn dog die niet naar kaas smaakte (hoera!) maar verder ook vrij smaakloos was. Burger die droog was.
Ijsje wat een milkshake werd want de vriezer waren natuurlijk ook uit: onze tafel werd gewoon vergeten bij die rondeDat gemeld en hun oplossing om het in de pauze buiten neer te zetten leek ons geen goede (smelt, en iedereen kan het dan pakken). Kwamen ze zelf ook gauw achter. Dus toch tafelservice maar toen had het al zo lang achter gestaan dat het geen milkshake meer was.
Menu op de site was anders dan menuutjes die op tafel lagen, wat voor verwarring zorgde. Zeker toen de corndog bij ons ook te laat werd geserveerd. Maar ja, toen was het zo laat en ik had het zo warm (overmacht) en de dog was niet lekker dat ik hem na een hapje heb laten liggen.
Naast de burger die ik half op at.
Ik heb nooit eten laten liggen daar.
Had wel zin gehad in en suikerspin. Maar het apparaat wat daarvoor klaarstond bleek decoratie te zijn.
Positief: gratis drankje als herhaalde bezoeker. En het bleek een sing-along te zijn (wel tamme zaal).
Ja welke film zou het meest geschikt zijn voor zo'n concept? Flodder?quote:Op maandag 29 juni 2026 11:14 schreef Blues het volgende:
[..]
Mss was het eten in de film ook wel gross eh, grease.
Jammer zeg
Nope. Ik ga ze nog mailen met mijn feedback.quote:Op maandag 29 juni 2026 09:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet eens gratis drankje voor al het ongemak. Al was dat ook "" geweest. Erg jammer van je avond
Ik wil nog altijd een keer naar Le grande bouffe: 24 gangenquote:Op maandag 29 juni 2026 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja welke film zou het meest geschikt zijn voor zo'n concept? Flodder?
Jammer is dat dan ja!quote:Op maandag 29 juni 2026 12:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nope. Ik ga ze nog mailen met mijn feedback.
Omdat er dingen misliepen die, ondanks de stroomuitval, niet mis hadden hoeven lopen.
Vond het vooral sneu voor vriendin die er voor het eerst was. Want ik weet dat het andere keren altijd veel beter was.
quote:Op maandag 29 juni 2026 12:18 schreef Blues het volgende:
[..]
Jammer is dat dan ja!
Wij hadden een keer nogal opgegeven over een restaurant. We kennen deze uitbaters/kok/sommelier goed inmiddels en paar jaar geleden namen we broer en schzus mee. Zij eten absoluut geen vis/vlees dus echt vegetarisch. Aangegeven tevoren en het was zeer ongewoon teleurstellend. Vooral hun menu.
Ik schaamde me bijna omdat we ze zo hoog hebben zitten
Ik ben gestopt met die onzin inderdaad. Veel te vaak bleek gewoon een random vijflettersequentie "het woord". Ja, je moeder ook hoorquote:Op maandag 29 juni 2026 12:33 schreef Blues het volgende:
Volkskrant, dit is toch geen woord(ik doe elke dag de 5 letterwoorden)
[ link | afbeelding ]
embed afbeelding in bbcode
Dat zijn er 6 🙈quote:Op maandag 29 juni 2026 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met die onzin inderdaad. Veel te vaak bleek gewoon een random vijflettersequentie "het woord". Ja, je moeder ook hoor
Het staat wel in de Van Dale.quote:Op maandag 29 juni 2026 12:33 schreef Blues het volgende:
Volkskrant, dit is toch geen woord(ik doe elke dag de 5 letterwoorden)
[ link | afbeelding ]
embed afbeelding in bbcode
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |