Dat 29o aangenaam kan zijn.quote:Op zondag 28 juni 2026 16:19 schreef Tuindier het volgende:
Hier waait het inmiddels toch een beetje en is het afgekoeld tot een aangename 29 graden. Zowaar nog even naar de HEMA in het dorp geweest zonder te smelten.
quote:Op zondag 28 juni 2026 16:46 schreef derLudolf het volgende:
Fles weet je die ijssalon nog in Münster niet ver van het Hbf. Had me al in de trein verheugd om daar een Amarenenbecher te halen. Kom ik daar, is die hele toko weg![]()
Er zit nu iets met een veel te strak interieur en termen als anti oxidanten en gluten free op de ramen. Ik weet niet wat ik erger vind, geen ijs of zo'n tiktoktent er voor in de plaats.
Dutje gedaan en daarna rondje weiland gelopen in een idd heerlijke 23 graden, binnen intussen vanaf vanochtend alles t/o over (zo blij met het nieuwe vliegengordijn aan de voorkant, hadden we jaaaaaaaaaren eerder moeten doenquote:Op zondag 28 juni 2026 16:23 schreef AnneX het volgende:
Dat 29o aangenaam kan zijn.
Buiten is het lekker. Binnen 29o en achter 2 ventilators, want f1 en Max draait wel goed.
Ja dat weet ik nog wel ja. Na die wandeling bij die kalkgroeve. 28 juli 2024.quote:Op zondag 28 juni 2026 16:46 schreef derLudolf het volgende:
Fles weet je die ijssalon nog in Münster niet ver van het Hbf. Had me al in de trein verheugd om daar een Amarenenbecher te halen. Kom ik daar, is die hele toko weg![]()
Er zit nu iets met een veel te strak interieur en termen als anti oxidanten en gluten free op de ramen. Ik weet niet wat ik erger vind, geen ijs of zo'n tiktoktent er voor in de plaats.
Dju…wat errug! Van de inspanning en de tijd. En geen resultaat.quote:Op zondag 28 juni 2026 17:47 schreef fietsie het volgende:
Nieuwe beveiligingscamera gemonteerd.
Camera getest met de kabel waar ie aan komt.
Gaten in steen , beugels.
Kabels trekken door goten, door gaten,
Daarvoor moest vanalles van zijn plek en weer terug
En het is warm
Camera testen. Aan. En plop weer uit.
En daar bleef het bij
Halve dag...
...naar de...quote:Op zondag 28 juni 2026 17:47 schreef fietsie het volgende:
Nieuwe beveiligingscamera gemonteerd.
Camera getest met de kabel waar ie aan komt.
Gaten in steen , beugels.
Kabels trekken door goten, door gaten,
Daarvoor moest vanalles van zijn plek en weer terug
En het is warm
Camera testen. Aan. En plop weer uit.
En daar bleef het bij
Halve dag...
Precies dat deed die locomotief dusquote:Op zondag 28 juni 2026 17:07 schreef derLudolf het volgende:
Schrale troost, terwijl ik met m'n niet echt koude cola zat te wachten op het perron kwam opeens dit waterkokertje aanrijden.
[ afbeelding ]
Er vliegt nog wel eens een vonk door de schoorsteen of er valt as onderuit, hetgeen in het verleden wel voor bermbranden heeft gezorgd.
Ik zag het. De 11e hier weer 29 grquote:Op zondag 28 juni 2026 19:35 schreef fietsie het volgende:
Meteo France waarschuwt inmiddels voor de periode rondom 14 juli... Lijkt op een herhaling van zetten
Op mijn vakantie adres zal het drogere warmte zijn, en er zijn bossen, maar misschien was de hitte hier wel een goede generale repetitie.. Er staan iig twee ventilatoren klaar die mee gaan in de baggage. Huisje met plat dakquote:
Gaan jullie naar Frankrijk?quote:Op zondag 28 juni 2026 19:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Op mijn vakantie adres zal het drogere warmte zijn, en er zijn bossen, maar misschien was de hitte hier wel een goede generale repetitie.. Er staan iig twee ventilatoren klaar die mee gaan in de baggage. Huisje met plat dak
Goede actie van MnX, anders was het bibberen gewordenquote:Op zondag 28 juni 2026 23:06 schreef AnneX het volgende:
Alles staat klaar, lijstje afgestreept.
Gaat MnX zich eens verdiepen in de route, het weer.
Op Terschelling: nou…20o en ‘s avonds 17o. Even overpakken: korte broek en linnen shirts eruit.
Lange broek en t-shirts mee.![]()
Voor mij: idem: de jurkjes eruit. En toch maar een x lange broek mee.
Tismewat.
Affijn extra’s als eigen hoofdkussen hoefde niet.
Alleen maar 2 koffertjes.![]()
Tot later
Dank!quote:Op zondag 28 juni 2026 23:18 schreef AnneX het volgende:
En op de valreep: volgens mij is @:LeeHarveyOswald jarig.
Van Harte jij! 🎂 Heeft het dorp je een aubade gebracht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |