abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221159075
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:10 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Zoals mijn schoonfamilie zegt, 40 jaar geleden waren de zomers ook warm en werden we niet betutteld door codes oranje/rood :')
De reactie van Sjamadriaan op Tjissieboy Jay hierover is heel grappig, echt een aanrader
We have far more in common than that which devides us..
pi_221159323
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 20:38 schreef MadMaster het volgende:


Morgen geen optredens bij je nieuwe werkplek wegens de weersomstandigheden, lees ik net.
Had je dan 'dienst' gehad?
Nee, want
wij, de ochtend/middag vrijwilligers vd kassa worden meestal 1 of 2 uur voor het theater opengaat afgelost door de mensen van de theaterkassa.
Dat is een andere groep.

Ik werk weer zondag- en dinsdagochtend van 10-13.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 21:50:21 #33
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_221159383
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:46 schreef Blues het volgende:

[..]
Nee, want
wij, de ochtend/middag vrijwilligers vd kassa worden meestal 1 of 2 uur voor het theater opengaat afgelost door de mensen van de theaterkassa.
Dat is een andere groep.

Ik werk weer zondag- en dinsdagochtend van 10-13.
Oei, een hele rangen en standen hiërarchie.
Zijn de theaterkassabezetters geen vrijwilligers?
pi_221159387
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:10 schreef Sarabi het volgende:


Zoals mijn schoonfamilie zegt, 40 jaar geleden waren de zomers ook warm en werden we niet betutteld door codes oranje/rood :')
Ik kom ook uit die tijd en word wat zat dat het overal over de hitte gaat...maar je moet met je tijd mee.
Nu kijk je op een app hoe het weer is en vroegah keek je naar buiten.
Nu kan allebei :s)
pi_221159407
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:50 schreef MadMaster het volgende:

Oei, een hele rangen en standen hiërarchie.
Zijn de theaterkassabezetters geen vrijwilligers?
Ja hoor. C draait voor 80? procent uit vrijw
Als het niet meer is. :D
  vrijdag 26 juni 2026 @ 21:53:45 #36
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_221159436
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:51 schreef Blues het volgende:

[..]
Ja hoor. C draait voor 80? procent uit vrijw
Als het niet meer is. :D
Ik kan me voorstellen dat de optredens het geld binnenbrengen en dat men daar betaalde krachten voor heeft.
Maar wel mooi dat velen hun vrijwillige steentje bijdragen…
pi_221159482
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:32 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
De reactie van Sjamadriaan op Tjissieboy Jay hierover is heel grappig, echt een aanrader
Ah die moet ik nog eens opzoeken. Jay is wel zo'n beetje heilig bij mijn schoonfamilie.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 22:02:55 #38
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221159549
quote:
17s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus ik kreeg in Spanje een uitnodiging voor een BBQ met oud-collega's van mijn vorige werkgever waar ik eind 2020 weggegaan ben. Had eerst nog iets van, nou, moet ik daar wel heen, pieker pieker...

Nou.. wat was dat ontzettend leuk zeg O+ waren met een man of tien waarvan ik de helft kende, maar dus ook al 5-6 jaar niet meer gesproken had. Veel werkten er net als ik ook al jaren niet meer. Maar het was gewoon weer net als vroegah, vlees braaien bier drinken en kut roepen :D

En het was op eoa manier ook alsof we dit vorige maand nog gedaan hadden O+ heel blij dat ik er ondanks de hitte toch heen gegaan ben. En nu in de trein terug naar huis want voebal kijkuh ⚽
Foto's nagevlooid: 29-6-2018 was de laatste keer dat ik op een borrel in Enschede was. Op een paar dagen na 8 jaar geleden. En totaal geen idee dat dat de laatste keer zou zijn natuurlijk. Eindhoven was toen al anderhalf jaar mijn standplaats trouwens maar okee.

Kom op foto's van die dag meteen 5 man tegen die ik vanavond ook weer gezien heb :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221159722
We hebben "de pinguīns van Madagascar" gekeken. Lekker koel :Y
  vrijdag 26 juni 2026 @ 22:31:36 #40
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_221159943
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Foto's nagevlooid: 29-6-2018 was de laatste keer dat ik op een borrel in Enschede was. Op een paar dagen na 8 jaar geleden. En totaal geen idee dat dat de laatste keer zou zijn natuurlijk. Eindhoven was toen al anderhalf jaar mijn standplaats trouwens maar okee.

Kom op foto's van die dag meteen 5 man tegen die ik vanavond ook weer gezien heb :D
Wat enorm tof :Y
Spoilers!
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 22:35:01 #41
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221159998
Even heel snel met de shovel rond geweest, nu kan ik het niet goed meer zien. Nog steeds warm genoeg om nat te raken van het zweet.
Nog een jonge vogel bevrijdt uit de schuur. Zat voor het raam en wou naar buiten. Op een gegeven moment vloog er ook een koolmees buiten voor het raam. In de nestkast daar vlakbij zat ook een koolmees dus gok op jonge koolmees. Voorzichtig in een doosje geharkt, doosje dicht en buiten weer open. Toen kon vloog ie direct weg.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_221160096
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Foto's nagevlooid: 29-6-2018 was de laatste keer dat ik op een borrel in Enschede was. Op een paar dagen na 8 jaar geleden. En totaal geen idee dat dat de laatste keer zou zijn natuurlijk. Eindhoven was toen al anderhalf jaar mijn standplaats trouwens maar okee.

Kom op foto's van die dag meteen 5 man tegen die ik vanavond ook weer gezien heb :D
Wat leuk!
pi_221160136
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Foto's nagevlooid: 29-6-2018 was de laatste keer dat ik op een borrel in Enschede was. Op een paar dagen na 8 jaar geleden. En totaal geen idee dat dat de laatste keer zou zijn natuurlijk. Eindhoven was toen al anderhalf jaar mijn standplaats trouwens maar okee.

Kom op foto's van die dag meteen 5 man tegen die ik vanavond ook weer gezien heb :D
Wat leuk dat jullie elkaar weer gevonden hebben na al die jaren. 👍🏼
Weer de actuele NAW gegevens gewisseld?
App.groepje gestart? 😉
  vrijdag 26 juni 2026 @ 22:48:35 #44
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221160160
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 22:44 schreef AnneX het volgende:

[..]
Wat leuk dat jullie elkaar weer gevonden hebben na al die jaren. 👍🏼
Weer de actuele NAW gegevens gewisseld?
App.groepje gestart? 😉
Nee dat niet, maar ik ga wel de nodige "ontbrekenden" op LinkedIn toevoegen :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221160317
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:53 schreef MadMaster het volgende:

Ik kan me voorstellen dat de optredens het geld binnenbrengen en dat men daar betaalde krachten voor heeft.
Maar wel mooi dat velen hun vrijwillige steentje bijdragen…
Stop de tijd qua theaterkassamedewerkers. Ik vroeg het even aan g die er inmiddels al 13 seizoenen werkt en die zegt dat zij via een uitzendding werken. En betaald. :) Ik had aangenomen vrijwillig.

Is ook wel een andere tak van sport als je er zit als er voorstellingen zijn.

Wij, de overdagjes, zitten er voor informatie, alles rondom het wandelpark dus ook de admin voor de wandelkaarten, de speurtochten, doorgeefluik voor postpakketten, aanspreekpunt fysiek en telefoon, tijdsbewaking w.b. voorstellingsdagen of er alleen nog onderlangs gewandeld mag worden of gewoon gesloten is voor wandelaars.
Werken met de porto O+ enz. Wel heel afwisselend voor ons.
pi_221160445
…”voor ons…”

😉
  vrijdag 26 juni 2026 @ 23:44:51 #47
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221160471
Nou, ik ga slapen :W

Nog twee dagen weekend en dan weer aan de werkjes. Nu nog niet te veel aan denken :+
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221161026
Daar istie weer:
  Moderator zaterdag 27 juni 2026 @ 07:00:10 #49
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221161231
Warm in de slaapkamer. En veel muggen :(
Net een crematoriumlamp besteld
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_221161305
Ik lees net dat ik gisteren vlakbij de hoogste maximum temperatuur in NL zat, 39,4 graden (meetstation).

Dus nu maar weer even de airco aangezet zodat ik hopelijk nog wat kan slapen.

Daarna op zoek naar mijn fysio. Er zijn twee locaties, via mijn verzekeraar dacht ik de dichtstbijzijnde te hebben gebeld maar dat nummer blijkt van de verder weg gelegen locatie te zijn. Tijdens het maken van de afspraak ook niet besproken.
En nergens in de info die ze mailden staat waar ik nu moet zijn :')
Er zitten maar vijf fiets minuten tussen, maar toch.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_221161346
Ik maakte een ochtendwandelingetje en nu ga ik jullie spammen met de resultaten daarvan :D


Ik hoor de kwarteltjes maar Merlin pikt ze niet op. Ik krijg ze wel luid en duidelijk op een geluidsopname.
SPOILER: Merlin
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: flora & fauna
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_221161429
Mogguh!


Ik hoef hier geen supercel hoor, als het even kan :{w Vorige week hield de conifeer naast het huis wel, maar boog ook al vrij ver door. En ik denk niet dat we nog een Valwind 2021 hoeven… dat is echt nog trauma voor velen hier merk ik, de schade was enorm. Enorme stukken bos platgeslagen (wat ook weer veel biodiversiteit heeft opgeleverd, dat dan weer wel) maar ook veel bomen in wijken plat en door huizen, leidingen kapot, etc.

( Wij zijn hier een jaar later komen wonen, maar er zijn wel iets van 4 bomen omgegaan in wat nu onze tuin is…)

Het is toen wat minder in het nieuws geweest omdat het tegelijkertijd met die heftige overstromingen in Limburg was.
pi_221161440
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 08:01 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!


Ik hoef hier geen supercel hoor, als het even kan :{w Vorige week hield de conifeer naast het huis wel, maar boog ook al vrij ver door. En ik denk niet dat we nog een Valwind 2021 hoeven… dat is echt nog trauma voor velen hier merk ik, de schade was enorm. Enorme stukken bos platgeslagen (wat ook weer veel biodiversiteit heeft opgeleverd, dat dan weer wel) maar ook veel bomen in wijken plat en door huizen, leidingen kapot, etc.

( Wij zijn hier een jaar later komen wonen, maar er zijn wel iets van 4 bomen omgegaan in wat nu onze tuin is…)

Het is toen wat minder in het nieuws geweest omdat het tegelijkertijd met die heftige overstromingen in Limburg was.
Toen ik opeens pop-up damwanden op mijn woon-werkroute vond.

En ik snap wel dat jullie geen herhaling van de schrik en schade van jullie eigen natuurkracht willen ja :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')