Zoals mijn schoonfamilie zegt, 40 jaar geleden waren de zomers ook warm en werden we niet betutteld door codes oranje/roodquote:
Mocht je interesse hebben in het standaardwerk voor de komende twee jaar. Klik hierquote:Op vrijdag 26 juni 2026 20:01 schreef AnneX het volgende:
Goed historisch overzicht @:borisz Heb alleen sheet 1 gelezen.
In de radiojournaals hoorde ik al over de verminderde vrijgevigheid van den mensch.
Heb er nooit college gehad. 4A00 was mn standaard zaal. De collegezaal voor economen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:03 schreef vlindertje89 het volgende:
Klinkt als een goede middag @:borisz! En goed te weten dat aula qua temperatuur wel oke is. Mooie zaal vind ik t. Wel intimiderend als collegezaal.
De reactie van Sjamadriaan op Tjissieboy Jay hierover is heel grappig, echt een aanraderquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zoals mijn schoonfamilie zegt, 40 jaar geleden waren de zomers ook warm en werden we niet betutteld door codes oranje/rood
Nee, wantquote:Op vrijdag 26 juni 2026 20:38 schreef MadMaster het volgende:
Morgen geen optredens bij je nieuwe werkplek wegens de weersomstandigheden, lees ik net.
Had je dan 'dienst' gehad?
Oei, een hele rangen en standen hiërarchie.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:46 schreef Blues het volgende:
[..]
Nee, want
wij, de ochtend/middag vrijwilligers vd kassa worden meestal 1 of 2 uur voor het theater opengaat afgelost door de mensen van de theaterkassa.
Dat is een andere groep.
Ik werk weer zondag- en dinsdagochtend van 10-13.
Ik kom ook uit die tijd en word wat zat dat het overal over de hitte gaat...maar je moet met je tijd mee.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:10 schreef Sarabi het volgende:
Zoals mijn schoonfamilie zegt, 40 jaar geleden waren de zomers ook warm en werden we niet betutteld door codes oranje/rood
Ja hoor. C draait voor 80? procent uit vrijwquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:50 schreef MadMaster het volgende:
Oei, een hele rangen en standen hiërarchie.
Zijn de theaterkassabezetters geen vrijwilligers?
Ik kan me voorstellen dat de optredens het geld binnenbrengen en dat men daar betaalde krachten voor heeft.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:51 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja hoor. C draait voor 80? procent uit vrijw
Als het niet meer is.
Ah die moet ik nog eens opzoeken. Jay is wel zo'n beetje heilig bij mijn schoonfamilie.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:32 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
De reactie van Sjamadriaan op Tjissieboy Jay hierover is heel grappig, echt een aanrader
Foto's nagevlooid: 29-6-2018 was de laatste keer dat ik op een borrel in Enschede was. Op een paar dagen na 8 jaar geleden. En totaal geen idee dat dat de laatste keer zou zijn natuurlijk. Eindhoven was toen al anderhalf jaar mijn standplaats trouwens maar okee.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus ik kreeg in Spanje een uitnodiging voor een BBQ met oud-collega's van mijn vorige werkgever waar ik eind 2020 weggegaan ben. Had eerst nog iets van, nou, moet ik daar wel heen, pieker pieker...
Nou.. wat was dat ontzettend leuk zegwaren met een man of tien waarvan ik de helft kende, maar dus ook al 5-6 jaar niet meer gesproken had. Veel werkten er net als ik ook al jaren niet meer. Maar het was gewoon weer net als vroegah, vlees braaien bier drinken en kut roepen
En het was op eoa manier ook alsof we dit vorige maand nog gedaan haddenheel blij dat ik er ondanks de hitte toch heen gegaan ben. En nu in de trein terug naar huis want voebal kijkuh ⚽
Wat enorm tofquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Foto's nagevlooid: 29-6-2018 was de laatste keer dat ik op een borrel in Enschede was. Op een paar dagen na 8 jaar geleden. En totaal geen idee dat dat de laatste keer zou zijn natuurlijk. Eindhoven was toen al anderhalf jaar mijn standplaats trouwens maar okee.
Kom op foto's van die dag meteen 5 man tegen die ik vanavond ook weer gezien heb
Wat leuk!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Foto's nagevlooid: 29-6-2018 was de laatste keer dat ik op een borrel in Enschede was. Op een paar dagen na 8 jaar geleden. En totaal geen idee dat dat de laatste keer zou zijn natuurlijk. Eindhoven was toen al anderhalf jaar mijn standplaats trouwens maar okee.
Kom op foto's van die dag meteen 5 man tegen die ik vanavond ook weer gezien heb
Wat leuk dat jullie elkaar weer gevonden hebben na al die jaren. 👍🏼quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Foto's nagevlooid: 29-6-2018 was de laatste keer dat ik op een borrel in Enschede was. Op een paar dagen na 8 jaar geleden. En totaal geen idee dat dat de laatste keer zou zijn natuurlijk. Eindhoven was toen al anderhalf jaar mijn standplaats trouwens maar okee.
Kom op foto's van die dag meteen 5 man tegen die ik vanavond ook weer gezien heb
Nee dat niet, maar ik ga wel de nodige "ontbrekenden" op LinkedIn toevoegenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:44 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat leuk dat jullie elkaar weer gevonden hebben na al die jaren. 👍🏼
Weer de actuele NAW gegevens gewisseld?
App.groepje gestart? 😉
Stop de tijd qua theaterkassamedewerkers. Ik vroeg het even aan g die er inmiddels al 13 seizoenen werkt en die zegt dat zij via een uitzendding werken. En betaald.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:53 schreef MadMaster het volgende:
Ik kan me voorstellen dat de optredens het geld binnenbrengen en dat men daar betaalde krachten voor heeft.
Maar wel mooi dat velen hun vrijwillige steentje bijdragen…
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |