abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221157584


[ Bericht 49% gewijzigd door Blues op 26-06-2026 18:05:05 ]
pi_221157685
@Blues komt er blijkbaar aan
Grootste onweer van het jaar komt eraan: ‘Kans op een of twee supercellen, het kan bijzonder worden’
https://www.gelderlander.(...)der-worden~a697e3bd/
We have far more in common than that which devides us..
pi_221157758
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 18:17 schreef Kaatje1 het volgende:
@:blues komt er blijkbaar aan
Grootste onweer van het jaar komt eraan: ‘Kans op een of twee supercellen, het kan bijzonder worden’
https://www.gelderlander.(...)der-worden~a697e3bd/
O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_221157770
Mieren in de bijkeuken :X
Alles maar even goed schoongemaakt en maandag maar voor lokdoosjes kijken.
pi_221157776
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 18:17 schreef Kaatje1 het volgende:
@:blues komt er blijkbaar aan
Grootste onweer van het jaar komt eraan: ‘Kans op een of twee supercellen, het kan bijzonder worden’
https://www.gelderlander.(...)der-worden~a697e3bd/
Ik lees niks over NH ;(
Oh van zaterdag op zondagnacht *G* Als ik dan weer moet werken is het AFGEKOELD :Y

#fokwet
pi_221157816
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 18:30 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik lees niks over NH ;(
Oh van zaterdag op zondagnacht *G* Als ik dan weer moet werken is het AFGEKOELD :Y

#fokwet
Wij hebben de meeste kans inderdaad, lijkt me echt niet grappig
We have far more in common than that which devides us..
pi_221157820
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 18:36 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Wij hebben de meeste kans inderdaad, lijkt me echt niet grappig
Het nieuwe normaal is arrived ;(
pi_221157839
Binnen is het 24 graden. Ik zit buiten.
In m’n nakie, dat dan weer wel.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 18:43:26 #9
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221157845
Gelukkig zei ik het niet achterste voren, had ik weer trammelant gehad :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 26 juni 2026 @ 18:53:22 #10
63722 z80
I fink you freaky
pi_221157891
Als ik wetter.de mag geloven dan is er een schokkende 15% kans op wat vallend vocht rond 21 uur.
Morgen nacht nog minder water en een verbluffende 5% dat het ook daadwerkelijk valt.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 18:57:51 #11
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221157924
Oh ja we zaten al in een nieuw deel.

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:00 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ah, is het beetje te doen daar? Daar was de promotie ook gisteren, waar ik niet was omdat ik deur uit en erheen etc niet trok ;)

Aula was de beste plek van de VU. _O-
De ochtendsessie was ook nog wel te doen. Begin vd lunch was het ook lekker op de etage boven de ingang. Maar dat werd langzaam warm toen iedereen lunch ging pakken.
Als je even afstand nam was dat weer goed te doen.

Aula was wat meer frisse lucht. Dat bleef de hele middag fijn.

Eerst Geven in NL: De MANDsamenvatting: filantropie concentreert. Minder mensen die méér geven.
Totaal bedrag wel hoger, maar gedeeld door het BBP minder.

Daarna Afscheidsrede Theo Schuyt. Ik kan wel zeggen de godfather van Filantropische studies in NL en Europa. Zn belangrijkste missie: Overheid, markt en het maatschappelijk middenveld bij elkaar brengen. In welke vorm dan ook. Ken Elkaar. Alle stokpaardjes kwamen in de rede langs :+.
Ik heb nog college gevolgd bij Theo in de PAO en ook we werken veel samen met Filantropische Studies van de VU. En Theo is 16 jaar bestuurslid geweest bij ons. Hij ging wel net weg toen ik er net ging werken :+.
En Theo is gewoon een zeer aardige vent. 75 and still going strong. Hij blijft les geven bijvoorbeeld. Maar van z'n meeste verantwoordelijkheden is hij af.

[ Bericht 4% gewijzigd door borisz op 26-06-2026 19:11:13 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_221158008
Waste warriors pakketje werd net bezorgd. In deze hitte, ik voelde me een tikje schuldig maar dit kon ik niet voorzien toen ik het abbo afsloot.

In navolging van AnneX de bezorger een flesje drinken aangeboden.
Pay it forward. Maatje had met begeleidster inkopen gedaan voor ons zwemdagje 'en wist zeker dat Cat dit lekker vond'. O+ Cat vindt die smaak niet zo lekker, maar dat ging ik hem natuurlijk niet zeggen _O- Komt het nu alsnog goed terecht.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 26 juni 2026 @ 19:20:44 #13
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_221158053
Wat zat er in het pakket Cat?

Veel plezier in Essen @derLudolf!
Spoilers!
pi_221158114
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 19:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat zat er in het pakket Cat?

Veel plezier in Essen @:derludolf!
Aantal dezelfde dingen als de vorige keer. Diverse groenten in het zuur. Chocospread van pastinaak :D Knoflookolie, gnocchi.

Ik weet niet of ik hem nog laat doorlopen. Beetje duur voor de helft dezelfde producten.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 26 juni 2026 @ 19:38:14 #15
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_221158156
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 19:32 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Aantal dezelfde dingen als de vorige keer. Diverse groenten in het zuur. Chocospread van pastinaak :D Knoflookolie, gnocchi.

Ik weet niet of ik hem nog laat doorlopen. Beetje duur voor de helft dezelfde producten.
Klinkt redelijk interessant. Maar inderdaad misschien niet iets voor een lange periode.
Spoilers!
pi_221158198
Wat voor drankje was het @Cat-astrophe ?
pi_221158211
B thuis van werk. Hij had airco behalve in de kantine. Arme kantinepersoneel ;(

Ik heb echt bijzonder weinig productief gethuiswerkt. Studeerkamer was 30 graden en macbookje (dat toch al temperatuurmoeite had) had echt moeite.

Onze ventilator is wel stiller dan de 1953 ventilator op werk dus ik ben iets minder overprikkeld nu *G*
pi_221158252
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 19:46 schreef Tele6 het volgende:
Wat voor drankje was het @:Cat-astrophe ?
Niks spannds hoor, Jumbo bitter lemon achtig iets. Light versie.
Ik houd niet zo van bitter lemon en niet van die bijsmaak van zoetstoffen.

Maatje had ook sinas en een fruitdrankje gekocht ^O^ Wist hij ook zeker van dat ik die lekker zou vinden :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_221158277
Goed historisch overzicht @borisz Heb alleen sheet 1 gelezen.
In de radiojournaals hoorde ik al over de verminderde vrijgevigheid van den mensch.

Leuk reisje @derLudolf je bent maar druk met onderhoud van het ‘landgoed’.
Frambozen van eigen grond? Heb je er een net over gespannen? Alhoewel vogels zich erin kunnen verstrikken.
Er staat een aardbeiplant op het balkon met steeds een paar tegelijk eetbaar.
Na een dag té laat met plukken, zie ik er geen vogels bij. En de aardbeien verschrompelen 😢
Dan maar op naar de teler. 🍓 🍒
pi_221158279
Net een epistel in de groepsapp met een afmelding voor repetitie.
Telefoonscherm vol en nog schrollen. Zodat we allemaal weer precies weten dat ze chronisch ziek is, wat ze allemaal heeft, dat airco evil is, ze de inspanning en opoffering echt had willen maken maar dat haar gezin haar tegenhield. Heldin...

Gewoon melden dat je het niet goed doet op hitte gezien je gezondheid en dus je rust pakt was prima geweest. Snapt iedereen wel. Had ze wsch ook meer 'sterkte' wensen op gekregen dan ze nu kreeg :7

Ikzelf kanniewachten om naar de airco te gaan *O*
Wel met de auto. Vind het echt te heet om 3 km te gaan fietsen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 20:07:10 #21
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221158306
Ja het rondje fietsen sla ik ook even over, denk ik. Was opgehangen en de thermometer ook even iets voor gefabriceerd zodat ie aan het hek kan hangen. Geeft 31°C aan. Inmiddels binnentemperatuur opgelopen tot 26,3°C
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_221158318
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 18:43 schreef derLudolf het volgende:
Gelukkig zei ik het niet achterste voren, had ik weer trammelant gehad :P
lul
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_221158422
Laat de regen maar komen *O*
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  vrijdag 26 juni 2026 @ 20:38:02 #24
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_221158469
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 18:37 schreef Blues het volgende:

[..]
Het nieuwe normaal is arrived ;(
Morgen geen optredens bij je nieuwe werkplek wegens de weersomstandigheden, lees ik net.
Had je dan 'dienst' gehad?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 20:44:13 #25
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221158495
Dus ik kreeg in Spanje een uitnodiging voor een BBQ met oud-collega's van mijn vorige werkgever waar ik eind 2020 weggegaan ben. Had eerst nog iets van, nou, moet ik daar wel heen, pieker pieker...

Nou.. wat was dat ontzettend leuk zeg O+ waren met een man of tien waarvan ik de helft kende, maar dus ook al 5-6 jaar niet meer gesproken had. Veel werkten er net als ik ook al jaren niet meer. Maar het was gewoon weer net als vroegah, vlees braaien bier drinken en kut roepen :D

En het was op eoa manier ook alsof we dit vorige maand nog gedaan hadden O+ heel blij dat ik er ondanks de hitte toch heen gegaan ben. En nu in de trein terug naar huis want voebal kijkuh ⚽
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')