Oh ja we zaten al in een nieuw deel.
quote:
Op vrijdag 26 juni 2026 15:00 schreef vlindertje89 het volgende:[..]
Ah, is het beetje te doen daar? Daar was de promotie ook gisteren, waar ik niet was omdat ik deur uit en erheen etc niet trok

Aula was de beste plek van de VU.

De ochtendsessie was ook nog wel te doen. Begin vd lunch was het ook lekker op de etage boven de ingang. Maar dat werd langzaam warm toen iedereen lunch ging pakken.
Als je even afstand nam was dat weer goed te doen.
Aula was wat meer frisse lucht. Dat bleef de hele middag fijn.
Eerst Geven in NL: De MANDsamenvatting: filantropie
concentreert. Minder mensen die méér geven.
Totaal bedrag wel hoger, maar gedeeld door het BBP minder.
Daarna
Afscheidsrede Theo Schuyt. Ik kan wel zeggen de godfather van Filantropische studies in NL en Europa. Zn belangrijkste missie: Overheid, markt en het maatschappelijk middenveld bij elkaar brengen. In welke vorm dan ook. Ken Elkaar. Alle stokpaardjes kwamen in de rede langs

.
Ik heb nog college gevolgd bij Theo in de PAO en ook we werken veel samen met Filantropische Studies van de VU. En Theo is 16 jaar bestuurslid geweest bij ons. Hij ging wel net weg toen ik er net ging werken

.
En Theo is gewoon een zeer aardige vent. 75 and still going strong. Hij blijft les geven bijvoorbeeld. Maar van z'n meeste verantwoordelijkheden is hij af.
[ Bericht 4% gewijzigd door borisz op 26-06-2026 19:11:13 ]
winnaar wielerprono 2007 :)
Last.FM