Dat zou mooi zijnquote:Op maandag 29 juni 2026 15:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Fijn dat het happen goed ging (dat was 50 jaar geleden echt een nachtmerrie)
Kreeg vandaag appje uit Spanje er is blijkbaar een mevrouw die veel interesse in Teuntje heeft en die had nog wat vragen. Duimen jullie dat dat een goede schoot voor haar is?
Kan het hielspoor zijn? En volgens mij hoef je niet altijd een insectenbeet te zie, zo kleinquote:Op maandag 29 juni 2026 15:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn
Sinds vanmorgen doet mijn rechterhiel pijnop zo'n manier dat lopen erg lastig gaat.
Ik heb niets raars gedaan en kan er ook niets aan zien. Misschien dat ik gisteren door iets geprikt ben maar dan zou je toch zeggen dat je iets ziet....
Het zit meer aan de bovenkant, richting de achillespees.quote:Op maandag 29 juni 2026 15:29 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Kan het hielspoor zijn? En volgens mij hoef je niet altijd een insectenbeet te zie, zo klein
Wel 2 lange dagen veel gestaan....quote:Op maandag 29 juni 2026 16:03 schreef Blues het volgende:
Heb je je verstapt of mss bepaalde houding moeten staan/bewegen? Naar!
Duimt voor Teun!
Of de diabetes verpleegkundige..quote:Op maandag 29 juni 2026 20:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Ai @:sarabi morgen even de huisarts bellen?
Lekker op het balkon, het is bijna frisjes (bijna) alles tegen elkaar open gezet, frisse lucht stroomt door het huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
Lol, ik werd rond de 85e minuut wakker. Bleek een goed moment te zijn om te kijken hoe het ervoor stond. Mijn eerste 10 minuten WK.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:39 schreef borisz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Dat zei ik gisteravond al... er wordt hoe dan ook gejuicht in NLquote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:00 schreef Clubsoda het volgende:
Word je om 6 uur wakker van vuurwerk en gejuich, weet je nog niets
Ik werd ook ineens uit VVS geknald gisterenmiddagquote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo weer naar de boten, hopelijk werkt het systeem, gisteren niet en ik dacht dat het aan mijn laptop lag maar ik hoorde van andere locaties dat zij er ook niet in kunnen. Dus gaan we weer ouderwets schrijven
Ah, het is dus groter dan oost.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik werd ook ineens uit VVS geknald gisterenmiddagMijn collega niet dus dat was nogal vreemd. Erg onhandig want juist in de middag spit ik nogal wat dossiers door omdat ik daar in de ochtenddrukte de concentratie slecht voor heb.
Ik heb donderdag een cursus VVS, moet nog zien dat dat doorgaat.
Een bosuilquote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:00 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Ik ben op het Gronings platteland en kijk nu wat er daar in de perenboom zit!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |