abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221209140
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2026 21:38 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Foei toch! Dat is toch onverstandig hoor. Maar dat weet je zelf ook wel ;)
😎
pi_221209278
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2026 21:33 schreef AnneX het volgende:

[..]
Euh ja. Die hangt aan de kapstok hier.
Weinig (fiets) verkeer en prachtige fietspaden.
_O-
Net 2x 10 minuten gefietst en braaf dat ding op de kop (op een gegeven moment jeuk, dat was niet fijn)
We have far more in common than that which devides us..
pi_221210017
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2026 21:38 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Foei toch! Dat is toch onverstandig hoor. Maar dat weet je zelf ook wel ;)
Braaf gegoogeld https://www.anwb.nl/fiets(...)elm/fietshelm-dragen en met hulp van de reisgenoten gierend de helm gepast en bandjes aangepast.
Dus de bril én overzetbril moeten ook nog buitenom. En de haarspeld… af.

Laten we zeggen, dat ik er erg aan moet wennen…
Dus heb ik hem vast op. w/

Fijne vakantie @sigme off the grid.
pi_221210091
quote:
7s.gif Op woensdag 1 juli 2026 06:27 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
[ afbeelding ]

Vandaag nog een dagje werken op kantoor, daarna 10 dagen vrij.
Fijne dagen *G*
pi_221210377
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2026 22:34 schreef AnneX het volgende:

[..]
Braaf gegoogeld https://www.anwb.nl/fiets(...)elm/fietshelm-dragen en met hulp van de reisgenoten gierend de helm gepast en bandjes aangepast.
Dus de bril én overzetbril moeten ook nog buitenom. En de haarspeld… af.

Laten we zeggen, dat ik er erg aan moet wennen…
Dus heb ik hem vast op. w/

Fijne vakantie @:sigme off the grid.
Ik kan gewoon m’n bril en overzet bril op en daar overheen de helm (overzet bril zit wel anders dan zonder helm), en mijn helm lijkt op die van jou
pi_221210534
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 22:56 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik kan gewoon m’n bril en overzet bril op en daar overheen de helm (overzet bril zit wel anders dan zonder helm), en mijn helm lijkt op die van jou
Raadt men af: lees het anwb verhaal maar.
Eerst de helm en dan de bril. 😉
pi_221210662
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2026 23:11 schreef AnneX het volgende:

[..]
Raadt men af: lees het anwb verhaal maar.
Eerst de helm en dan de bril. 😉
Wanneer ik dat doe, waait de bril van m’n hoofd en da’s nog gevaarlijker
pi_221210919
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 23:16 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Wanneer ik dat doe, waait de bril van m’n hoofd en da’s nog gevaarlijker
Dat dan maar niet. 🤓
pi_221211229
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 20:49 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ik oefen dit altijd met mijn katten. Gewoon als we niet weg hoeven af en toe lekkers geven in de reismand. Nu gaat ze er gewoon in als ik haar pak, en als ze echt dwars is dan gaat ze er wel in met een snackje. :D
Ja, ik ook. Maar werkt bij de moeilijke kat niet zo goed. Bij de ander werkt dat ook wel prima, zodra mn hand met bakje de mand in gaat dan zit 'ie er in. De ene mand staat in woonkamer en ander in hun kamer, en in beide wordt regelmatig geslapen door allebei. Probleem is dat moeilijke kat én niet enorm food-motivated is, én vrij snugger. Da's geen ideale combinatie (voor mij ;) ). De ander is ook vrij snugger (kan zit, poot en high five *O* ) maar wel buitengewoon food-motivated. Dus die laat zich daar veel makkelijker door verleiden. Zodra moeilijke kat voelt dat ik hem de mand in probeert te krijgen, is hij doodsbang en foetsie als hij de kans krijgt. Denk dat daarom vanmiddag ook soepel ging - hij ging er zelf in liggen na de lunch, nog voordat ik zelf wilde beginnen met proberen hem erin te krijgen.

Ik ga wel weer consequenter elke dag even iets bij de mand geven de komende tijd, en dan uitbreiden naar in de mand en naar rits dicht. Hopelijk lukt dat wel bij elke dag ipv af en toe.

Kijk nou hoe ik ze net aantrof O+

[ Bericht 8% gewijzigd door vlindertje89 op 01-07-2026 23:58:27 ]
  donderdag 2 juli 2026 @ 07:41:25 #285
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_221212586
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2026 23:52 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ja, ik ook. Maar werkt bij de moeilijke kat niet zo goed. Bij de ander werkt dat ook wel prima, zodra mn hand met bakje de mand in gaat dan zit 'ie er in. De ene mand staat in woonkamer en ander in hun kamer, en in beide wordt regelmatig geslapen door allebei. Probleem is dat moeilijke kat én niet enorm food-motivated is, én vrij snugger. Da's geen ideale combinatie (voor mij ;) ). De ander is ook vrij snugger (kan zit, poot en high five *O* ) maar wel buitengewoon food-motivated. Dus die laat zich daar veel makkelijker door verleiden. Zodra moeilijke kat voelt dat ik hem de mand in probeert te krijgen, is hij doodsbang en foetsie als hij de kans krijgt. Denk dat daarom vanmiddag ook soepel ging - hij ging er zelf in liggen na de lunch, nog voordat ik zelf wilde beginnen met proberen hem erin te krijgen.

Ik ga wel weer consequenter elke dag even iets bij de mand geven de komende tijd, en dan uitbreiden naar in de mand en naar rits dicht. Hopelijk lukt dat wel bij elke dag ipv af en toe.

Kijk nou hoe ik ze net aantrof O+
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dotjes O+
pi_221212709
Goedemorgen!

Weer vaak de ijsvogeltjes gezien deze ochtend. En er is een smeerwortel opgedoken bij ons O+
Niks bijzonders hoor, maar ik vind ze erg mooi en hoewel ze in de wat ruimere omgeving wel staan, staan ze tot nu toe net niet in 'ons' stukje. Het woekert nogal, dus ik hoop dat het nu uitbreidt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 2 juli 2026 @ 08:39:42 #287
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221212785
Goedemorgen :W

Er komt regen aan rond lunchtijd zie ik. Tussen 10 en 15 uur wordt het even matig. Vanmiddag weer beter gelukkig :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221212989
Mogge!

Lekker weer inderdaad, huis kan afkoelen. Vandaag niet naar de boot, na 3 uur nauwelijks meer geslapen door pijn in mijn been. Las van de week op een forum dat veel mensen er last van hadden door het weer en ik dacht er mooi doorheen te komen maar niet dus.

Blijvertje *; en poezels *;
pi_221213375
Goedemorgen!

Sterkte met de pijn vandaag, @Kaatje1

Ik word blij van jouw mooie foto's, @sigme! En een hele fijne vakantie!

@Lucky_Strike en anderen met moestuin
Ik ben jaloers op jullie oogst! Ik had wat sperzieboontjes zaden in een grote pot gestopt hier, maar dat werd muizen- of vogelvoer. De zonnebloemen zijn wel opgekomen!

Inmiddels krijgen we van vrienden ook al kattenspullen en hebben we een hoop aangeschaft: 2x kattenbak, ken/klimpaal, reismandjes, dekentjes, VEEL speelgoed
En zijn we de keuken/woonkamer kittenproof aan het maken. Losse spulletjes uit de weg, (voor zo lang het goed gaat) dingen hogerop zetten, veiligheidsplaatjes op stopcontacten.
Nog ruim 2 weken voordat ze mogen verhuizen! Vanavond hebben we weer een knuffel/speeldate met de kittens!
pi_221213513
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2026 10:24 schreef Yinny het volgende:
Goedemorgen!

Sterkte met de pijn vandaag, @:kaatje1

Ik word blij van jouw mooie foto's, @:sigme! En een hele fijne vakantie!

@:lucky_strike en anderen met moestuin
Ik ben jaloers op jullie oogst! Ik had wat sperzieboontjes zaden in een grote pot gestopt hier, maar dat werd muizen- of vogelvoer. De zonnebloemen zijn wel opgekomen!

Inmiddels krijgen we van vrienden ook al kattenspullen en hebben we een hoop aangeschaft: 2x kattenbak, ken/klimpaal, reismandjes, dekentjes, VEEL speelgoed
En zijn we de keuken/woonkamer kittenproof aan het maken. Losse spulletjes uit de weg, (voor zo lang het goed gaat) dingen hogerop zetten, veiligheidsplaatjes op stopcontacten.
Nog ruim 2 weken voordat ze mogen verhuizen! Vanavond hebben we weer een knuffel/speeldate met de kittens!
Nou mijn moestuinbak denkt dit jaar ook doe het zelf maar... En de rest vond familie slak blijkbaar lekker.

Ik heb zojuist een paar vakken leeg gehaald en opnieuw gezaaid kijken of dat beter gaat.
pi_221213526
En ik heb mijn rozemarijn even gesnoeid dus ruik nu naar rozemarijn en kervel want die werd ook te groot
pi_221215551
Gisteren enorm ruzie gehad met het nieuwe zonnescherm, de vriend die het geplaatst had had het helemaal uitgelegd maar blijkbaar had ik iets niet opgeslagen. Ik dacht dat ik de buizen naar beneden moest schuiven. Hij kwam net even langs “laat maar zien wat je deed” en binnen 2 seconden “die buizen moeten naar boven geschoven”. En jawel, toen ging het goed (en nu niet nodig want geen zon)
  donderdag 2 juli 2026 @ 15:37:30 #294
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_221216178
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2026 10:44 schreef Goitske het volgende:
En ik heb mijn rozemarijn even gesnoeid dus ruik nu naar rozemarijn en kervel want die werd ook te groot
Ik laat mijn rozemarijn groeien en bloeien, de hommels en wilde bijen zijn er gek op. Mijn Lavendel bloeit nu, iedere dag meer hommels
  donderdag 2 juli 2026 @ 19:41:03 #295
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221217506
Spanning en sensatie vandaag. Er hing een grote tak heel erg los in de boom bij mij voor. Calamiteitendienst van de gemeente gebeld, die hebben uiteindelijk de brandweer opgeroepen en die zijn met een spullenwagen, een hoogwerker en 8 man sterk het probleem komen oplossen :s)

pi_221217613
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 15:37 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Ik laat mijn rozemarijn groeien en bloeien, de hommels en wilde bijen zijn er gek op. Mijn Lavendel bloeit nu, iedere dag meer hommels
Die van mij moet wel zo nu en dan. Hij wordt anders te groot voor de plek waar hij staat is namelijk bij de uitgang van de tuin.

Ik heb een kruidentuin altijd vol in de bloei en daarnaast een hele serie vaste bloeiende planten en voorjaar en zomer bollen in de tuin dus van het vroege voorjaar tm herfst heb ik de tuin in de bloei

[ Bericht 13% gewijzigd door Goitske op 02-07-2026 20:04:18 ]
  donderdag 2 juli 2026 @ 20:05:25 #297
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_221217643
quote:
14s.gif Op donderdag 2 juli 2026 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Spanning en sensatie vandaag. Er hing een grote tak heel erg los in de boom bij mij voor. Calamiteitendienst van de gemeente gebeld, die hebben uiteindelijk de brandweer opgeroepen en die zijn met een spullenwagen, een hoogwerker en 8 man sterk het probleem komen oplossen :s)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Live entertainment is altijd leuk :Y
Spoilers!
  donderdag 2 juli 2026 @ 20:08:25 #298
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_221217656
Het was een goede dag. Wel flinke nekpijn en hoofdpijn en druk druk maar ook een bijna volledig avondmaal uit de tuin *O*

Gebakken aardappelen met Yotams geroosterde koolrabi en tomaten (vriezer) met verse kruiden, daarbij een salade van sperziebonen, erwten en tuinbonen. De aardappelen en sperziebonen waren de eersten van het seizoen *O*
Spoilers!
  donderdag 2 juli 2026 @ 20:33:53 #299
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221217815
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2026 20:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het was een goede dag. Wel flinke nekpijn en hoofdpijn en druk druk maar ook een bijna volledig avondmaal uit de tuin *O*

Gebakken aardappelen met Yotams geroosterde koolrabi en tomaten (vriezer) met verse kruiden, daarbij een salade van sperziebonen, erwten en tuinbonen. De aardappelen en sperziebonen waren de eersten van het seizoen *O*
En shoarma van eigen sjchaapie? :Y)
  donderdag 2 juli 2026 @ 21:22:17 #300
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_221218526
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2026 20:08 schreef Lucky_Strike het volgende:

Uit welk boek is de koolrabi? Heb er nog een paar en vind het niet heel lekker _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')